Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Pierwszy kontakt / recepcja /prace administracyjne K/M
Warszawa
Wygasła: 24.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Pełnienie dyżuru stacjonarnego
telefonicznego oraz e-mailowego
udzielanie informacji o istniejących formach pomocy i możliwościach jej uzyskania;
- Obsługa administracyjna sekretariatu w tym: zarządzanie korespondencją (wysyłanie i odbieranie listów oraz przesyłek)
przygotowywanie teczek klientek
organizacja wizyt gości
obsługa i archiwizowanie dokumentów;
- Zarządzanie grafikiem konsultacji i porad
umawianie na konsultacje wstępne i na porady/inne konsultacje
potwierdzanie porad/konsultacji dzień wcześniej;
- Informowanie o ofercie pomocowej Fundacji oraz innych podmiotów;
Specjalistka / Specjalista ds. kadrowo – płacowych
Warszawa
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych,
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne,
obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych,
nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP,
rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
przygotowywanie zestawień dotyczących płac,
wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
ustalanie w porozumieniu z Zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału oraz nadzór nad ich realizacją,
opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy,
dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji w Warszawie,
zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
zdobywanie funduszy na działanie oddziału, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział, koordynacja projektów i programów,
opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
promowanie działań realizowanych w oddziale i innych działań Fundacji,
budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
kierowanie bieżącą działalnością Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia i poradni
prowadzenie, zarządzanie i nadzór nad zadaniami realizowanymi w ramach programu pomocowego Fundacji w tym w ramach SOW oraz poradni
organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy podległych pracowników, wolontariuszy i stażystów
rekrutacja osób, wolontariuszy i stażystów oraz współpraca z koordynatorką wolontariatu
przygotowywanie we współpracy z komórką finansowo- kadrową umów cywilno – prawnych i rachunków w ramach przydzielonego budżetu
organizowanie grafiku pracy podległych pracowników w sposób pozwalający na efektywne wykorzystanie czasu pracy oraz zapewniający jak najszerszy dostęp pokrzywdzonych kobiet do pomocy
nadzór nad prowadzoną przez podległe osoby dokumentacją dotyczącą pracy z klientkami zgodnie z obowiązującymi procedurami i wzorami, w tym wprowadzaniem danych do bazy
organizowanie i koordynowanie : zebrań , superwizji oraz szkoleń osób zatrudnionych oraz wolontariuszy;
inspirowanie i wpieranie podległego personelu w wypracowywaniu koncepcji i strategii pracy z podopiecznymi oraz przy opracowywaniu i aktualizacji planu pomocy
nadzór nad procesem kwalifikowania klientek do stacjonarnego pobytu w SOW
podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia mieszkankom SOW bezpieczeństwa oraz odpowiednich warunków bytowych, a klientkom ambulatoryjnym należytych warunków świadczenia pomocy
podejmowanie działań mających na celu zapewnienie klientkom poradni i mieszkankom SOW kompleksowej i odpowiadającej ich indywidualnym potrzebom pomocy specjalistycznej poprzez m.in. opracowywanie nowych projektów i pozyskiwanie specjalistek do współpracy
podejmowanie współpracy interdyscyplinarnej z innymi instytucjami i placówkami w celu zapewnienia jak najlepszej i najskuteczniejszej pomocy w rozwiązywaniu problemów klientek poradni i mieszkanek SOW
monitorowanie harmonogramu oraz budżetu realizowanych zadań i założonych wskaźników
nadzór nad bieżącą, okresową i roczną sprawozdawczością statystyczną
sporządzanie/ aktualizowanie projektów regulaminów oraz standardów funkcjonowania SOW oraz poradni
stalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału w Gdańsku oraz nadzór nad ich realizacją,
opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy prowadzonych przez oddział w Gdańsku,
dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji,
zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
zdobywanie funduszy na działanie oddziału w Gdańsku, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział w Gdańsku, koordynacja projektów i programów,
opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
promowanie działań realizowanych w oddziale Fundacji w Gdańsku i innych działań Fundacji,
budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
ustalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału w Łodzi oraz nadzór nad ich realizacją,
opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy prowadzonych przez oddział w Łodzi,
dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji,
zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
zdobywanie funduszy na działanie oddziału w Łodzi, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział w Łodzi, koordynacja projektów i programów,
opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
promowanie działań realizowanych w oddziale Fundacji w Łodzi i innych działań Fundacji,
budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji księgowej w oddziale.
Wsparcie w księgowaniu faktur zakupowych.
Porządkowanie dokumentacji z obszaru finansowego.
Archiwizowanie dokumentacji.
Przygotowanie sprawozdań finansowych z projektów we współpracy z koordynatorami projektów
Monitorowanie statusu wykorzystania budżetów realizowanych projektów
prowadzenie zestawień kosztów projektów.
Prowadzenie rejestru korespondencji finansowej
rejestru umow
rejestru delegacji.
Przygotowanie dokumentów do płatności.
Prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów
analiz
zestawień.
Współpraca z innymi oddziałami fundacji oraz działami księgowości
kadr
kontrolingu.
