Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (258)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 258 )
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Klienta
Katowicka 39, Bronowice, Kraków
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura – koordynacja pracami typu: usterki, naprawy, opieka nad sprzętem, współpraca z firmą i osobą sprzątającą w biurze itp
Koordynacja zamówieniami, dbanie o właściwy obieg dokumentacji w firmie – przekazywanie zamówień i korespondencji do poszczególnych zespołów
Koordynacja obiegiem umów z kontrahentami – dostawcami w zakresie administracyjnym. ewidencja umów z kontrahentami, dostawcami oraz innej dokumentacji
Obsługa recepcji biura Inprogress, w tym obsługa Klientów, dostawców i wszystkich odwiedzających nasze biuro w Krakowie
Obsługa i wsparcie Klientów – uczestników szkoleń stacjonarnych; bieżące reagowanie na potrzeby Klientów we współpracy z Działem Organizacji Szkoleń; realizacja wybranych działań w procesie obsługi Klienta i organizacji szkoleń, np. dot. podręczników, materiałów szkoleniowych, certyfikatów itp
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Organizacji Szkoleń
Balicka 95, Bronowice Małe Wschód, Kraków
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja szkoleń – działania logistyczne, przygotowanie materiałów, kontakt z trenerami;
Kontakt z Klientem – w trakcie procesu organizacji szkolenia;
Dokumentacja – rejestrowanie niezbędnych danych związanych z organizowanym szkoleniem oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji poszkoleniowej wg wytycznych
kompleksowa współpraca, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, w tym: dobór optymalnych rozwiązań dla potrzeb szkoleniowo-rozwojowych Klienta, przygotowywanie oferty, spotkania z Klientami itp.,
analiza i kompletowanie dokumentacji w postępowaniach przetargowych: monitorowanie postępowań, analiza specyfikacji, formułowanie zapytań do Zamawiającego, kompletowanie dokumentacji przetargowej, przygotowanie oferty z uwzględnieniem specyfiki Zamawiającego itp.,
ścisła współpraca z innymi zespołami: obsługi Klienta indywidualnego, organizacji szkoleń, marketingu, zespołem trenerów – ukierunkowana na dobro i rozwój Klienta wg przyjętych standardów firmy
kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem różnych narzędzi komunikacji
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, w tym: dostosowywanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów, informowanie o promocjach, planowanych szkoleniach itp
współpraca z zespołami sprzedaży i marketingu w zakresie promocji szkoleń
Młodszy/a Specjalista/ka ds. administracyjno-kadrowych
Balicka 95, Bronowice Małe Wschód, Kraków
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
zapewnianie sprawnego funkcjonowaniem biura, w tym m.in.: opieka nad sprzętem biurowym, zapewnianie odpowiedniej ilości materiałów biurowych i innych, prowadzenie magazynu podręczników;
podejmowanie działań wraz z usprawnianiem procesów, takich jak: zamówienia związane z organizacją szkoleń; obsługa programu Optima, obieg korespondencji, przygotowywanie statystyk danych ilościowych dot. zrealizowanych szkoleń, system ewidencji dokumentów;
obsługa wybranych kontrahentów i instytucji: kontakt z zagranicznymi instytucjami akredytacyjnymi; kontakt z dostawcami, weryfikacja faktur od kontrahentów, sporządzanie pism itp
realizacja zadań wynikających z wymogów Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego w zakresie wymaganych dokumentów, zgłaszania zmian do UM, przygotowywania sprawozdań GUS, SIO;
obsługa kadrowa firmy, w tym: wdrażanie nowych pracowników w procedury i standardy pracy, organizacja szkoleń BHP w porozumieniu z opiekunem BHP, monitorowanie nadgodzin, urlopów pracowników, list obecności, ewidencja umów itd
kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem różnych narzędzi komunikacji
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, w tym: dostosowywanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów, informowanie o promocjach, planowanych szkoleniach itp
współpraca z zespołami sprzedaży i marketingu w zakresie promocji szkoleń
Specjalista / Specjalistka ds. Kluczowych Klientów
Balicka 95, Bronowice Małe Wschód, Kraków
Wygasła: 13.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa współpraca z obecnymi i nowymi Klientami, w tym: badanie potrzeb Klienta, dobór optymalnych rozwiązań (szkolenia, projekty) i tworzenie oferty, negocjowanie warunków współpracy; spotkania z Klientami; budowanie długofalowych, partnerskich relacji
analiza dokumentacji postępowań przetargowych i zapytań: monitorowanie postępowań, analiza specyfikacji, formułowanie ewentualnych zapytań do Zamawiającego, ocena zasadności udziału, decyzja o wzięciu udziału w danym postępowaniu
przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych: kompletowanie potrzebnych dokumentów, przygotowanie oferty z uwzględnieniem specyfiki Zamawiającego, w tym postępowań finansowanych ze środków publicznych
administrowanie i zarządzanie procesem sprzedaży zgodnie z wewnątrzfirmowymi procedurami, w tym m.in.: budowanie bazy klientów w CRM i zarządzanie nią