Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie i prowadzenie zadań realizowanych przez Wydział Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu z zakresu remontów, budowy, przebudowy i rozbudowy dróg gminnych, w tym m.in.:
przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentacji w celu wyłonienia wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych, w tym m.in. szacowanie wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów;
przygotowanie i przekazanie wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych niezbędnej dokumentacji w celu realizacji zamówienia;
współpraca z inspektorami nadzoru i projektantami;
weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zapisami umowy;
przygotowanie niezbędnych wniosków i dokumentacji w celu uzyskania opinii i decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację inwestycji oraz zgłoszenia zamiaru budowy;
przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach końcowych;
udział w pracach komisji przetargowych i odbiorach technicznych;
organizowanie i przeprowadzanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji;
współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi;
współpraca i udział w posiedzeniach branżowych Komisji Rady Miasta na polecenie przełożonych;
prowadzenie innych spraw zleconych przez przełożonego;
przestrzeganie zasad systemu kontroli zarządczej realizowanego na podstawie obowiązujących przepisów wewnętrznych;
przygotowywanie odpowiedzi na zapytania związane z udzielaniem informacji publicznych w zakresie prowadzonych prac
Inspektor w Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
Lipowa 5, Zielonka
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) w zakresie funduszy zewnętrznych:
- monitorowanie dostępności, możliwości i warunków pozyskiwania finansowych środków zewnętrznych na realizację zadań Miasta Zielonka;
- przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej wraz z załącznikami;
- prowadzenie pełnej dokumentacji w ramach realizacji zadania/ projektu (w tym przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń, rozliczanie projektów, itp. – zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów dotacji/ o dofinansowanie);
- archiwizacja dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- udzielanie wsparcia merytorycznego komórkom organizacyjnym, jednostkom organizacyjnym, osobom prawnym Miasta Zielonka i zespołom projektowym w zakresie realizacji i rozliczania zadań po uzyskaniu finansowania/ dofinansowania powołanym odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta Zielonka;
2) w zakresie rozwoju:
- koordynowanie procesów oraz uczestnictwo w opracowywaniu/ aktualizacji miejskich dokumentów planistycznych, w tym strategii, programów, polityk rozwojowych i innych planów z zakresu rozwoju Miasta Zielonka oraz poszczególnych obszarów jego funkcjonowania;
- monitorowanie oraz sprawozdawczość z realizacji wybranych programów, strategii rozwojowych, planów strategicznych rozwoju i innych polityk rozwojowych;
- sporządzanie analiz, opinii oraz prognoz niezbędnych do oceny procesu rozwoju Miasta Zielonka
3) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Zielonka oraz projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie dotyczącym pracy Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych;
4) prowadzenie procedur zamówień publicznych; przygotowywanie projektów umów; kontakty z Wykonawcami;
5) współpraca z innymi wydziałami i biurami UM Zielonka/ jednostkami organizacyjnymi
w zakresie przygotowania, realizacji i rozliczania dofinansowanych projektów/ zadań;
6) archiwizacja dokumentacji pracy Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami;
7) wykonywanie innych zadań w zakresie działalności Wydziału zleconych przez przełożonych
przygotowanie i prowadzenie zadań realizowanych przez Wydział Infrastruktury, Zamówień Publicznych i Transportu z zakresu remontów, budowy, przebudowy i rozbudowy dróg gminnych, w tym m.in.:
a) przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentacji w celu wyłonienia wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych, w tym m.in. szacowanie wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów;
b) przygotowanie i przekazanie wykonawcy usług, dostaw i robót budowlanych niezbędnej dokumentacji w celu realizacji zamówienia;
c) współpraca z inspektorami nadzoru i projektantami;
d) weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z zapisami umowy;
e) przygotowanie niezbędnych wniosków i dokumentacji w celu uzyskania opinii i decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację inwestycji oraz zgłoszenia zamiaru budowy;
f) przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach końcowych;
g) udział w pracach komisji przetargowych i odbiorach technicznych;
h) organizowanie i przeprowadzanie przeglądów technicznych w okresie gwarancji;
współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi;
współpraca i udział w posiedzeniach branżowych Komisji Rady Miasta na polecenie przełożonych;
prowadzenie innych spraw zleconych przez przełożonego;
przestrzeganie zasad systemu kontroli zarządczej realizowanego na podstawie
przygotowywanie odpowiedzi na zapytania związane z udzielaniem informacji publicznych w zakresie prowadzonych prac