Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Konserwator obiektów biurowo-magazynowych
Polska 13, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Zakres obowiązków na stanowisku konserwator elektryk w Constans Grupa Sp. z o.o. :
obsługa magazynu ,
stała kontrola nad stanem technicznym budynku ,
codzienna kontrola stanu czystości obiektu ,
stały kontakt z najemcami i możliwie szybka reakcja na zgłaszane nieprawidłowości lub uwagi . ( usuwanie bieżących awarii ) ,
naprawa wszelkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem obiektu w miarę możliwości własnymi środkami lub przy pomocy podwykonawców ,
nadzór nad przestrzeganiem terminów obowiązkowych przeglądów zarówno budynku jak i urządzeń wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji ,
nadzór nad przestrzeganiem terminów przeglądów nie obowiązkowych ale poprawiających bezpieczeństwo i bezawaryjne funkcjonowanie obiektu
obserwacja i zgłaszanie do Zarządu o konieczności wykonania w najbliższym czasie niezbędnych inwestycji ,
obsługa systemów Kontroli dostępu i Systemu sygnalizacji i włamania w zakresie dodawania kart dostępu , zmiana uprawnień , zmiany godzin dostępu ,
współpraca , nadzór i koordynacja nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne ,
miesięczny odczyt liczników zużycia mediów ( woda , energia cieplna , energia elektryczna ) ,
bieżący ogólny nadzór nad funkcjonowaniem obiektu ,
Firma Constans Grupa Sp. z o.o. działa z powodzeniem na rynku poznańskich nieruchomości komercyjnych od ponad 30 lat. Spółka jest właścicielem komercyjnego obiektu biurowo-usługowego z częścią magazynową Biznes Centrum – Polska 13
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MENAGER SPÓŁKI
Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: Menager Spółki
OCZEKIWANIA:
Wykształcenie wyższe
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Lojalność oraz wysoki poziom zaangażowania w działanie firmy
Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
Duże poczucie odpowiedzialności
Umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach
Komunikatywność, umiejętność pozyskiwania i przekazywania informacji
Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje
Umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów
Znajomość podstaw prawnych dotyczących organizacji i rejestracji spółek prawa handlowego
Wysokie zdolności interpersonalne, kultura osobista i biznesowa postawa
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
Praktyczna znajomość środowiska MS Office
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie firmy
Współpraca i czynny udział w zarządzaniu nieruchomością biurowo-magazynową
Nadzór nad Restauracją i Salami Konferencyjnymi wraz z pozyskiwaniem Klientów,
doświadczenie handlowo-organizacyjne w/w temacie
Prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania warunków kooperacji z najemcami
Przygotowanie we współpracy z Biurem Prawnym umów i ich weryfikacja
Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie wycen, obsługa realizacji zleceń, rozliczenie zleceń)
Redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy
Współpraca z Urzędami, prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej
Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między poszczególnymi działami firmy
Przygotowywanie i nadzór nad przestrzeganiem procedur organizacyjnych w firmie,
Organizowanie delegacji, spotkań i podróży służbowych
Organizacja i obsługa zebrań, sporządzanie agendy, protokołów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji
Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
Kompleksowe organizacyjne wsparcie kadry kierowniczej (zarządzanie kalendarzem, organizacja i obsługa spotkań, narad)
Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowości archiwizacji i obiegu dokumentacji
Kontakt z Urzędami i Instytucjami zajmującymi się dotacjami ze środków unijnych i krajowych
Odpowiedzialność za pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji projektowej wg wskazań zespołu projektowego
OFERUJEMY:
atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wg schematu poniżej:
okres próbny 3 miesiące ,
czas określony 12 miesięcy ,
czas nieokreślony ,
wynagrodzenie podstawowe wraz z premią w oparciu o osiągane wyniki ,
telefon , komputer , samochód służbowy ,
możliwość zdobywania cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej i renomowanej pozycji na rynku w kraju ,
szkolenia ,
przyjazną atmosferę pracy wraz z profesjonalnym rozwojem ,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych"