Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Projektant w Biurze Projektów Drogowych w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych drogowych oraz projektów organizacji ruchu do realizacji na terenie Gminy Tarnowo Podgórne,
Wizje terenu objętego planowaną inwestycją,
Współpraca z Wydziałem Infrastruktury Drogowej w zakresie realizowanych projektów drogowych,
Współpraca z projektantami branżowymi, koordynacja prac projektowych różnych branż w ramach projektu drogowego,
Weryfikacja i aktualizacja posiadanej prze Gminę dokumentacji projektowej,
Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia na budowę, przebudowę, remont dróg wraz z infrastrukturą drogową,
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych drogowych oraz projektów organizacji ruchu do realizacji na terenie Gminy Tarnowo Podgórne,
Wizje terenu objętego planowaną inwestycją,
Współpraca z Wydziałem Infrastruktury Drogowej w zakresie realizowanych projektów drogowych,
Współpraca z projektantami branżowymi, koordynacja prac projektowych różnych branż w ramach projektu drogowego,
Weryfikacja i aktualizacja posiadanej prze Gminę dokumentacji projektowej,
Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia na budowę, przebudowę, remont dróg wraz z infrastrukturą drogową,
Pracownik ds. księgowości w Księgowym Centrum Usług Wspólnych
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 15.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku pracy :
1. Obsługa finansowo – księgowa jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie dochodów i wydatków budżetowych w Księgowym Centrum Usług Wspólnych:
- prowadzenie analityki należności wszystkich przypisanych dochodów jednostek obsługiwanych oraz dochodów Skarbu Państwa dot. Ośrodka Pomocy Społecznej,
- dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów związanych z dochodami, realizowanymi przez jednostki (głównie Ośrodek Pomocy Społecznej i Ośrodek Sportu i Rekreacji),
- monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie należności oraz terminowe egzekwowanie należności,
- dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych,
- wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności,
- przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych,
- wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych,
- sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT,
- rozliczanie kas fiskalnych,
- przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej łącznie z dyspozycją przekazywania dochodów jednostek oraz podatku VAT
- współudział w opracowaniu projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt
2. Prowadzenie akt spraw
- prowadzenie akt spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 14.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kierowanie i organizowanie pracy OPS w sposób zapewniający legalność, skuteczność i efektywność wykonywania zadań jednostki;
zarządzenie kadrami i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników OPS;
reprezentowanie OPS na zewnątrz;
analizowanie potrzeb pomocy społecznej w Gminie Tarnowo Podgórne oraz ustalanie i planowanie form pomocy w tym zakresie;
współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi, podmiotami ekonomii społecznej i innymi podmiotami w celu realizacji zadań pomocy społecznej;
pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych;
inicjowanie działań zapobiegawczych degradacji osób, rodzin i grup społecznych;
opracowywanie, aktualizacja oraz skuteczne i efektywne wdrażanie strategicznych programów i planów w zakresie pomocy społecznej i innych zadań realizowanych przez OPS;
przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących zadań wykonywanych przez OPS;
opracowywanie informacji i analiz problemowych, ekspertyz oraz prognoz w zakresie pomocy społecznej;
wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych w ustawie o pomocy społecznej oraz innych ustawach zgodnie z posiadanymi upoważnieniami;
podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizacje zadań OPS, w tym z UE;
opracowywanie planu finansowego ośrodka oraz nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
prowadzenie prawidłowej pod względem racjonalności, legalności, gospodarności i zasadności polityki finansowej;
dysponowanie powierzonym mieniem w zakresie zwykłego zarządu;
zapewnienie jawności i przejrzystości finansów publicznych, sprawozdawczość budżetowa;
nadzorowanie zamówień publicznych jednostki;
organizowanie systemu kontroli zarządczej w Ośrodku
Pracownik ds. księgowości podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych oraz wymiaru i księgowości podatku
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku pracy :
1) Ustalanie wymiaru podatku od środków transportowych:
a) przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji DT-1,
b) wysyłanie wezwań do podatników, celem złożenia przez nich deklaracji DT-1,
c) wprowadzanie nowych podatników,
d) dokonywanie przypisów i odpisów w trakcie roku podatkowego
2) Prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób fizycznych oraz podatku od środków transportowych:
a) opracowywanie dowodów wpłat, sprawdzanie tytułów wpłaty, identyfikatora podatnika, rozliczanie wpłaty dokonanej po terminie płatności,
b) księgowanie na kontach podatników,
c) wystawianie postanowień o rozliczeniu wpłaty dokonanej po terminie płatności
3) Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan należności:
a) sprawdzanie stanu konta podatnika,
b) pobieranie wniosku i opłaty skarbowej od podatnika
4) Wydawanie innych zaświadczeń w zakresie płatności podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych
5) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie umarzania zaległości podatkowych:
a) opracowywanie wniosków,
b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
e) przygotowywanie stosownej decyzji,
f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
g) wysyłanie decyzji
6) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie odraczania terminu płatności lub rozłożenia zapłaty na raty:
a) opracowywanie wniosków,
b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
e) przygotowywanie stosownej decyzji,
f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
g) wysyłanie decyzji
7) Obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw w tym informowanie o obowiązujących przepisach prawnych i pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy
8) Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
9) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pracownik ds. księgowości podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych oraz wymiaru i księgowości podatku
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 27.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku pracy :
1) Ustalanie wymiaru podatku od środków transportowych:
a) przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji DT-1,
