1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. TEATR LALEK GULIWER
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TEATR LALEK GULIWER

Warszawa, ul. Różana 16

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Warszawa
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • I. Zadania w zakresie zamówień publicznych (ZP):
  • nadzór nad zamówieniami i wydatkami poniżej i powyżej progu przetargowego, w tym: koordynowanie postępowań na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, projektowanych postanowień umowy, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, udział w pracach komisji przetargowej, w tym pełnienie funkcji przewodniczącego i sekretarza, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, wykluczeń, ogłaszanie wyników, przygotowywanie wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
  • tworzenie rocznego planu zamówień publicznych dot. wydatków powyżej i poniżej progu zamówień publicznych oraz bieżąca jego korekta;
  • sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  • archiwizowanie dokumentacji udzielania zamówień publicznych,
  • realizowanie procedur udzielania zamówień publicznych w oparciu o wewnętrzne regulaminy wydatkowania środków finansowych obowiązujące w instytucji,
  • przygotowywanie umów z dostawcami usług świadczonych na rzecz Teatru dotyczących realizacji zadań o charakterze administracyjnym,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • prowadzenie Centralnego Rejestru Umów,
  • prowadzenie rejestru umów (krótko- i długoterminowych) zawieranych z firmami zewnętrznymi i ich archiwizacja,
  • przygotowywaniu odpowiedzi i dokumentacji na potrzeby organów kontroli zewnętrznej,
  • inicjowanie opracowywanie nowych regulaminów wewnętrznych, instrukcji oraz procedur w Teatrze w obszarze ZP
  • II. Zadania w zakresie kontroli zarządczej (KZ):
  • zapewnianie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji systemu kontroli zarządczej w instytucji,
  • koordynowanie wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej,
  • koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w Teatrze i dokumentowania procesu zarządzania ryzykiem,
  • współpraca z osobami kierującymi komórkami organizacyjnymi oraz doradztwo w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej,
  • inicjowanie opracowywanie nowych regulaminów wewnętrznych, instrukcji oraz procedur w Teatrze w obszarze KZ,
  • prowadzenie BIP Teatru,
  • obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Różana 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie rachunkowości Teatru zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i ponoszenie odpowiedzialności w tym zakresie oraz inne zadania wynikające z art. 54 ustawy o finansach publicznych,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • Odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe,
  • Odpowiedzialność za płatności i planowanie przepływów pieniężnych,
  • Współpraca przy audytach zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych,
  • Współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (Urzędem m.st. Warszawy, US, GUS, banki, instytucje finansowe),
  • Nadzór nad pracą podległych pracowników (płace i księgowość)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i płac

Różana 16, Warszawa
Wygasła: 30.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa i samodzielna obsługa płacowa pracowników Teatru i zleceniobiorców;
  • Samodzielne sporządzanie list płac ze stosunku pracy (do 45 osób) i umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło i umowy zlecenia) w systemie kadrowo-płacowym ERP Symfonia Kadry i płace;
  • Wprowadzanie i kontrola danych w w/w systemie kadrowo-płacowym;
  • Księgowanie list płac (import) z systemu ERP Symfonia KP do systemu Symfonia Finanse i Księgowość oraz kontrola zaksięgowanych danych i uzgadnianie wg kont księgowych;
  • Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON i ich księgowanie;
  • Księgowanie banków (eksport, import), sporządzanie przelewów;
  • Zastępstwo pracownika księgowości podczas jego nieobecności;
  • Bieżąca współpraca z głównym specjalistą ds. kadr i rozliczeń;
  • Przygotowywanie danych na potrzeby wewnętrzne Teatru, w tym raportów płacowych i statystycznych (obsługa klienta wewnętrznego)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. kadr i rozliczeń

Różana 16
Wygasła: 19.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie TEATR LALEK GULIWER, podziel się opinią i pomóż innym.