Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pozyskiwanie dokumentów i danych z działów biznesowych dotyczących umów finansowania bankowego i leasingowego
Przygotowywanie modeli finansowych będących podstawą wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych, wraz z prezentacją podstawowych wskaźników finansowych
Bieżące monitorowanie umów zawartych z Bankami, przygotowywanie i przesyłanie danych wymaganych przez Banki i Towarzystwa Leasingowe
Przygotowywanie i składanie wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych;
Sporządzanie zestawień
Koordynowanie, organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów w dziale
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Ubezpieczeń
Kopanina 28/32, Grunwald, Poznań
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kontakt z brokerami ubezpieczeniowymi, zbieranie i negocjowanie ofert ubezpieczeń majątkowych i niemajątkowych
Porównanie, prezentowanie i przedstawienie do akceptacji ofert ubezpieczeniowych
Koordynowanie procesu przedłużania ubezpieczeń, dbanie o terminowość kontynuacji polis
Zgłaszanie i koordynowanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Raportowania generowanych kosztów, zgłoszonych szkód, wypłaconych i niewypłaconych odszkodowań i ich przyczyn
Współpraca z rzeczoznawcami w zakresie organizowania dokumentów potrzebnych do przygotowania opinii o wartości do celów księgowych oraz operatów szacunkowych
Kontrola kosztowa i administracyjna procesów utrzymania czystości w biurowcach
Cykliczna kontrola warunków umów związanych z procesami administracyjnymi (kurierzy, dostawcy artykułów biurowych, firmy sprzątające, itp.)
Wykonywanie innych prac biurowych i administracyjnych wspierających bieżące funkcjonowanie organizacji
Prowadzenie księgowości spółek z grupy zgodnie z przepisami prawa
Terminowe i bezbłędne ujmowanie operacji w księgach prowadzonych spółek, wyjaśnianie niezgodności na kontach
Terminowe i bezbłędne przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych danych wymaganych prawem do urzędów skarbowych, GUS i innych instytucji
Terminowa realizacja płatności
Przygotowywanie sprawozdań na koniec każdego miesiąca (podatkowych) i kwartalnych (klient wewnętrzny, banki itp.), przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i dokumentów z tym związanych
Czynny udział w badaniu sprawozdań finansowych oraz w powierzonych projektach
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Ubezpieczeń
Kopanina 28/32, Grunwald, Poznań
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kontakt z brokerami ubezpieczeniowymi, zbieranie i negocjowanie ofert ubezpieczeń majątkowych i niemajątkowych
Porównanie, prezentowanie i przedstawienie do akceptacji ofert ubezpieczeniowych
Koordynowanie procesu przedłużania ubezpieczeń, dbanie o terminowość kontynuacji polis
Zgłaszanie i koordynowanie procesu likwidacji szkód majątkowych
Raportowania generowanych kosztów, zgłoszonych szkód, wypłaconych i niewypłaconych odszkodowań i ich przyczyn
Współpraca z rzeczoznawcami w zakresie organizowania dokumentów potrzebnych do przygotowania opinii o wartości do celów księgowych oraz operatów szacunkowych
Kontrola kosztowa i administracyjna procesów utrzymania czystości w biurowcach
Cykliczna kontrola warunków umów związanych z procesami administracyjnymi (kurierzy, dostawcy artykułów biurowych, firmy sprzątające, itp.)
Wykonywanie innych prac biurowych i administracyjnych wspierających bieżące funkcjonowanie organizacji
Bieżąca obsługa prawna Spółki oraz grupy Spółek zależnych
Sporządzanie, opiniowanie i weryfikacja umów oraz zarządzanie obiegiem umów od strony prawnej
Doradztwo prawne w zakresie czynności związanych z prowadzoną działalnością
Udzielanie opinii, porad, wyjaśnień i konsultacji w sprawach dotyczących zastosowania przepisów w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, pracy oraz handlowego
Opiniowanie i tworzenie dokumentów regulujących funkcjonowanie Spółki
Analiza, weryfikacja i opiniowanie umów z dostawcami i klientami Spółki
Przygotowywanie dokumentów, pism oraz opinii na potrzeby Spółki oraz Spółek zależnych
Windykacja należności
Koordynowanie czynności realizowanych przez 3-osobowy Dział Prawny
Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
Bieżąca współpraca z kancelariami zewnętrznymi obsługującymi Spółkę oraz Spółki zależne, w szczególności w związku z prowadzonymi postępowaniami sądowymi
Pozyskiwanie dokumentów i danych z działów biznesowych dotyczących umów finansowania bankowego i leasingowego;
Przygotowywanie modeli finansowych będących podstawą wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych, wraz z prezentacją podstawowych wskaźników finansowych;
Bieżące monitorowanie umów zawartych z Bankami, przygotowywanie i przesyłanie danych wymaganych przez Banki i Towarzystwa Leasingowe,
Przygotowywanie i składanie wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych;
Sporządzanie zestawień;
Koordynowanie, organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów w dziale
Opracowywanie i zarządzanie dokumentacją systemu zapewnienia jakości, w tym m.in.: procedur, instrukcji, regulaminów wewnętrznych
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi wspierających zarządzanie organizacją, w tym zarządzanie jakością
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych funkcjonujących w Spółkach, w tym m.in. opracowanie zasad prowadzenia audytów oraz ich sprawozdawczości, zarządzanie planem i przebiegiem realizowanych audytów, wdrażanie działań zapobiegawczych i naprawczych, prezentowanie Zarządowi wyników audytów
Bieżąca identyfikacja potrzeb w zakresie działań doskonalących system zapewnienia jakości i prowadzenie w tym obszarze projektów
Weryfikacja skuteczności wdrożonych działań i procedur jakościowych
Współpraca ze wszystkimi Spółkami z grupy oraz partnerami zewnętrznymi Spółek w celu optymalizacji funkcjonujących procesów
Prowadzenie księgowości spółek z grupy zgodnie z przepisami prawa
Terminowe i bezbłędne ujmowanie operacji w księgach prowadzonych spółek, wyjaśnianie niezgodności na kontach
Terminowe i bezbłędne przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych danych wymaganych prawem do urzędów skarbowych, GUS i innych instytucji
Terminowa realizacja płatności
Przygotowywanie sprawozdań na koniec każdego miesiąca (podatkowych) i kwartalnych (klient wewnętrzny, banki itp.), przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i dokumentów z tym związanych
Czynny udział w badaniu sprawozdań finansowych oraz w powierzonych projektach
Pozyskiwanie dokumentów i danych z działów biznesowych dotyczących umów finansowania bankowego i leasingowego;
Przygotowywanie modeli finansowych będących podstawą wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych, wraz z prezentacją podstawowych wskaźników finansowych;
Bieżące monitorowanie umów zawartych z Bankami, przygotowywanie i przesyłanie danych wymaganych przez Banki i Towarzystwa Leasingowe,
Przygotowywanie i składanie wniosków do Banków i Towarzystw Leasingowych;
Sporządzanie zestawień;
Koordynowanie, organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów w dziale
Tworzenie i wdrażanie strategii dla obecnie zarządzanych i planowanych inwestycji;
Kompleksowe zarządzanie procesem komercjalizacji nieruchomości w tym w szczególności wyszukiwanie i zakup nieruchomości, opracowanie i wdrożenie koncepcji komercjalizacji;
Analiza bieżących trendów związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych i wdrażanie najbardziej rentownych rozwiązań;
Nadzór nad aktywnym poszukiwaniem oraz pozyskiwaniem najemców oraz nabywców powierzchni usługowych i biurowych;
Kompleksowe nadzorowanie procesu realizacji inwestycji: uzyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, opracowanie koncepcji zagospodarowania nieruchomości, aktywny udział przy wyborze generalnego wykonawcy, nadzór inwestorski nad realizowanymi projektami;
Przygotowywanie analiz finansowych związanych z planowanymi projektami w zakresie komercjalizacji nieruchomości;
Kontrola kosztów eksploatacji wynajmowanych powierzchni i zyskowności wynajmowanych obiektów;
Nadzór nad procesem tworzenia, kompletowania i archiwizowania dokumentacji dla zarządzanych nieruchomości;
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami, wdrażanie standardów dotyczących tej współpracy;
Nadzór i kontrola obiektów w zakresie ich bieżącej eksploatacji i technicznego utrzymania - ścisła współpraca z administratorami obiektów
Dyrektor Zarządzający Nieruchomościami Komercyjnymi
Poznań
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Tworzenie i wdrażanie strategii dla obecnie zarządzanych i planowanych inwestycji;
Kompleksowe zarządzanie procesem komercjalizacji nieruchomości w tym w szczególności wyszukiwanie i zakup nieruchomości, opracowanie i wdrożenie koncepcji komercjalizacji;
Analiza bieżących trendów związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych i wdrażanie najbardziej rentownych rozwiązań;
Nadzór nad aktywnym poszukiwaniem oraz pozyskiwaniem najemców oraz nabywców powierzchni usługowych i biurowych;
Kompleksowe nadzorowanie procesu realizacji inwestycji: uzyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, opracowanie koncepcji zagospodarowania nieruchomości, aktywny udział przy wyborze generalnego wykonawcy, nadzór inwestorski nad realizowanymi projektami;
Przygotowywanie analiz finansowych związanych z planowanymi projektami w zakresie komercjalizacji nieruchomości;
Kontrola kosztów eksploatacji wynajmowanych powierzchni i zyskowności wynajmowanych obiektów;
Nadzór nad procesem tworzenia, kompletowania i archiwizowania dokumentacji dla zarządzanych nieruchomości;
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami, wdrażanie standardów dotyczących tej współpracy;
Nadzór i kontrola obiektów w zakresie ich bieżącej eksploatacji i technicznego utrzymania - ścisła współpraca z administratorami obiektów;
Utrzymanie terenów zielonych (w tym podlewanie oraz koszenie)
Pomoc techniczna na terenie obiektu biurowo-magazynowego
Prace związane z elektryką ( naprawa gniazdka, oświetlenia, wymiana zużytych źródeł oświetlenia etc.)
Prace związane z hydrauliką (naprawy/wymiany armatury, perlatorów, podłączenie zmywarki, wymiana odpływów etc.)
Prace związane z budownictwem (naprawa ubytków glazury, terakoty, naprawa ubytków tynku, obsadzanie wyrwanych kontaktów i wyłączników, gipsowanie i malowanie ścian i sufitów, naprawa, wymiana płyt sufi-tu podwieszanego oraz wiele innych drobnych prac budowlanych)
Wykonywanie prac biurowych i administracyjnych wspierających funkcjonowanie organizacji
Organizowanie podpisów na umowach, zleceniach oraz innych dokumentach
Koordynowanie działań pomiędzy działami oraz spółkami Grupy w ramach pełnionych obowiązków
Kontakt z brokerami, zbieranie i negocjowanie ofert ubezpieczeń majątkowych (w szczególności: samochody, nieruchomości, ruchomości) i niemajątkowych (w szczególności: OC działalności gospodarczej, NW świadczonych usług)
Zgłaszanie i koordynacja procesu likwidacji szkód majątkowych, w szczególności zgłaszanie do przełożonego trudności związanych z procesem oraz proponowanie działań zaradczych
Raportowanie w zakresie generowanych kosztów, zgłoszonych szkód, wypłaconych i niewypłaconych odszkodowań i ich przyczyn, w tym proponowanie działań zaradczych
Kontrola i koordynacja procesów zamawiania artykułów i urządzeń biurowych, wyposażenia, mebli, środków ochrony itp
Cykliczna kontrola warunków i negocjowanie umów związanych z procesami administracyjnymi, w szczególności: kurierzy, dostawcy art. biurowych, firmy sprzątające, itp
Zapewnienie płynności finansowej dla spółek z różnych branż
Nadzór nad analizą finansową spółek
Nadzór nad Działem Finansowania i Płatności oraz Działem Prawnym
Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych spółek
Przygotowanie prognoz, planowanie źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem płynności
Pozyskiwanie finansowania ze źródeł zewnętrznych i jego bieżąca obsługa
Przygotowywanie raportów na potrzeby właścicieli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością tworzonych raportów przez inne osoby odpowiedzialne
Opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej, systemu obiegu dokumentów systemów księgowych
Optymalizacja polityki podatkowej, struktury kosztów, systemów księgowych, stanu zatrudnienia, poziomu aktywów obrotowych
Współpraca z biegłym rewidentem, bankami, ubezpieczycielami, odpowiedzialność za kontakt z urzędami skarbowymi, celnymi i ZUS, nadzorowanie sporządzania deklaracji rozliczeniowych
Opracowywanie i wdrażanie planów inwestycyjnych
Kontrola w zakresie przestrzegania prawa podatkowego
Ścisła współpraca z Dyrektor Centrum Usług Wspólnych oraz Zarządem
Zapewnienie płynności finansowej dla holdingu spółek z różnych branż
Nadzór nad analizą finansową spółek
Nadzór nad zespołem rachunkowości i podatków obsługującym spółki
Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych spółek
Przygotowanie prognoz, planowanie źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem płynności
Pozyskiwanie finansowania ze źródeł zewnętrznych i jego bieżąca obsługa
Przygotowywanie raportów na potrzeby właścicieli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością tworzonych raportów przez inne osoby odpowiedzialne
Opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej, systemu obiegu dokumentów systemów księgowych
Optymalizacja polityki podatkowej, struktury kosztów, systemów księgowych, stanu zatrudnienia, poziomu aktywów obrotowych
Współpraca z biegłym rewidentem, bankami, ubezpieczycielami, odpowiedzialność za kontakt z urzędami skarbowymi, celnymi i ZUS, nadzorowanie sporządzania deklaracji rozliczeniowych
Opracowywanie i wdrażanie planów inwestycyjnych
Kontrola w zakresie przestrzegania prawa podatkowego
Ścisła współpraca z Dyrektor Centrum Usług Wspólnych oraz Zarządem
Zapewnienie płynności finansowej dla holdingu spółek z różnych branż
Nadzór nad analizą finansową spółek
Nadzór nad zespołem rachunkowości i podatków obsługującym spółki
Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych spółek
Przygotowanie prognoz, planowanie źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem płynności
Pozyskiwanie finansowania ze źródeł zewnętrznych i jego bieżąca obsługa
Przygotowywanie raportów na potrzeby właścicieli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością tworzonych raportów przez inne osoby odpowiedzialne
Opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej, systemu obiegu dokumentów systemów księgowych
Optymalizacja polityki podatkowej, struktury kosztów, systemów księgowych, stanu zatrudnienia, poziomu aktywów obrotowych
Współpraca z biegłym rewidentem, bankami, ubezpieczycielami, odpowiedzialność za kontakt z urzędami skarbowymi, celnymi i ZUS, nadzorowanie sporządzania deklaracji rozliczeniowych
Opracowywanie i wdrażanie planów inwestycyjnych
Kontrola w zakresie przestrzegania prawa podatkowego
Ścisła współpraca z Dyrektor Centrum Usług Wspólnych oraz Zarządem
Praca na terenie inwestycji budowlanych zlokalizowanych w Poznaniu (woj. wielkopolskie) LUB w okolicach Kołobrzegu (woj. zachodniopomorskie) - lokalizacja do wyboru Kandydata,
Kontrola jakości i zakresu wykonanych prac budowlanych,
Nadzór nad realizacją harmonogramu robót budowlanych,
Sporządzanie zapytań i pozyskiwanie ofert na prace budowlane,