Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Współpraca z Kierownikami Projektu zarządzającymi projektami technologicznymi i organizacyjnymi w obszarze infrastruktury informatycznej i Cloud (IICiT);
Organizowanie współpracy między członkami Zespołów Projektowych;
Wspieranie Zespołów Projektowych w zakresie logistyki i organizacji przedsięwzięć projektowych;
Monitorowanie realizacji zadań w projektach;
Wspieranie projektów w obszarze Grupy Orange – KPI, dokumenty w obszarze projektów międzynarodowych;
Rozliczanie majątkowe zakończonych projektów, wspieranie Kierowników Projektu w realizacji procesu, ulepszanie i monitorowanie procesu;
Rozwijanie i zarządzanie repozytoriami projektowymi – zbiory danych (w tym – dokumentacja projektowa), narzędzia, dostępy
Do Twoich zadań należeć będą proste prace fizyczne w archiwum znajdującym się w miejscowości Błonie Pass oraz segregacja, niszczenie, wyszukiwanie i porządkowanie dokumentów
od 25.5 do 25.5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk w Dziale Utrzymania Nieruchomości
Katowice
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie przejrzystych zestawień, raportów oraz wizualizacja danych w zaawansowanym narzędziu Power BI;
Bieżąca analiza danych i informacji dotyczących utrzymania nieruchomości w tym kosztów;
Kontrola utrzymania podstawowych wskaźników nieruchomościowych na optymalnym poziomie oraz wskazywanie wszelkich odchyleń od przyjętych parametrów zespołom odpowiedzialnych za ten obszar;
Uczestnictwo w projekcie związanym z automatyzacją raportowania
Główny Specjalista ds. Zarządzania Dostarczaniem Usług Infrastrukturalnych
Aleje Jerozolimskie 160, Bielany, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za realizację kontraktów na świadczenie rozwiązań transmisji danych oraz rozwiązań niestandardowych dla Klientów – Operatorów;
Zarządzanie ryzykiem (identyfikacja, estymacja, mitygacja) oraz obsługa eskalacji od Klientów - Operatorów oraz zarządzanie zgłaszanymi przez nich problemami w procesach dostarczania;
Zarządzanie zmianą oczekiwań Klienta w trakcie realizacji kontraktów, kreowanie alternatywnych rozwiązań i negocjowanie zmian w harmonogramie i kosztorysie;
Współpraca z Partnerami oraz Podwykonawcami i Dostawcami infrastruktury w zakresie projektowania i realizowania rozwiązań dla Klientów – Operatorów;
Planowanie oraz realizacja budżetu CAPEX i OPEX;
Zapewnienie efektywnej komunikacji i budowania dobrych relacji z Klientem – Operatorem;
Opracowywanie i aktualizacja raportów, dla Klienta – Operatora.
Koordynator ds. Utrzymania i Bezpieczeństwa Obiektów
Gdańsk
Wygasła: 29.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kontrola dostawców i usług przez nich świadczonych;
Zarządzanie zleceniami związanymi z utrzymaniem i bezpieczeństwem nieruchomości;
Udział w procesie sprzedaży nieruchomości w zakresie przygotowania informacji o nieruchomości;
Współpraca z zarządcami najmowanych nieruchomości (między innymi organizacja eventów, nadzór nad kosztami);
Kontrola budżetu w zakresie utrzymania obiektów oraz ochrony osób i mienia, inicjowanie działań w celu optymalizacji kosztów;
Udział w kontrolach nieruchomości inicjowanych między innymi przez Państwową Straż Pożarną, PINB;
Udział w postępowaniach zakupowych w zakresie projektów związanych z utrzymaniem nieruchomości i bezpieczeństwem osób i mienia. Wsparcie procesu realizacji inwestycji w budynkach w zakresie utrzymania nieruchomości i zabezpieczeń osób i mienia.-
Zarządzanie realizacją projektów sprzedażowych usług innowacyjnych IoT i złożonych kontraktów ICT. Nadzór nad realizacją projektów dla Klientów biznesowych K2 i S2
Negocjowanie na etapie dostarczania cen i warunków zakupu usług zewnętrznych. Planowanie i nadzór nad realizacją prac przez dostawców zewnętrznych;
Zarządzanie budżetem projektów sprzedażowych usług zaawansowanych IoT/ICT. Zarządzanie kosztami projektu w celu wygenerowania jak najwyższej marży;
Zarządzanie ryzykami w projekcie przed złożeniem oferty Klientowi końcowemu oraz na etapie dostarczania, w tym zapobieganie roszczeniom odszkodowawczym od Klientów;
Powoływanie i zarządzanie zespołem projektowym. Stworzenie i zarządzanie harmonogramem projektu;
Zabezpieczenie właściwego fakturowania oraz obsługi dostarczonych rozwiązań IoT/ICT przez OPL;
Organizacja i prowadzenie szkoleń, treningów dla Działu Call Center;
Wdrażanie do pracy nowo zatrudnionych pracowników działu;
Wspieranie zespołów sprzedażowych w realizacji celów poprzez coaching, monitoring, odsłuchy i doskonalenie kompetencji miękkich;
Kontrola jakości rozmów oraz aktywne monitorowanie postępów pracy Konsultantów;
Opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych;
Budowa skryptów rozmowy;
Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych oraz identyfikowanie obszarów do rozwoju pracowników Call Center;
Bieżąca współpraca i wsparcie Liderów Zespołu w celu realizacji wyników na projektach;
Prowadzenie firmowego social media: uwiecznianie i publikowanie wydarzeń firmowych: szkoleń, imprez, konkursów, informacji, ogłoszeń rekrutacyjnych itp.:
Skuteczne motywowanie konsultantów do osiągania celów sprzedażowych
Zarządzanie realizacją projektów sprzedażowych usług innowacyjnych IoT i złożonych kontraktów ICT. Nadzór nad realizacją projektów dla Klientów biznesowych K2 i S2
Negocjowanie na etapie dostarczania cen i warunków zakupu usług zewnętrznych. Planowanie i nadzór nad realizacją prac przez dostawców zewnętrznych;
Zarządzanie budżetem projektów sprzedażowych usług zaawansowanych IoT/ICT. Zarządzanie kosztami projektu w celu wygenerowania jak najwyższej marży;
Zarządzanie ryzykiem w projekcie przed złożeniem oferty Klientowi końcowemu oraz na etapie dostarczania, w tym zapobieganie roszczeniom odszkodowawczym od Klientów;
Powoływanie i zarządzanie zespołem projektowym. Stworzenie i zarządzanie harmonogramem projektu;
Zabezpieczenie właściwego fakturowania oraz obsługi dostarczonych rozwiązań IoT/ICT przez OPL
zarządzanie zespołem projektowym skoncentrowanym na przygotowaniu i wdrożeniu oferty dla Klienta B2B;
planowanie i nadzorowanie zakresu projektów opartych o portfolio produktów oraz usług zintegrowanych i zaawansowanych przy ścisłej współpracy z Klientem;
zarządzanie budżetem na realizację projektu;
opracowywanie i nadzorowanie harmonogramu złożonej oferty;
przeprowadzenie analiz powdrożeniowych i rekomendacja zmian
Rola Product Owner i udział w projektach wdrożeniowych w kluczowych systemach IT;
Definiowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz tworzenie dokumentacji i rozwiązań zgodnie z wymaganiami;
Uzgadnianie specyfikacji funkcjonalnej i systemowej planowanych zmian;
Bieżąca współpraca z zespołem wytwórczym w tym analitykami i architektami, udział w spotkaniach zespołów projektowych wynikających z metodyki prowadzenia projektu;
Bieżąca współpraca z interesariuszami projektu w tym właścicielem biznesowym, rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników w zakresie kompetencji
Utrzymywanie modeli procesów biznesowych odpowiadających usługom, które zostały lub będą wdrażane w ramach systemów;
Zapewnienie spójności procesów analizy i projektowania;
Przygotowywanie analiz i innych dokumentów projektowych;
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogram, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną;
Kontrola budżetu budowy oraz jakości wykonywanych robót;
Weryfikacja harmonogramów robót;
Udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego poprzez przygotowanie dokumentów potwierdzających gotowość do odbioru i sporządzenie protokołów odbioru
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogram, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną;
Kontrola budżetu budowy oraz jakości wykonywanych robót;
Weryfikacja harmonogramów robót;
Udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego poprzez przygotowanie dokumentów potwierdzających gotowość do odbioru i sporządzenie protokołów odbioru
Opracowanie analiz techniczno-biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem: analizy wymagań, opracowania koncepcji rozwiązania technicznego, szacowania kosztów, zarządzania zespołem i komunikacją;
Odpowiedzialność za jakość i terminowość opracowywanych analiz;
Wsparcie realizacji projektów technologicznych, realizacja zadań PMO (roadmapa projektów)