Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4359)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4359 )
CP Area Manager North-East
Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
prezes
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy Area Managera, który będzie częścią naszego biznesu CP (Crop Protection) i będzie odpowiedzialny za zarządzanie strategią push&pull w północno-wschodniej Polsce
Zadaniem Area Managera będzie odpowiedzialność za sprzedaż środków ochrony roślin, produktów biologicznych i rozwiązań cyfrowych Syngenta we wszystkich kanałach sprzedaży (dystrybucja, punkty handlowe oraz gospodarstwa rolne) oraz zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych obsługujących odpowiednio gospodarstwa i punkty handlowe
Opis obowiązków
• Zarządzanie sprzedażą na poziomie PUSH (dystrybucja) & PULL (poziom detaliczny i end usera), zgodnie ze strategią Syngenta, realizacja celów sprzedażowych firmy na każdym poziomie handlowym (kompleksowa komunikacja i współpraca)
• Budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z przypisanymi partnerami channel: znajomość potrzeb i oczekiwań klientów, planowanie i monitorowanie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, egzekucja warunków płatności, market intelligence itd
• Zarządzanie informacją na temat prognozowanego zapotrzebowania na produkty w powierzonym terenie, zgłaszanie problemów z dostępnością i logistyką oraz wspieranie zespołu w efektywnej alokacji produktów w celu realizacji wyznaczonych targetów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za generowanie popytu na poziomie gospodarstw rolnych oraz punktów handlowych poprzez dedykowany zespół przedstawicieli. Proaktywne poszukiwanie możliwości zwiększania udziału firmy w poszczególnych segmentach rynku i klienta
• Zbudowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu realizującego cele strategiczne firmy, otwartego na nowe pomysły i proaktywnie poszukującego możliwości zwiększania udziałów rynkowych firmy. W ramach zarządzania zespołem: rekrutacja, wyznaczanie celów, prowadzenie szkoleń w terenie, coaching, motywowanie, zarządzanie wynikami zespołu itd
• Wdrażanie modelu biznesowego i strategii rynkowej oraz realizacja kampanii w powierzonym regionie działania w ścisłej współpracy z pozostałymi działami w firmie (finanse, marketing, wsparcie techniczne itp.)
• Bieżąca obserwacja rynku i trendów, wnioskowanie oraz podejmowanie bieżących decyzji na podstawie dostępnych danych (wewnętrznych oraz zewnętrznych) – z nastawieniem na wynik
Would you enjoy designing innovative energy products?
Do you enjoy being part of a successful team?
Join our cutting-edge Engineering team
Our Industrial & Energy Technology (IET) business provides industry-leading products and services that optimize extraction, production, and processing of energy. As a team with integrity, we create value with impactful decisions by effectively connecting ideas and people. We champion entrepreneurial culture to unlock full potential by bringing energy to the world
Partner with the best
You will be responsible for design of our industrial centrifugal compressor products. Enjoying opportunities to convert new technology ideas into products you’ll introduce innovations to an already pioneering business
As a Design Engineer, you will be responsible for:
• Leading design activities such as calculation, selection, allignments and reviews to provide technical guidance and to share project-related status updates
• Owning the delivery of technical documentation and drawings to ensure consistency with engineering policies and contractual specifications
• Overseeing relationships with global and local engineering and component vendors to asssure quality and on-time delivery of required services or products
• Collaborating with internal cross-functional teams to resolve technical issues and to identify product improvements (different Engineering Disciplines and Supply Chain Departments)
• Providing engineering support to internal teams to assist with activities that span the full, technical project life-cycle
Trainee in International Legal and Compliance Department
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
trainee
Obowiązki:
The Trainee will support the Legal and Compliance Director Central Eastern Europe. It will require coordination of multiple tasks to complete work assignments which require analytical ability, independent judgment, creativity, and problem-solving skills. This role requires strong communication skills for effective interaction with company’s executives and internal/external clients both on-site and remotely to maintain workflow
Przygotowywanie danych do listy płac dla pracowników zatrudnionych na umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, kontrakty menedżerskie w Polsce oraz koordynacjia procesu naliczania płac dla krajów bałtyckich
Współpraca z działem księgowości w zakresie tworzenia rezerw i monitorowania księgowania kosztów
Weryfikacja poprawności naliczeń wynagrodzeń i zgodoności z wewnętrznymi procedurami Compliance
Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, RODO, ZUS Z-3, Rp-7)
Administracja Kafeteryjnym Systemem Benefitów (ubezpieczenia, opieka medyczna, karty sportowe, etc) oraz planem emerytalnym i ZFŚS
Sporządzanie deklaracji, korekt oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS
Ustalanie uprawnień pracowników do urlopu wypoczynkowego, naliczanie ekwiwalentu
Tworzenie zestawień oraz raportów na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych działów firmy
Wykonywanie regularnych przeglądów i napraw serwisowych silników wysokoprężnych,
Przeprowadzanie analizy usterek i ich usuwanie, wykonywanie testów i napraw zgodnie ze ściśle określonymi procedurami technologicznymi i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa,
Praca w podziemnych kopalniach rud metali nieżelaznych oraz na powierzchni
In this role, you will work with a highly dedicated and collaborative team in a truly international environment. We are motivated by processing payroll data in a way that employees have a seamless payroll experience. Whilst we are taking care of our day-to-day work, we are focused on enhancing the way we work and appreciate ideas and input from all our team members
You are mainly responsible to ensure high quality of payroll relevant data and to prepare them accurately for the transmission to the payroll provider. You also work very closely with the Finance Accounting organization and HR on any questions coming up during the payroll cycle
You are enthusiastic about best practices and are constantly looking for more efficient and automated ways to gather the payroll input. You support the stakeholder process preparing business cases for the new approach based on data insights
Implementation of live stream online and hybrid events using the company's Digital Studio such as conferences, webinars, trainings, lectures, presentations (implementation in the on-site company studio in Warsaw and off-site, using a green screen, including lighting and sound of the set
Graphic design of the event (fanfare, intro)
Recording and editing of video materials: interviews, debates, and expert panels, incl. productions with green screen
Post-production and editing of recorded events
Cooperation with internal teams in the company on creating educational and promotional communication using video content and on the implementation of online and hybrid events
E-learning videos design and production
Creating graphics (including infographics), banners for websites and social media
Collaborate with stakeholders, software architects, and DevOps teams to design and implement security solutions for cloud-based systems across multiple cloud platforms (e.g., AWS, Azure, GCP)
Develop and maintain a comprehensive understanding of the organization's cloud infrastructure, applications, and data flows
Design, develop and implement secure patterns to aid the transformation of our estate to cloud first
Partner with our policy as code team to define and enforce cloud security policies, standards, and best practices to ensure compliance with industry regulations and internal security requirements
Lead threat modelling and risk assessments to identify potential security threats and vulnerabilities. Develop and execute strategies to mitigate and address these risks
Evaluate and recommend security tools, technologies, and services that enhance our cloud security posture
