Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
Aktywny udział w zatrudnianiu pracowników: przygotowanie dokumentów, podpisywanie ich z pracownikami, sporządzenie akt osobowych i archiwizacja dokumentów;
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z czasem pracy;
Kontrolowanie terminów badań lekarskich; przygotowywanie skierowań na badania: wstępne, okresowe i kontrolne;
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego;
Ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w programie kadrowo – płacowym;
Informowanie pracowników o limitach przysługujących urlopów
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w zakresie transportu drogowego, (krajowego i międzynarodowego),
Negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi klientami firmy,
Opieka nad pozyskanymi klientami, polegająca na zapewnieniu jakości i efektywności sprzedawanych usług,
Tworzenie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, budowanie długofalowych relacji biznesowych,
Współpraca z działami operacyjnymi i innymi działami firmy,
Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego,
Zarządzanie podległym zespołem oraz optymalizacja procesów i standardów sprzedaży,
Monitorowanie i korygowanie efektywności pracy podległego zespołu,
Bieżący przegląd wydarzeń branżowych takich jak targi, konferencje, itp. przygotowywanie materiałów oraz firmy do udziału w tych wydarzeniach w Polsce i za granicą,
Analiza i monitoring kondycji finansowej pozyskiwanych klientów,
Realizacja założonych celów sprzedażowych zgodnie ze standardami firmy, strategiczna analiza długo i krótkoterminowych planów sprzedaży, wraz z identyfikacją potrzeb, zagrożeń i wskazaniem rekomendacji działań do realizacji,
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w zakresie transportu drogowego, (krajowego i międzynarodowego),
Negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi klientami firmy,
Opieka nad pozyskanymi klientami, polegająca na zapewnieniu jakości i efektywności sprzedawanych usług,
Tworzenie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, budowanie długofalowych relacji biznesowych,
Współpraca z działami operacyjnymi i innymi działami firmy,
Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego,
Zarządzanie podległym zespołem oraz optymalizacja procesów i standardów sprzedaży,
Monitorowanie i korygowanie efektywności pracy podległego zespołu,
Bieżący przegląd wydarzeń branżowych takich jak targi, konferencje, itp. przygotowywanie materiałów oraz firmy do udziału w tych wydarzeniach w Polsce i za granicą,
Analiza i monitoring kondycji finansowej pozyskiwanych klientów,
Realizacja założonych celów sprzedażowych zgodnie ze standardami firmy, strategiczna analiza długo i krótkoterminowych planów sprzedaży, wraz z identyfikacją potrzeb, zagrożeń i wskazaniem rekomendacji działań do realizacji,
Organizowanie i rozwijanie działu flotowego, wspierając Zarząd Firmy w rozwoju biznesu;
Zarządzanie sześcioosobowym działem floty w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Zarządzenie, szkolenie i rozwijanie zespołu w celu poprawy wyników indywidualnych i organizacji pracy działu;
Tworzenie procedur oraz rozwiązań transportowych optymalizujących zarządzanie flotą transportową;
Zarządzanie dostawcami i powiązanymi umowami zakupowymi i leasingowymi firmy;
Efektywne rozwiązania problemów związanych z flotą własną pojazdów, w obszarze rentowności, a także zgodności z wymaganiami prawnymi i certyfikacyjnymi;
Nadzór nad szkoleniami kierowców zgodnym z Systemem Zarządzania Jakością i Dobrą Praktyka Dystrybucyjną;
Analiza polis oraz nadzór nad szkodami;
Zamówienia i zakupy pojazdów oraz wyposażenia;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców w celu obniżenia normy;
Opracowywanie harmonogramu szkoleń kierowców;
Prowadzenie polityki zarządzania kierowcami;
Nadzór nad rekrutacją kierowców i pracowników działu;
Współpraca z innymi działami firmy: administracja, kadry, HR, spedycja i transport
nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji wewnętrznej;
zarządzanie korespondencją, redagowanie pism oraz raportów;
koordynacja obsługi szkód i reklamacji w transporcie we współpracy z zewnętrzną firmą trudniącą się w profesjonalnej obsłudze szkód i reklamacji;
koordynacja obiegu zawierania umów z kontrahentami i partnerami;
współpraca z Działem Jakości i pozostałymi Działami spółki, w szczególności z Działem Administracji, Księgowości, Kadr i Płac, Analityki oraz Kontrollingu;
ścisła współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
przygotowywanie i weryfikacja umów (w tym umów B2B ze współpracownikami), pism, regulaminów wewnętrznych, pełnomocnictw, uchwał zarządu, uchwał zgromadzenia akcjonariuszy i innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością Spółki oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem;
wymiana korespondencji z bankami, leasingami i innymi instytucjami finansowymi;
uzupełnianie wniosków i kompletowanie dokumentów do uruchomienia linii kredytowej w bankach i leasingach;
monitorowanie zmian w prawie;
nadzór nad kosztami oraz przepływami finansowymi spółki;
współtworzenie i realizacja strategii finansowej firmy wspierającej strategię rozwoju;
Organizowanie i rozwijanie działu flotowego, wspierając Zarząd Firmy w rozwoju biznesu;
Zarządzanie sześcioosobowym działem floty w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Zarządzenie, szkolenie i rozwijanie zespołu w celu poprawy wyników indywidualnych i organizacji pracy działu;
Tworzenie procedur oraz rozwiązań transportowych optymalizujących zarządzanie flotą transportową;
Zarządzanie dostawcami i powiązanymi umowami zakupowymi i leasingowymi firmy;
Efektywne rozwiązania problemów związanych z flotą własną pojazdów, w obszarze rentowności, a także zgodności z wymaganiami prawnymi i certyfikacyjnymi;
Analiza polis oraz nadzór nad szkodami;
Zamówienia i zakupy pojazdów oraz wyposażenia;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców w celu obniżenia normy;
Nadzór nad systemem szkolenia kierowców;
Prowadzenie polityki zarządzania kierowcami;
Nadzór nad rekrutacją kierowców i pracowników działu;
Współpraca z innymi działami firmy: administracja, kadry, HR, spedycja i transport
Organizowanie i rozwijanie działu flotowego, wspierając Zarząd Firmy w rozwoju biznesu;
Zarządzanie sześcioosobowym działem floty w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Zarządzenie, szkolenie i rozwijanie zespołu w celu poprawy wyników indywidualnych i organizacji pracy działu;
Tworzenie procedur oraz rozwiązań transportowych optymalizujących zarządzanie flotą transportową;
Zarządzanie dostawcami i powiązanymi umowami zakupowymi i leasingowymi firmy;
Efektywne rozwiązania problemów związanych z flotą własną pojazdów, w obszarze rentowności, a także zgodności z wymaganiami prawnymi i certyfikacyjnymi;
Analiza polis oraz nadzór nad szkodami;
Zamówienia i zakupy pojazdów oraz wyposażenia;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców w celu obniżenia normy;
Nadzór nad systemem szkolenia kierowców;
Prowadzenie polityki zarządzania kierowcami;
Nadzór nad rekrutacją kierowców i pracowników działu;
Współpraca z innymi działami firmy: administracja, kadry, HR, spedycja i transport
Organizowanie i rozwijanie działu flotowego, wspierając Zarząd Firmy w rozwoju biznesu;
Zarządzanie sześcioosobowym działem floty w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Zarządzenie, szkolenie i rozwijanie zespołu w celu poprawy wyników indywidualnych i organizacji pracy działu;
Tworzenie procedur oraz rozwiązań transportowych optymalizujących zarządzanie flotą transportową;
Zarządzanie dostawcami i powiązanymi umowami zakupowymi i leasingowymi firmy;
Efektywne rozwiązania problemów związanych z flotą własną pojazdów, w obszarze rentowności, a także zgodności z wymaganiami prawnymi i certyfikacyjnymi;
Analiza polis oraz nadzór nad szkodami;
Zamówienia i zakupy pojazdów oraz wyposażenia;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców w celu obniżenia normy;
Nadzór nad systemem szkolenia kierowców;
Prowadzenie polityki zarządzania kierowcami;
Nadzór nad rekrutacją kierowców i pracowników działu;
Współpraca z innymi działami firmy: administracja, kadry, HR, spedycja i transport
Opracowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych dla kierowców;
Organizowanie i zarządzanie szkoleniami stanowiskowymi i egzaminami celem zapewnienia wysokiego poziomu zgodności z programem szkolenia kierowców;
Szkolenie, mentoring i monitorowanie kierowców pod kątem zgodności z obowiązującymi procedurami;
Nadzór nad szkoleniami kierowców zgodnym z Systemem Zarządzania Jakością i Dobrą Praktyka Dystrybucyjną, kwalifikacja wstępna, szkolenia okresowe i Border Force;
Szkolenie z czasu pracy kierowców;
Weryfikacja nadużyć czasu pracy kierowców;
Audytowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych zgodnych z wymaganiami i normami klienta;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców z techniki jazdy w celu obniżenia wyniku;
Praca z wykorzystaniem systemowych baz danych oraz zapisów z urządzeń telematycznych;
Organizowanie i rozwijanie działu flotowego, wspierając Zarząd Firmy w rozwoju biznesu;
Zarządzanie sześcioosobowym działem floty w celu osiągnięcia wyznaczonych celów;
Zarządzenie, szkolenie i rozwijanie zespołu w celu poprawy wyników indywidualnych i organizacji pracy działu;
Tworzenie procedur oraz rozwiązań transportowych optymalizujących zarządzanie flotą transportową;
Zarządzanie dostawcami i powiązanymi umowami zakupowymi i leasingowymi firmy;
Efektywne rozwiązania problemów związanych z flotą własną pojazdów, w obszarze rentowności, a także zgodności z wymaganiami prawnymi i certyfikacyjnymi;
Nadzór nad szkoleniami kierowców zgodnym z Systemem Zarządzania Jakością i Dobrą Praktyka Dystrybucyjną;
Analiza polis oraz nadzór nad szkodami;
Zamówienia i zakupy pojazdów oraz wyposażenia;
Analiza norm spalania i szkolenie kierowców w celu obniżenia normy;
Opracowywanie harmonogramu szkoleń kierowców;
Prowadzenie polityki zarządzania kierowcami;
Nadzór nad rekrutacją kierowców i pracowników działu;
Współpraca z innymi działami firmy: administracja, kadry, HR, spedycja i transport
wprowadzanie do systemu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności;
wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących;
koordynacja tras transportowych pod kątem kompletowania dokumentów przewozowych;
kontakt z podwykonawcami w zakresie błędnie wystawionych faktur i brakujących dokumentów transportowych;
utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, również zagranicznymi (e-mail, telefon);
przygotowywanie poczty wychodzącej do klientów akceptujących wyłącznie papierowe wersje dokumentów (faktura + dokumenty transportowe);
monitorowanie obiegu dokumentów za wykonane usługi;
stały kontakt z działem Spedycji/Dyspozycji w zakresie wyjaśniania nieścisłości w zleceniach spedycyjnych (rozbieżność w stawkach lub brak ich potwierdzenia, brak numeru referencyjnego itp.);
realizacja wyznaczonych celów i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy;
Samodzielne prowadzenie: akt osobowych, dokumentacji pracowniczej oraz ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy,urlopów, L4,
Przygotowywanie i naliczanie wynagrodzeń – umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne,
Przygotowanie umów B2B na wzorach udostępnionych przez spółkę,
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, informacji i innych potrzebnych dokumentów m.in. do ZUS, US, GUS, PFRON,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, GUS, US i inne),
Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów,
Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
Dbałość o terminowość w realizacji powierzonych zadań,
Współpraca z firmą zajmującą się profesjonalnym rozliczaniem czasu pracy kierowców i nadzór nad dokumentami wytworzonymi przez tę firmę (sprawdzenie, podpisanie)
wprowadzanie do systemu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności;
wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących;
koordynacja tras transportowych pod kątem kompletowania dokumentów przewozowych;
kontakt z podwykonawcami w zakresie błędnie wystawionych faktur i brakujących dokumentów transportowych;
utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, również zagranicznymi (e-mail, telefon);
przygotowywanie poczty wychodzącej do klientów akceptujących wyłącznie papierowe wersje dokumentów (faktura + dokumenty transportowe);
monitorowanie obiegu dokumentów za wykonane usługi;
stały kontakt z działem Spedycji/Dyspozycji w zakresie wyjaśniania nieścisłości w zleceniach spedycyjnych (rozbieżność w stawkach lub brak ich potwierdzenia, brak numeru referencyjnego itp.);
realizacja wyznaczonych celów i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy;
stała współpraca z działem księgowości i działem operacyjnym;
wprowadzanie do systemu faktur kosztowych oraz weryfikacja ich poprawności;
wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących;
koordynacja tras transportowych pod kątem kompletowania dokumentów przewozowych;
kontakt z podwykonawcami w zakresie błędnie wystawionych faktur i brakujących dokumentów transportowych;
utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, również zagranicznymi (e-mail, telefon);
przygotowywanie poczty wychodzącej do klientów akceptujących wyłącznie papierowe wersje dokumentów (faktura + dokumenty transportowe);
monitorowanie obiegu dokumentów za wykonane usługi;
stały kontakt z działem Spedycji/Dyspozycji w zakresie wyjaśniania nieścisłości w zleceniach spedycyjnych (rozbieżność w stawkach lub brak ich potwierdzenia, brak numeru referencyjnego itp.);
realizacja wyznaczonych celów i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy;
stała współpraca z działem księgowości i działem operacyjnym;
W okresie wdrożenia rekrutacja przede wszystkim kierowców z kat. B, C, C+E na trasy międzynarodowe oraz udział w projektach rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka Dyrektora Finansów i Administracji
Rzeszów
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wsparcie i bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansów i Administracji;
realizacja bieżących zadań w zakresie administracji;
Specjalista ds. zintegrowanych systemów zarządzania jakością
lubelskie
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad utrzymaniem i doskonaleniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy zgodnie z normami PN–EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO/IEC 27001:2017, ISO 28000:2007, oraz systemu zgodnego z GDP/DPD (Dobra Praktyka Dystrybucyjna) opartego na wytycznych UE z dnia 5 listopada 2013r. w sprawie dobrej praktyki dystrybucyjnej dotyczącej produktów leczniczych do stosowania u ludzi (2013/C 343/01);
Opracowywanie, aktualizacja, nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
Organizacja oraz czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych ze strony klientów i jednostek certyfikujących, realizacja harmonogramu audytów wewnętrznych oraz nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych;
Nadzorowanie i koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie aktualności procedur, instrukcji, dokumentacji, zapisów oraz innych dokumentów jakościowych funkcjonujących w firmie;
Nadzór oraz realizacja harmonogramu audytów wewnętrznych;