Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Lider Obszaru – Kierownik Działu Zakupów w pionie wsparcia
Aleje Jerozolimskie 202, Włochy, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie procesem zakupowym od identyfikacji dostawców po realizację zamówień,
Negocjacje warunków umów zakupowych: cen, rabatów i warunków dostaw, optymalizacja kosztów zakupów przy jednoczesnym dbaniu o jakość produktów i usług,
Monitorowanie rynku dostawców oraz identyfikacja nowych źródeł zaopatrzenia czy alternatywnych produktów,
Monitorowanie jakości zakupionych produktów/usług,
Zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw,
Opracowywanie i sporządzanie raportów i wskaźników w zakresie efektywności zakupów, analizy wydatków i osiągnięć działu zakupów, które pozwolą na tworzenie strategii zakupowej i sprzedażowej,
Nadzorowanie procesu weryfikacji i oceny nowych dostawców oraz ewaluacja obecnych,
Planowanie, organizacja, koordynacja i kontrola pracy działu Zakupów oraz Sekcji Zamówień Publicznych,
Opracowanie i wdrażanie strategii i procedur zakupowych zgodnych z celami organizacji,
Współpraca z innymi działami firmy w celu zrozumienia ich potrzeb zakupowych,
Wdrażanie i rozwój systemów informatycznych wspierających procesy zakupowe
Starszy Specjalista ds. Funduszy Unijnych w pionie wsparcia
Aleje Jerozolimskie 202, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Analizowanie dostępnych źródeł finansowania projektów ze środków publicznych oraz poszukiwanie źródeł finansowania dla prac prowadzonych w Instytucie,
Informowanie innych pracowników o możliwości składania wniosków oraz organizowanie wewnętrznych szkoleń i warsztatów w tym zakresie,
Prowadzenie baz danych i sporządzanie zestawień analitycznych zawierających informacje o koncepcjach nowych projektów i złożonych wnioskach o finansowanie nowych projektów,
Przygotowanie wniosków o finansowanie projektów z funduszy publicznych oraz nadzór nad procesem ich składania i wsparcie procesów negocjacji, i podpisania umowy,
Monitorowanie stanu przygotowywanych i złożonych wniosków we wszystkich fazach aplikowania i oczekiwania na decyzję,
Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie,
Wsparcie projektów proinnowacyjnych realizowanych we współpracy jednostek naukowych z firmami,
Analizowanie dostępnych źródeł finansowania projektów ze środków publicznych oraz poszukiwanie źródeł finansowania dla prac prowadzonych w Instytucie,
Informowanie innych pracowników o możliwości składania wniosków oraz organizowanie wewnętrznych szkoleń i warsztatów w tym zakresie,
Prowadzenie baz danych i sporządzanie zestawień analitycznych zawierających informacje o koncepcjach nowych projektów i złożonych wnioskach o finansowanie nowych projektów,
Przygotowanie wniosków o finansowanie projektów z funduszy publicznych, oraz nadzór nad procesem ich składania i wsparcie procesów negocjacji i podpisania umowy,
Monitorowanie stanu przygotowywanych i złożonych wniosków we wszystkich fazach aplikowania i oczekiwania na decyzję,
Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie
Specjalista - serwisant systemów rejestracji parametrów jazdy
Warszawa
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- montaż układów pomiarowych i systemów bezpieczeństwa;
- montaż
uruchamianie oraz testowanie urządzeń rejestrująco pomiarowych (tachografów kolejowych);
- serwis urządzeń rejestrująco pomiarowych (tachografów kolejowych).
*godziny pracy do uzgodnienia
- utrzymanie w pełnej sprawności rozdzielni elektroenergetycznych i instalacji elektrycznych w budynkach i na terenie PIAP;
- wykonywanie remontów maszyn
obrabiarek i urządzeń w zakresie elektroenergetycznym;
- wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb instytutu;
- uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej.