Collaborate with development teams to ensure secure coding practices, vulnerability assessments, and regular security testing
Lead security awareness training and education initiatives to ensure developers and application teams are familiar and competent in secure-by-design methodologies
Stay up-to-date with emerging cloud security threats, vulnerabilities, and best practices, and apply this knowledge to continuously enhance our security strategies
Collaborate with stakeholders, software architects, and DevOps teams to design and implement security solutions for cloud-based systems across multiple cloud platforms (e.g., AWS, Azure, GCP)
Develop and maintain a comprehensive understanding of the organization's cloud infrastructure, applications, and data flows
Design, develop and implement secure patterns to aid the transformation of our estate to cloud first
Partner with our policy as code team to define and enforce cloud security policies, standards, and best practices to ensure compliance with industry regulations and internal security requirements
Lead threat modelling and risk assessments to identify potential security threats and vulnerabilities. Develop and execute strategies to mitigate and address these risks
Evaluate and recommend security tools, technologies, and services that enhance our cloud security posture
Collaborate with development teams to ensure secure coding practices, vulnerability assessments, and regular security testing
Lead security awareness training and education initiatives to ensure developers and application teams are familiar and competent in secure-by-design methodologies
Stay up-to-date with emerging cloud security threats, vulnerabilities, and best practices, and apply this knowledge to continuously enhance our security strategies
On this position you will be accountable for performance and compliance for assigned protocols and sites in a country. You will act as primary site contact and site manager throughout all phases of a clinical research study, taking overall responsibility of allocated sites and actively develop and expand the territory for clinical research, finding and developing new sites
Your key responsibilities:
• Conduct site visits (validation visits, initiation visits, monitoring visits, close-out visits) and record clear, comprehensive and accurate visit & non-visit contact reports
• Ensure by monitoring activities that:
• Data generated at site are complete, accurate and unbiased
• Subjects' right, safety and well-being are protected
• Perform clinical study site management/monitoring activities in compliance with local regulations, ICH-GCP, Sponsor SOPs, protocol, Site Monitoring Plan and associated documents
• Coordinate and manage various tasks in collaboration with other sponsor roles
• Communicate with Investigators and site staff on issues related to protocol conduct, recruitment, retention, protocol deviations, regulatory documentation, site audits/inspections and overall site performance
• Identify and assess site performance, quality or compliance problems in collaboration with CRA Manager, Project Manager, Therapeutical Area Head and Country Director as needed
• Manage and maintain clinical trial systems such as CTMS, eTMF, etc
• Share the knowledge and best practices, nurture a learning culture to boost efficiency and competence of our team
• Follow the country strategy defined by Country Director
Intern Safety Data Specialist with German, French, Italian or Portuguese
Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
additional / temporary
umowa o pracę
full office work
trainee
Obowiązki:
Through daily case prioritization activities, completes reports within the established timeframes to ensure compliance with internal, business partner (BP), and regulatory agency reporting requirements worldwide
Participates in training and certification activities for Global PV
Successfully completes training and independence assessment activities for Global PV specialists
Performs case translation and/or submission in compliance with requirements of worldwide regulatory agencies
We are seeking a highly motivated Regional Product Manager to join our team. The selected candidate will be responsible for developing and executing marketing strategies for our Swine biopharma portfolio. You will play a crucial role in understanding market dynamics, localizing global commercial strategies, leading tactical execution, engaging customers, managing key opinion leaders and events, and forecasting sales for brands and products within the Swine portfolio. Additionally, you will educate and train the sales team on brand-related topics and product knowledge
Responsibilities:
1. Market Analysis and Strategy Localization
• Conduct market research to understand industry trends, customer insights, and the competitive landscape in the swine market
• Localize global commercial strategies and translate them into a Regional Brand Strategy, including priorities and key initiatives
• Identify market opportunities and develop strategies to maximize product performance and market share
2. Tactical Planning and Execution
• Lead the development of a local tactical and commercial cross-functional execution plan, aligned with the Regional/Country Brand Strategy
• Collaborate with the Campaign Manager to create a Customer Omnichannel Engagement plan, encompassing digital engagement, persona identification, content creation, and channel selection
• Ensure consistent messaging across all customer touchpoints
3. Sales Forecasting and Education
• Forecast sales for brands and products
• Educate and train the sales teams on brand-related topics, product knowledge, and selling techniques
• Foster a deep understanding of the swine market among the sales teams
4. Key Opinion Leader (KOL) Management and Events
• Manage relationships with Key Opinion Leaders
• Represent the company at conferences and promotional events
• Collaborate with cross-functional teams to plan and execute new product launches and manage relevant projects
5. Resource and Budget Management
• Take responsibility for the management of allocated resources, including personnel and product budgets
• Ensure efficient allocation of resources to achieve business objectives
Obecnie poszukujemy Area Managera, który będzie częścią naszego biznesu CP (Crop Protection) i będzie odpowiedzialny za zarządzanie strategią push&pull w północno-wschodniej Polsce
Zadaniem Area Managera będzie odpowiedzialność za sprzedaż środków ochrony roślin, produktów biologicznych i rozwiązań cyfrowych Syngenta we wszystkich kanałach sprzedaży (dystrybucja, punkty handlowe oraz gospodarstwa rolne) oraz zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych obsługujących odpowiednio gospodarstwa i punkty handlowe
Opis obowiązków
• Zarządzanie sprzedażą na poziomie PUSH (dystrybucja) & PULL (poziom detaliczny i end usera), zgodnie ze strategią Syngenta, realizacja celów sprzedażowych firmy na każdym poziomie handlowym (kompleksowa komunikacja i współpraca)
• Budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z przypisanymi partnerami channel: znajomość potrzeb i oczekiwań klientów, planowanie i monitorowanie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, egzekucja warunków płatności, market intelligence itd
• Zarządzanie informacją na temat prognozowanego zapotrzebowania na produkty w powierzonym terenie, zgłaszanie problemów z dostępnością i logistyką oraz wspieranie zespołu w efektywnej alokacji produktów w celu realizacji wyznaczonych targetów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za generowanie popytu na poziomie gospodarstw rolnych oraz punktów handlowych poprzez dedykowany zespół przedstawicieli. Proaktywne poszukiwanie możliwości zwiększania udziału firmy w poszczególnych segmentach rynku i klienta
• Zbudowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu realizującego cele strategiczne firmy, otwartego na nowe pomysły i proaktywnie poszukującego możliwości zwiększania udziałów rynkowych firmy. W ramach zarządzania zespołem: rekrutacja, wyznaczanie celów, prowadzenie szkoleń w terenie, coaching, motywowanie, zarządzanie wynikami zespołu itd
• Wdrażanie modelu biznesowego i strategii rynkowej oraz realizacja kampanii w powierzonym regionie działania w ścisłej współpracy z pozostałymi działami w firmie (finanse, marketing, wsparcie techniczne itp.)
