Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad realizacją planu produkcji, analizowanie wyników produkcyjnych, analizowanie wpisów w raportach, planowanie czynności do wykonania,
Nadzór nad jakością wyrobu, analizowanie wyników jakościowych papieru, poszukiwanie możliwości optymalizacji procesu,
Aktywna współpraca z działami wspierającymi realizację produkcji (Utrzymanie Ruchu, Laboratorium, Technologia, Logistyka, Dział Gospodarki Wodno-Ściekowej i EC),
Nadzorowanie pracy maszyny, organizowanie działań zespołu, wsparcie Maszynistów przy rozliczaniu czasu pracy,
Nadzór nad realizacją obowiązujących procedur i standardów,
Przygotowanie harmonogramów postoi, analiza zdarzeń, postępowanie zgodnie z cyklem PDCA,
Nadzorowanie i dalsze rozbudowywanie Standaryzacji, 5S, systemu LOTO, itp
Nadzorowanie prawidłowego raportowania, porządków, działań 5S
Zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń iOS / Android
Zarządzanie monitoringiem firmowym (CCTV)
Obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
Codzienna pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów (m.in. diagnostyka awarii, monitoring i konfiguracja sprzętu komputerowego czy instalacja/deinstalacja aplikacji), przygotowywanie nowych stanowisk pracy
Instruktaż, szkolenie i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Udział w realizacji zamówień sprzętu i oprogramowania
Ewidencja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
utrzymanie, serwis i wspieranie istniejącej infrastruktury informatycznej w obszarze systemów Windows (oprogramowanie klienckie, oprogramowanie i sprzęt serwerowy, Active Directory)
konfiguracja i utrzymywanie systemów operacyjnych za pośrednictwem Microsoft Endpoint Configuration Manager (ECM/SCCM)
opieka nad platformą office365
odpowiedzialność za przydzielone, specjalistyczne obszary zadań, wykonywanie rutynowych zadań, takich jak wsparcie systemów, przeprowadzanie aktualizacja i analiza rejestru zdarzeń
wsparcie helpdesk IT oraz współpraca z pozostałymi członkami zespołu we wprowadzaniu nowych technologii, wdrażaniu projektów i strategii
tworzenie dokumentacji prowadzonych prac
obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Stworzenie oraz zarządzanie zespołem IT, realizacja bieżących zadań i uczestniczenie w pracach zespołu
Organizacja pracy podległego zespołu oraz dbanie o jego rozwój (m.in.: wyznaczanie celów, delegowanie zadań oraz nadzór nad ich realizacją, motywowanie do osiągania jak najlepszych wyników, udzielanie informacji zwrotnej
Zarządzanie infrastrukturą, oprogramowaniem i zbiorami danych
Wdrażanie rozwiązań optymalizujących oraz usprawniających procesy IT w organizacji
Znajomość i rozumienie procesów biznesowych
Współpraca z centralą firmy w Niemczech, partnerami zewnętrznymi, innymi działami firmy
Zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń iOS / Android
Zarządzanie monitoringiem firmowym (CCTV)
Obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
Codzienna pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów (m.in. diagnostyka awarii, monitoring i konfiguracja sprzętu komputerowego czy instalacja/deinstalacja aplikacji), przygotowywanie nowych stanowisk pracy
Instruktaż, szkolenie i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Udział w realizacji zamówień sprzętu i oprogramowania
Ewidencja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń iOS / Android
Zarządzanie monitoringiem firmowym (CCTV)
Obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
Codzienna pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów (m.in. diagnostyka awarii, monitoring i konfiguracja sprzętu komputerowego czy instalacja/deinstalacja aplikacji), przygotowywanie nowych stanowisk pracy
Instruktaż, szkolenie i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Udział w realizacji zamówień sprzętu i oprogramowania
Ewidencja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń iOS / Android
Zarządzanie monitoringiem firmowym (CCTV)
Obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
Codzienna pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów (m.in. diagnostyka awarii, monitoring i konfiguracja sprzętu komputerowego czy instalacja/deinstalacja aplikacji), przygotowywanie nowych stanowisk pracy
Instruktaż, szkolenie i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Udział w realizacji zamówień sprzętu i oprogramowania
Ewidencja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
utrzymanie, aktualizacja i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
podtrzymanie, aktualizacja i doskonalenie systemu zrównoważonego rozwoju, włącznie z CSR i Compliance
