1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FUNDACJA CENTRUM PRAW KOBIET
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA CENTRUM PRAW KOBIET

WARSZAWA, UL. WILCZA 60 / 19

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (19) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 19 )

Pierwszy kontakt / recepcja /prace administracyjne K/M

Warszawa
Wygasła: 24.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - Pełnienie dyżuru stacjonarnego
  • telefonicznego oraz e-mailowego
  • udzielanie informacji o istniejących formach pomocy i możliwościach jej uzyskania; - Obsługa administracyjna sekretariatu w tym: zarządzanie korespondencją (wysyłanie i odbieranie listów oraz przesyłek)
  • przygotowywanie teczek klientek
  • organizacja wizyt gości
  • obsługa i archiwizowanie dokumentów; - Zarządzanie grafikiem konsultacji i porad
  • umawianie na konsultacje wstępne i na porady/inne konsultacje
  • potwierdzanie porad/konsultacji dzień wcześniej; - Informowanie o ofercie pomocowej Fundacji oraz innych podmiotów;
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/Koordynatorka Projektów

Wilcza 60, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu,
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • nadzór nad stopniem realizacji zakładanych celów, rezultatów i wskaźników projektów,
  • monitoring realizacji projektu i bieżące śledzenie wydatków,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie,
  • wsparcie rekrutacji uczestników i uczestniczek realizowanych projektów,
  • obsługa logistyczno-organizacyjna warsztatów, szkoleń, spotkań,
  • koordynacja projektów realizowanych przez oddział CPK od strony merytorycznej, organizacyjnej i finansowej we współpracy z Zarządem Fundacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/Koordynatorka Projektów

Kraków
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • przygotowanie raportów, sprawozdań, ewaluacji projektu,
  • przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • nadzór nad stopniem realizacji zakładanych celów, rezultatów i wskaźników projektów,
  • monitoring realizacji projektu i bieżące śledzenie wydatków,
  • planowanie i ustalanie harmonogramu zadań,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, beneficjentkami i specjalistami zatrudnianymi w projekcie,
  • wsparcie rekrutacji uczestników i uczestniczek realizowanych projektów,
  • obsługa logistyczno-organizacyjna warsztatów, szkoleń, spotkań,
  • koordynacja projektów realizowanych przez oddział CPK od strony merytorycznej, organizacyjnej i finansowej we współpracy z Zarządem Fundacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka / Specjalista ds. sytemu CRM

Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie firmowym CRM w zakresie administrowania danymi (możliwość szkolenia)
  • pilnowanie porządku i poprawności wprowadzanych danych w systemie CRM
  • wprowadzanie danych do systemu CRM
  • koordynacja przekazywanych danych od specjalistek w celu ich poprawnego wprowadzenia do systemu CRM
  • dalsze szkolenia pracowników Fundacji z wiedzy zdobytej o systemie CRM
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka / Specjalista ds. kadrowo – płacowych

Warszawa
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych,
  • obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne,
  • obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych,
  • nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP,
  • rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • przygotowywanie zestawień dotyczących płac,
  • wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
  • ogólne prace administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Warszawa
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie i weryfikacja ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości;
  • Sporządzanie deklaracji i bieżąca kontrola rozliczeń podatkowych CIT;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz zestawień, analiz, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu;
  • Sporządzanie i przesyłanie sprawozdań statystycznych do GUS;
  • Rozliczanie projektów finansowanych z funduszy celowych;
  • Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych, kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów;
  • Przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
  • Rozliczanie delegacji służbowych, uzgadnianie rozrachunków;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, banki, audytorzy);
  • Współpraca z działem kadr i pozostałymi działami Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor(ka) Fundacji Centrum Praw Kobiet

Łódź
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • ustalanie w porozumieniu z Zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału oraz nadzór nad ich realizacją,
  • opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy,
  • dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
  • współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji w Warszawie,
  • zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
  • zdobywanie funduszy na działanie oddziału, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
  • zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
  • monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
  • nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział, koordynacja projektów i programów,
  • opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
  • współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
  • promowanie działań realizowanych w oddziale i innych działań Fundacji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
  • współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik/-czka Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia

Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie bieżącą działalnością Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia i poradni
  • prowadzenie, zarządzanie i nadzór nad zadaniami realizowanymi w ramach programu pomocowego Fundacji w tym w ramach SOW oraz poradni
  • organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy podległych pracowników, wolontariuszy i stażystów
  • rekrutacja osób, wolontariuszy i stażystów oraz współpraca z koordynatorką wolontariatu
  • przygotowywanie we współpracy z komórką finansowo- kadrową umów cywilno – prawnych i rachunków w ramach przydzielonego budżetu
  • organizowanie grafiku pracy podległych pracowników w sposób pozwalający na efektywne wykorzystanie czasu pracy oraz zapewniający jak najszerszy dostęp pokrzywdzonych kobiet do pomocy
  • nadzór nad prowadzoną przez podległe osoby dokumentacją dotyczącą pracy z klientkami zgodnie z obowiązującymi procedurami i wzorami, w tym wprowadzaniem danych do bazy
  • organizowanie i koordynowanie : zebrań , superwizji oraz szkoleń osób zatrudnionych oraz wolontariuszy;
  • inspirowanie i wpieranie podległego personelu w wypracowywaniu koncepcji i strategii pracy z podopiecznymi oraz przy opracowywaniu i aktualizacji planu pomocy
  • nadzór nad procesem kwalifikowania klientek do stacjonarnego pobytu w SOW
  • podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia mieszkankom SOW bezpieczeństwa oraz odpowiednich warunków bytowych, a klientkom ambulatoryjnym należytych warunków świadczenia pomocy
  • podejmowanie działań mających na celu zapewnienie klientkom poradni i mieszkankom SOW kompleksowej i odpowiadającej ich indywidualnym potrzebom pomocy specjalistycznej poprzez m.in. opracowywanie nowych projektów i pozyskiwanie specjalistek do współpracy
  • podejmowanie współpracy interdyscyplinarnej z innymi instytucjami i placówkami w celu zapewnienia jak najlepszej i najskuteczniejszej pomocy w rozwiązywaniu problemów klientek poradni i mieszkanek SOW
  • monitorowanie harmonogramu oraz budżetu realizowanych zadań i założonych wskaźników
  • nadzór nad bieżącą, okresową i roczną sprawozdawczością statystyczną
  • sporządzanie/ aktualizowanie projektów regulaminów oraz standardów funkcjonowania SOW oraz poradni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor(ka) Fundacji Centrum Praw Kobiet

Gdańsk
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • stalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału w Gdańsku oraz nadzór nad ich realizacją,
  • opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy prowadzonych przez oddział w Gdańsku,
  • dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
  • współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji,
  • zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
  • zdobywanie funduszy na działanie oddziału w Gdańsku, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
  • zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
  • monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
  • nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział w Gdańsku, koordynacja projektów i programów,
  • opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
  • współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
  • promowanie działań realizowanych w oddziale Fundacji w Gdańsku i innych działań Fundacji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
  • współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor(ka) Fundacji Centrum Praw Kobiet

Łódź
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • ustalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju oddziału w Łodzi oraz nadzór nad ich realizacją,
  • opracowywanie i rozwijanie programów wsparcia dla kobiet z doświadczeniem przemocy prowadzonych przez oddział w Łodzi,
  • dbanie o realizację wewnętrznych standardów, zasad i procedur wspierania kobiet z doświadczeniem przemocy,
  • współpraca z zarządem Fundacji, działem księgowym, kadrowym i finansowym centrali Fundacji,
  • zarządzanie zespołem, w tym m.in. rekrutacja, zatrudnianie, onboarding, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, motywowanie, feedback, zarządzanie zespołem wolontariuszek(y), wspieranie w rozwoju osób pracujących i współpracujących,
  • zdobywanie funduszy na działanie oddziału w Łodzi, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o dotacje, pisanie projektów, kontakt z darczyńcami biznesowymi,
  • zarządzanie budżetem oddziału, w tym kontrola wydatkowania funduszy z prowadzonych projektów we współpracy z działem księgowym,
  • monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach programów i projektów oddziału,
  • nadzór nad projektami i programami realizowanymi przez oddział w Łodzi, koordynacja projektów i programów,
  • opracowywanie okresowych raportów z realizacji projektów i przekazywanie ich zarządowi Fundacji oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, grantodawcy, władze, środowisko naukowe i inne),
  • współpraca z instytucjami i organizacjami publicznymi i niepublicznymi w zakresie doskonalenia systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu lokalnych i regionalnych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie i przemocy wobec kobiet,
  • prowadzenie rzecznictwa i budowanie partnerstw na rzecz przeciwdziałania przemocy ze względu na płeć,
  • promowanie działań realizowanych w oddziale Fundacji w Łodzi i innych działań Fundacji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, otoczeniem fundacji, czuwanie nad komunikacją zewnętrzną we współpracy z osobą odpowiedzialną za komunikację zewnętrzną,
  • współpraca i wymiana informacji z siedzibą główną oraz innymi oddziałami Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent(ka) do spraw finansowych

Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji księgowej w oddziale. Wsparcie w księgowaniu faktur zakupowych. Porządkowanie dokumentacji z obszaru finansowego. Archiwizowanie dokumentacji. Przygotowanie sprawozdań finansowych z projektów we współpracy z koordynatorami projektów
  • Monitorowanie statusu wykorzystania budżetów realizowanych projektów
  • prowadzenie zestawień kosztów projektów. Prowadzenie rejestru korespondencji finansowej
  • rejestru umow
  • rejestru delegacji. Przygotowanie dokumentów do płatności. Prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów
  • analiz
  • zestawień. Współpraca z innymi oddziałami fundacji oraz działami księgowości
  • kadr
  • kontrolingu. Wsparcie w bieżących pracach administracyjno-księgowych
Pokaż więcej >>
od 2 200 do 2 540 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tłumacz(ka) polsko- ukraińska

Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Tłumacz odpowiada za ułatwienie komunikacji podczas szkoleń oraz porad psychologicznych/ prawniczych. Tłumacz będzie regularnie uczestniczył w rozmowach
  • poradach oraz szkoleniach w celu tłumaczenia. W razie potrzeby zapewni również tłumaczenie pisemne. Inne powierzone obowiązki
od 2 200 do 2 540 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka(a) ds. przemocy ze względu na płeć

Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Identyfikowanie uchodźczyń doświadczających przemocy lub o podwyższonym ryzyku doświadczania przemocy
  • poprzez między innymi działania mobile i terenowe w województwie pomorskim
  • a także działania w Blue Dot. Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb kobiet z Ukrainy doświadczajcych lub narażonych na przemoc ze względu na płeć
  • ze szczegolnym uwzglednieniem oceny potrzeb i oceny zagrozenia osoby doswiadczajacej przemocy. Udzielanie bezpośredniego wsparcia
  • w tym wsparcia psychologicznego
  • emocjonalnego
  • informacyjnego. Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczenstwa i planu działania. Wsparcie informacyjne: przedstawienie mozliwych sposobow zapobiegania przemocy
  • chronienia przed przemoca siebie i dzieci
  • objasnienie dostepnych form wsparcia instytucjonalnego. Kierowanie kobiet doświadczających przemocy na adekwatne formy wsparcia i do adekwatnych podmiotów. Towarzyszenie
  • koordynacja
  • monitorowanie i wsparcie w korzystaniu ze wszelkich pomocnych dla nich usług. Koordynowanie wsparcia dla kobiet doświadczających przemocy z innymi usługodawcami i lokalnymi podmiotami w celu wzmocnienia dostępu do usług i budowania wsparcia dla osoby
  • która doświadczyła przemocy. Zarządzanie sprawami przemocy ze względu na płeć (case management)
  • w tym organizowanie zebrań dotyczących spraw klientek
  • jeśli zajdzie taka potrzeba również z innymi podmiotami udzielającymi wsparcia. Skrupulatne prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami i świadczonymi usługami
  • w tym dokumentacji wszystkich spraw
  • które zostały przekierowane w inne miejsca. Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek
  • w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych
  • służb i innych podmiotów. Projektowanie i prowadzenie warsztatów
  • działań grupowych
  • animacyjnych
  • warsztatowych skierowanych do uchodźczyń. Dokonywanie oceny potrzeb uchodźczyń w zakresie ochrony przed przemocą
  • identyfikacja zagrożeń
  • w tym związanych z płcią
  • wiekiem
  • stopniem sprawności i innymi czynnikami. We współpracy z zespołem Blue Dot w Gdyni oraz centrum Praw Kobiet opracowywanie i wdrażanie konkretnych strategii/inicjatyw mających na celu zmniejszenie tych zagrożeń. Praca w ścisłej współpracy z członkami zespołu w celu zapewnienia zgodności działań ochronnych i pomocowych z ogólnymi założeniami prowadzonych projektów
  • w tym ścisła współpraca z Koordynatorką Programu Pomocowego Centrum Praw Kobiet oraz z Liderką Zespołu Pomocowego Danish Refugee Council. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań i dostarczanie danych do przygotowywania raportów dla darczyńców. Uczestniczenie i wspieranie skutecznego monitorowania
  • ewaluacji i procesów uczenia się. Aktywny udział w zebraniach zespołu oraz w superwizjach
Pokaż więcej >>
od 7 650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholożka/Psycholog