• Bieżąca obserwacja rynku i trendów, wnioskowanie oraz podejmowanie bieżących decyzji na podstawie dostępnych danych (wewnętrznych oraz zewnętrznych) – z nastawieniem na wynik
Wykonywanie napraw, przeglądów oraz remontów głównych silników spalinowych oraz zespołów prądotwórczych w terenie
Przeprowadzanie diagnostyki, analiza i usuwanie usterek, wykonywanie testów i napraw zgodnie ze ściśle określonymi procedurami technologicznymi i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa
Przeprowadzanie uruchomień silników oraz zespołów prądotwórczych na obiektach klienta zgodnie z określonymi procedurami
Wykonywanie kontrolnych pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Opole
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Obecnie poszukujemy Area Managera, który będzie częścią naszego biznesu CP (Crop Protection) i będzie odpowiedzialny za zarządzanie strategią push&pull w północno-wschodniej Polsce
Zadaniem Area Managera będzie odpowiedzialność za sprzedaż środków ochrony roślin, produktów biologicznych i rozwiązań cyfrowych Syngenta we wszystkich kanałach sprzedaży (dystrybucja, punkty handlowe oraz gospodarstwa rolne) oraz zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych obsługujących odpowiednio gospodarstwa i punkty handlowe
Zarządzanie sprzedażą na poziomie PUSH (dystrybucja) & PULL (poziom detaliczny i end usera), zgodnie ze strategią Syngenta, realizacja celów sprzedażowych firmy na każdym poziomie handlowym (kompleksowa komunikacja i współpraca)
Budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z przypisanymi partnerami channel: znajomość potrzeb i oczekiwań klientów, planowanie i monitorowanie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, egzekucja warunków płatności, market intelligence itd
Zarządzanie informacją na temat prognozowanego zapotrzebowania na produkty w powierzonym terenie, zgłaszanie problemów z dostępnością i logistyką oraz wspieranie zespołu w efektywnej alokacji produktów w celu realizacji wyznaczonych targetów sprzedażowych
Odpowiedzialność za generowanie popytu na poziomie gospodarstw rolnych oraz punktów handlowych poprzez dedykowany zespół przedstawicieli. Proaktywne poszukiwanie możliwości zwiększania udziału firmy w poszczególnych segmentach rynku i klienta
Zbudowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu realizującego cele strategiczne firmy, otwartego na nowe pomysły i proaktywnie poszukującego możliwości zwiększania udziałów rynkowych firmy. W ramach zarządzania zespołem: rekrutacja, wyznaczanie celów, prowadzenie szkoleń w terenie, coaching, motywowanie, zarządzanie wynikami zespołu itd
Wdrażanie modelu biznesowego i strategii rynkowej oraz realizacja kampanii w powierzonym regionie działania w ścisłej współpracy z pozostałymi działami w firmie (finanse, marketing, wsparcie techniczne itp.)
Bieżąca obserwacja rynku i trendów, wnioskowanie oraz podejmowanie bieżących decyzji na podstawie dostępnych danych (wewnętrznych oraz zewnętrznych) – z nastawieniem na wynik
As a Personalized Internet Ads Assessor your ultimate goal will be to contribute towards making internet search and online advertising more relevant and interesting for all German speakers in Poland
In this job you will be reviewing online advertisements in order to improve their content, quality and layout. You will be required to provide feedback and analysis on advertisements found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this opportunity will involve reviewing the language used in advertisements by examining grammar, tone and cultural relevance
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Regional Product Manager Swine
Warszawa
Wygasła: 28.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
We are seeking a highly motivated Regional Product Manager to join our team. The selected candidate will be responsible for developing and executing marketing strategies for our Swine biopharma portfolio. You will play a crucial role in understanding market dynamics, localizing global commercial strategies, leading tactical execution, engaging customers, managing key opinion leaders and events, and forecasting sales for brands and products within the Swine portfolio. Additionally, you will educate and train the sales team on brand-related topics and product knowledge
Responsibilities:
1. Market Analysis and Strategy Localization
• Conduct market research to understand industry trends, customer insights, and the competitive landscape in the swine market
• Localize global commercial strategies and translate them into a Regional Brand Strategy, including priorities and key initiatives
• Identify market opportunities and develop strategies to maximize product performance and market share
2. Tactical Planning and Execution
• Lead the development of a local tactical and commercial cross-functional execution plan, aligned with the Regional/Country Brand Strategy
• Collaborate with the Campaign Manager to create a Customer Omnichannel Engagement plan, encompassing digital engagement, persona identification, content creation, and channel selection
• Ensure consistent messaging across all customer touchpoints
3. Sales Forecasting and Education
• Forecast sales for brands and products
• Educate and train the sales teams on brand-related topics, product knowledge, and selling techniques
• Foster a deep understanding of the swine market among the sales teams
4. Key Opinion Leader (KOL) Management and Events
• Manage relationships with Key Opinion Leaders
• Represent the company at conferences and promotional events
• Collaborate with cross-functional teams to plan and execute new product launches and manage relevant projects
5. Resource and Budget Management
• Take responsibility for the management of allocated resources, including personnel and product budgets
• Ensure efficient allocation of resources to achieve business objectives
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative)
Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
To jest wyjątkowa Przygoda!
Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstwie realizacji celów sprzedażowych
Główne zadania:
• Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
• Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
• Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
• Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
• Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
• Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
The position reports to IT Global Business Success Leader and serves as key member of Europe, UK, Israel and Ukraine regional IT team
Position Responsibilities:
The successful candidate will perform the following duties but not limited to:
• Understand business needs, documents business requirements and translates into functional specifications
• Establish priorities, collaborate/partner with regional and global IT teams to ensure delivery of IT Products & Services to support business & growth
• Accountable for delivery of IT&DA Products & Services to regional stakeholders (internal customers)
• Identify available solutions, if any in conjunction with other IT stakeholders
• Conducts cost benefit analysis and provides recommendations
• Secure resource alignment, ensure solution development and implementation
• Engage with Third parties/suppliers as needed and provide oversight to deliverables, governance to SLAs etc
• Support change management and ensure sign off by the customer against the acceptance criteria
• Report and communicate status of IT activities/initiatives/projects to regional stakeholders
• Project Manage when and as needed to deliver Capabilities to stakeholders
• Risks management, Create and track mitigation/contingency plans to completion
• Contribute to Service improvement activities within the IT organization
• Maintain alignment with other Enterprise Functions, IT Business Partners, and IT&DA teams
• Support Long Range Business Planning/forecasting in conjunction with business & other IT stakeholders
• Requires frequent work outside of local business hours to collaborate with teams across the global organization
Please note: Some travel in the region may be required to support engagement efforts. This role also requires significant flexibility as off-hours activity will be needed to coordinate with globally dispersed teammates and stakeholders
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Zielona Góra
Wygasła: 08.02.2024
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. lubuskie, zachodnia część woj. dolnośląskiego, część woj. wielkopolskiego
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Łódź
Wygasła: 07.02.2024
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Opole
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. opolskie, woj. śląskie, wschodnia część woj. dolnośląskiego
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
dolnośląskie
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. opolskie, woj. śląskie, wschodnia część woj. dolnośląskiego
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
opolskie
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. opolskie, woj. śląskie, wschodnia część woj. dolnośląskiego
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
śląskie
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. opolskie, woj. śląskie, wschodnia część woj. dolnośląskiego
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative)
lubelskie
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
Lokalizacja: praca zdalna, możliwa z każdego miejsca w Polsce
Rodzaj pracy: współpraca w oparciu o B2B
To jest wyjątkowa Przygoda! Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstawie realizacji celów sprzedażowych
GŁÓWNE ZADANIA
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
•Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
•Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
•Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
•Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
•Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative)
małopolskie
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
Lokalizacja: praca zdalna, możliwa z każdego miejsca w Polsce
Rodzaj pracy: współpraca w oparciu o B2B
To jest wyjątkowa Przygoda! Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstawie realizacji celów sprzedażowych
GŁÓWNE ZADANIA
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
•Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
•Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
•Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
•Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
•Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative)
podkarpackie
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
Lokalizacja: praca zdalna, możliwa z każdego miejsca w Polsce
Rodzaj pracy: współpraca w oparciu o B2B
To jest wyjątkowa Przygoda! Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstawie realizacji celów sprzedażowych
GŁÓWNE ZADANIA
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
•Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
•Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
•Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
•Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
•Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative)
Kraków
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
Lokalizacja: praca zdalna, możliwa z każdego miejsca w Polsce
Rodzaj pracy: współpraca w oparciu o B2B
To jest wyjątkowa Przygoda! Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstawie realizacji celów sprzedażowych
GŁÓWNE ZADANIA
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
•Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
•Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
•Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
•Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
•Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
Personalized Internet Ads Assessor – German Speakers in Poland
Warszawa
Wygasła: 17.12.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
As a Personalized Internet Ads Assessor your ultimate goal will be to contribute towards making internet search and online advertising more relevant and interesting for all German speakers in Poland
In this job you will be reviewing online advertisements in order to improve their content, quality and layout. You will be required to provide feedback and analysis on advertisements found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this opportunity will involve reviewing the language used in advertisements by examining grammar, tone and cultural relevance
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
CP Area Manager North-East
Olsztyn
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie sprzedażą na poziomie PUSH (dystrybucja) & PULL (poziom detaliczny i end usera), zgodnie ze strategią Syngenta, realizacja celów sprzedażowych firmy na każdym poziomie handlowym (kompleksowa komunikacja i współpraca)
Budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z przypisanymi partnerami channel: znajomość potrzeb i oczekiwań klientów, planowanie i monitorowanie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, egzekucja warunków płatności, market intelligence itd
Zarządzanie informacją na temat prognozowanego zapotrzebowania na produkty w powierzonym terenie, zgłaszanie problemów z dostępnością i logistyką oraz wspieranie zespołu w efektywnej alokacji produktów w celu realizacji wyznaczonych targetów sprzedażowych
Odpowiedzialność za generowanie popytu na poziomie gospodarstw rolnych oraz punktów handlowych poprzez dedykowany zespół przedstawicieli. Proaktywne poszukiwanie możliwości zwiększania udziału firmy w poszczególnych segmentach rynku i klienta
Zbudowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu realizującego cele strategiczne firmy, otwartego na nowe pomysły i proaktywnie poszukującego możliwości zwiększania udziałów rynkowych firmy. W ramach zarządzania zespołem: rekrutacja, wyznaczanie celów, prowadzenie szkoleń w terenie, coaching, motywowanie, zarządzanie wynikami zespołu itd
Wdrażanie modelu biznesowego i strategii rynkowej oraz realizacja kampanii w powierzonym regionie działania w ścisłej współpracy z pozostałymi działami w firmie (finanse, marketing, wsparcie techniczne itp.)