organizowanie i koordynowanie prac wszystkich działów firmy związanych z wdrażaniem, realizacją i dokumentowaniem Systemu Zarządzania Jakością oraz działaniami związanymi ze zrównoważonym rozwojem
koordynowanie systemu wewnętrznych audytów jakości: powoływanie audytorów wewnętrznych, opracowywanie planów audytów, analizowanie raportów, opracowywanie planów działań zapobiegawczych i korygujących
reprezentowanie firmy w czasie audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne podmioty audytujące oraz nadzór nad realizacją zaleceń audytowych, działań korygujących
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu Systemu Zarządzania Jakością oraz zrównoważonego rozwoju
przeprowadzanie audytów dostawców, zarówno jakościowych, jak i audytów należytej staranności ESG
Poszukujemy Referenta ds. kadr i płac dla którego przewidujemy ścieżkę rozwoju do poziomu Specjalisty
Centralny Dział Kadr i Płac dla Schumacher Packaging Zakład Bydgoszcz Sp. z o.o. i Schumacher Packaging Zakład Grudziądz Sp. z o.o. mieści się w Polednie- obecnie procesy kadrowe i płacowe dla lokalizacji Poledno i Grudziądz obsługiwane są z centralnego działu. Docelowo zatrudniona osoba ma odpowiadać za procesy kadrowe i płacowe dotyczące większości Pracowników dla lokalizacji Grudziądz
Plan wdrożenia i szkoleń będzie dopasowany do posiadanych umiejętności i doświadczenia oraz do tempa przyswajania wiedzy
Zatrudniona osoba docelowo będzie odpowiedzialna za wszystkie niżej wymienione punkty, a wdrożenie i szkolenie odbędzie się w następujących po sobie etapach:
Etap I wsparcie procesów kadrowych i komórki BHP
1. Monitorowanie terminów ważności orzeczeń lekarskich i szkoleń BHP
2. Przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne/ okresowe/ kontrolne badania lekarskie
3. Sporządzanie dokumentacji pracowniczej m.in. umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń
4. Dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów wchodzących w skład dokumentacji pracowniczej
5. Udzielanie na prośbę Pracowników i Kadry Kierowniczej bieżących informacji m.in. na temat absencji, stanu urlopów, terminu badań lekarskich, terminu szkoleń okresowych
6. Obsługa dwóch programów- moduł kadrowy w zakresie obejmującym punkty od 1 do 5
Etap II prowadzenie procesów kadrowych firmy
1. Merytoryczne wsparcie Pracowników i Kadry Kierowniczej z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
2. Zgłoszenia do ZUS pracowników i członków rodzin
3. Ewidencjonowanie absencji Pracowników w tym zwolnień lekarskich pobranych z Platformy Usług Elektronicznych
4. Rozliczanie czasu pracy, uzupełnianie kart pracy, ewidencjonowanie nadgodzin zgodnie z przepisami
5. Obsługa dwóch programów- moduł kadrowy, programu płatnik oraz PUE w zakresie obejmującym punkty od 1 do 4
Etap III naliczanie wynagrodzeń
1. Sporządzanie list płac
2. Naliczanie wynagrodzeń za pracę z uwzględnieniem wszystkich dodatków i potrąceń
3. Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych
4. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS i PIT
5. Sporządzanie raportów w ramach sprawozdawczości GUS
6. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych na potrzeby Kadry Kierowniczej i Zarządu
7. Obsługa dwóch programów- moduł płacowy, programu płatnik oraz GUS- sprawozdawczość w zakresie obejmującym punkty od 1 do 6
praca w wydziale mechanicznym w dziale utrzymania ruchu dla obszarów: Maszyna Papiernicza, Makulaturownia, Przetwórstwo Papieru i Oczyszczalnia Ścieków,
prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki
zapewnienie działań profilaktycznych mających na celu utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń w zakresie mechaniki,
stała pomoc operatorom w kierunku poprawy wydajności produkcji,
obsługa obrabiarek konwencjonalnych (tokarka i frezarka)- zadanie dedykowane mechanikowi ze specjalnością tokarz/ frezer
praca w wydziale elektroautomatycznym w dziale utrzymania ruchu dla obszarów: Maszyna Papiernicza, Makulaturownia, Przetwórstwo Papieru i Oczyszczalnia Ścieków,
prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn, urządzeń oraz instalacji w zakresie elektryki,
zapewnienie działań profilaktycznych w zakresie utrzymania ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych,
stała pomoc operatorom w kierunku poprawy wydajności produkcji
praca w wydziale elektroautomatycznym w dziale utrzymania ruchu dla obszarów: Maszyna Papiernicza, Makulaturownia, Przetwórstwo Papieru i Oczyszczalnia Ścieków,
prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn, urządzeń oraz instalacji w zakresie elektryki,