*godziny pracy do uzgodnienia
możliwośc również pracy w niepełnym wymiarze czasu
Udział w tworzeniu koncepcji działań informacyjno-szkoleniowych i promocyjnych w szczególności organizacji i udziału w szkoleniach, warsztatach, spotkaniach matchmakingowych i brokerskich, mających na celu rozwój ekosystemu,
Aktywne poszukiwanie partnerów krajowych i zagranicznych do współpracy w ramach programu Horyzont Europa, w szczególności w obszarze klastra 4 oraz włączanie ich w działania ekosystemu,
Prowadzenie indywidualnych konsultacji dla podmiotów zainteresowanych udziałem w programie ramowym Horyzont Europa oraz aktywne wsparcie ich w procesie tworzenia koncepcji projektu i budowy konsorcjum,
Pozyskiwanie i aktualizacja wiedzy na temat programu Horyzont Europa, w szczególności wybranych partnerstw europejskich,
Analiza dokumentów strategicznych w obszarze Horyzontu Europa oraz branż: robotyki, danych, AI, przemysłu, fotoniki, mikroelektroniki, telekomunikacji mająca na celu planowaniu w/w działań i ewentualnego ich opiniowania
Udział w pełnym cyklu realizacji projektów krajowych i międzynarodowych: opracowywanie koncepcji, analiza wymagań, tworzenie i rozwój architektury systemów cyber-fizycznych,
Nadzór i realizacja testów, ocena funkcjonalności badanych rozwiązań,
Współpraca z użytkownikami końcowymi i klientami,
Udział w pozyskiwaniu projektów badawczych i rozwojowych (Horizon Europe, EDA, ESA, NCBR),
Starszy Specjalista - Technolog planista i programista CNC
Aleje Jerozolimskie 202, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Planowanie operacji technologicznych i programowanie obrabiarek numerycznych w procesie wytwarzania detali z tworzyw sztucznych i metali na podstawie dokumentacji technicznej
Zastępowanie kierownika w czasie jego nieobecności
Nadzór nad zasobami bazy danych MS Access dotyczącej produkcji
Stosowanie się do szczegółowych uregulowań obowiązujących w systemie jakości oraz procedur systemowych i instrukcji
Prawidłowa, rzetelna i terminowa realizacja powierzonych zadań
Główny Specjalista – Kierownik projektu w pionie wsparcia
Aleje Jerozolimskie 202, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kierowanie realizacją projektu składającego się z usług technologicznych, doradczych, oraz wydarzeń szkoleniowo-promocyjnych dla klientów b2b w obszarze szeroko rozumianej cyfryzacji,
Zarządzanie realizacją harmonogramu i budżetu przez konsorcjum realizujące projekt, składające się z 10 podmiotów z sektora badawczego, instytucji publicznych, firm prywatnych i organizacji pozarządowych,
Uruchomienie realizacji projektu wraz z wdrożeniem modelu oferowania usług oraz komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego projektu, na podstawie istniejących założeń opisanych w załącznikach do umowy o dofinansowanie projektu, zgromadzonego w organizacji doświadczenia i własnego know-how,
Współpraca z instytucjami finansującymi projekt w ramach programów Digital Europe i FENG tj. Komisją Europejską i Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie przewidzianym umowami o dofinansowanie,
Współpraca z interesariuszami projektu tj. instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi i konsorcjami realizującymi podobne cele, w szczególności współpraca z innymi podmiotami Sieci Badawczej Łukasiewicz
wykonywanie wszelkich prac spawalniczych na warsztacie firmy metodą MAG i TIG
niekiedy pracownik będzie zobowiązany do pracy w delegacji poza obiektem firmy
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista/specjalista techniczny
Toruń
Wygasła: 15.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
prace ślusarskie
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista/specjalista techniczny
Toruń
Wygasła: 15.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
prace frezera - praca w warsztacie
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu
Aleje Jerozolimskie 202, Włochy, Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w zróżnicowanych kanałach (online i offline),
Analizowanie efektywności marketingowej i wyników sprzedaży,
Planowanie i realizacja komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych, mailing, planowanie kampanii medialnych, współpraca zewnętrzna w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych i ich dystrybucja),
Monitoring i analiza rynku,
Realizacja kampanii PR w tym eventów, warsztatów, konferencji, targów,
Monitoring działań konkurencji,
Prowadzenie wybranych projektów komunikacyjnych,
Aktywna współpraca z handlowcami oraz inżynierami,
Analiza wymagań, tworzenie i rozwój architektury systemów cybernetycznych,
Projektowanie i implementacja oprogramowania w jednym z obszarów takich jak: interfejsy użytkownika, algorytmy autonomii, sztuczna inteligencja, wizja maszynowa, symulatory 3D, interfejsy komunikacyjne, platformy embedded/IoT,
Projektowanie i przeprowadzanie praktycznych testów wytworzonego kodu z użyciem docelowych platform sprzętowych,
Wykonywanie działań związanych z obsługą administracyjną i finansową projektów w tym m.in.:
samodzielna obsługa projektów komercyjnych, statutowych i zwrotnych, w tym odpowiedzialność za poprawne rozliczanie kosztów projektów i bieżąca obsługa administracyjna projektu,
obsługa baz danych i zestawień, w których gromadzone są dane o realizowanych projektach, sprzedaży, wpływach, a także wykonywanie odpowiednich zestawów danych na potrzeby kierownictwa Instytutu i komórek organizacyjnych,
wystawianie faktur sprzedażowych,
obsługa wniosków premiowych oraz nadzór nad procesem wypłat dodatków za kierowanie projektami,
współpraca z wykonawcami projektów w zakresie koniecznym do prawidłowego rozliczenia projektu,
współpraca z właściwymi komórkami wewnętrznymi oraz Instytucjami zewnętrznymi, w zakresie finansowej realizacji projektów,
sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wniosków o płatność w projektach z dotacji,
prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, praca z dokumentami dotyczącymi umów na realizację projektów,
gromadzenie dokumentacji projektu,
weryfikowanie kwalifikowalności wydatków,
obsługa zewnętrznych audytów finansowych,
koordynacja, uzgodnienia, wyjaśnienia oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem projektów,
praca w zespole zarządzającym projektem – wsparcie kierownika projektu w zakresie spraw formalnych i organizacyjnych
Współpraca z kierownikiem projektu i zespołem w celu realizacji założeń projektu,
Organizowanie i monitorowanie harmonogramów i dbanie o dotrzymanie terminów,
Organizacja wydarzeń informacyjno – promocyjnych: seminariów, webinariów,
Prezentowanie projektu na wydarzeniach organizowanych przez inne podmioty w kraju i za granicą,
Udzielanie indywidualnych konsultacji związanych z projektem interesariuszom,
Opracowywanie, pisanie i redagowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych, w tym informacji prasowych, postów na blogu i treści w mediach społecznościowych,
Promowanie materiałów komunikacyjnych i marketingowych za pośrednictwem odpowiednich kanałów społecznościowych
Koordynacja działań informacyjno-promocyjnych skierowanych do firm produkcyjnych, sektora publicznego i instytucji naukowych
Współpraca z kierownikiem projektu i zespołem w celu realizacji założeń projektu,
Organizowanie i monitorowanie harmonogramów i dbanie o dotrzymanie terminów,
Koordynacja tworzenia konsorcjów krajowych i międzynarodowych,
Organizacja wydarzeń informacyjno – promocyjnych: seminariów, webinariów,
Prezentowanie projektu na wydarzeniach organizowanych przez inne podmioty w kraju i za granicą,
Udzielanie indywidualnych konsultacji związanych z projektem klientom biznesowym,
Opracowywanie, pisanie i redagowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych, w tym informacji prasowych, postów na blogu i treści w mediach społecznościowych,
Promowanie materiałów komunikacyjnych i marketingowych za pośrednictwem odpowiednich kanałów społecznościowych
Wykonywanie działań związanych z obsługą administracyjną i finansową projektów w tym m.in.:
samodzielna obsługa projektów komercyjnych, statutowych i zwrotnych, w tym odpowiedzialność za poprawne rozliczanie kosztów projektów i bieżąca obsługa administracyjna projektu,
obsługa baz danych i zestawień, w których gromadzone są dane o realizowanych projektach, sprzedaży, wpływach, a także wykonywanie odpowiednich zestawów danych na potrzeby kierownictwa Instytutu i komórek organizacyjnych,
wystawianie faktur sprzedażowych,
obsługa wniosków premiowych oraz nadzór nad procesem wypłat dodatków za kierowanie projektami,
współpraca z wykonawcami projektów w zakresie koniecznym do prawidłowego rozliczenia projektu,
współpraca z właściwymi komórkami wewnętrznymi oraz Instytucjami zewnętrznymi, w zakresie finansowej realizacji projektów,
sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wniosków o płatność w projektach z dotacji,
prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, praca z dokumentami dotyczącymi umów na realizację projektów,
gromadzenie dokumentacji projektu,
weryfikowanie kwalifikowalności wydatków,
obsługa zewnętrznych audytów finansowych,
koordynacja, uzgodnienia, wyjaśnienia oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem projektów,
praca w zespole zarządzającym projektem – wsparcie kierownika projektu w zakresie spraw formalnych i organizacyjnych
Lider obszaru – Kierownik działu kadr i płac w Pionie wsparcia
mazowieckie
Wygasła: 27.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem kadr i płac
weryfikacja poprawności prowadzonych procesów związanych z naliczaniem wynagrodzeń, prowadzeniem dokumentacji pracowniczej, rozliczaniem PPK i czasu pracy
realizacja procesów zapewniających spójność polityki kadrowej
nadzór nad sprawozdawczością w zakresie deklaracji ZUS, US, PFRON, GUS itp
prowadzenie procesów rekrutacyjnych
wsparcie w organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
prowadzenie dokumentacji personalnej
nadzór nad przestrzeganiem regulaminów i innych przepisów wewnętrznych
sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby zarządcze Instytutu
Współpraca z kierownikiem projektu i zespołem w celu realizacji założeń projektu
Organizowanie i monitorowanie harmonogramów i dbanie o dotrzymanie terminów
Koordynowanie działań wewnątrz zespołu i z konsorcjantami
Wykonywanie wszelkich niezbędnych zadań administracyjnych,
Organizacja wydarzeń infromacyjno – promocyjnych: seminariów, webinariów,
Nadzór nad opracowaniem materiałów informacyjno – promocyjnych,
Prezentowanie projektu na wydarzeniach organizowanych przez inne podmioty,
Udzielanie indywidualnych konsultacji związanych z projektem klientom biznesowym,
Opracowywanie, pisanie i redagowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych, w tym informacji prasowych, postów na blogu i treści w mediach społecznościowych,
Promowanie materiałów komunikacyjnych i marketingowych za pośrednictwem odpowiednich kanałów społecznościowych,
Zapewnienie, że wszystkie materiały komunikacyjne i marketingowe są zgodne z wytycznymi marki
kompleksowe naliczanie list płac (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne, ZFŚS) zgodne z przepisami prawa pracy, regulaminem wynagradzania i innymi przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
przygotowywanie przelewów i księgowanie płacowych wyciągów bankowych,
współpraca z Urzędami Skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami zewnętrznymi, w tym poprawne i terminowe sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych, deklaracji, sprawozdań,
uzgadnianie sald na wybranych kontach bilansowych,
przygotowanie raportów na potrzeby zarządcze Instytutu