Bieżąca obserwacja rynku i trendów, wnioskowanie oraz podejmowanie bieżących decyzji na podstawie dostępnych danych (wewnętrznych oraz zewnętrznych) – z nastawieniem na wynik
Przygotowywanie danych do listy płac dla pracowników zatrudnionych na umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, kontrakty menedżerskie w Polsce oraz koordynacjia procesu naliczania płac dla krajów bałtyckich
Współpraca z działem księgowości w zakresie tworzenia rezerw i monitorowania księgowania kosztów
Weryfikacja poprawności naliczeń wynagrodzeń i zgodoności z wewnętrznymi procedurami Compliance
Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, RODO, ZUS Z-3, Rp-7)
Administracja Kafeteryjnym Systemem Benefitów (ubezpieczenia, opieka medyczna, karty sportowe, etc) oraz planem emerytalnym i ZFŚS
Sporządzanie deklaracji, korekt oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS
Ustalanie uprawnień pracowników do urlopu wypoczynkowego, naliczanie ekwiwalentu
Tworzenie zestawień oraz raportów na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz innych działów firmy
Support the strategies and priorities identified by the Product Manager
Manage and maintain Product Backlog and resource capacity
Assist the Product Manager in developing Product Roadmaps, Quarterly Business Review metrics, business cases and perform technical analysis of future products
Collaborate and gather requirements from internal customers, teammates, and other Products
Support Product Scrum Leaders and Release Train Engineer (RTE) with Agile Ceremonies
Escalate product impediments, risks and issues to the Product Manager and key stakeholders
Monitors project progress by tracking activities, resolving problems, providing status reports, recommending actions and escalations as needed
Will be an escalation contact for emergent IT issues that are production critical
Negotiates solutions that satisfy requirements and deliver business value while ensuring consistency and security standards
Identifies conferencing requirements by interacting with customer, business partners and others
Designs systems and/or components to meet requirements by analyzing and evaluating information gathered against existing standard products and strategies, as well as new technologies, to create integrated designs
Recommends and presents solutions to stakeholders and documents selected solutions following process standards
Develops package for submittal to Supplier Management
Tests installed systems and/or components to ensure systems function according to design criteria, test plans and are ready for production
Employer will not sponsor applicants for employment visa status
Support the strategies and priorities identified by the Product Manager
Manage and maintain Product Backlog and resource capacity
Assist the Product Manager in developing Product Roadmaps, Quarterly Business Review metrics, business cases and perform technical analysis of future products
Collaborate and gather requirements from internal customers, teammates, and other Products
Support Product Scrum Leaders and Release Train Engineer (RTE) with Agile Ceremonies
Escalate product impediments, risks and issues to the Product Manager and key stakeholders
Monitors project progress by tracking activities, resolving problems, providing status reports, recommending actions and escalations as needed
Will be an escalation contact for emergent IT issues that are production critical
Negotiates solutions that satisfy requirements and deliver business value while ensuring consistency and security standards
Employer will not sponsor applicants for employment visa status
Automation Strategy: Develop a comprehensive plan to help Boeing app teams reduce manual tasks, increase operational efficiency, and enable self-service capabilities on the Dell hosted cloud environments
Infrastructure Automation: Partner with Dell delivery teams to enable Boeing app teams implementation of automated workflows and scripts for provisioning and managing cloud resources like virtual machines, storage, and networking
CI/CD Integration: Assist developers with their CI/CD pipelines for seamless application deployment within the private cloud environment
Monitoring and Alerts Automation: Develop automated monitoring and alerting solutions to proactively identify performance issues and security vulnerabilities
Cloud Governance Automation: Create automated governance processes to enforce compliance with security policies and cost management practices
Self-Service Portals: Design and develop user-friendly portals to enable end-users to independently manage cloud resources
Scripting and Tool Development: Create custom script templates and tools to automate repetitive tasks and enhance cloud administration. Assist app teams with configuration and implementation
Integration and Orchestration: Integrate cloud services and tools to ensure smooth data flow and coordination
Troubleshooting and Support: Provide technical support and troubleshoot automation-related issues
(MCA) Mobile Communication Assistant Administrator
Gdańsk
Wygasła: 23.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
You will be supporting updates, upgrades, Vendor relationships and invoice processing you will be working with SQL databases, tables, fields and views. Data manipulation and correction utilizing SQL queries
Troubleshooting end to end connectivity between internal systems and messaging devices
Build and review existing scripts and updating as necessary
You will be responsible for responding to automated alerts generated from our system monitoring tools
In this role you will collaborate in the development of advanced analog integrated circuit designs using best-in-class Synopsys suite of tools. You will be working with local and global teams in developing layout for complex mixed-signal designs in the latest technology nodes
As a member of our Solutions IP Design Group you will be developing IP in various technology nodes and foundries for different customers in a fast paced and exciting design environment
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
New Products Development Design Engineer
Aleja Krakowska 110/114, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Executing the design, analysis, or evaluation of assigned projects using sound engineering principles
Adhering to business standards, practices, procedures, and product / program requirements
Leading analytical and design activities using proven technologies and vested approaches and methods
Communicating across direct organization
Presenting to senior leaders in specific technical space and across functional teams on how technologies interconnect and contribute to overall strategy
Connecting the dots across technologies and develop cross-technology solutions
Working on cross-functional projects/teams to deliver technology solutions for the business
Developing the Engineering Procure Construct tendering and project execution phases
Verifying contractual and regulatory requirements are fulfilled and have maximized customer satisfaction and profitability
Establishing and executing project quality plan, witness-points, quality records for compliance with contract
Ensuring customer quality requirement, Feedback of Experience (FOE)/Lessons Learned are considered in the tender proposal to avoid deviation and to continually improve execution processes
Advising Functional managers regarding projects, processes, and procedures in the own field
Handling communication with direct colleagues and the business about design and coordination services rendered
Contributing to project as a team member or leads small projects
Regional HR Operations Specialist acts as a subject matter expert on HR Processes across the full employee lifecycle in EAME. Person in this role ensures that the Country HR teams and HR operational vendors are adhering to global standard procedures and setup of the HR Service model
