Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Planista Produkcji
Baczyńskiego 25b, Sosnowiec
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie krótko-, i średnioterminowych planów produkcji w oparciu o: zamówienia klientów, prognozy oraz informacje od pracowników obsługi klienta,
ścisła współpraca ze Specjalistą ds. Zakupów pod względem dostępności surowców i komponentów potrzebnych do zachowania ciągłości produkcji i terminowości realizacji zamówień dla klientów,
bieżąca korekta i kontrola realizacji planów produkcyjnych,
analiza i raportowanie odchyleń wykonania planów produkcyjnych,
zapewnienie optymalnego poziomu magazynowego wyrobów finalnych i półproduktów poprzez ciągłe analizowanie stock’ów bezpieczeństwa,
planowanie obłożenia maszyn oraz obszarów produkcyjnych przy zachowaniu optymalizacji procesu i zdolności produkcyjnych oraz kosztów,
monitorowanie terminowości realizacji bieżącej produkcji pod kątem ewentualnych odchyleń od realizacji planu produkcyjnego,
przygotowywaniem aktualnych zestawień i analiz, mając na uwadze optymalizację efektywności realizowanych zamówień klientów,
usprawnianie procesów logistycznych biorąc pod uwagę stronę efektywnościową i kosztową oraz poszukiwanie rozwiązywań pojawiających się problemów z nastawieniem na ciągłe doskonalenie procesów logistycznych i produkcyjnych
Specjalista ds. Jakości / Metrolog - Dział Jakości
Baczyńskiego 25b, Sosnowiec
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie skutecznych metod kontroli jakości (surowców, procesów, wyrobów gotowych, itp.), instrukcji oraz pomiarów w całościowym ciągu produkcyjnym,
opracowywanie dokumentacji jakościowej zgodnie z oczekiwaniami Klientów, norm oraz standardów dla procesu produkcyjnego,
koordynacja i wdrażanie działań korekcyjnych oraz korygujących po reklamacjach, audytach klientów,
opracowywanie dokumentacji z przeprowadzanych procesów kontrolnych jak również pomiarowych,
wykonywanie pomiarów detali oraz opracowywanie metod pomiarów zgodnie z wymaganiami,
bieżące monitorowanie wyników jakościowych oraz analiza przyczyn powstawania nieprawidłowości i podejmowanie odpowiednich działań,
utrzymywanie oczekiwanej jakości wytwarzanych produktów w podległym obszarze,
rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych w procesach,
dobieranie i stosowanie odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych,
opracowywanie instrukcji wzorcowania oraz kalibracji przyrządów,
dbałość o wyposażenie kontrolno-pomiarowe poprzez nadzór nad katalogiem wyposażenia pomiarowego i harmonogramem wzorcowania i kalibracji
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist - Dział Logistyki
Baczyńskiego 25b, Sosnowiec
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z Klientami firmy w zakresie obsługi logistycznej,
stały kontakt z Klientami w zakresie: aktualnego statusu wysyłek, dostępności komponentów, produkcji w toku,
wprowadzanie zamówień i monitorowanie harmonogramów dostaw dla Klientów. Ustalanie z Klientami priorytetów dla poszczególnych zleceń produkcyjnych,
organizowanie wysyłek towarów ze szczególną dbałością o zapewnienie: terminowości oraz zgodności zamówień,
bliska współpraca z współpracownikami innych działów takich jak: produkcji, planowania, magazynu czy jakości oraz koordynacja działań celem zapewnienie najlepszej obsługi Klienta,
kompletowanie dokumentów oraz nadzorowanie ich obiegu w zakresie realizowanych dostaw,
przetwarzanie zamówień w systemie na podstawie danych wejściowych zarówno tych otrzymanych od Klientów, jak i z produkcji oraz nadzorowanie stanów magazynowych,
planowanie transportów krajowych i zagranicznych oraz organizowanie wysyłek transportem lokalnym i międzynarodowym,
monitorowanie poziomu satysfakcji klienta pod względem logistycznym oraz pozostałych wskaźników logistycznych
prowadzenie księgowości spółki zgodnie ze standardami, ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
prowadzenie dokumentacji podatkowej, przygotowywaniem deklaracji (PIT, CIT i VAT), sprawozdań statystycznych (GUS) oraz innych dokumentów wymaganych przepisami,
prowadzenie planu kont zgodnie z obowiązującymi standardami oraz potrzebami Grupy,
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist - Dział Logistyki
Baczyńskiego 25b, Sosnowiec
Wygasła: 06.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie trwałych i bliskich relacji z Klientami firmy,
wprowadzanie zamówień i monitorowanie harmonogramów dostaw dla Klientów,
organizowanie wysyłek towarów ze szczególną dbałością o zapewnienie terminowości, zamawianych ilości oraz zapewnienie wysokiej jakość obsługi logistycznej Klienta,
bliska współpraca z kolegami innych działów takich jak: produkcji i planowania, magazynów czy jakości oraz koordynacja działań celem zapewnienie najlepszej obsługi Klienta,
kompletowanie dokumentów oraz nadzorowanie ich obiegu w zakresie realizowanych dostaw,
przetwarzanie zamówień w systemie na podstawie danych wejściowych zarówno tych otrzymanych od Klientów, jak i z produkcji oraz nadzorowanie stanów magazynowych