Gdańsk
Wygasła: 24.08.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Udzielanie wsparcia psychologicznego kobietom doświadczającym lub narażonym na przemoc i dyskryminację. Rozeznanie aktualnej sytuacji i potrzeb klientek
  • ze szczegolnym uwzglednieniem oceny zagrozenia osoby doswiadczajacej przemocy oraz jej bliskich
  • zwłaszcza dzieci. Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu planu bezpieczenstwa i planu działania. Wsparcie informacyjne: przedstawienie mozliwych sposobow zapobiegania przemocy
  • chronienia przed przemoca siebie i dzieci
  • objasnienie dostepnych form wsparcia instytucjonalnego. Motywowanie do podjecia działan majacych na celu przeciwdziałanie przemocy. Prowadzenie psychoedukacji dotyczącej zjawiska przemocy. Wspieranie w usamodzielnianiu sie i odbudowywaniu innych
  • waznych obszarow zyciowych np. w podjeciu zatrudnienia
  • odnowieniu relacji z innymi ludzmi. Wzmacnianie kompetencji rodzicielskich
  • metod wychowawczych
  • sposobow ochrony i wspierania dzieci. Pomoc w radzeniu sobie ze skutkami doswiadczania przemocy
  • w tym z wyuczona bezradnoscia
  • lekiem
  • poczuciem winy
  • wstydem
  • stanami depresyjnymi
  • objawami zaburzenia stresowego pourazowego
  • zmianami regulacji afektu i impulsow
  • obnizona samoocena i poczuciem sprawczosci. Pomoc w wychodzeniu ze wspołuzaleznienia. Wydobywanie
  • wzmacnianie i nauka wykorzystywania zasobów
  • które posiada klientka. Aktywny udział w zebraniach zespołu specjalistek/ów CPK Gdańsk oraz w superwizjach. Aktywna współpraca z innymi specjalistkami/ami CPK w sprawach klientek. Prowadzenie dokumentacji związanej z klientkami. Sporządzanie pism dotyczących spraw klientek
  • w tym pism interwencyjnych do instytucji pomocowych
  • służb i innych podmiotów. Stała współpraca z innymi instytucjami i podmiotami w Trójmieście w zakresie rozwiązywania problemów przemocy
  • w tym przemocy w rodzinie
Pokaż więcej >>
od 75 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Managerka biura

Wilcza 60, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • administrowanie biurem, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, stan techniczny wyposażenia biura etc
  • nadzorowanie współpracy z dostawcami usług
  • prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów, analiz, zestawień,
  • współpraca ze wszystkimi działami backoffcowymi księgowością, kontrolingiem, oddziałami CPK
  • zakupy na potrzeby biur
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich i pocztowych
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi działami i oddziałami Fundacji a zarządem
  • zarządzanie kalendarzem zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka ds. płacowo-księgowych

Wilcza 60, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • naliczanie płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • prowadzenie akt osobowych
  • kontrolowanie czasu pracy, badań lekarskich i szkoleń BHP, urlopów
  • obsługa płatnika
  • przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US, GUS
  • kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych
  • dekretacja i księgowanie dokumentów systemie RAKS
  • uzgadnianie kont księgowych
  • udział w procesie zamknięciu miesiąca
  • sporządzanie raportów dotyczących kosztów
  • sporządzanie danych do realizacji płatności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna/y Księgowa/y

Wilcza 60/lok.19, 00-679, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 01.02.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. marketingu i fundraisingu

Warszawa
Wygasła: 23.03.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i fundraisingu

Warszawa
Wygasła: 15.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FUNDACJA CENTRUM PRAW KOBIET, podziel się opinią i pomóż innym.