Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
operator stacji uzdatniania wody
Oświęcim
Wygasła: 04.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Obsługa urządzeń i instalacji do pompowania i uzdatniania wody zgodnie z wymogami eksploatacyjnymi.
2. Obserwacja i ocena pracy urządzeń
pomp
instalacja - odczyt wskazań przyrządów kontrolno - pomiarowych.
3. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o awariach od naszych odbiorców wody i przekazywanie służbom odpowiedzialnym za ich usuwanie.
4. Obsługa instalacji pomocniczych do przygotowania roztworu uzdatniającego wodę
w tym:
- obsługa dokumentacji w dedykowanym systemie finansowo-księgowym w uzgodnieniu z osobami materialnie odpowiedzialnymi
- sporządzanie planu amortyzacji i co miesięzna kontrola naliczania i automatycznego księgowania miesięcznego odpisu amortyzacyjnego
- kontrola prawidłowości klasyfikacji środków trwałych
nanoszenie bieżących zmian na kartotekach - w uzgodnieniu z osobami materialnie odpowiedzialnymi
- sporządzanie miesięcznych
kwartalnych i rocznych wykazów dot. stanu środków trwałych w ujęciu bilansowym i podatkowym
- bieżące uzgadnianie stanów z ewidencją w "książkach inwentarzowych" osób materialnie odpowiedzialnych
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji.
2. Rozliczanie inwestycji:
- rozliczanie dostaw z tytułu inwestycji i modernizacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
prowadzenie ewidencji VAT
rozrachunków
- kontrola faktur VAT rejestru inwestycji pod względem formalnym i rachunkowym
- terminowa regulacja zobowiązań;
- kontrola inwestycji z "Planem modernizacji" oraz "Planem zakupów" oraz z osobami prowadzącymi dane inwestycje.
3. Samodzielne sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji na podatek od nieruchomości
w tym:
- przygotowanie załączników i danych na potrzeby deklaracji
- realizacja płatności rat podatku
księgowanie i uzgadnianie salda w poszczególnych Urzędach Gmin.
4. Miesięzne zestawienia i uzgadnianie danych do deklaracji VAT w zakresie środków trwałych i inwestycji.
5. Sporządzanie danych do sprawozdania finansowego - dotyczących "środków trwałych".
6. Przygotowanie danych do sprawozdania GUS F01 - dotyczących "środków trwałych".
7. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku firmy:
- przygotowanie wykazów do polis ubezpieczeniowych
- zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela oraz kontrola stanu zgłoszonych spraw.
8. Przygotowanie dokumentów na potrzeby rozliczania dotacji
- zawieranie / aktualizowanie umów w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków z odbiorcami fizycznymi;
- fakturowanie odbiorców fizycznych wg przydzielonych tras
w tym: planowanie tras odczytów
przygotowanie i wgrywanie danych do komputerów przenośnych PSION/tablet;
- wydruk zestawień z wykonanych odczytów wg tras oraz dokonanie kontroli i analizy zrealizowanych odczytów
uzupełnianie danych
wydruk faktur danej trasy;
- monitorowanie i analiza poboru wody wg punktów pobo0ru na trasie w stosunku do okresu porównywalnego;
- prowadzenie rejestrów punktów poboru wody wg miejscowości oraz tras odczytowych;
- bieżąca współpraca z innymi działami w zakresie wyjaśnienia wszelkich nieścisłości dotyczących odbiorców
punktów poboru
sprawności wodomierzy
odczytów lub ich braku oraz innych stwierdzonych nieprawidłowości;
- weryfikowanie i rozliczanie poszczególnych odbiorców przy wymianie wodomierzy;
- przyjmowanie wniosków klientów w sprawie reklamacji w formie pisemnej i telefonicznej
pisemna korespondencja z klientami
wystawianie faktur korygujących
anulujących i duplikatów;
- sporządzanie danych i zestawień do wniosku taryfowego oraz na potrzeby prowadzonych analiz