Wsparcie w bieżących pracach administracyjno-księgowych
Tłumacz odpowiada za ułatwienie komunikacji podczas szkoleń oraz porad psychologicznych/ prawniczych. Tłumacz będzie regularnie uczestniczył w rozmowach
poradach oraz szkoleniach w celu tłumaczenia. W razie potrzeby zapewni również tłumaczenie pisemne.
Inne powierzone obowiązki
od 2 200 do 2 540 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka(a) ds. przemocy ze względu na płeć
Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Identyfikowanie uchodźczyń doświadczających przemocy lub o podwyższonym ryzyku doświadczania przemocy
poprzez między innymi działania mobile i terenowe w województwie pomorskim
a także działania w Blue Dot.
Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb kobiet z Ukrainy doświadczajcych lub narażonych na przemoc ze względu na płeć
ze szczegolnym uwzglednieniem oceny potrzeb i oceny zagrozenia osoby doswiadczajacej przemocy.
Udzielanie bezpośredniego wsparcia
w tym wsparcia psychologicznego
emocjonalnego
informacyjnego.
Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczenstwa i planu działania.
Wsparcie informacyjne: przedstawienie mozliwych sposobow zapobiegania przemocy
chronienia przed przemoca siebie i dzieci
objasnienie dostepnych form wsparcia instytucjonalnego.
Kierowanie kobiet doświadczających przemocy na adekwatne formy wsparcia i do adekwatnych podmiotów. Towarzyszenie
koordynacja
monitorowanie i wsparcie w korzystaniu ze wszelkich pomocnych dla nich usług.
Koordynowanie wsparcia dla kobiet doświadczających przemocy z innymi usługodawcami i lokalnymi podmiotami w celu wzmocnienia dostępu do usług i budowania wsparcia dla osoby
która doświadczyła przemocy.
Zarządzanie sprawami przemocy ze względu na płeć (case management)
w tym organizowanie zebrań dotyczących spraw klientek
jeśli zajdzie taka potrzeba również z innymi podmiotami udzielającymi wsparcia.
Skrupulatne prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami i świadczonymi usługami
w tym dokumentacji wszystkich spraw
które zostały przekierowane w inne miejsca.
Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek
w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych
służb i innych podmiotów.
Projektowanie i prowadzenie warsztatów
działań grupowych
animacyjnych
warsztatowych skierowanych do uchodźczyń.
Dokonywanie oceny potrzeb uchodźczyń w zakresie ochrony przed przemocą
identyfikacja zagrożeń
w tym związanych z płcią
wiekiem
stopniem sprawności i innymi czynnikami. We współpracy z zespołem Blue Dot w Gdyni oraz centrum Praw Kobiet opracowywanie i wdrażanie konkretnych strategii/inicjatyw mających na celu zmniejszenie tych zagrożeń.
Praca w ścisłej współpracy z członkami zespołu w celu zapewnienia zgodności działań ochronnych i pomocowych z ogólnymi założeniami prowadzonych projektów
w tym ścisła współpraca z Koordynatorką Programu Pomocowego Centrum Praw Kobiet oraz z Liderką Zespołu Pomocowego Danish Refugee Council.
Sporządzanie raportów z prowadzonych działań i dostarczanie danych do przygotowywania raportów dla darczyńców.
Uczestniczenie i wspieranie skutecznego monitorowania
ewaluacji i procesów uczenia się.
Aktywny udział w zebraniach zespołu oraz w superwizjach
Udzielanie wsparcia psychologicznego kobietom doświadczającym lub narażonym na przemoc i dyskryminację.
Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb klientek
ze szczegolnym uwzglednieniem oceny zagrozenia osoby doswiadczajacej przemocy oraz jej bliskich
zwłaszcza dzieci.
Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczenstwa i planu działania.
Wsparcie informacyjne: przedstawienie mozliwych sposobow zapobiegania przemocy
chronienia przed przemoca siebie i dzieci
objasnienie dostepnych form wsparcia instytucjonalnego.
Motywowanie do podjecia działan majacych na celu przeciwdziałanie przemocy.
Prowadzenie psychoedukacji dotyczącej zjawiska przemocy.
Wspieranie w usamodzielnianiu sie i odbudowywaniu innych
waznych obszarow zyciowych np. w podjeciu zatrudnienia
odnowieniu relacji z innymi ludzmi.
Wzmacnianie kompetencji rodzicielskich
metod wychowawczych
sposobow ochrony i wspierania dzieci.
Pomoc w radzeniu sobie ze skutkami doswiadczania przemocy
w tym z wyuczona bezradnoscia
lekiem
poczuciem winy
wstydem
stanami depresyjnymi
objawami zaburzenia stresowego pourazowego
zmianami regulacji afektu i impulsow
obnizona samoocena i poczuciem sprawczosci.
Pomoc w wychodzeniu ze wspołuzaleznienia.
Wydobywanie
wzmacnianie i nauka wykorzystywania zasobów
które posiada klientka.
Aktywny udział w zebraniach zespołu specjalistek/ów CPK Gdańsk oraz w superwizjach.
Aktywna współpraca z innymi specjalistkami/ami CPK w sprawach klientek.
Prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami.
Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek
w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych
służb i innych podmiotów.
Stała współpraca z innymi instytucjami i podmiotami w Trójmieście w zakresie rozwiązywania problemów przemocy