Responsibilities:
•To provide operational and business critical support to the EAME HR country teams on the end-to-end process, technology, and service
•To run orientation sessions for HR new joiners
•To cascade details of changes to systems and processes to all countries across region ensuring communications adjusted to the different service models within the region
•To guide Country HR teams on ‘How To’ queries related to systems and processes
•To contribute proactively at Global/ Regional / Local levels as required, sharing Knowledge Management and approaches to improve effectiveness of delivery
•To ensure that the Knowledge Management database is kept updated with learnings from the region including building training materials
•To support the Regional Operations team in ensuring that the service delivery model is running as per design
•To lead the delivery of HR Operations & HRBP community connect calls
•To support GDPR requirements and ensure services provided are compliant with GDPR and Syngenta Code of Conduct
Project Manager for e-Mobility - Assembly lines (f/w/d)
Gdańsk
Wygasła: 09.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
You lead international projects placed in our plant Gdansk in cooperation with our German sites, local subcontractors, and our customers from automotive industry
In your position, you are the customer's contact person for all project matters; this also includes customer care and customer support in cooperation with the project teams in Germany
You create technical specifications and manage corresponding budgets and deadlines within your projects
You are responsible for the preparation of quotations in case of order changes, additional scopes and modifications in the order and the enforcement of necessary contract adjustments
You organize and lead project-specific meetings to ensure proper project execution
You develop problem-solving strategies within the project together with your team members
You support the implementation of project management standards and processes
In your activities you take care of warranty processing as well as functional acceptance tests
You support contract review and order confirmation
You will work on exciting projects in the field of e-mobility and create project-specific PLC programs and operating systems
You will be responsible for commissioning of PLC, fieldbus systems, drives and safety technology of our assembly stations in Gdansk for e-Mobility projects
You will set up operator panels, controls, NC drives and the associated interfaces to external devices
Ideally, you have knowledge in robot programming for ABB, Kuka or Fanuc as well as in vision systems (Cognex)
Within the project you will take over the technical support of the internal and support external commissioning engineers
Furthermore you support the creation of programs and support the functional acceptance of the equipment supplied by external companies
You take over partly the virtual commissioning of the created programs
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Zielona Góra
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. lubuskie, zachodnia część woj. dolnośląskiego, część woj. wielkopolskiego
Główne zadania:
•Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
•Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
•Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
•Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
•Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Białystok
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. podlaskie, wchodnia część woj. mazowieckiego, część woj. lubelskiego
Główne zadania:
•Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
•Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
•Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
•Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
•Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Siedlce
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. podlaskie, wchodnia część woj. mazowieckiego, część woj. lubelskiego
Główne zadania:
•Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
•Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
•Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
•Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
•Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Gdańsk
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. warmińsko-mazurskie, woj. pomorskie
Główne zadania:
•Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
•Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
•Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
•Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
•Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Doradca ds. sprzedaży produktów biologicznych (B2B)
Olsztyn
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Teren działania: woj. warmińsko-mazurskie, woj. pomorskie
Główne zadania:
•Aktywne promowanie i sprzedaż produktów biologicznych Syngenta
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego terenu (gospodarstwa i punkty handlowe)
•Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
•Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów biologicznych firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi działów Wsparcia Technicznego i Marketingu
•Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
•Prowadzenie szkoleń dla gospodarstw rolnych i sprzedawców detalicznych oraz organizacja imprez polowych
Cyfrowy Doradca ds. Nasion (Digital Sales Representative) - B2B
Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy pasjonujesz się rolnictwem i technologią cyfrową? Chcesz mieć wpływ na rozwój rolnictwa cyfrowego w Polsce? Chcesz doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe ? Szukamy Digital Sales Representative, który dołączy do wyjątkowego zespołu doradców Digital Syngenta
Lokalizacja: praca zdalna, możliwa z każdego miejsca w Polsce
Rodzaj pracy: współpraca w oparciu o B2B
To jest wyjątkowa Przygoda! Jako Digital Sales Representative będziesz wspierał rolników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych w celu doskonalenia ich praktyk zarządzania uprawami. Pracujesz z domu i będziesz ściśle współpracować online z naszym zespołem Doradców Technicznych oraz Zespołem Digital aby dostarczać spersonalizowane rekomendacje i rozwiązania, które spełniają unikalne potrzeby każdego rolnika. Dodatkowo będziesz wynagradzany również za wyniki swojej pracy na podstawie realizacji celów sprzedażowych
Główne zadania:
•Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
•Kontakt z rolnikami (telefoniczny lub online) w celu prezentacji nowych narzędzi digital i prowadzenia ich przez proces doboru odmian upraw polowych
•Praca/komunikacja z rolnikami w celu zrozumienia ich unikalnych potrzeb i wyzwań
•Promowanie narzędzi cyfrowych oferowanych przez Syngenta
•Ścisła współpraca z naszym zespołem produktowym oraz technicznym w celu dostarczenia spersonalizowanych rozwiązań
•Zapewnienie ciągłego wsparcia i doradztwa dla rolników
We are seeking a talented Software Engineer with an excellent background in software development and UI design to join our R&D team. In this team we develop software for electrical layout verification. The engineer is expected to focus on GUI development and data analysis/visualization, if you have great problem-solving skills and a background in computer science, we want to hear from you
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Online Data Analyst
Warszewo (pow. elbląski)
Wygasła: 25.10.2023
full-time
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
We are hiring freelance English and Polish speaking Online Data Analysts for a project aimed at improving the content and quality of digital maps, which are used by millions of users globally. The job would suit someone who is detail-oriented, likes doing research and has a good knowledge of national and local geography.