zapewnienie działań profilaktycznych w zakresie utrzymania ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych,
stała pomoc operatorom w kierunku poprawy wydajności produkcji
nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ich zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami firmy
nadzór nad sprawami związanymi z ochroną PPOŻ
prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników firmy z zakresu BHP
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, planowanie i nadzorowanie realizacji działań zapobiegawczych
sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, udział w pracach komisji BHP
współpraca z laboratoriami przy przeprowadzaniu badań i pomiarów czynników szkodliwych w procesie pracy
przeprowadzanie ćwiczeń ewakuacyjnych
współpraca z działami firmy, jednostkami zewnętrznymi i urzędami oraz udział w kontrolach zewnętrznych
koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej m.in. umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń,
Prowadzenie akt personalnych zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy oraz dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów pracowniczych,
Zgłoszenia do ZUS pracowników i członków rodzin,
Merytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych,
Monitorowanie terminów ważności orzeczeń lekarskich i szkoleń BHP,
Ewidencja zwolnień lekarskich oraz długotrwałych nieobecności,
Rozliczanie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń za pracę,
praca w wydziale elektroautomatycznym w dziale utrzymania ruchu dla obszarów: Maszyna Papiernicza, Makulaturownia, Przetwórstwo Papieru i Oczyszczalnia Ścieków,
prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn i urządzeń w zakresie elektryki,
zapewnienie działań profilaktycznych w zakresie utrzymania ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych,
stała pomoc operatorom w kierunku poprawy wydajności produkcji
praca w wydziale mechanicznym w dziale utrzymania ruchu dla obszarów: Maszyna Papiernicza, Makulaturownia, Przetwórstwo Papieru i Oczyszczalnia Ścieków,
prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki
zapewnienie działań profilaktycznych mających na celu utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń w zakresie mechaniki,
stała pomoc operatorom w kierunku poprawy wydajności produkcji
Zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń iOS / Android
Zarządzanie monitoringiem firmowym (CCTV)
Obsługa incydentów, usuwanie usterek/awarii systemów IT, analiza i rozwiązywanie problemów
Codzienna pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów (m.in. diagnostyka awarii, monitoring i konfiguracja sprzętu komputerowego czy instalacja/deinstalacja aplikacji), przygotowywanie nowych stanowisk pracy
Instruktaż, szkolenie i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych
Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego
Udział w realizacji zamówień sprzętu i oprogramowania
Ewidencja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Nadzorowanie przeglądów, prac remontowych i modernizacyjnych w zakresie branży mechanicznej,
Prowadzenie wyznaczonych projektów inwestycyjnych w wyznaczonym obszarze i zakresie,
Współpraca ze wszystkimi działami w zakresie koordynacji prac postojów planowanych oraz ustalanie zakresów tych prac pod kątem planowania,
Bieżące diagnozowanie zgłoszonych problemów technicznych oraz podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i naprawczych w branży mechanicznej w określonym zakresie,
Prowadzenie nowych projektów w ramach usprawnień procesów produkcji w zakresie branży mechanicznej,
Współpraca z działem produkcji oraz zespołem utrzymania ruchu w ramach organizacji potrzebnych remontów, modyfikacji oraz zmian mających na celu dążenie do poprawy danej sytuacji,
Prowadzenie akcji ofertowych w zakresie zakupu urządzeń i usług, prowadzenie negocjacji i składania wytycznych pod zamówienie,
Czynny udział w tworzeniu i realizacji działań prewencyjnych,
Tworzenie historii remontów maszyn i urządzeń w zakresie mechanicznym,
Prowadzenie analizy przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych,
Realizacja zleconych zadań w zakresie funkcjonowania działu mechanicznego
Nadzorowanie przeglądów, prac remontowych i modernizacyjnych w zakresie branży mechanicznej,
Prowadzenie wyznaczonych projektów inwestycyjnych w wyznaczonym obszarze i zakresie,
Współpraca ze wszystkimi działami w zakresie koordynacji prac postojów planowanych oraz ustalanie zakresów tych prac pod kątem planowania,
