Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (36)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 36 )
HR Hard Business Junior Partner
Kraków
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
samodzielna rekrutacja end to end na wszystkie role w organizacji
współpraca z liderami w organizacji – kompleksowe wsparcie z obszaru miękkiego HR odpowiadające potrzebom biznesowym
wsparcie w budowaniu strategii personalnej
tworzenie oraz koordynacja procesów HR w organizacji (m.in. onboarding, ocena pracownicza, rozwój pracowników, komunikacja wewnętrzna, polityka wynagrodzeń, offboarding, itd.)
współtworzenie i wzmacnianie kultury organizacyjnej firmy
Przygotowanie projektów do druku, wymiarowanie, znajomość technologii drukarskich (offset/sito/najnowsze technologie druku w branży modowej/odzieżowej)
Współpraca z drukarniami
Monitorowanie jakości wykonania nadruków pod względem wizualnym i jakościowym
Wpływ na rozwój kolekcji, szukanie nowych jakości, nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami
Tworzenie dokumentacji graficznej
Projektowanie obszarów brandingu kolekcji zgodnie z danymi działami kolekcji i ich trendami
Zbudowanie długookresowej strategii kampanii reklamowych oraz jej realizacja
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie płatnych kampanii w Google Ads, Facebook Ads
Bieżąca analityka prowadzonych działań marketingowych, śledzenie realizacji założonych celów, optymalizacja oraz inicjowanie działań zwiększających efektywność
Poszukiwanie i testowanie nowych możliwości reklamowych
Testowanie materiałów reklamowych: copy, grafika, targetowanie, cel kampanii
Dbałość o feedy produktowe w kampaniach reklamowych
Współpraca w obszarze realizacji strategii SEO
Analiza rynku pod kątem prowadzonych działań marketingowych
Przygotowywanie raportów podsumowujących wraz z rekomendacjami
Odpowiedzialność za koszty prowadzonych działań marketingowych
Strategiczne zarządzanie i optymalizacja planu rozwoju platformy e-commerce
Zarządzanie zespołem e-commerce w tym nadzór nad sprawnym działaniem powiązanych obszarów, takich jak logistyka e-commerce, growth hacking, digital marketing, prawidłowe działanie platformy e-commerce
Planowanie i kordynowanie premier nowych kolekcji oraz dropów
Zarządzanie obszarem prezentacji produktów na stronie
Dbanie o skuteczne przedstawienie oferty wybranej grupie docelowej – weryfikacja standardów UX na stronie, przygotowanie strategii treści, mailingów i innych kampanii
Planowanie i wdrażanie strategii cenowych w sklepie online
Udział w wyborze odpowiednich produktów w celu uzyskania marży na satysfakcjonującym poziomie
Definiowanie i implementacja strategii pozyskania klienta i jego aktywizacji online (Client Funnel)
Przeprowadzanie analiz rynkowych – monitorowanie trendów, analiza działań konkurencji oraz badanie aktualnej kondycji firmy w kontekście e-commerce
Analiza i wyciąganie wniosków z raportów sprzedażowych z programu ERP
Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi m.in agencja marketingową
Pozyskiwanie i analiza informacji zwrotnych od klientów w celu weryfikacji skuteczności prowadzonych działań
Wyznaczanie i budżetowanie krótko i długookresowych celów (targetów) marketingowych i sprzedażowych
Nadzorowanie budżetu firmy przeznaczonego na działania sprzedażowe i marketingowe, w tym także optymalizacja kosztów ponoszonych w wyniku tych działań
Kontrola wykonania celów i wprowadzanie zmian, które umożliwiłyby uzyskanie lepszych wyników
Koordynacja i wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing „automation” w tym wysyłka newsletterów
Bezpośrednie raportowanie do kierownictwa spółki, przygotowywanie prezentacji o wynikach sprzedażowych, realizacji celów marketingowych i prowadzonych działaniach
Rozwój i rozbudowa zespołu e-commerce
