Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Informatyk - Specjalista ds. IT
Wyścigowa 56C 24, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
konfigurowanie komputerów, routerów oraz urządzeń peryferyjnych
obsługa Helpdesk / zgłoszeń ticketowych
administracja i zarządzanie istniejącą siecią LAN, WAN
dbanie o cyberbezpieczeństwo
utrzymanie i monitorowanie domeny AD
zarządzanie Microsoft (M365, Azure itd.)
obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
rozbudowa i nadzór nad poprawnym działaniem infrastruktury IT
w zależności od posiadanych kwalifikacji: konfiguracja i zarządzanie narzędziami do kopii bezpieczeństwa, administracja i zarządzanie systemami operacyjnymi Windows (WinSrv 2019/2022), Linux, konfiguracja infrastruktury fizycznej hostów wirtualizacji (Hyper-V/VMware)/KVM
Praca polega na serwisowaniu, infrastruktury IT (sieci, routery, komputery). Poszukujemy osoby, która zna zasadę budowy sieci kablowych, bezprzewodowych oraz posiada umiejętność konfiguracji sieci i routera. Osoba taka powinna być samodzielna i chętna do pracy
utrzymanie istniejącej sieci LAN, WAN
obsługa Helpdesk - 1 linia wsparcia
branie czynnego udziału we wdrożeniach i nowych projektach teleinformatycznych
rozbudowa i nadzór nad poprawnym działaniem infrastruktury IT
konfiguracja systemu Windows
podstawowa znajomość Linux
podstawowe prace konfiguracyjne w ramach systemów serwerowych (Hyper-V, VMware)
Do naszego zespołu sprzedaży w sektorze B2B szukamy osoby samodzielnej, chętnej do pracy, która lubi sprzedaż, potrafi budować trwałe relacje z klientami oraz interesuje się branżą informatyczną i telekomunikacyjną
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, negocjacje handlowe
definiowanie potrzeb oraz wybór optymalnych rozwiązań IT we współpracy z działem technicznym, które uwzględniają wszystkie potrzeby klientów
dbanie o najwyższy poziom obsługi oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych