1. Pracodawca
  2. Katowice
  3. P&O FERRYMASTERS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

P&O FERRYMASTERS sp. z o.o.

KATOWICE, UL. PORCELANOWA 17

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (63) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 63 )

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Twoja praca
  • Jako Asystent Planisty Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działalnością administracyjną, handlową i operacyjną produktu Huckepack, w ramach jednostki biznesowej Trailer
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientami lub działem obsługi klienta, dostawcami transportu kolejowego i transportu samochodowego oraz działami operacyjnymi, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Wsparcie administracyjne i komunikacyjne dla Planistów Transportu;
  • • Upewnianie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są przekazywane klientom lub działowi obsługi klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego dostawie transportu;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji;
  • • Wsparcie handlowe dla klientów bezpośrednio i wewnętrznych zespołów obsługi klienta, w tym pogoń za ładunkami punktowymi;
  • • Optymalizacja pociągów firmowych (w czasie, po programie szkoleniowym);
  • • Minimalizacja pustych kilometrów od dostawy do odbioru (z biegiem czasu, po programie szkoleniowym);
  • • Optymalizacja dostępnej podaży samochodów ciężarowych (w czasie, po programie szkoleniowym)
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Chcesz dołączyć do naszego ambitnego zespołu Planistów Transportu? Czy jesteś świetnym komunikatorem i potrafisz budować konstruktywne relacje z klientami i dostawcami?
  • Aplikuj już teraz i dołącz do Nas!
  • Twój zespół
  • Będziesz częścią wysoce oddanego i profesjonalnego zespołu, który jest odpowiedzialny za dostarczanie najwyższej jakości usług dla międzynarodowej bazy klientów. Twój zespół składa się z doświadczonych Planistów oraz współpracy z innymi działami operacyjnymi i pomocniczymi w organizacji; wysoki poziom usług można osiągnąć, mając wspólny cel, jakim jest osiągnięcie tego, co najlepsze dla naszych klientów
  • Twoja praca
  • Jako Planista Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z czynnościami administracyjnymi i operacyjnymi wszystkich zaangażowanych pracowników
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między działem obsługi klienta a przewoźnikami / kierowcami aktywów, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Upewnienie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są zgłaszane do Działu Obsługi Klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego kierowcom/przewoźnikom;
  • • Redukcja tzw. „pustych kilometrów” poprzez łączenie ładunków;
  • • Sprawdzenie danych po rozładunku / załadunku + zakończenie systemu;
  • • Administracyjne monitorowanie kosztów, dokumentów, reklamacji i działań naprawczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Zespół Obsługi Klienta odpowiada za prawidłową akceptację zamówień i obsługę administracyjną wszystkich zamówień klientów P&O Ferrymasters. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i różnymi działami wewnętrznymi zespół obsługi klienta jest odpowiedzialny za spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych określonych przez klientów P&O Ferrymasters
  • Twoja praca
  • Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta stanowisz kluczową część tego zespołu i ponosisz odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt z klientami i zapewniając, że usługa spełnia oczekiwane kryteria
  • Twoje obowiazki
  • • Odpowiedzialność za całościową akceptację zamówienia klienta połączoną z czynnościami administracyjnymi;
  • • Działanie jako łącznik z dedykowaną bazą klientów;
  • • Spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych ustalonych przez klientów;
  • • Maksymalizacja możliwości uzyskania przychodów;
  • • Ścisła współpraca z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi w realizacji potrzeb klientów;
  • • Budowanie konstruktywnej i przyjemnej relacji z oddaną bazą klientów, budowanie silnych relacji z klientami;
  • • Zapewnienie, że wszystkie umowy z klientami są rejestrowane i stosowane;
  • • Zapewnienie, że Planiści Transportu i Spedytorzy Międzynarodowi są świadomi przyjmowanych zleceń i poziomu priorytetu tych zleceń;
  • • Aktywność w rozwiązywaniu problemów
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Zespół Obsługi Klienta odpowiada za prawidłową akceptację zamówień i obsługę administracyjną wszystkich zamówień klientów P&O Ferrymasters. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i różnymi działami wewnętrznymi zespół obsługi klienta jest odpowiedzialny za spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych określonych przez klientów P&O Ferrymasters
  • Twoja praca
  • Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta stanowisz kluczową część tego zespołu i ponosisz odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt z klientami i zapewniając, że usługa spełnia oczekiwane kryteria
  • Twoje obowiazki
  • • Odpowiedzialność za całościową akceptację zamówienia klienta połączoną z czynnościami administracyjnymi;
  • • Działanie jako łącznik z dedykowaną bazą klientów;
  • • Spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych ustalonych przez klientów;
  • • Maksymalizacja możliwości uzyskania przychodów;
  • • Ścisła współpraca z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi w realizacji potrzeb klientów;
  • • Budowanie konstruktywnej i przyjemnej relacji z oddaną bazą klientów, budowanie silnych relacji z klientami;
  • • Zapewnienie, że wszystkie umowy z klientami są rejestrowane i stosowane;
  • • Zapewnienie, że Planiści Transportu i Spedytorzy Międzynarodowi są świadomi przyjmowanych zleceń i poziomu priorytetu tych zleceń;
  • • Aktywność w rozwiązywaniu problemów
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner Intermodal

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jako Planista Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działaniami administracyjnymi
  • i operacyjnymi wszystkich zaangażowanych pracowników
  • Będziesz także odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji pomiędzy Działem Obsługi Klienta a przewoźnikami/kierowcami majątku,
  • w celu osiągnięcia optymalnej wydajności i maksymalnego zwrotu
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Łączenie ładunków w celu optymalizacji współczynnika obciążenia, biorąc pod uwagę
  • obszary załadunku/rozładunku, życzenia/wymagania klientów, specyficzne cechy ładunku
  • i kombinowane przepisy dotyczące załadunku;
  • • Dbanie o prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych gdzie
  • życzenia/wymagania klientów P&O Ferrymasters są najważniejsze;
  • • Zapewnienie, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub nieszczęścia zostaną
  • zgłoszone Działowi Obsługi Klienta, który poinformuje o tym klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego kierowcom/przewoźnikom;
  • • Ograniczenie tzw. „pustych kilometrów” poprzez łączenie ładunków;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji,
  • Zgłoszenie nieprawidłowości Działowi Obsługi Klienta;
  • • Wykonywanie wszelkich innych obowiązków, które mogą być w uzasadniony sposób
  • wymagane przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji z językiem angielskim

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Na czym polega Twoja praca?
  • Jako Asystent ds. Administracji jesteś kręgosłupem zespołu Planowania Intermodalnego i współodpowiadasz za dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszemu klientowi i jego klientom w zakresie niezrównanej obsługi klienta i doskonałości operacyjnej
  • Twój zakres obowiązków
  • • Praca w międzynarodowym, dynamicznym, a czasem gorączkowym środowisku,
  • • wspieranie zespołu różnymi zadaniami administracyjnymi,
  • • administracyjne przetwarzanie danych do operacyjnego systemu komputerowego,
  • • utrzymywanie sprawnego systemu informatycznego tak, aby prawidłowy przebieg zadań kierowców był widoczny,
  • • tworzenie kosztów i rejestracja kosztów dostawcy oraz prawidłowy proces windykacji wobec klientów,
  • • obsługa faktur i inne obowiązki, które mogą być racjonalnie wymagane przez Twojego przełożonego
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – ponieważ ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Twoja praca
  • Jako Asystent Planisty Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działalnością administracyjną, handlową i operacyjną produktu Huckepack, w ramach jednostki biznesowej Trailer
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientami lub działem obsługi klienta, dostawcami transportu kolejowego i transportu samochodowego oraz działami operacyjnymi, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Wsparcie administracyjne i komunikacyjne dla Planistów Transportu;
  • • Upewnianie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są przekazywane klientom lub działowi obsługi klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego dostawie transportu;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji;
  • • Wsparcie handlowe dla klientów bezpośrednio i wewnętrznych zespołów obsługi klienta, w tym pogoń za ładunkami punktowymi;
  • • Optymalizacja pociągów firmowych (w czasie, po programie szkoleniowym);
  • • Minimalizacja pustych kilometrów od dostawy do odbioru (z biegiem czasu, po programie szkoleniowym);
  • • Optymalizacja dostępnej podaży samochodów ciężarowych (w czasie, po programie szkoleniowym)
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Control Tower Operator Assistant