Współpraca z innymi działami firmy (marketing/kreacja/produkt development/sprzedaż)
Poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania klientów, prowadzenie działań nakierunkowanych na zwiększenie retencji klientów
Prowadzenie aktywnych działań w celu zwiększenie sprzedaży i konwersji
Realizacja (tworzenie i optymalizacja) kampanii sprzedażowych w kanałach online z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Google Campaign manager, Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok
Współpraca z działem kreacji w celu przygotowania formatów graficznych na potrzeby działań z zakresu digital marketingu
Koordynacja i wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing automation, wysyłka newsletterów, współpraca z dostawcą usług oferujących rekomendacje produktowe na stronie
Ścisła współpraca z e-commerce managerem oraz zespołem ds. marketingu w celu opracowania strategii komunikacji marki i harmonogramu działań
Analiza danych i raportowanie na podstawie bieżących wyników
Wytypowanie grupy docelowej i wyszukiwanie nowych potencjalnych odbiorców danych produktów
Optymalizacja strony internetowej pod kątem testów A/B , newsletter, landing page etc
Koordynacja, analiza i optymalizacja planu rozwoju dla platformy e-commerce
Zarządzanie i usprawnianie procesów SEO
Opieka nad zawartością merytoryczną strony, aktualizacja treści, uzupełnianie opisów produktowych w platformie Magento
Ścisła współpraca z zespołem programistycznym w celu koordynacji prac utrzymaniowych dotyczących platformy Magento
Opracowanie i wdrażanie rozwiązań w obrębie strony z użyciem HTML, CSS i JavaScript
Kodowanie dedykowanych stron pod akcje promocyjne, marketingowe
Aktywne rozwijanie dostępnych dla klienta platformy e-commerce rozwiązań z obszaru UI
Współpraca z działem kreacji w celu przygotowywania i optymalizacji formatów graficznych przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej i w kanale mailingowym
Ścisła współpraca z zespołem programistycznym w celu koordynacji prac utrzymaniowych dotyczących platformy Magento
Organizacja testów nowych rozwiązań, zgłaszanie ewentualnych błędów z wykorzystaniem dedykowanej platformy zgłoszeniowej
Opracowanie i wdrażanie rozwiązań w obrębie strony z użyciem HTML, CSS i JavaScript
Aktywne rozwijanie dostępnych dla klienta platformy e-commerce rozwiązań z obszaru UI
Przygotowywanie i optymalizowanie formatów graficznych (środowisko Adobe) przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej i w kanale mailingowym
Opracowywanie formatów graficznych na potrzeby działań z zakresu digital marketingu na podstawie dostarczonego materiału źródłowego
Organizacja testów nowych rozwiązań, zgłaszanie ewentualnych błędów z wykorzystaniem dedykowanej platformy zgłoszeniowej
Wsparcie wiedzą z zakresu technologii stosowanych w projekcie w celu oceny wdrażanych rozwiązań, doradztwo w procesie wprowadzania optymalnych rozwiązań
Kodowanie dedykowanych stron pod akcje promocyjne, marketingowe
Dobór odpowiednich technologii w zakresie systemu sprzedażowego: silnika sklepu internetowego i oprogramowania ERP, WMS czy systemu księgowego
zarządzanie kalendarzem sezonów oraz monitorowanie postępów wraz z managerami innych działów
praca z globalnymi oraz krajowymi partnerami aby upewnić się, że zamówienia materiałów/ komponentów są realizowane do projektu przy zachowaniu założonego budżetu i marży
analiza kosztów w systemach w celu optymalizacji kosztów
tworzenie i zapewnienie terminowej realizacji planu produkcji i prawidłowego przebiegu procesu produkcji kolekcji
nadzór i kontrola przestrzegania instrukcji technologicznych warunków technicznych i norm jakościowych w procesie tworzenia i produkcji odzieży
bieżąca analiza wydatków oraz raportowanie do zarządu
prowadzenie rzetelnej dokumentacji produkcji oraz raportów produkcyjnych