Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 39 )
Pracownik utrzymania czystości
Opole
Ważna do: 31.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
utrzymanie czystości na terenie obiektu
sprzątanie pomieszczeń (biurowych
szatni
łazienek
korytarzy
itp.)
mycie okien i inne prace porządkowe
dbanie o narzędzia i sprzęt porządkowy oraz ich prawidłowe przechowywanie.
kontrolowanie poziomu środków czystości i zgłaszanie potrzeby uzupełnienia zapasów
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
zgodnych z zakresem pracy
zapewnienie przestrzegania norm BHP oraz przepisów obowiązujących na terenie obiektu . Praca od godz.14:00-22:00
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami Działu Zieleni Miejskiej
Nadzór nad utrzymywaniem terenów zieleni miejskiej i czystości w zakresie zadań powierzonych przez Miasto Opole lub w ramach innych umów, w tym nad nasadzeniami i pielęgnacją roślin
Bieżące sporządzanie kosztorysów i faktur za wykonane prace w zakresie określonym w umowach
Sporządzanie bieżące inwentaryzacji zieleni będącej w utrzymaniu
Współpraca z Urzędem Miasta w zakresie planowania i projektowania nasadzeń roślin na utrzymywanych terenach
Kontrole bieżące prac oraz uczestniczenie w odbiorach robót związanych z utrzymaniem powierzonych terenów zieleni oraz wykonywanie wszelkich prac ustalonych przez Urząd Miasta w ramach zawartych umów
Współpraca z Urzędem Miasta przy organizowaniu kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie zieleni
Monitorowanie potrzeb w zakresie realizacji zadań dotyczących zieleni miejskiej oraz małej architektury
Udzielanie odpowiedzi na wszelkie pisma i zapytania dotyczące tematyki zieleni będącej w utrzymaniu Spółki
Opracowywanie planów zadań w zakresie Działu, w tym inwestycyjnych i zakupów rzeczowych do realizacji w każdym roku wraz z harmonogramami prac oraz w uzgodnieniu z Urzędem Miasta
Przygotowywanie merytoryczne kalkulacji corocznych do umowy wykonawczej zawartej z Miastem i sprawozdań z rozliczenia rekompensaty
Sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych z wykonywania zadań w zakresie zieleni miejskiej
Wnioskowanie do innych działów o zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prac na terenach zieleni oraz przeprowadzania procedur przetargowych, przygotowywanie danych merytorycznych do SWZ i przygotowywanie zapytań ofertowych
Opracowywanie projektów umów (w przypadku kwot poniżej 130 tys. zł), zlecanie, nadzorowanie i odbiory prac w zakresie zieleni, niewykonywanych przez spółkę
Doskonalenie kwalifikacji w drodze samokształcenia i uczestniczenia w kursach oraz monitorowanie aktualności uprawnień oraz szkoleń podległych sobie pracowników
Współdziałanie z pozostałymi działami Spółki w zakresie zabezpieczenia poprawnego funkcjonowania DZM
Organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku i w podległej komórce organizacyjnej, w sposób zapewniający sprawne, prawidłowe, terminowe oraz bezpieczne i higieniczne wykonanie zadań, przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa
kompleksowa obsługa Zarządu Spółki i Rady Nadzorczej;
koordynacja i obsługa spotkań z udziałem Członków Zarządu, w tym przygotowywanie materiałów na spotkania;
zwoływanie posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników oraz opracowywanie protokołów;
opracowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników we współpracy z kancelarią prawną;
weryfikacja poprawności dokumentacji dotyczącej posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników;
analiza aktualności wewnętrznych aktów prawnych Spółki i dokonywanie we współpracy z kancelarią prawną niezbędnych zmian i zgłoszeń/rejestracji (m.in. umowa spółki, KRS itp.);
opracowywanie prezentacji oraz innych materiałów komunikacyjnych na potrzeby Zarządu Spółki;
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej;
prowadzenie rejestru dokumentów przyjmowanych przez organy Spółki;
archiwizacja dokumentów organów Spółki w tym materiałów z posiedzeń, protokołów, uchwał;
wykonywanie innych prac zleconych przez Zarząd i Radę Nadzorczą, wynikających ze specyfiki stanowiska
zarządzanie i monitorowanie realizacji Projektu w zakresie rzeczowym i finansowym,
nadzór nad poprawnością wykonywania zadań przez Inżyniera Kontraktu,
ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Beneficjenta zaangażowanymi w realizację Projektu,
odpowiedzialność za opracowanie, wdrażanie i stosowanie procedur związanych z realizacją Projektu,
nadzór nad prawidłową realizacją Kontraktów,
koordynacja rozliczeń prowadzonych inwestycji,
niezwłoczne informowanie JRP o nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji Projektu,
zatwierdzanie korespondencji i dokumentów przygotowywanych w JRP,
organizacja narad koordynacyjnych w ramach JRP,
udział w naradach koordynacyjnych w ramach JRP oraz w miarę potrzeb w spotkaniach roboczych organizowanych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych w Projekcie,
ciągły nadzór nad projektem pod względem osiągnięcia zaplanowanych efektów (rzeczowych, finansowych, efektu ekologicznego),
nadzór i kontrola nad pracownikami JRP oraz opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności,
udział w przeprowadzaniu częściowych i końcowego odbioru elementów robót , częściowego i końcowego odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, a ponadto organizowanie przeglądów gwarancyjnych zakończonych i przekazywanych do eksploatacji zadań,
kontrola obmiarów i rozliczeń dotyczących fakturowania i odebranych pod względem technicznym elementów robót,
współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu przetargów w ramach Projektu w tym w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i kryteriów oceny ofert, a także umów z Wykonawcami,
uczestnictwo w komisjach przetargowych,
zapewnienie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, jej poufności oraz przechowywania zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie i wytycznych,
inicjowanie i prowadzenie działań na rzecz właściwej popularyzacji i przepływu informacji dotyczących finansowania Projektu ze środków NFOŚiGW
Specjalista / Specjalistka ds. gospodarki odpadami
Opole
Wygasła: 06.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania i budowy instalacji do zagospodarowania odpadów w spółce
Opiniowanie technologii zagospodarowania odpadów proponowanych do realizacji na terenie zakładu
Zlecanie, nadzorowanie, odbiór opracowań i projektów dotyczących zadań realizowanych w Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO)
Wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji w CZO i udział w opracowywaniu i weryfikacji wniosków o aplikowanie o te środki
Nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
Zlecanie i weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
Opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
Przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i raportów wymaganych prawem z zakresu gospodarki odpadami oraz wewnętrznych analiz i statystyk
Specjalista / Specjalistka ds. gospodarki odpadami
Opole
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania i budowy instalacji do zagospodarowania odpadów w spółce
Opiniowanie technologii zagospodarowania odpadów proponowanych do realizacji na terenie zakładu
Zlecanie, nadzorowanie, odbiór opracowań i projektów dotyczących zadań realizowanych w Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO)
Wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji w CZO i udział w opracowywaniu i weryfikacji wniosków o aplikowanie o te środki
Nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
Zlecanie i weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
Opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
Przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i raportów wymaganych prawem z zakresu gospodarki odpadami oraz wewnętrznych analiz i statystyk
Specjalista / Specjalistka ds. gospodarki odpadami
Podmiejska 69, Opole
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżący monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania, budowy i rozwoju instalacji do zagospodarowania odpadów
opiniowanie technologii, koncepcji i projektów instalacji w zakresie zagospodarowania odpadów planowanych do realizacji na terenie zakładu
zlecanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie opracowań i projektów dotyczących inwestycji na terenie zakładu, w tym opracowywania projektów umów z Wykonawcami prac
współpraca z firmami zewnętrznymi działającymi w zakresie zagospodarowania odpadów, w tym firmami konsultingowymi
zlecanie i weryfikacja programów funkcjonalno-użytkowych, koncepcji oraz studiów wykonalności i wniosków, w tym modeli finansowych o dofinansowanie inwestycji planowanych przez zakład w zakresie gospodarki odpadami
zlecanie i nadzorowanie opracowania wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz raportów i ich dokładna weryfikacja
współudział w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy w zakresie gospodarki odpadami
nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
przygotowywanie/weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz ich nadzorowanie
współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
Specjalista / Specjalistka ds. gospodarki odpadami
Podmiejska 69, Opole
Wygasła: 20.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżący monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania, budowy i rozwoju instalacji do zagospodarowania odpadów
