1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. CONSTANS GRUPA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CONSTANS GRUPA sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. POLSKA 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Konserwator obiektów biurowo-magazynowych

Polska 13, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków na stanowisku konserwator elektryk w Constans Grupa Sp. z o.o. :
  • obsługa magazynu ,
  • stała kontrola nad stanem technicznym budynku ,
  • codzienna kontrola stanu czystości obiektu ,
  • stały kontakt z najemcami i możliwie szybka reakcja na zgłaszane nieprawidłowości lub uwagi . ( usuwanie bieżących awarii ) ,
  • naprawa wszelkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem obiektu w miarę możliwości własnymi środkami lub przy pomocy podwykonawców ,
  • nadzór nad przestrzeganiem terminów obowiązkowych przeglądów zarówno budynku jak i urządzeń wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji ,
  • nadzór nad przestrzeganiem terminów przeglądów nie obowiązkowych ale poprawiających bezpieczeństwo i bezawaryjne funkcjonowanie obiektu
  • obserwacja i zgłaszanie do Zarządu o konieczności wykonania w najbliższym czasie niezbędnych inwestycji ,
  • obsługa systemów Kontroli dostępu i Systemu sygnalizacji i włamania w zakresie dodawania kart dostępu , zmiana uprawnień , zmiany godzin dostępu ,
  • współpraca , nadzór i koordynacja nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne ,
  • miesięczny odczyt liczników zużycia mediów ( woda , energia cieplna , energia elektryczna ) ,
  • bieżący ogólny nadzór nad funkcjonowaniem obiektu ,
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menadżer sprzedaży

Polska 13, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Firma Constans Grupa Sp. z o.o. działa z powodzeniem na rynku poznańskich nieruchomości komercyjnych od ponad 30 lat. Spółka jest właścicielem komercyjnego obiektu biurowo-usługowego z częścią magazynową Biznes Centrum – Polska 13
  • Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
  • MENAGER SPÓŁKI
  • Miejsce pracy: Poznań
  • Numer referencyjny: Menager Spółki
  • OCZEKIWANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Lojalność oraz wysoki poziom zaangażowania w działanie firmy
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Duże poczucie odpowiedzialności
  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach
  • Komunikatywność, umiejętność pozyskiwania i przekazywania informacji
  • Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje
  • Umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów
  • Znajomość podstaw prawnych dotyczących organizacji i rejestracji spółek prawa handlowego
  • Wysokie zdolności interpersonalne, kultura osobista i biznesowa postawa
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
  • Praktyczna znajomość środowiska MS Office
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie firmy
  • Współpraca i czynny udział w zarządzaniu nieruchomością biurowo-magazynową
  • Nadzór nad Restauracją i Salami Konferencyjnymi wraz z pozyskiwaniem Klientów,
  • doświadczenie handlowo-organizacyjne w/w temacie
  • Prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania warunków kooperacji z najemcami
  • Przygotowanie we współpracy z Biurem Prawnym umów i ich weryfikacja
  • Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie wycen, obsługa realizacji zleceń, rozliczenie zleceń)
  • Redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy
  • Współpraca z Urzędami, prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między poszczególnymi działami firmy
  • Przygotowywanie i nadzór nad przestrzeganiem procedur organizacyjnych w firmie,
  • Organizowanie delegacji, spotkań i podróży służbowych
  • Organizacja i obsługa zebrań, sporządzanie agendy, protokołów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji
  • Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
  • Kompleksowe organizacyjne wsparcie kadry kierowniczej (zarządzanie kalendarzem, organizacja i obsługa spotkań, narad)
  • Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowości archiwizacji i obiegu dokumentacji
  • Kontakt z Urzędami i Instytucjami zajmującymi się dotacjami ze środków unijnych i krajowych
  • Odpowiedzialność za pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji projektowej wg wskazań zespołu projektowego
  • OFERUJEMY:
  • atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wg schematu poniżej:
  • okres próbny 3 miesiące ,
  • czas określony 12 miesięcy ,
  • czas nieokreślony ,
  • wynagrodzenie podstawowe wraz z premią w oparciu o osiągane wyniki ,
  • telefon , komputer , samochód służbowy ,
  • możliwość zdobywania cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej i renomowanej pozycji na rynku w kraju ,
  • szkolenia ,
  • przyjazną atmosferę pracy wraz z profesjonalnym rozwojem ,
  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania
  • Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych"
Pokaż więcej >>
od 8200 do 11500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Poznań
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za weryfikację formalno-rachunkową dokumentów księgowych;
  • ewidencjonowanie przychodów i kosztów;
  • tworzenie dokumentów rozliczeniowych (faktury sprzedaży, rejestry sprzedaży, dokumenty magazynowe, noty księgowe, kompensaty itp.);
  • obsługa systemu bankowego oraz rozliczanie transakcji faktoringowych;
  • rozliczanie delegacji pracowników;
  • odpowiedzialność za weryfikację dokumentów kadrowych;
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka członka zarządu