b) wysyłanie wezwań do podatników, celem złożenia przez nich deklaracji DT-1,
c) wprowadzanie nowych podatników,
d) dokonywanie przypisów i odpisów w trakcie roku podatkowego
2) Prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób fizycznych oraz podatku od środków transportowych:
a) opracowywanie dowodów wpłat, sprawdzanie tytułów wpłaty, identyfikatora podatnika, rozliczanie wpłaty dokonanej po terminie płatności,
b) księgowanie na kontach podatników,
c) wystawianie postanowień o rozliczeniu wpłaty dokonanej po terminie płatności
3) Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan należności:
a) sprawdzanie stanu konta podatnika,
b) pobieranie wniosku i opłaty skarbowej od podatnika
4) Wydawanie innych zaświadczeń w zakresie płatności podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych
5) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie umarzania zaległości podatkowych:
a) opracowywanie wniosków,
b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
e) przygotowywanie stosownej decyzji,
f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
g) wysyłanie decyzji
6) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie odraczania terminu płatności lub rozłożenia zapłaty na raty:
a) opracowywanie wniosków,
b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
e) przygotowywanie stosownej decyzji,
f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
g) wysyłanie decyzji
7) Obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw w tym informowanie o obowiązujących przepisach prawnych i pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy
8) Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pracownik ds. zagospodarowania przestrzennego i zagadnień srodowiskowych w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Gminy Tarnowo
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 23.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków na stanowisku pracy:
1) Prowadzenie postępowań w sprawie inwestycji mogących znacząco oddziaływać na środowisko, zgodnie z ustawą z 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie (…):
a) analiza złożonych wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) uzgadnianie z właściwymi organami postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
c) przygotowywanie postanowień w toku postępowania,
d) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
2) Prowadzenie spraw związanych z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego:
a) przygotowywanie projektów uchwał,
b) udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy,
c) prowadzenie procedury opracowania projektu planu zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym,
d) uczestnictwo w spotkaniach, dyskusjach publicznych i komisjach w trakcie procedury tworzenia planu
3) Obsługa mieszkańców w zakresie informowania o planach zagospodarowania przestrzennego
4) Przygotowywanie wypisów i wyrysów z mpzp/studium, zaświadczeń o przeznaczeniu działki
5) Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie dot. zakresu obowiązków
6) Prowadzenie rejestru decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w gminnym Systemie Informacji Przestrzennej
7) Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku oraz ich obsługa w systemie księgowym
8) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pracownik ds. administracyjnej obsługi mieszkańców
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 16.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1.Dowodów osobistych:
1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, rejestracja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych w systemie informatycznym oraz wydawanie dowodów osobistych,
2) przyjmowanie zgłoszeń, rejestracja oraz wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego i informowanie wystawcy dowodu osobistego o jego unieważnieniu w związku z wydaniem nowego dowodu,
3) aktualizowanie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
2. Ewidencji ludności:
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności w systemie informatycznym Rejestrów Państwowych -aplikacja „Źródło” oraz rejestru mieszkańców
2) prowadzenie postępowań administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu, wymeldowaniu oraz uchylanie czynności materialno-technicznej polegającej na zameldowaniu lub wymeldowaniu
3) występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL,
4) wydawanie z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zaświadczeń zawierających pełny odpis przetwarzanych danych
3) Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej
4) Kontrola oznakowania i oświetlenia miejsc publicznych, ulic i posesji
5) Kontrola zabezpieczenia prac inwestycyjnych na terenie gminy
6) Kontrola nieruchomości w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o ochronie środowiska, uchwały o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy o odpadach oraz innych ustaw
7) Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsc ich zamieszkania
8) Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb Gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
9) Działanie na rzecz ratowania życia i zdrowia obywateli oraz usuwanie awarii technicznych i klęsk żywiołowych
10) Zabezpieczanie miejsc przestępstw, katastrof i innych zdarzeń, a także imprez organizowanych na terenie Gminy
11) Kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień
12) Wykonywanie czynności patrolowych zgodnie z procedurą
13) Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa
14) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pracownik ds. księgowości w Wydziale Obsługi Księgowej
Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 21.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Prowadzenie spraw z zakresu księgowości:
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentów do zatwierdzenia i przelewu,
- opracowywanie i dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i przyjętym planem kont,
- weryfikacja kompletności faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary i innych, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
- kontrola pod względem formalnym i rachunkowym,
- rejestracja i księgowanie i zadekretowanych dokumentów,
- wystawianie not korygujących,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej zwrotu nadpłat
2. Comiesięczne uzgadnianie obrotów i sald kont kosztowych
3. Przygotowywanie dokumentów do potwierdzania sald
4. Prowadzenie ewidencji rejestru zakupów VAT na podstawie otrzymanych dokumentów księgowych
5. Comiesięczne uzgadnianie obrotów i sald kont VAT naliczonego ze stanowiskiem ds. należności i podatku VAT
6. Prowadzenie bieżącej korespondencji spraw związanych z zakresem czynności
7. Systematyczne i bieżące zapoznawanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi prowadzonych spraw
8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika