Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zapewnia prawidłowe funkcjonowanie podległego zespołu poprzez koordynację pracy działu Recepcja według standardów Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT
zwiększa przychody z działalności realizując cele finansowe określone w budżecie
zapewnia i odpowiada za prawidłowość przeprowadzanych transakcji oraz efektywne stosowanie zasad polityki cenowej
współpracuje przy koordynacji sprzedaży i organizacji imprez z innymi działami hotelu (działem rezerwacji, służby pięter, F&B, SPA&SPORT oraz działem technicznym)
zapewnia przestrzeganie i właściwe stosowanie obowiązujących zasad, procedur oraz przepisów BHP, Ppoż., Prawa Pracy
dba o wysoką jakość kontaktów z gościem i Właścicielami jednostek mieszkalnych, a w razie potrzeby reaguje bezzwłocznie, celem rozwiązania zgłaszanych uwag co do jakości świadczonych usług,
motywuje zespół recepcji dążąc do optymalizacji i zwiększenia efektywności świadczonych usług
zapewnia prawidłowe funkcjonowanie podległego zespołu poprzez koordynację pracy działu Recepcja według standardów Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT
zwiększa przychody z działalności realizując cele finansowe określone w budżecie
zapewnia i odpowiada za prawidłowość przeprowadzanych transakcji oraz efektywne stosowanie zasad polityki cenowej
współpracuje przy koordynacji sprzedaży i organizacji imprez z innymi działami hotelu (działem rezerwacji, służby pięter, F&B, SPA&SPORT oraz działem technicznym)
zapewnia przestrzeganie i właściwe stosowanie obowiązujących zasad, procedur oraz przepisów BHP, Ppoż., Prawa Pracy
dba o wysoką jakość kontaktów z gościem i Właścicielami jednostek mieszkalnych, a w razie potrzeby reaguje bezzwłocznie, celem rozwiązania zgłaszanych uwag co do jakości świadczonych usług,
motywuje zespół recepcji dążąc do optymalizacji i zwiększenia efektywności świadczonych usług
efektywne planowanie i organizowanie pracy w podległym dziale mając na uwadze zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i nieskazitelną czystość w obiekcie i jego otoczeniu,
nadzór nad realizacją harmonogramu zadań ustalonych dla poszczególnych członków zespołu hotelowego,
realizacja celów finansowych i jakościowych określonych dla departamentu hotelowego poprzez efektywne zarzadzanie zasobami działu,
współpraca z agencjami pracy celem zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania podległego działu oraz realizacji przyjętych standardów,
wspieranie, angażowanie i motywowanie członków swojego zespołu
Jako Manager F&B będziesz odpowiadać za zapewnienie wysokiej jakości obsługi gastronomicznej Gości Resortu poprzez właściwe planowanie, kontrolę i koordynację działań zespołu we wszystkich punktach gastronomicznych
realizacja wspólnie wypracowanych założeń budżetowych przy zachowaniu dbałości o jakość,
ustalanie celów i zadań obszaru gastronomii, harmonogramów pracy, budżetu oraz standardów i procedur,
ścisła współpraca z Szefem Kuchni oraz jego zespołem,
sprawowanie nadzoru finansowego oraz prowadzonej dokumentacji poprzez kontrolę sprzedaży usług gastronomicznych,
rozliczanie stanów magazynowych oraz raportów dobowych zgodnie z przyjętymi standardami,
motywowanie i uczenie zespołu maksymalizacji sprzedaży i przychodów,
współpraca i wspieranie pozostałych managerów, dbanie o dobre relacje,
przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa, przepisów PPOŻ oraz BHP,
poprzez swoje działania okazywać szacunek pracownikom i Gościom Resortu,
być osobą empatyczną, z charyzmą, dzięki której podbijesz serca ludzi, którymi będziesz się otaczać
efektywne planowanie i organizowanie pracy w podległym dziale mając na uwadze zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i nieskazitelną czystość w obiekcie i jego otoczeniu
nadzór nad realizacją harmonogramu zadań ustalonych dla poszczególnych członków zespołu hotelowego
realizacja celów finansowych i jakościowych określonych dla departamentu hotelowego poprzez efektywne zarzadzanie zasobami działu
współpraca z agencjami pracy celem zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania podległego działu oraz realizacji przyjętych standardów
wspieranie, angażowanie i motywowanie członków swojego zespołu