Bieżące diagnozowanie zgłoszonych problemów technicznych oraz podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i naprawczych w branży mechanicznej w określonym zakresie,
Prowadzenie nowych projektów w ramach usprawnień procesów produkcji w zakresie branży mechanicznej,
Współpraca z działem produkcji oraz zespołem utrzymania ruchu w ramach organizacji potrzebnych remontów, modyfikacji oraz zmian mających na celu dążenie do poprawy danej sytuacji,
Prowadzenie akcji ofertowych w zakresie zakupu urządzeń i usług, prowadzenie negocjacji i składania wytycznych pod zamówienie,
Czynny udział w tworzeniu i realizacji działań prewencyjnych,
Tworzenie historii remontów maszyn i urządzeń w zakresie mechanicznym,
Prowadzenie analizy przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych,
Realizacja zleconych zadań w zakresie funkcjonowania działu mechanicznego
Specjalista ds. Automatyki i Systemów Komputerowych
Kazimierza Pułaskiego 6, Myszków
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Nadzorowanie przeglądów, prac remontowych i modernizacyjnych w zakresie branży AKPiA,
Prowadzenie wyznaczonych projektów inwestycyjnych w wyznaczonym obszarze i zakresie,
Współpraca ze wszystkimi działami w zakresie koordynacji prac postojów planowanych oraz ustalanie zakresów tych prac pod kątem planowania,
Bieżące diagnozowanie zgłoszonych problemów technicznych oraz podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i naprawczych w branży AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania w określonym zakresie,
Prowadzenie nowych projektów w ramach usprawnień procesów produkcji w zakresie branży AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania,
Współpraca z działem produkcji oraz zespołem utrzymania ruchu w ramach organizacji potrzebnych remontów, modyfikacji oraz zmian mających na celu dążenie do poprawy danej sytuacji,
Prowadzenie akcji ofertowych w zakresie zakupu urządzeń i usług, prowadzenie negocjacji i składania wytycznych pod zamówienie,
Czynny udział w tworzeniu i realizacji działań prewencyjnych,
Tworzenie historii remontów maszyn i urządzeń w zakresie AKPiA, hydrauliki, pneumatyki, systemów sterowania,
Prowadzenie analizy przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych,
Realizacja zleconych zadań w zakresie funkcjonowania wydziału elektroautomatycznego
współudział w tworzeniu, rozwoju i obsłudze sklepu internetowego: opieka nad katalogiem produktowym; tworzenie i weryfikacja tytułów, opisów produktów; wprowadzanie cen
organizacja i przeprowadzanie działań marketingowych i wizerunkowych, wsparcie przygotowania materiałów promocyjnych
prowadzenie badań satysfakcji klientów i innych działań analitycznych
monitoring mediów społecznościowych
przygotowywanie bieżących analiz i raportów
wsparcie poszczególnych członków działu marketingu i sprzedaży przy różnych projektach
Poszukujemy pracowników różnego szczebla z obszaru mechaniki, automatyki i elektryki. Zakres obowiązków będzie dopasowany do poziomu stanowiska oraz do obszaru działań i zostanie szczegółowo omówiony w trakcie rozmowy
Zadania będą dotyczyły m.in.:
- planowania oraz realizacji konserwacji, przeglądów i bieżących napraw urządzeń oraz maszyn,
- pracy na dokumentacji związanej z utrzymaniem ruchu w firmie,
- nadzorowania prac z zakresu utrzymania ruchu, wykonywanych na terenie firmy
Utrzymywanie w wysokiej sprawności technicznej wszystkich maszyn i urządzeń (przez wykonywanie napraw i okresowych przeglądów) ze szczególnym uwzględnieniem sprawności urządzeń i osłon zabezpieczających, mających wpływ na bezpieczeństwo obsługi pracujących osób
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik działu technicznego
Krępice (pow. średzki)
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
dbanie o funkcjonalność i estetykę pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego całego zakładu pracy
obsługa urządzeń technicznych infrastruktury zakładu (oczyszczalnia)
dbanie o należyty stan i sprawność instalacji sanitarnej i wodociągowej oraz grzewczej na obiekcie
dbanie o stan oświetlenia, wymiana punktów świetlnych
dbanie o funkcjonowanie elementów infrastruktury budynków
Specjalista ds. Automatyki i Systemów Komputerowych
Kazimierza Pułaskiego 6, Myszków
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
lokalizacja uszkodzeń urządzeń automatyki takich jak czujniki, przetworniki regulatory i układy wejścia/wyjścia sterowników
uaktualnienie dokumentacji z zakresie dokonywanych zmian systemów elektroautomatyki
Planowanie i realizacja konserwacji i bieżących napraw zapewniających poprawną i bezawaryjną , bezpieczną pracę urządzeń automatyki i sterowników programowalnych