This is a freelance position on a flexible schedule - you can work in your own time whenever work is available. You will be completing research and evaluation tasks in a web-based environment, eg verifying and comparing data, determining the relevance and accuracy of information. You will be provided with guidelines for each task, which need to be followed. The project offers a variety of tasks, and work is paid per task
For our Crop Protection division in Warsaw affiliate we are currently looking for a Customer Marketing Lead PL
Role purpose:
Customer Marketing Lead is a role in our Customer Marketing Team for Central Europe within Syngenta Crop Protection
The successfully hired person will be accountable for development, implementation and execution of integrated communication, including commercial offers, for the crop protection products in the assigned crops: corn, oil seed rape, sugar beet, fruits & vegetables
Customer Marketing Lead will be responsible for campaign activities in Poland dedicated to retail channel and end customer (farmer). This includes: analysis, planning, preparation, monitoring and adjustment of the campaign activities to ensure marketing & sales goals are successfully achieved
Key responsibilities:
•Effectively lead creation and execution of marketing activities addressing customer needs
•Design and implement marketing communication plan in traditional & digital channel
•Create and implement commercial offers aligned with customer needs and product strategy
•Create unique, customer-oriented campaigns converting technical product information into attractive offers (compelling messages adapted to different customer segments)
•Own & lead an annual E2E marketing activities cycle (responsible for campaign ROI, performance, monitoring & adjustment)
•Cooperate closely with Product Marketing Manager and Crop Technical Expert to ensure right communication and delivery of the annual sales targets
•Cooperate closely with CRM, market research and digital team to ensure insights to campaign/customer activations preparation, execution, monitoring and adjustment
•Co-organize and participate in key promotional events such as field days or winter conferences
•Plan, execute, monitor and optimize communication plan and advertising budget
Lead the design, development, and implementation of ServiceNow solutions, including custom applications, integrations, and configurations
Develop schedules and test plans, prepare documentation based on analyst reports, and assemble documents presenting project guidelines and milestones to team members
Identify potential issues between systems and client specifications and propose new solutions to work around these limitations
Provide technical guidance, mentoring, and support to the ServiceNow development team
Develop and maintain architectural standards, best practices, and guidelines for the ServiceNow platform, ensuring consistency and maintainability across all instances and applications
Monitor timelines and progress to ensure that team members are adhering to these specifications
Communicate directly with enterprise architects, developers, and clients
Meet with stakeholders to provide feedback and updates on development projects throughout – from the initial conversations to determine project scope and specifications to the final presentation of software solutions
Work with outside vendors to develop and implement specific aspects of the software solution
Consider costs and timelines and ensure that vendors meet deadlines for deliverables and project elements
Review proposals and estimates from vendors and determine whether they fit into existing budgetary and time restrictions
Realizacja kwartalnych i rocznych planów sprzedażowych na wyznaczonym terenie
Budowanie i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, zapewniając satysfakcję, lojalność i zaufanie do produktów i usług firmy
Realizacja codziennych wizyt doradczo-handlowych u hodowców bydła mlecznego i mięsnego, zootechników, lekarzy weterynarii oraz przedstawicieli dystrybutorów
Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie umów i ofert handlowych, wycen i naliczanie rabatów oraz pomaganie przy wypełnianiu niezbędnych dokumentów formalnych
Testowanie produktów do monitoringu u klientów
Prowadzenie szkoleń posprzedażowych dla klientów i ich personelu
Zarządzanie podległymi klientami na swoim terenie, wyszukując potencjalne szanse na współprace z przedsiębiorstwami rolnymi i indywidualnymi gospodarstwami
Zbieranie informacji ze spotkań, z lokalnego rynku w celu opracowywania planów i kolejnych działań u podległych klientów
Terminowe wykonywanie zadań administracyjnych, jak wprowadzanie notatek po spotkaniach, rozmowach telefonicznych w systemie CRM, raportowanie wydatków, zbieranie informacji o działaniach niepożądanych itp
Odpowiednie dbanie o narzędzia firmowe i używanie ich w interesie firmy
Zbieranie i dostarczanie kierownictwu danych o lokalnym otoczeniu rynkowym, działaniach konkurencji
Utrzymywanie ścisłej współpracy ze swoim kierownikiem w zakresie działań strategicznych i taktycznych przy promocji inteligentnych systemów do monitoringu zdrowia i hodowli bydła
Aktualizowanie wiedzy zawodowej i branżowej w obszarach (produkcja mleczna, mięsa wołowego, komunikacji marketingowej, standardach i polityce firmy)
Lead Engineer - Gas Turbine Performance and Operability
Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Participating in the full process design starting from early project stages supporting feasibility activities to position Gas Turbine technologies and solutions including Combine Cycle
Driving units and/or system level functional performance to deliver customer solutions
Calculating and reporting performance with respect to the guaranteed values in accordance with industry codes and standards
Participating in the research, design, development, and enhancement of technologies in the areas of performance, operability, and cost optimization
Leading analytical and design activities using proven technologies and vested approaches and methods
Communicating across direct organization and presents to leader in specific technical space and on cross functional teams
Realizacja kwartalnych i rocznych planów sprzedażowych na wyznaczonym terenie
Budowanie i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, zapewniając satysfakcję, lojalność i zaufanie do produktów i usług firmy
Realizacja codziennych wizyt doradczo-handlowych u hodowców bydła mlecznego i mięsnego, zootechników, lekarzy weterynarii oraz przedstawicieli dystrybutorów
Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie umów i ofert handlowych, wycen i naliczanie rabatów oraz pomaganie przy wypełnianiu niezbędnych dokumentów formalnych
Testowanie produktów do monitoringu u klientów
Prowadzenie szkoleń posprzedażowych dla klientów i ich personelu
Zarządzanie podległymi klientami na swoim terenie, wyszukując potencjalne szanse na współprace z przedsiębiorstwami rolnymi i indywidualnymi gospodarstwami
Zbieranie informacji ze spotkań, z lokalnego rynku w celu opracowywania planów i kolejnych działań u podległych klientów
Terminowe wykonywanie zadań administracyjnych, jak wprowadzanie notatek po spotkaniach, rozmowach telefonicznych w systemie CRM, raportowanie wydatków, zbieranie informacji o działaniach niepożądanych itp
Odpowiednie dbanie o narzędzia firmowe i używanie ich w interesie firmy
Zbieranie i dostarczanie kierownictwu danych o lokalnym otoczeniu rynkowym, działaniach konkurencji
Utrzymywanie ścisłej współpracy ze swoim kierownikiem w zakresie działań strategicznych i taktycznych przy promocji inteligentnych systemów do monitoringu zdrowia i hodowli bydła
Aktualizowanie wiedzy zawodowej i branżowej w obszarach (produkcja mleczna, mięsa wołowego, komunikacji marketingowej, standardach i polityce firmy)
Stażysta/tka w Dziale Marketingu z językiem czeskim
Warszawa
Wygasła: 27.09.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca zdalna
praca hybrydowa
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Stażysta/tka w Dziale Marketingu z językiem czeskim
Miejsce pracy: praca zdalna lub praca w modelu hybrydowym (Warszawa)
Czas trwania: 12 miesięcy
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Zadania:
•Doradzanie i wsparcie pracowników korzystających z systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) i zarządzanie bazą danych
•Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie systemem CRM
•Wsparcie dla zespołu Działu Marketingu w korzystaniu z baz danych dla wybranych kampanii marketingowych
•Codzienna współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży - identyfikacja problemów, utrzymywanie kontaktów telefonicznych i emailowych z użytkownikami systemu
•Przygotowywanie raportów i opracowywanie podstawowych analiz danych w oparciu o system CRM dla zespołów Działu Marketingu i Sprzedaży
•Udział w wybranych spotkaniach w celu poznania procesu kampanii marketingowych
Realizacja celów sprzedażowych w ramach podległego obszaru
Wsparcie posprzedażowe dla klientów w zakresie agronomii, zarządzania uprawą i stosowania produktów firmy Syngenta, zgodnie z wytycznymi i planami marketingowymi
Obsługa klientów w ramach przydzielonego terenu w celu realizacji kampanii sprzedażowych, w tym zarządzanie zamówieniami
Sporządzanie raportów nt. sprzedaży, monitorowanie stanu zapasów w sezonie, pozyskiwanie i raportowanie informacji o lokalnych klientach i rynku
Promowanie nasion firmy Syngenta, w tym wizyty w terenie i organizacja imprez polowych z udziałem rolników i klientów
Przygotowywanie prognoz popytu na nasiona na podległym obszarze i monitorowanie kwestii związanych z dostawami i logistyką
Promowanie środków ochrony roślin Syngenta, zgodnie z wytycznymi określonymi na początku sezonu
