Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim (dalej: OPS) oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
2. realizacja zadań własnych gminy i zadań zleconych gminie, należących lub przekazanych do kompetencji OPS,
3. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych na podstawie upoważnienia wydanego przez Burmistrza Grodziska Mazowieckiego,
4. opracowywanie planu finansowego OPS, sprawowanie kontroli nad jego wykonaniem oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych,
5. pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na wykonanie zadań OPS,
6. prowadzenie kontroli zarządczej w OPS,
7. nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową, zgodną z prawem realizacją zadań OPS,
8. przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS,
9. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w sprawach z zakresu działalności OPS, w tym projektów programów i strategii,
10. przygotowywanie sprawozdań z działalności OPS, w tym dla potrzeb Burmistrza i Rady Miejskiej,
11. prowadzenie polityki kadrowej oraz wykonywanie czynności pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w OPS,
12. organizowanie pracy OPS w sposób zapewniający sprawne wykonywanie zadań,
13. pobudzanie aktywności społecznej i inicjowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk,
14. współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami w celu realizacji zadań społecznych,
15. zarządzanie powierzonym mieniem, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zabezpieczeniem majątku,
16. wykonywanie innych zadań, w tym na polecenie Burmistrza
• wspieranie kierownictwa jednostki w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze;
• prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym między innymi ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r., o finansach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 tj. z późn. zm), rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach z tego audytu (Dz.U. z 2018., poz. 506 tj.), kierując się zasadami ujętymi w Komunikacie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych (Dz. Urz. MRiF z 2016 r., poz. 28) w szczególności:
- podejmowanie koniecznych działań w ramach posiadanych kompetencji, w celu zapewnienia realizacji pożądanych celów i zadań, w sposób zgodny z prawem, skuteczny i efektywny, oszczędny oraz terminowy,
- przestrzeganie przyjętych zasad i standardów audytu wewnętrznego;
• wykonywanie innych poleceń służbowych mieszczących się w przepisach prawa
1. Wykonywanie wszelkich prac czyszczących i konserwatorskich w tym m.in.:
• przygotowanie obiektów do potrzeb klientów, bieżące sprzątanie wszystkich pomieszczeń, wydawanie sprzętu, kluczy od wynajmowanych pomieszczeń i szatni, bieżąca kontrola obiektu,
• dbałość o tereny zielone (prace porządkowe, koszenie, przycinanie itp.),
• drobne naprawy i konserwacja urządzeń, sprzętu i wyposażenia obiektów,
• w okresie zimowym odśnieżanie i zabezpieczanie dróg komunikacyjnych oraz obiektów,
2. Strzeżenie mienia na dozorowanym obiekcie poprzez bieżącą kontrolę zamknięć (drzwi, okna, bramy itp.), bieżącą kontrolę sprawności urządzeń (wentylacyjnych, grzewczych, elektrycznych itp.). Niezwłoczne zgłaszanie wszelkich usterek i nieprawidłowości
3. Nadzór nad prawidłową, zgodną z instrukcjami technicznymi eksploatacją urządzeń znajdujących się na obiekcie sportowym
4. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu zawodów i imprez sportowych. Współudział przy realizacji prac remontowych i konserwacyjnych wynikających z potrzeb technologicznych i awarii
5. Wykonywanie innych poleceń przełożonych mających związek z wykonywaną pracą