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Jako Asystent Operatora Wieży Kontrolnej będziesz odpowiedzialny za prawidłowe zarządzanie wszystkimi zleceniami transportowymi dedykowanego konta P&O Ferrymasters, powiązanego z działaniami administracyjnymi, handlowymi i operacyjnymi w Jednostce Biznesowej Logistyki Kontraktowej
  • Będziesz także odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientem a działami operacyjnymi, w celu osiągnięcia optymalnej wydajności dzięki przejrzystości operacyjnej tworzonej przez Ciebie w codziennych raportach
  • Do innych kluczowych obowiązków należeć będzie:
  • • Codzienny kontakt z kilkoma oddziałami klientów w całej Europie, obsługa ich codziennych próśb i potrzeb transportowych;
  • • Codzienny kontakt z działami planowania klientów różnych dostawców usług logistycznych w celu zarządzania i monitorowania oczekujących przesyłek;
  • • Działanie i reagowanie w stosunku do klientów, lokalnych magazynów oraz działu planowania dostawców usług logistycznych, aby uniknąć zakłóceń w procesie transportowym;
  • • Zbieranie danych o przesyłkach, aby przygotowywać codzienne raporty o statusach do udostępniania wewnętrznie i zewnętrznie;
  • • W razie potrzeby, proaktywnie wspieranie współpracowników w zadaniach doraźnych;
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym współpracownikom przy filiżance kawy. To da Ci przyjazny przedsmak tego, jak to jest być częścią naszego zespołu – ponieważ ludzie są naszym głównym atutem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Twoja praca
  • Jako Asystent Planisty Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działalnością administracyjną, handlową i operacyjną produktu Huckepack, w ramach jednostki biznesowej Trailer
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientami lub działem obsługi klienta, dostawcami transportu kolejowego i transportu samochodowego oraz działami operacyjnymi, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Wsparcie administracyjne i komunikacyjne dla Planistów Transportu;
  • • Upewnianie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są przekazywane klientom lub działowi obsługi klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego dostawie transportu;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji;
  • • Wsparcie handlowe dla klientów bezpośrednio i wewnętrznych zespołów obsługi klienta, w tym pogoń za ładunkami punktowymi;
  • • Optymalizacja pociągów firmowych (w czasie, po programie szkoleniowym);
  • • Minimalizacja pustych kilometrów od dostawy do odbioru (z biegiem czasu, po programie szkoleniowym);
  • • Optymalizacja dostępnej podaży samochodów ciężarowych (w czasie, po programie szkoleniowym)
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Chcesz dołączyć do naszego ambitnego zespołu Planistów Transportu? Czy jesteś świetnym komunikatorem i potrafisz budować konstruktywne relacje z klientami i dostawcami?
  • Aplikuj już teraz i dołącz do Nas!
  • Twój zespół
  • Będziesz częścią wysoce oddanego i profesjonalnego zespołu, który jest odpowiedzialny za dostarczanie najwyższej jakości usług dla międzynarodowej bazy klientów. Twój zespół składa się z doświadczonych Planistów oraz współpracy z innymi działami operacyjnymi i pomocniczymi w organizacji; wysoki poziom usług można osiągnąć, mając wspólny cel, jakim jest osiągnięcie tego, co najlepsze dla naszych klientów
  • Twoja praca
  • Jako Planista Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z czynnościami administracyjnymi i operacyjnymi wszystkich zaangażowanych pracowników
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między działem obsługi klienta a przewoźnikami / kierowcami aktywów, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Upewnienie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są zgłaszane do Działu Obsługi Klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego kierowcom/przewoźnikom;
  • • Redukcja tzw. „pustych kilometrów” poprzez łączenie ładunków;
  • • Sprawdzenie danych po rozładunku / załadunku + zakończenie systemu;
  • • Administracyjne monitorowanie kosztów, dokumentów, reklamacji i działań naprawczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 24.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Zespół Obsługi Klienta odpowiada za prawidłową akceptację zamówień i obsługę administracyjną wszystkich zamówień klientów P&O Ferrymasters. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i różnymi działami wewnętrznymi zespół obsługi klienta jest odpowiedzialny za spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych określonych przez klientów P&O Ferrymasters
  • Twoja praca
  • Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta stanowisz kluczową część tego zespołu i ponosisz odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt z klientami i zapewniając, że usługa spełnia oczekiwane kryteria
  • Twoje obowiazki
  • • Odpowiedzialność za całościową akceptację zamówienia klienta połączoną z czynnościami administracyjnymi;
  • • Działanie jako łącznik z dedykowaną bazą klientów;
  • • Spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych ustalonych przez klientów;
  • • Maksymalizacja możliwości uzyskania przychodów;
  • • Ścisła współpraca z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi w realizacji potrzeb klientów;
  • • Budowanie konstruktywnej i przyjemnej relacji z oddaną bazą klientów, budowanie silnych relacji z klientami;
  • • Zapewnienie, że wszystkie umowy z klientami są rejestrowane i stosowane;
  • • Zapewnienie, że Planiści Transportu i Spedytorzy Międzynarodowi są świadomi przyjmowanych zleceń i poziomu priorytetu tych zleceń;
  • • Aktywność w rozwiązywaniu problemów
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 24.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Twoja praca
  • Jako Asystent Planisty Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działalnością administracyjną, handlową i operacyjną produktu Huckepack, w ramach jednostki biznesowej Trailer
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientami lub działem obsługi klienta, dostawcami transportu kolejowego i transportu samochodowego oraz działami operacyjnymi, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Wsparcie administracyjne i komunikacyjne dla Planistów Transportu;
  • • Upewnianie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są przekazywane klientom lub działowi obsługi klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego dostawie transportu;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji;
  • • Wsparcie handlowe dla klientów bezpośrednio i wewnętrznych zespołów obsługi klienta, w tym pogoń za ładunkami punktowymi;
  • • Optymalizacja pociągów firmowych (w czasie, po programie szkoleniowym);
  • • Minimalizacja pustych kilometrów od dostawy do odbioru (z biegiem czasu, po programie szkoleniowym);
  • • Optymalizacja dostępnej podaży samochodów ciężarowych (w czasie, po programie szkoleniowym)
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 17.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Zespół Obsługi Klienta odpowiada za prawidłową akceptację zamówień i obsługę administracyjną wszystkich zamówień klientów P&O Ferrymasters. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i różnymi działami wewnętrznymi zespół obsługi klienta jest odpowiedzialny za spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych określonych przez klientów P&O Ferrymasters
  • Twoja praca
  • Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta stanowisz kluczową część tego zespołu i ponosisz odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt z klientami i zapewniając, że usługa spełnia oczekiwane kryteria
  • Twoje obowiazki
  • • Odpowiedzialność za całościową akceptację zamówienia klienta połączoną z czynnościami administracyjnymi;
  • • Działanie jako łącznik z dedykowaną bazą klientów;
  • • Spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych ustalonych przez klientów;
  • • Maksymalizacja możliwości uzyskania przychodów;
  • • Ścisła współpraca z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi w realizacji potrzeb klientów;
  • • Budowanie konstruktywnej i przyjemnej relacji z oddaną bazą klientów, budowanie silnych relacji z klientami;
  • • Zapewnienie, że wszystkie umowy z klientami są rejestrowane i stosowane;
  • • Zapewnienie, że Planiści Transportu i Spedytorzy Międzynarodowi są świadomi przyjmowanych zleceń i poziomu priorytetu tych zleceń;
  • • Aktywność w rozwiązywaniu problemów
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Twoja praca
  • Jako Asystent Planisty Transportu będziesz odpowiedzialny za prawidłowe rozliczenie wszystkich zleceń transportowych klientów P&O Ferrymasters, związanych z działalnością administracyjną, handlową i operacyjną produktu Huckepack, w ramach jednostki biznesowej Trailer
  • Będziesz również odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego i terminowego przepływu komunikacji między Klientami lub działem obsługi klienta, dostawcami transportu kolejowego i transportu samochodowego oraz działami operacyjnymi, aby osiągnąć optymalną wydajność i maksymalny zwrot
  • Inne kluczowe obowiązki obejmują:
  • • Wsparcie administracyjne i komunikacyjne dla Planistów Transportu;
  • • Upewnianie się, że wszelkie zmiany, opóźnienia, dodatkowe koszty i/lub katastrofy są przekazywane klientom lub działowi obsługi klienta, który poinformuje klientów;
  • • Potwierdzenie lub zadbanie o potwierdzenie powyższego dostawie transportu;
  • • Sprawdzenie danych po załadowaniu i porównanie tych danych ze szczegółami rezerwacji;
  • • Wsparcie handlowe dla klientów bezpośrednio i wewnętrznych zespołów obsługi klienta, w tym pogoń za ładunkami punktowymi;
  • • Optymalizacja pociągów firmowych (w czasie, po programie szkoleniowym);
  • • Minimalizacja pustych kilometrów od dostawy do odbioru (z biegiem czasu, po programie szkoleniowym);
  • • Optymalizacja dostępnej podaży samochodów ciężarowych (w czasie, po programie szkoleniowym)
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Control Tower Supervisor

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Będziesz częścią wysoce oddanego i profesjonalnego zespołu, który odpowiada za zapewnienie najwyższej jakości obsługi dedykowanego konta. Twój zespół składa się z doświadczonych kolegów i współpracy z innymi działami operacyjnymi i pomocniczymi w organizacji; wysoki poziom usług można osiągnąć, mając wspólny cel, jakim jest osiągnięcie tego, co najlepsze dla naszego klienta
  • Twoja praca
  • Jako Control Tower Supervisor będziesz odpowiedzialny za nadzór nad wysoko wykwalifikowanym zespołem 6 operatorów wieży kontrolnej, którzy zarządzają zleceniami transportowymi dedykowanego konta P&O Ferrymasters, powiązanego z działaniami administracyjnymi, handlowymi i operacyjnymi w ramach Jednostki Biznesowej Logistyki Kontraktowej
  • Twoje obowiązki
  • • Zapewnianie zespołowi wszystkich potrzebnych narzędzi i wsparcia potrzebnego do najlepszej obsługi klienta
  • • Tworzenie i aktualizacja harmonogramu pracy zespołu oraz przesyłanie niezbędnych informacji do działu HR
  • • Uczestniczenie i prowadzenie spotkań z oddziałami klientów, gdy jest to wymagane
  • • Zarządzanie roszczeniami klientów oraz BHP
  • • Rozwiazywanie eskalacji operacyjnych i pilnych problemów na porządku dziennym
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię nowym współpracownikom przy filiżance kawy. To da ci przyjazny przedsmak tego, jak to jest być częścią naszego zespołu – ponieważ ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim – Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zespół
  • Zespół Obsługi Klienta odpowiada za prawidłową akceptację zamówień i obsługę administracyjną wszystkich zamówień klientów P&O Ferrymasters. Dzięki ścisłej współpracy z klientami i różnymi działami wewnętrznymi zespół obsługi klienta jest odpowiedzialny za spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych określonych przez klientów P&O Ferrymasters
  • Twoja praca
  • Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta stanowisz kluczową część tego zespołu i ponosisz odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt z klientami i zapewniając, że usługa spełnia oczekiwane kryteria
  • Twoje obowiazki
  • • Odpowiedzialność za całościową akceptację zamówienia klienta połączoną z czynnościami administracyjnymi;
  • • Działanie jako łącznik z dedykowaną bazą klientów;
  • • Spełnianie i przekraczanie oczekiwań serwisowych ustalonych przez klientów;
  • • Maksymalizacja możliwości uzyskania przychodów;
  • • Ścisła współpraca z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi w realizacji potrzeb klientów;
  • • Budowanie konstruktywnej i przyjemnej relacji z oddaną bazą klientów, budowanie silnych relacji z klientami;
  • • Zapewnienie, że wszystkie umowy z klientami są rejestrowane i stosowane;
  • • Zapewnienie, że Planiści Transportu i Spedytorzy Międzynarodowi są świadomi przyjmowanych zleceń i poziomu priorytetu tych zleceń;
  • • Aktywność w rozwiązywaniu problemów
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – bo ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager Polska Sprzedaż Zewnętrzna/Wewnętrzna z językiem angielskim