Sales Effectiveness and CRM Senior Specialist is a part of our Market Intelligence & Sales Effectiveness Central Europe team within Syngenta Crop Protection
The aim of this role is to contribute to commercial strategies definition and implementation in order to drive commercial performance. The successfully hired person will be accountable for monitoring marketing strategy implementation at sales force level and will create necessary tools to support sales teams across Poland and Baltic countries
Key responsibilities:
• Providing relevant data to help identify commercial strategies
• Preparing reports, analysis, and tools to support monitoring of sales and campaigns
• Ensuring effective use of CRM by Sales team to maximize sales through trainings, monitoring of KPIs, regular reporting and improvement recommendations
• Working closely with management to establish strategies, plans and individual projects to properly manage and use customer data for marketing and sales purposes
• Participating and contributing to campaign activities (e.g. customer analysis, segmentation, supervision of tool preparation)
For our Syngenta Crop Protection affiliate in Warsaw we are currently looking for a
Marketing Manager Biologicals
Role Purpose:
Marketing Manager Biologicals is a part of our Marketing Portfolio Central Europe team. The aim of this role is to accelerate growth of biologicals (biostimulants and biocontrol) and develop a strong strategy for this segment across BU Central Europe (Poland, Czech Republic, Slovakia, Baltic countries)
Responsibilities:
• To develop a robust strategy for each country in BU Central Europe in line with local requirements, legislation and business needs
• To drive the business – indicate optimal KPIs and accelerate internal processes and needs to develop biologicals
• To shape portfolio and execute on market, including NPIs and relevant KPIs and GTM
• To work in close cooperation with CP (Crop Protection) marketing managers within Business Unit Central to ensure alignment of biologicals strategy with conventional CP strategy
• To coordinate campaign activities with respective Campaign Leads in each country, incl. NPIs, prelaunch, campaign teams
• To work in close cooperation with technical support, commercial teams as well as regulatory team
• To develop proper mindset within whole team in BU Central to accelerate Biological growth
• To lead market analysis in respective segments to define segments potential, including pre-launch market analysis and post-launch product performance evaluation
• To align on local strategy with headquarter strategy/requirements, being in close cooperation with respective regional managers
Boeing is seeking for Accountant to join Boeing Poland team and support overall Finance and Accounting operations in Gdansk/Warsaw. This role will report to the Senior Global Accounting Manager and will play a meaningful role working on statutory accounting and compliance, tax reporting, audits, process improvement projects and other financial tasks
Position responsibilities:
• Support with statutory compliance activities: preparation and review of financial statements, external audit support
• Representation of the company towards external stakeholders Tax Office, Central Statistics Office, National bank
• Support with tax declaration process (VAT, CIT, other), cooperate with Boeing Tax regarding new regulations
• Coordinate month end, quarter and year end closing activities
• Review and control monthly results, variances in balance sheet and income statement, ensure the accuracy of accounting entries
• Participate as subject matter expert in key business initiatives and activities to support business growth
• Be involved in improving the quality of processes and systems, participate in implementation of new regulations
Regionalny Kierownik Sprzedaży Nasion - Seeds Area Sales Manager
Piła
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Obecnie poszukujemy Regionalnego Kierownika Sprzedaży, który będzie częścią naszego zespołu nasion upraw polowych i będzie odpowiedzialny za sprzedaż w zachodniej części Polski (obszar obejmuje: woj. lubuskie, woj. zachodniopomorskie, część woj. pomorskiego, Północna Wielkopolska)
Opis obowiązków
• Wdrożenie kampanii sprzedażowej w przypisanym regionie, zarządzanie zespołem Przedstawicieli Techniczno-Handlowych w realizacji celów sprzedażowych we współpracy z partnerami handlowymi
• Dbałość o relacje z obecnymi klientami firmy, zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i gospodarstwami rolnymi, w tym odpowiedzialność za przygotowanie ofert, generowanie zamówień, weryfikację należności, wsparcie agronomiczne
• Wyznaczanie celów sprzedażowych w ramach procesu zarządzania sprzedażą , koordynowanie i kontrolowanie pracy zespołu, ocena ich wyników
• Zarządzanie grupą powierzonych klientów, monitorowanie sprzedaży, kontrola stanów magazynowych w trakcie sezonu oraz zbieranie i analiza danych rynkowych
• Opracowanie raportów sprzedażowych, w tym prognoz sprzedaży, analiza dostępności produktów oraz wspieranie zespołu w efektywnej alokacji produktów w celu realizacji wyznaczonych targetów sprzedażowych
• Uczestnictwo w budowaniu programów marketingowych, planów kampanii oraz wsparcie działów Sprzedaży i Marketingu w tworzeniu efektywnych narzędzi handlowych
• Realizacja celów sprzedażowych i zwiększanie udziału w rynku poprzez współpracę z partnerami dystrybucyjnymi, kluczowymi producentami oraz innymi klientami obsługiwanymi przez zespół
• Wdrażanie strategii rynkowej w zakresie każdej z upraw oraz realizacja kampanii w powierzonym regionie we współpracy z Menadżerami ds. Produktu oraz Działem Wsparcia Technicznego
• Zarządzanie zespołem: prowadzenie procesu rekrutacji, wyznaczanie celów, zarządzanie wynikami zespołu, dbałość o rozwój kompetencji w podległym zespole: prowadzenie szkoleń oraz coachingu
Specjalista ds. Sprzedaży Cyfrowej / Digital Sales Agent with German
Wrocław
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Digital Marketing/Sales Advisor with German is responsible for understanding customer requirements and providing guidance & support to new & existing corporate customers who visit HPE.com sites
Brainstorm with customers and HPE technical specialists to identify and develop solutions for customer’s technological requirements
Be the enterprise solution consultant and industry professional with good core technical understanding to add value to the team
Responsible for actively driving and managing presales process with corporate customers
Being able to articulate the company’s technology and product portfolio, positioning to both business and technical users
Engaged in a presales technical consultancy role and advisory role, the consultant will provide assistance and guidance during the process by identifying customer’s requirements, prior to designing a solution
Defined customer needs and recognize business opportunity
Responsibilities:
Use customer engagement tools (chat, e-mail, phones, web-forms) to interact and reach out to online customers and internal audiences
Provide expert level support for HPE solutions portfolio
Comply with all HPE web standards, processes and tools
Maintain product information, configurations and pricing on the web, ensuring accuracy, timeliness and customer-friendly presentation
Provide technical solutions in a professional manner and to agreed time frames and position HPE technical solutions to customers with professionalism and enthusiasm
Actively participate various internal technology forums and other technology sources and gather information on current products and position them to customers as and when required
Doradca Handlowo-Techniczny ds. upraw warzyw szklarniowych
Lublin
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za realizowanie polityki sprzedażowej oraz wyznaczonego planu sprzedaży produktów i rozwiązań Syngenta, poprzez współpracę z gospodarstwami szklarniowymi na wyznaczonym terenie (województwa: lubelskie, małopolskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie i świętokrzyskie)
Organizacja szkoleń produktowych i technicznych dla producentów oraz jednostek związanych z dystrybucją nasion i produkcją rozsad
Nadzorowanie doświadczeń nowych odmian
Wspieranie kampanii promocyjnych, wprowadzania nowych odmian poprzez dostarczanie klientom kluczowych informacji o produktach, fachowej wiedzy i materiałów promocyjnych
Doradca Handlowo-Techniczny ds. upraw warzyw szklarniowych
Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za realizowanie polityki sprzedażowej oraz wyznaczonego planu sprzedaży produktów i rozwiązań Syngenta, poprzez współpracę z gospodarstwami szklarniowymi na wyznaczonym terenie (województwa: lubelskie, małopolskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie i świętokrzyskie)
Organizacja szkoleń produktowych i technicznych dla producentów oraz jednostek związanych z dystrybucją nasion i produkcją rozsad
Nadzorowanie doświadczeń nowych odmian
Wspieranie kampanii promocyjnych, wprowadzania nowych odmian poprzez dostarczanie klientom kluczowych informacji o produktach, fachowej wiedzy i materiałów promocyjnych
Wykonujesz samodzielnie montaż mechaniczny urządzeń, maszyn i stanowisk przemysłowych realizując projekty naszych linii montażowych dla przemysłu motoryzacyjnego e-mobitity, zarówno w naszym zakładzie w Gdańsku i w Niemczech, jak i u naszych klientów za granicą
Montujesz poszczególne zespoły na podstawie rysunków technicznych, a następnie integrujesz je z całym systemem
Wyjaśniasz i rozwiązujesz problemy techniczne
Po zakończeniu montażu poszczególnych części przygotowujesz instalacje do próbnego uruchomienia
Wspierasz uruchamianie maszyn i całych linii montażowych oraz ich ponownym uruchomieniu u klienta końcowego
