Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
* Praca na zgłoszeniach z dokładną jej dokumentacją
* Analiza zasobów klienta w tym jego witryny internetowej pod kątem dostępności danych na potrzebę prowadzenia kampanii marketingu online
* Uruchamianie, aktualizacja, weryfikacja i wyłączanie usług w obrębie marketingowego stacka technologicznego klienta
* Troubleshooting tychże usług
* Bieżąca współpraca z zespołami developerskimi (rejestrowanie zgłoszeń dotyczących usterek, konfiguracji usług, ulepszenie istniejących usług i tworzenie nowych usług)
* Analiza zgłoszeń problemowych i przekierowywanie spraw do właściwych zespołów z wynikami przeprowadzonej analizy
* Analiza usług zewnętrznych dostawców których obsługa nie jest aktualnie w portfolio naszego zespołu, a zostało zgłoszone zapotrzebowanie na uruchomienie danej usługi
* Opieka nad konkretnym obszarem wiedzy (w którym się specjalizujesz lub będziesz chciał wyspecjalizować) i dokumentowanie go na wewnętrzne potrzeby zespołu
* Aktywne uczestniczenie w regularnych spotkaniach (Governance Meeting) zespołowych w ramach, których wspólnie decydujemy o sprawach zespołowych
Forma wsparcia:
* System zgłoszeń Jira (cloud) jako główne narzędzie do rejestracji zgłoszeń
* Dodatkowe narzędzia komunikacji tj. email (Google Workspace) komunikator Slack oraz video konferencja (Google Meet, Slack)
* Praca na zgłoszeniach z dokładną jej dokumentacją
* Analiza zasobów klienta w tym jego witryny internetowej pod kątem dostępności danych na potrzebę prowadzenia kampanii marketingu online
* Uruchamianie, aktualizacja, weryfikacja i wyłączanie usług w obrębie marketingowego stacka technologicznego klienta
* Troubleshooting tychże usług
* Bieżąca współpraca z zespołami developerskimi (rejestrowanie zgłoszeń dotyczących usterek, konfiguracji usług, ulepszenie istniejących usług i tworzenie nowych usług)
* Analiza zgłoszeń problemowych i przekierowywanie spraw do właściwych zespołów z wynikami przeprowadzonej analizy
* Analiza usług zewnętrznych dostawców których obsługa nie jest aktualnie w portfolio naszego zespołu, a zostało zgłoszone zapotrzebowanie na uruchomienie danej usługi
* Opieka nad konkretnym obszarem wiedzy (w którym się specjalizujesz lub będziesz chciał wyspecjalizować) i dokumentowanie go na wewnętrzne potrzeby zespołu
* Aktywne uczestniczenie w regularnych spotkaniach (Governance Meeting) zespołowych w ramach, których wspólnie decydujemy o sprawach zespołowych
Forma wsparcia:
* System zgłoszeń Jira (cloud) jako główne narzędzie do rejestracji zgłoszeń
* Dodatkowe narzędzia komunikacji tj. email (Google Workspace) komunikator Slack oraz video konferencja (Google Meet, Slack)