opiniowanie technologii, koncepcji i projektów instalacji w zakresie zagospodarowania odpadów planowanych do realizacji na terenie zakładu
zlecanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie opracowań i projektów dotyczących inwestycji na terenie zakładu, w tym opracowywania projektów umów z Wykonawcami prac
współpraca z firmami zewnętrznymi działającymi w zakresie zagospodarowania odpadów, w tym firmami konsultingowymi
zlecanie i weryfikacja programów funkcjonalno-użytkowych, koncepcji oraz studiów wykonalności i wniosków, w tym modeli finansowych o dofinansowanie inwestycji planowanych przez zakład w zakresie gospodarki odpadami
zlecanie i nadzorowanie opracowania wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz raportów i ich dokładna weryfikacja
współudział w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy w zakresie gospodarki odpadami
nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
przygotowywanie/weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz ich nadzorowanie
współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
kompleksowa obsługa Zarządu Spółki i Rady Nadzorczej;
koordynacja i obsługa spotkań z udziałem Członków Zarządu, w tym przygotowywanie materiałów na spotkania;
zwoływanie posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników oraz opracowywanie protokołów;
opracowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników we współpracy z kancelarią prawną;
weryfikacja poprawności dokumentacji dotyczącej posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Zgromadzenia Wspólników;
analiza aktualności wewnętrznych aktów prawnych Spółki i dokonywanie we współpracy z kancelarią prawną niezbędnych zmian i zgłoszeń/rejestracji (m.in. umowa spółki, KRS itp.);
opracowywanie prezentacji oraz innych materiałów komunikacyjnych na potrzeby Zarządu Spółki;
przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej;
prowadzenie rejestru dokumentów przyjmowanych przez organy Spółki;
archiwizacja dokumentów organów Spółki w tym materiałów z posiedzeń, protokołów, uchwał;
wykonywanie innych prac zleconych przez Zarząd i Radę Nadzorczą, wynikających ze specyfiki stanowiska
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi regulacjami, w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych w tym: przygotowywanie SWZ, odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, weryfikacja i ocena złożonych ofert, przygotowywanie ewentualnych wezwań do uzupełnienia dokumentów złożonych wraz z ofertami przez wykonawców, przygotowywanie informacji o wyborze lub odrzuceniu wykonawcy/oferty, sporządzanie protokołów z postępowania
współpraca z pracownikami komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania, określanie kryteriów wyboru oferty i warunków udziału w postępowaniu
organizowanie prac komisji przetargowych oraz udział w pracach tych komisji
analiza i weryfikacja prawidłowości oraz kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne
publikacja ogłoszeń i raportów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań we współpracy z radcą prawnym
koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą
archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru zawieranych umów na dostawy, usługi, roboty budowlane
terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową
monitorowanie wyników postępowań przetargowych
prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych
składanie ofert w przetargach i zapytaniach organizowanych przez inne podmioty;
współpraca z działami zakładu
tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji powierzonego obszaru
dbałość o prawidłowość obiegu dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi
• kontrolowanie odpadów wwożonych na teren Centrum Zagospodarowania (CZO)
• bieżąca klasyfikacja i selekcja dostarczanych odpadów w zakresie prac związanych z odzyskiem drewna odpadowego
metali
papieru i tworzyw
• pielęgnacja terenów zieleni znajdujących się na terenie CZO oraz do niego przyległych
• dbanie o czystość terenu Centrum i estetyczny wygląd terenu Centrum
• bieżące prace porządkowe
• obsługa urządzeń do przetwarzania odpadów
• obsługa kompostowni
Prowadzenie ogólnej polityki kadrowej zgodnie z potrzebami Spółki
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zakresem spraw kadrowych przy zachowaniu ustaleń obowiązujących przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)
Sporządzanie dokumentów dotyczących:
przyjmowania, przenoszenia i zwalniania pracowników,
wynagradzania i awansowania pracowników,
wyróżnień i kar pracowników
Prowadzenie ewidencji pracowników