Poznań
Wygasła: 20.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie firmy
  • Współpraca i czynny udział w zarządzaniu nieruchomością biurowo-magazynową
  • Prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania warunków kooperacji z najemcami. przygotowywanie i weryfikacja umów o współpracy i umów handlowych
  • Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie wycen, obsługa realizacji zleceń, rozliczenie zleceń)
  • Redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy
  • Współpraca z Urzędami, prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między poszczególnymi działami firmy
  • Przygotowywanie i nadzór nad przestrzeganiem procedur organizacyjnych w firmie,
  • Organizowanie delegacji, spotkań i podróży służbowych
  • Organizacja i obsługa zebrań, sporządzanie agendy, protokołów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji
  • Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
  • Kompleksowe organizacyjne wsparcie kadry kierowniczej (zarządzanie kalendarzem, organizacja i obsługa spotkań, narad)
  • Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowej archiwizacji i obiegu dokumentacji
  • Kontakt z Urzędami i Instytucjami zajmującymi się dotacjami ze środków unijnych i krajowych
  • Odpowiedzialność za pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji projektowej wg wskazań zespołu projektowego
Pokaż więcej >>
od 6200 do 7200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Poznań
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie firmy,
  • Współpraca i czynny udział w zarządzaniu nieruchomością biurowo-magazynową,
  • Prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania warunków kooperacji z najemcami, przygotowywanie i weryfikacja umów o współpracy i umów handlowych,
  • Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie wycen, obsługa realizacji zleceń, rozliczenie zleceń),
  • Redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
  • Współpraca z Urzędami, prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej,
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między poszczególnymi działami firmy,
  • Przygotowywanie i nadzór nad przestrzeganiem procedur organizacyjnych w firmie,
  • Organizowanie delegacji, spotkań i podróży służbowych,
  • Organizacja i obsługa zebrań, sporządzanie agendy, protokołów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji,
  • Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów,
  • Kompleksowe organizacyjne wsparcie kadry kierowniczej (zarządzanie kalendarzem, organizacja i obsługa spotkań, narad),
  • Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowości archiwizacji i obiegu dokumentacji,
  • Kontakt z Urzędami i Instytucjami zajmującymi się dotacjami ze środków unijnych i krajowych,
  • Odpowiedzialność za pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji projektowej wg wskazań zespołu projektowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Poznań
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie firmy,
  • Prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania warunków kooperacji, przygotowywanie i weryfikacja umów o współpracy i umów handlowych,
  • Tworzenie oraz redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
  • Współpraca z Urzędami, prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej, jednostkami samorządu terytorialnego,
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji między poszczególnymi działami firmy,
  • Sporządzanie wewnętrznych dokumentów organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy,
  • Przygotowywanie i nadzór nad przestrzeganiem procedur organizacyjnych w firmie,
  • Organizowanie delegacji, spotkań i podróży służbowych,
  • Organizacja i obsługa zebrań, sporządzanie agendy, protokołów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i prezentacji,
  • Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów,
  • Kompleksowe organizacyjne wsparcie kadry kierowniczej (zarządzanie kalendarzem, organizacja i obsługa spotkań, narad),
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator Obiektu - Elektryk

Poznań
Wygasła: 07.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka zarządu - Pracownik administracyjno – biurowy

Poznań
Wygasła: 15.09.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "CONSTANS GRUPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.