Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (123)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 123 )
Office Manager
Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Ensure the smooth development and running of the office
Close cooperation with Deputy General Manager and Accounting Manager
Support company’s executives by managing travel arrangements and accommodation, scheduling meetings, as well as other administrative tasks as required
Conduct research and execute various tasks (finding vendors, coordinating shipments, supporting colleagues, conducting research on various topics as required)
Handle incoming and outgoing communications, correspondence, and deliveries promptly and efficiently
Close collaboration with accounting partner and work on internal accounting activities
Management of lease agreements (office, accommodation etc.)
Office Management e.g. monitor office supplies and order new ones when required
Working with local Credit Managers as well as the hub Credit Team, you will be responsible for the processes, rules, models, decisions and automated systems across the credit risk lifecycle in the group to control the balance between risk appetite and growth for e-commerce channel
Managing credit analysis, working on new product developments, testing and suggesting new credit models/processes and making suggestions for improvements and enhancements to the local credit approach
Building and constantly optimizing customer onboarding, ensuring smooth customer journey with as little fraction as possible in order to create customer’s satisfaction and increased portfolio profitability
Noticing key trends and patterns across the risk landscape and quickly acting upon them, getting a real buzz from recommending and implementing new strategies and approaches to further support customer growth
Building relationships with key partners, working with stakeholders from within the business and external to ensure you can acquire the right tools and processes to deliver the business plan
Monitoring and reviewing processes and policies to protect the organization from fraud and risk and to identify ways to further drive growth and reduce wastage
Put customer experience and innovation at the heart of the business processes – have this in mind when approaching all risk management activity
Wyszukiwanie i rekrutowanie specjalistów na stanowiska inżynierskie z wykorzystaniem wewnętrznej bazy danych, portali społecznościowych oraz innych metod docierania do kandydatów pasywnych i aktywnych
Przeprowadzanie interview
Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie oraz raportowanie działań podjętych w ramach prowadzonych projektów
🎯 Develop and execute sales strategies and initiatives to bring in new business for the company's product - engineering systems installation services
🎯 Actively prospect for new business opportunities through outbound initiatives including cold calling, email, and lead sourcing for DACH (German speaking) or Scandinavian (English speaking) market
🎯 Build and cultivate customer and partner relationships
🎯 Manage the entire sales cycle from the lead to closure
aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, Widzew, Łódź
Wygasła: 12.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wiesz jak skutecznie dbać o realizację powierzonych projektów i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Jeśli do tego nie boisz się wyzwań i jesteś otwarty na nowe doświadczenia jesteś we właściwym miejscu. Nie zwlekaj i dołącz do nowego, polskiego oddziału litewskiej firmy jako: Project Manager
💰Budżet: 12,000 brutto UoP + premie
🏬Lokalizacja: Łódź
🛠️Projekty: Usługi pełnego wykonawstwa elektrycznego i mechanicznego dla klientów z różnych sektorów
🛫Podróże służbowe: Tak, ale nie więcej niż 20% czasu (region Dach oraz kraje skandynawskie)
👨💻Model pracy: Hybryda - biuro w Łodzi (śródmieście)
📌Za co będziesz odpowiedzialny/a na tym stanowisku:
📌Czuwanie nad wszystkimi etapami realizacji projektu z zakresu usług instalacji mechanicznych i elektrycznych, na rynku Dach oraz skandynawskim
📌Odpowiadanie za terminowe zakończenie wszystkich etapów projektu
📌Kontrolowanie budżetu, tworzenie harmonogramu projektu
📌Dbanie o komunikację z klientami za granicą
📌Zarządzanie zespołem specjalistów zaangażowanych w projekt, rozdysponowanie prac