Jesteś odpowiedialny za jakość, bezpieczeństwo, poprawność techniczną i profesjonalizm w swojej pracy
work in a multi-award-winning leading biopharmaceutical company
have an influence on business development on local market and shape the future of animal health
Your key responsibilities:
Achieve or exceed sales objectives in the assigned territory at assigned business partners
Maintain and expand business relationships with targeted customers and ensures customer satisfaction, trust, and loyalty to our company Animal Health products to meet sales objectives
Manage targeted customer interactions that are meaningful, up-to-date, scientifically valuable, and relevant based on an understanding of the customer’s needs
Drive targeted customer satisfaction and loyalty to our company Animal Health products
Engage in a long-term professional relationship with targeted customers to be considered a reliable reference in the domain of products distributed by our company
Keep close working relationships with other stakeholders in the area and interact if necessary, with them for handling properly targeted customer requests, complaints, queries, and all relevant sales and company interests matters
Communicate to targeted customers scientific messages consistent with the marketing strategy
Actively analyze the situation in the area and seek prospective clients for cooperation
Use effectively captured pre- and post-call information, market research data as well as own experience to plan and execute activities in targeted customers
Effectively use CRM and other tools, market research data as well as own experience to develop territory action and call plans per target customer group and individual customer
Monitor sales results regularly and checks activity data for identifying gaps vs. targets
Timely performs administrative tasks such as encoding call activities and post-meeting notes in the CRM system, expense reports, pharmacovigilance reports, and all other required administrative tasks
Efficiently manages and takes responsibility for company resources by using them in the best way for the interest of the company
Junior Logistics & Distribution Specialist - Customer Service
Warszawa
Wygasła: 09.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Junior Logistics & Distribution (L&D) Customer service specialist - Customer Service is a part of supply chain and logistics department, which maintain demand planning, material procurement, production planning, inventory control, outsourcing, vendor selection, and distribution and his/her responsibility is to maintain customer service part
Participates on weekly replenishment process
Prepares the stock consignee for replenishments
Compares demand forecast and budget on partner level
Monitors the stock consignee levels (overstock, low stock) and the expiry dates of the products
Places fill-up orders to maintain a sufficient stock level of the manually ordered products
Actively cooperate with L&D team in terms of local in-market stock maintains
Ensures proper communication with the warehouse about customer’s shipment, issuing and forwards them delivery notes
Understands and reacts on incident that might happen (under-delivery, over-delivery, damages etc.)
Provides customer service in a timely manner via several means which include email, face to face interaction, telephone and live chat
Communicates customer feedback to various teams in order to solve the problems and improve the overall customer experience
Provides necessary information to customers and notifies them regarding any sales related information
Receives customer orders and provides a full support for booking orders into system\preparation of the shipping documents for the shipment for each customer
Sends order confirmation to customer, including out-of-stock and next-availability information
Sends the final invoice to customer
Manages the administration of discounts and rebates (including calculation of returns, paybacks)
Develops customer focus to maximize customers’ satisfaction
Creates and maintains new customer accounts
Establishes, maintains and identifies potential improvements to working practices and procedures to enhance efficiency, cost-effectiveness and productivity
Ensures that all activities are in line with compliance and our company code of conduct including Vendors management
We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily
This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours
What does the work involve?
In this job you will be reviewing online advertisements in order to improve their content, quality and layout. You will be required to provide feedback and analysis on advertisements found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this opportunity will involve reviewing the language used in advertisements by examining grammar, tone and cultural relevance
As a Personalized Internet Ads Assessor your ultimate goal will be to contribute towards making internet search and online advertising more relevant and interesting for all German Speakers in Poland
co-ordinating the implementation of costing, pricing and asset management policies, procedures and methodologies, with the aim of optimising working methods and increasing efficiency, reliability and accuracy;
establishing staff and other costs and overheads (including standard costs) for processes, products and services;
measuring, analysing and reporting on costs and variances;
managing relevant annual closure actions related to fixed assets and inventories;
assisting operational managers throughout the budget process, from commissioning to implementation and asset maintenance;
producing reports and analyses related to assets and inventories;
undertaking pricing reviews of EDQM products and services;
ensuring that SAP modules are used efficiently for costing and analysis; participating in the modification and development of SAP for asset management;
co-operating with internal and external auditors and ensuring that agreed recommendations are implemented;
promoting co-operation and effective synergies within the Finance Section and the Administration and Finance Division as well as with the other EDQM entities
Digital Agriculture and Transformation Manager Central Europe
Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Drive the implementation and development of Digital Agriculture Services strategy, including development and delivery of Digital Agriculture portfolio
Own Digital Agriculture roadmap and develop tools, services and capabilities needed to implement strategy
Work with commercial team across Central Europe to establish value capture models for Digital Agriculture tools and services that support the BU strategy
Develop strategy and roadmap for e-commerce platform as part of the omni-channel strategy
Responsible for understanding current and future Digital Agriculture marketplace and identifying opportunities arising from digitalization with clearly defined benefit for Syngenta organization as well as its customers
Our Silicon IP business is all about integrating more capabilities into an SoC—faster. We offer the world’s broadest portfolio of silicon IP—predesigned blocks of logic, memory, interfaces, analog, security, and embedded processors. All to help customers integrate more capabilities. Meet unique performance, power, and size requirements of their target applications. And get differentiated products to market quickly with reduced risk
In this role you will collaborate in the development of advanced analog integrated circuit designs using best-in-class Synopsys suite of tools. You will be working with local and global teams in developing layout for complex mixed-signal designs in the latest technology nodes
As a member of our Solutions IP Design Group you will be developing IP in various technology nodes and foundries for different customers in a fast paced and exciting design environment
Synopsys' leading DesignWare IP portfolio targeted for Multimedia and Mobile applications is developed in the Mixed-Signal IP division within Synopsys’ Solutions Group. Mixed-Signal IP is staffed with R&D analog and digital design engineers, application engineers and test engineers among others based in multiple sites across the world, including fast growing analog and mixed signal design center in Gdansk. The company's extensive Mixed-Signal IP portfolio enables next-generation SoC designers to integrate silicon-proven functionality previously available only to large integrated device manufacturers. The IP is licensed to leading semiconductor companies across all major markets, offering high-precision, single-function blocks to complete sub-systems
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analog Design Engineer
Gdańsk
Wygasła: 20.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
This position targets an Analog Design Engineer for the design, verification and validation of integrated, high performance, high speed analog circuits
The focus of the work will be on design of Phase Lock Loops, Delay Locked Loops, Phase mixers and custom digital blocks used in SERDES interfaces
The candidate will work on a variety of tasks, incorporating such tasks as, and not limited to, test bench and specification generation, analog circuit design and layout optimization, documentation, design debug and silicon evaluation
Job overview: As in Intern at Synopsys you will have the possibility to work with experienced engineers renowned from thorough design rigors as well as a creative approach to problem solving, allowing Synopsys to provide the most attractive products in the microelectronic world. We are looking for long term cooperation, with an intention to convert you to a permanent role, in a flexible manner, allowing good work/university/life balance