Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (110)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 110 )
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i umów
Jabłoniowa 2, Gdańsk
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja i bieżąca kontrola budżetów oraz cash-flow projektów budowlanych
Przygotowanie umów podwykonawczych, zleceń, aneksów (w tym - załączników, pism, innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów)
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/usługodawcami, w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami, przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych)
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów zabezpieczeń finansowych kontrahentami (gwarancje, weksle etc.)
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i Kierownikami Budowy
Nadzór i koordynacja napraw gwarancyjnych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
Kompleksowe zarządzanie kontraktami zagranicznymi (Włochy, Francja) zgodnie z postanowieniami umowy oraz zasadami obowiązującymi w firmie,
Utrzymywanie efektywnej komunikacji i relacji z Inwestorem lub jego przedstawicielem,
Nadzór i koordynacja prac pracowników firmy oraz podwykonawców w pełnym zakresie procesu budowlanego od fazy przygotowania oferty ,poprzez rozliczenie oraz nadzór nad okresem gwarancji,
Stała kontrola kosztów, terminowości i jakości realizowanych kontraktów,
Poszukiwanie nowych podwykonawców oraz negocjowanie korzystnych warunków współpracy,
Aktywny udział w procesie ofertowania, budżetowania oraz rozliczania kontraktów,
Regularne raportowanie postępów realizacji kontraktów,
Skuteczna współpraca z różnymi komórkami organizacyjnymi w ramach powierzonych zadań
Weryfikacja i bieżąca kontrola budżetów oraz cash-flow projektów budowlanych
Przygotowanie umów podwykonawczych, zleceń, aneksów (w tym - załączników, pism, innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów)
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/usługodawcami, w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami, przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych)
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów zabezpieczeń finansowych kontrahentami (gwarancje, weksle etc.)
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i Kierownikami Budowy
Nadzór i koordynacja napraw gwarancyjnych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
uzgadnianie i analiza sald kont księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych kosztowych i przychodowych, krajowych i zagranicznych;
wystawianie faktur sprzedaży;
przygotowywanie płatności i księgowanie wyciągów bankowych;
prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP;
księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, różnic kursowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, produkcji w toku;
weryfikacja i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych;
aktywny udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych, sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych – w tym współpraca z audytorami zewnętrznymi w trakcie audytów;
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego;
wsparcie Głównego Księgowego we wszystkich bieżących zadaniach operacyjnych
Weryfikacja i bieżąca kontrola budżetów oraz cash-flow projektów budowlanych
Przygotowanie umów podwykonawczych, zleceń, aneksów (w tym - załączników, pism, innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów)
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/usługodawcami, w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami, przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych)
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów zabezpieczeń finansowych kontrahentami (gwarancje, weksle etc.)
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i Kierownikami Budowy
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
terminowa i jakościowa realizacja robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją techniczną (specyfikacją techniczną, projektem budowlanym), budżetem i harmonogramem,
analiza dokumentacji technicznej oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań,
analiza i optymalizacja projektów przetargowych, budowlanych i wykonawczych,
prowadzenie dokumentacji budowy,
nadzorowanie pracowników własnych oraz robót podwykonawców pod względem zgodności z umową, harmonogramami, przepisami BHP i ppoż.,
kontrola robót podwykonawców oraz ich rozliczanie,
składanie zamówień materiałowych na podstawie projektów i nadzór nad dostawcami materiałów budowlanych,
Weryfikacja i bieżąca kontrola budżetów oraz cash-flow projektów budowlanych
Przygotowanie umów podwykonawczych, zleceń, aneksów (w tym - załączników, pism, innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów)
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/usługodawcami, w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami, przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych)
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów zabezpieczeń finansowych kontrahentami (gwarancje, weksle etc.)
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i Kierownikami Budowy
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
Specjalista działu ds. umów i rozliczeń w branży budowlanej
Gdańsk
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przygotowanie umów podwykonawczych
zleceń
aneksów (w tym - załączników
pism
innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów).
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych.
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/
usługodawcami
w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora.
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami
przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych).
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów.
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców.
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów gwarancji z kontrahentami.
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS:
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i budowy.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami
1. Terminowa i jakościowa realizacja robót budowlanych
zgodnie z dokumentacją techniczną (specyfikacją techniczną
projektem budowlanym)
budżetem i harmonogramem 2. Analiza dokumentacji technicznej oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań
3. Analiza i optymalizacja projektów przetargowych
budowlanych i wykonawczych
4. Prowadzenie dokumentacji budowy
5. Nadzorowanie pracowników własnych oraz robót podwykonawców pod względem zgodności z umową
harmonogramami
przepisami BHP i PPOŻ
6. Kontrola robót podwykonawców oraz ich rozliczanie
7. Składanie zamówień materiałowych na podstawie projektów i nadzór nad dostawcami materiałów budowlanych
8. Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
Specjalista działu ds. umów i rozliczeń w branży budowlanej
Gdańsk
Wygasła: 10.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przygotowanie umów podwykonawczych
zleceń
aneksów (w tym - załączników
pism
innych dokumentów wymaganych w procedurze obiegu dokumentów).
Sprawdzanie i kompletowanie dokumentów rejestrowych firm podwykonawczych.
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zawartej umowy z Inwestorem w zakresie umów z podwykonawcami/ dostawcami/
usługodawcami
w tym przygotowywanie wszelkich zestawień dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora
dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wymogami Inwestora.
Kontrola rozliczeń umów z podwykonawcami / kontrahentami
przygotowywanie dokumentów do rozliczania tych umów (w tym sporządzanie oświadczeń i protokołów odbioru robót budowlanych).
Kontrola zewnętrznych dokumentów finansowych wynikających z realizacji umów.
Opiniowanie zwrotów kaucji dla podwykonawców.
Wprowadzanie umów do systemu i archiwizacja umów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi projektami (program DMS)
Ustalanie i negocjowanie wzorów gwarancji z kontrahentami.
Wprowadzanie i sprawdzanie dokumentów księgowych do systemu DMS:
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektu i budowy.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej oraz zgodnych z kwalifikacjami