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział w rozwoju handlowym firmy poprzez aktywną sprzedaż różnych działań P&O Ferrymaters
  • Dynamiczne poszukiwanie i pozyskiwanie nowego biznesu od MŚP
  • Wnoszenie innowacyjnych pomysłów na rozwój biznesu w całej gamie rozwiązań i dywizji transportowych
  • Nawiązywanie bliskich relacji z klientami i działami operacyjnymi, w tym sprzedażą i marketingiem korporacyjnym, zapewniając, że wszystkie potencjalne możliwości biznesowe są badane i optymalnie rozwijane
  • Przesyłanie dokładnych raportów sprzedaży ze wszystkich wizyt klientów, w tym identyfikowanie wszystkich możliwych możliwości biznesowych
  • Zaangażowanie się w kluczowe projekty zgodnie z wymaganiami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji z językiem angielskim

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Na czym polega Twoja praca?
  • Jako Asystent ds. Administracji jesteś kręgosłupem zespołu Planowania Intermodalnego i współodpowiadasz za dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszemu klientowi i jego klientom w zakresie niezrównanej obsługi klienta i doskonałości operacyjnej
  • Twój zakres obowiązków
  • • Praca w międzynarodowym, dynamicznym, a czasem gorączkowym środowisku,
  • • wspieranie zespołu różnymi zadaniami administracyjnymi,
  • • administracyjne przetwarzanie danych do operacyjnego systemu komputerowego,
  • • utrzymywanie sprawnego systemu informatycznego tak, aby prawidłowy przebieg zadań kierowców był widoczny,
  • • tworzenie kosztów i rejestracja kosztów dostawcy oraz prawidłowy proces windykacji wobec klientów,
  • • obsługa faktur i inne obowiązki, które mogą być racjonalnie wymagane przez Twojego przełożonego
  • Ale tego pierwszego ranka, zanim zabierzesz się do pracy… przedstawimy Cię Twoim nowym kolegom przy kawie. Dzięki temu poczujesz przyjazny smak bycia częścią naszego zespołu – ponieważ ludzie są naszym głównym atutem, a praca zespołowa określa nasz styl 😊
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration Assistant

Katowice
Wygasła: 30.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

помічник адміністрації

Katowice
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Служби роботи з клієнтами

Katowice
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 09.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta (zmiana popołudniowa) - Control Tower Operator Dedicated Account (afternoon shift)

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 01.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to a dedicated account. Your team consists of experienced colleagues and by teaming up with other operational and supportive departments within the organisation; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customer
  • So what’s this job all about?
  • As Control Tower Operator, you will be managing transport orders for a dedicated account of P&O Ferrymasters based in the US. Linking to the administrative, commercial and operational activities within the Contract Logistics Business Unit, you will ensure the customer receives the best possible performance from their carriers
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customer and operational departments in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Day-to-day contact with several customer brand sites throughout the US handling their daily requests and transport needs;
  • • Day-to-day contact with the planning departments of a wide variety of logistics service providers to manage and monitor the pending shipments;
  • • Act and react towards the customers, local warehouses and with the logistics services providers’ planning desk to avoid any disruptions in the transport process;
  • • Consolidate and manage shipments with an open mind to find possible savings opportunities on routes;
  • • Pro-actively handle and resolve day-to-day operational issues and challenges whenever they occur
  • But on that first morning before you get down to work… we’ll introduce you to your new colleagues over a cup of coffee. That will give you a friendly taste of what it’s like to be part of our team – because people are our main asset and teamwork defines our style
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 28.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Would you like to be part of our ambitious Planners team? Are you a great communicator and able to build constructive relationships with customers and suppliers? Apply now and join our team!
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to an internationally dedicated client base. Your team consists of experienced Planners and by teaming up with other operational and supportive departments within the organization; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customers
  • So what’s this job all about?
  • As Transport Planner you will be responsible for a correct settlement of all transport orders of the customers of P&O Ferrymasters, linked to the administrative and operational activities of all employees involved
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customer Service department and hauliers / assets drivers, in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Making sure that all changes, delays, extra costs and / or calamities are communicated to the Customer Service Department, who will inform the customers;
  • • Confirming, or taking care of confirmation of the above to the drivers / hauliers;
  • • Reducing so-called “empty kilometers” by combining loads;
  • • Checking data after unloading / loading + system completion;
  • • Administrational follow up on costs, documents, complaints and corrective actions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 12.03.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Do you have a passion for logistics? Are you a great communicator and able to build constructive relationships with customers and suppliers? Join our team if you’re looking for a challenging and rewarding career!
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to an internationally dedicated client base. Your team consists of experienced Planners and by teaming up with other operational and supportive departments within the organisation; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customers
  • So what’s this job all about?
  • As Assistant Transport Planner you will be responsible for a correct settlement of all transport orders of the customers of P&O Ferrymasters, linked to the administrative, commercial and operational activities of the intermodal product, within the Trailer Business Unit
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customers, or the Customer Service department, rail and trucking suppliers, and operational departments, in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Administrative and communicative support to the Transport Planners;
  • • Making sure that all changes, delays, extra costs and / or calamities are communicated to the customers, or the Customer • Service department, who will inform the customers;
  • • Confirming, or taking care of confirmation of the above to the trucking supply;
  • • Checking data after loading and comparing this data with booking details
  • • Commercial support to customers directly, and to internal customer service teams, including spot load chasing
  • • Optimisation of company trains (over time, after training program)
  • • Minimisation of empty kilometres from delivery to collection (over time, after training program)
  • • Optimisation of available trucking supply (over time, after training program)
  • • But on that first morning before you get down to work… we’ll introduce you to your new colleagues over a cup of coffee. That will give you a friendly taste of what it’s like to be part of our team – because people are our main asset and teamwork defines our style
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 25.02.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Would you like to be part of our ambitious Planners team? Are you a great communicator and able to build constructive relationships with customers and suppliers? Apply now and join our team!
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to an internationally dedicated client base. Your team consists of experienced Planners and by teaming up with other operational and supportive departments within the organization; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customers
  • So what’s this job all about?
  • As Transport Planner you will be responsible for a correct settlement of all transport orders of the customers of P&O Ferrymasters, linked to the administrative and operational activities of all employees involved
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customer Service department and hauliers / assets drivers, in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Making sure that all changes, delays, extra costs and / or calamities are communicated to the Customer Service Department, who will inform the customers;
  • • Confirming, or taking care of confirmation of the above to the drivers / hauliers;
  • • Reducing so-called “empty kilometers” by combining loads;
  • • Checking data after unloading / loading + system completion;
  • • Administrational follow up on costs, documents, complaints and corrective actions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - Control Tower Operator