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Archiwizowanie dokumentacji osobowej
Wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stosunku pracy
Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników
Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników
Planowanie i organizacja szkoleń z zakresu odpowiednich poziomów bhp i p.poż
Przygotowywanie umów w zakresie praktyk uczniowskich i studenckich
Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych
Sporządzanie analiz i raportów stanów zatrudnienia
Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości wymaganej odrębnymi przepisami
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników i członków ich rodzin
Naliczanie i prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
II W zakresie spraw socjalnych
Prowadzenie spraw socjalnych dla pracowników i ich rodzin oraz dla emerytów i rencistów
III. Zadania w zakresie płac
Przygotowanie list wypłat wynagrodzeń oraz list wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego w oparciu o dokumenty źródłowe
Sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym dokumentów źródłowych stanowiących podstawę do przygotowania list wypłat
Sporządzanie zestawień zbiorczych list płac
Potrącanie zaliczek na podatek dochodowy i dokonywanie rocznego rozliczenia podatku
Sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji na podatki związane z wynagrodzeniami
Sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji na składki ZUS i przekazywanie ich drogą elektroniczną do ZUS
Sporządzanie w obowiązkowych terminach przelewów na potrącenia z wynagrodzeń jak również na podatki związane z płacami
Sporządzanie poleceń księgowania z rozliczenia płac
Sporządzanie zestawień wynagrodzeń do wniosków emerytalnych i rentowych
Prowadzenie indywidualnych kartotek wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
Naliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem pracy w godzinach nadliczbowych, niedziele, święta oraz w porze nocnej
Sporządzanie list zaliczek na wynagrodzenia pracownicze
Wypłacanie i naliczanie innych świadczeń wynikających z Regulaminu Wynagradzania
Wystawianie pracownikom na ich prośbę zaświadczeń dot. wynagrodzeń
Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie czasu pracy, zatrudniania i płac
Przechowywanie otrzymanej i sporządzanej dokumentacji do czasu przekazania do archiwum
· pielęgnacja terenów zielonych znajdujących się na terenie Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO) oraz terenów do niego przyległych;
· dbanie o czystość terenu składowiska i estetyczny wygląd powierzonego terenu
· kontrolowanie wwożonych na teren składowiska odpadów;
· bieżąca selekcja dostarczanych odpadów w zakresie prac związanych z odzyskiem drewna odpadowego
metali
papieru i tworzyw;
· bieżące przygotowanie i selekcjonowanie odpadów przeznaczonych do dalszego przetwarzania
Prowadzenie ogólnej polityki kadrowej zgodnie z potrzebami Spółki
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zakresem spraw kadrowych przy zachowaniu ustaleń obowiązujących przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)
Sporządzanie dokumentów dotyczących:
przyjmowania, przenoszenia i zwalniania pracowników,
wynagradzania i awansowania pracowników,
wyróżnień i kar pracowników
Prowadzenie ewidencji pracowników
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Archiwizowanie dokumentacji osobowej
Wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stosunku pracy
Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników
Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników
Planowanie i organizacja szkoleń z zakresu odpowiednich poziomów bhp i p.poż
Przygotowywanie umów w zakresie praktyk uczniowskich i studenckich
Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych
Sporządzanie analiz i raportów stanów zatrudnienia
Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości wymaganej odrębnymi przepisami
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników i członków ich rodzin
Naliczanie i prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
II W zakresie spraw socjalnych
Prowadzenie spraw socjalnych dla pracowników i ich rodzin oraz dla emerytów i rencistów
III. Zadania w zakresie płac
Przygotowanie list wypłat wynagrodzeń oraz list wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego w oparciu o dokumenty źródłowe
Sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym dokumentów źródłowych stanowiących podstawę do przygotowania list wypłat
Sporządzanie zestawień zbiorczych list płac
Potrącanie zaliczek na podatek dochodowy i dokonywanie rocznego rozliczenia podatku
Sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji na podatki związane z wynagrodzeniami
Sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji na składki ZUS i przekazywanie ich drogą elektroniczną do ZUS
Sporządzanie w obowiązkowych terminach przelewów na potrącenia z wynagrodzeń jak również na podatki związane z płacami
Sporządzanie poleceń księgowania z rozliczenia płac
Sporządzanie zestawień wynagrodzeń do wniosków emerytalnych i rentowych
Prowadzenie indywidualnych kartotek wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
Naliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem pracy w godzinach nadliczbowych, niedziele, święta oraz w porze nocnej
Sporządzanie list zaliczek na wynagrodzenia pracownicze
Wypłacanie i naliczanie innych świadczeń wynikających z Regulaminu Wynagradzania
Wystawianie pracownikom na ich prośbę zaświadczeń dot. wynagrodzeń
Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie czasu pracy, zatrudniania i płac
Przechowywanie otrzymanej i sporządzanej dokumentacji do czasu przekazania do archiwum
Specjalista ds. zamówień publicznych i środków pomocowych
Opole
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi regulacjami
w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych w tym: przygotowywanie SWZ
odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców
weryfikacja i ocena złożonych ofert
przygotowywanie ewentualnych wezwań do uzupełnienia dokumentów złożonych wraz z ofertami przez wykonawców
przygotowywanie informacji o wyborze lub odrzuceniu wykonawcy/oferty
sporządzanie protokołów z postępowania
Współpraca z pracownikami komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia
szacowanie wartości przedmiotu zamówienia
sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania
określanie kryteriów wyboru oferty i warunków udziału w postępowaniu
Organizowanie prac komisji przetargowych oraz udział w pracach tych komisji
Analiza i weryfikacja prawidłowości oraz kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne
Publikacja ogłoszeń i raportów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań we współpracy z radcą prawnym
Koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą
Archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
rejestru zawieranych umów na dostawy
usługi
roboty budowlane
Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową
Monitorowanie wyników postępowań przetargowych
Przygotowywanie lub zlecania opracowania wniosków o finansowanie projektów z funduszy zewnętrznych
Przygotowywanie wniosków o płatność
harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów
weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami
programami oraz wytycznymi UE
Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
Współpraca z działami zakładu oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji powierzonego obszaru
Dbałość o prawidłowość obiegu dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi i finansowaniem projektów
Ścisła współpraca z wszystkimi działami zakładu
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi regulacjami, w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych w tym: przygotowywanie SWZ, udzielanie odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, weryfikacja i ocena złożonych ofert, przygotowywanie ewentualnych wezwań do uzupełnienia dokumentów złożonych wraz z ofertami przez wykonawców, przygotowywanie informacji o wyborze lub odrzuceniu wykonawcy/oferty, sporządzanie protokołów z postępowania
Współpraca z pracownikami komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania, określanie kryteriów wyboru oferty i warunków udziału w postępowaniu
Organizowanie prac komisji przetargowych oraz udział w pracach tych komisji
Analiza i weryfikacja prawidłowości oraz kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne
Publikacja ogłoszeń i raportów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Opracowywanie procedur postępowań o zamówienia publiczne o wartości nieprzekraczającej progu ustalonego w ustawie Prawo zamówień publicznych i sprawdzanie wzorów dokumentów opracowywanych przez poszczególne komórki merytoryczne
Przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań we współpracy z radcą prawnym
Koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą
Archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru zawieranych umów na dostawy, usługi, roboty budowlane
Terminowa realizacja zadań związanych z procedurami o udzielenie zamówień publicznych
Monitorowanie wyników postępowań przetargowych i podprogowych
Ścisła współpraca z działami zakładu w zakresie zamówień publicznych i udzielanie im wsparcia
Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji powierzonego obszaru
Dbałość o prawidłowość obiegu dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi