Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Lider Zespołu Wsparcia Klienta
Koński Kierat 13, Szczecin
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
prowadzenie codziennych spotkań zespołu wsparcia klienta,
przygotowywanie raportów i statystyk dotyczących pracy zespołu wsparcia klienta,
tworzenie i utrzymywanie bieżących procesów, budowanie praktyk i standardów na potrzeby rozwijającej się organizacji,
dbanie o rozwój zespołu wsparcia klienta w atmosferze współpracy, otwartej komunikacji oraz wzajemnego szacunku,
monitorowanie prawidłowej komunikacji w zakresie obsługi klienta; odpowiadanie na zgłoszenia od klientów wymagających Twojej uwagi,
współpraca z zespołem produktowym w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów platformy,
uczestniczenie w procesie wdrażania produktów Elastic Email poprzez przekazywanie feedbacku od klientów, oraz szkolenie zespołu wsparcia klienta w zakresie wdrażanych zmian