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 22.02.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to a dedicated account. Your team consists of experienced colleagues and by teaming up with other operational and supportive departments within the organisation; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customer
  • So what’s this job all about?
  • As Control Tower Operator you will be responsible for a correct settlement of all transport orders of a dedicated account of P&O Ferrymasters, linked to the administrative, commercial and operational activities within the Contract Logistics Business Unit
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customer and operational departments, in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Day-to-day contact with several customer brand sites throughout Europe handling their daily requests and transport needs;
  • • Day-to-day contact with the planning departments of a wide variety of logistics service providers to manage and monitor the pending shipments;
  • • Act and react towards the customers, local warehouses and with the logistics services providers’ planning desk to avoid any disruptions in the transport process;
  • • Consolidate and manage shipments with an open mind to find possible savings opportunities on routes;
  • • Pro-actively handle and resolve day-to-day operational issues and challenges whenever they occur
  • But on that first morning before you get down to work… we’ll introduce you to your new colleagues over a cup of coffee. That will give you a friendly taste of what it’s like to be part of our team – because people are our main asset and teamwork defines our style
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Control Tower Operator Dedicated Account

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 22.01.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Your team
  • You will be part of a highly dedicated and professional team, which is responsible for delivering the highest quality of service to a dedicated account. Your team consists of experienced colleagues and by teaming up with other operational and supportive departments within the organisation; a high service level can be achieved with the shared aim of achieving the very best for our customer
  • So what’s this job all about?
  • As Control Tower Operator you will be responsible for a correct settlement of all transport orders of a dedicated account of P&O Ferrymasters, linked to the administrative, commercial and operational activities within the Contract Logistics Business Unit
  • You will also be responsible for maintaining a correct and timely flow of communication between the Customer and operational departments, in order to achieve optimal performance and maximum return
  • Other key responsibilities will include:
  • • Day-to-day contact with several customer brand sites throughout Europe handling their daily requests and transport needs;
  • • Day-to-day contact with the planning departments of a wide variety of logistics service providers to manage and monitor the pending shipments;
  • • Act and react towards the customers, local warehouses and with the logistics services providers’ planning desk to avoid any disruptions in the transport process;
  • • Consolidate and manage shipments with an open mind to find possible savings opportunities on routes;
  • • Pro-actively handle and resolve day-to-day operational issues and challenges whenever they occur
  • But on that first morning before you get down to work… we’ll introduce you to your new colleagues over a cup of coffee. That will give you a friendly taste of what it’s like to be part of our team – because people are our main asset and teamwork defines our style
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Carrier Manager

Subcarpathia
Wygasła: 15.12.2021
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Do you have a passion for logistics? Do you take joy in effectively managing a business so that objectives are accomplished? Can your ideas contribute to our dynamic, international organisation? Then you're exactly what we're looking for
  • Your team
  • As Regional Carrier Manager in Poland, you will report to our central carrier manager In Poland along with two other Regional Carrier Managers in other regions. You will be a part of a control tower team that handles +30k FTL and LTL shipments across Europe for a global market leader in the automotive sector. Via a state-of-art Transport Management System, the control tower ensures excellent carrier performance and the carrier manager will use this to drive carrier performance. The team is headed up by the Contract Manager with the support of our Centre of Excellence that drives our company’s carrier management program
  • Your role
  • You will be responsible for driving operational excellence with the carriers in your area with focus on health and safety, carrier performance and logistics coordination with the customer’s sites. You are the go-to person for the customer when support and a quick reaction is needed. You will be the main contact point for the customer’s sites, our operational team in Katowice and the carriers, and you can resolve any issues promptly and effectively. You will use the concepts and methods already in place – but also using your own personal experience to further increase the value of these. Furthermore, you will be arranging and leading regular carrier reviews on performance and create plans for improvement when needed. You will also be looking at the market in general and continuously challenge the current state and look for optimisation potential in the network
  • Other key responsibilities include:
  • • Ensure health and safety is priority number one
  • • Organizing activities to realise, communicate and monitor progress on operational and strategic objectives as required
  • • Providing for and encouraging innovative ways of developing the customers business
  • • Ensuring that communication is effective at all levels
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Carrier Manager

Świętokrzyskie
Wygasła: 15.12.2021
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Do you have a passion for logistics? Do you take joy in effectively managing a business so that objectives are accomplished? Can your ideas contribute to our dynamic, international organisation? Then you're exactly what we're looking for
  • Your team
  • As Regional Carrier Manager in Poland, you will report to our central carrier manager In Poland along with two other Regional Carrier Managers in other regions. You will be a part of a control tower team that handles +30k FTL and LTL shipments across Europe for a global market leader in the automotive sector. Via a state-of-art Transport Management System, the control tower ensures excellent carrier performance and the carrier manager will use this to drive carrier performance. The team is headed up by the Contract Manager with the support of our Centre of Excellence that drives our company’s carrier management program
  • Your role
  • You will be responsible for driving operational excellence with the carriers in your area with focus on health and safety, carrier performance and logistics coordination with the customer’s sites. You are the go-to person for the customer when support and a quick reaction is needed. You will be the main contact point for the customer’s sites, our operational team in Katowice and the carriers, and you can resolve any issues promptly and effectively. You will use the concepts and methods already in place – but also using your own personal experience to further increase the value of these. Furthermore, you will be arranging and leading regular carrier reviews on performance and create plans for improvement when needed. You will also be looking at the market in general and continuously challenge the current state and look for optimisation potential in the network
  • Other key responsibilities include:
  • • Ensure health and safety is priority number one
  • • Organizing activities to realise, communicate and monitor progress on operational and strategic objectives as required
  • • Providing for and encouraging innovative ways of developing the customers business
  • • Ensuring that communication is effective at all levels
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Administration Assistant

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.12.2020
full-time
umowa o pracę
assistant
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Porcelanowa 17, Katowice
Wygasła: 09.12.2020
full-time
umowa o pracę
assistant
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Porcelanowa 17, 40-246 Katowice, Polska
Wygasła: 26.10.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration Assistant

Porcelanowa 17, 40-246 Katowice, Polska
Wygasła: 19.10.2019
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 10.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration Assistant

Katowice
Wygasła: 10.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Intermodal Transport Planner

Katowice
Wygasła: 10.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 30.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 05.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Katowice
Wygasła: 09.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Grójec, Warszawa
Wygasła: 09.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Grójec
Wygasła: 17.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Katowice
Wygasła: 17.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Contract Manager

Katowice
Wygasła: 13.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 18.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales Representative

Katowice
Wygasła: 22.03.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transport Planner

Katowice
Wygasła: 03.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Katowice
Wygasła: 03.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Poznań
Wygasła: 03.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Wrocław
Wygasła: 03.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 14.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 15.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Rawa Mazowiecka
Wygasła: 29.09.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Rawa (pow. lubartowski)
Wygasła: 29.09.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative - Trainee

Katowice
Wygasła: 27.05.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Domestic - International Forwarder

Katowice
Wygasła: 27.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 24.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Katowice
Wygasła: 03.07.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Sales Manager

Katowice
Wygasła: 25.05.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager Tenders Team

Katowice
Wygasła: 07.05.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager Tenders Team

mazowieckie
Wygasła: 07.05.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager Tenders Team

dolnośląskie
Wygasła: 07.05.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager Tenders Team

Katowice
Wygasła: 20.04.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie P&O FERRYMASTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.