Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google Analytics 4, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
Będziesz odpowiadać za tworzenie i automatyzację raportowania oraz ocenę efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
Będziesz analizować źródła ruchu i zachowania użytkowników w sklepie w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
Będziesz częścią młodego, ciekawego zespołu analityków
Ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
Uzgadnianie sald należności z tytułu dostaw i usług w PLN i walucie obcej oraz potwierdzanie sald zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozliczanie płatności
Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku
Kontrola kont księgowych i rejestrów VAT pod względem poprawności
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
Współtworzenie strategii kampanii partnerskich i określanie kluczowych wskaźników sukcesu
Monitorowanie i raportowanie wyników działań marketingowych realizowanych w ramach partnerstw
Współpraca z różnymi działami organizacji, w tym zespołami marketingowymi (również w języku angielskim), sprzedażowymi, działem kreacji oraz działem ds. współpracy z markami
Utrzymywanie pozytywnego wizerunku organizacji w relacjach partnerskich
Śledzenie trendów rynkowych i identyfikacja nowych możliwości partnerskich
Przeprowadzanie badań i analiz dotyczących efektywności działań partnerskich
Wykorzystywanie danych i wniosków do wprowadzania ulepszeń i optymalizacji działań partnerskich
Zapewnienie klarownej komunikacji między zespołami a partnerami biznesowymi
Księgowanie faktur zakupu towarów i usług, rozliczanie oraz księgowanie delegacji służbowych, wystawianie faktur sprzedaży usług
Uzgadnianie sald zobowiązań i należności z tytułu dostaw i usług w PLN i walucie obcej oraz potwierdzanie sald zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozliczanie płatności
Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku
Kontrola kont księgowych i rejestrów VAT pod względem poprawności
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
Dobór i doradztwo produktów zgodnie z identyfikacją marki i najnowszymi trendami modowymi
Współpraca z Głównym Kierownikiem VM
Tworzenie indywidulanych stylizacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów
Wizualna prezentacja sklepu: Odpowiedzialność za aranżację produktów, wystawy i całej przestrzeni sprzedażowej. Zdefiniowanie, zaprojektowanie i wdrożenie kreatywnej strategii visual merchandisingowej
Harmonizacja stylu: Łączenie elementów modowych i wizualnych w spójną estetykę, odzwierciedlającą markę
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni: Tworzenie otoczenia, które przyciąga uwagę klientów i stymuluje ich zmysły
Zrozumienie wizji marki: Doskonała znajomość wartości i celów marki, aby skutecznie przekazywać je poprzez wizualny aspekt sklepu
Analiza trendów: Monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Zapewnienie odpowiedniej i kompletnej oferty produktowej w obrębie podległych marek i grup asortymentowych, zapewniającej realizację założonych planów sprzedażowych
Sporządzanie propozycji budżetów zakupowych oraz realizacja założonych celów zakupowych
Rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców
Samodzielne negocjacje kontraktów handlowych z dostawcami w zakresie warunków współpracy oraz dobór asortymentu zgodnie z polityką zakupową firmy
Monitorowanie i analiza sprzedaży podległego asortymentu
Dobór i doradztwo produktów zgodnie z identyfikacją marki i najnowszymi trendami modowymi
Współpraca z Głównym Kierownikiem VM
Tworzenie indywidulanych stylizacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów
Wizualna prezentacja sklepu: Odpowiedzialność za aranżację produktów, wystawy i całej przestrzeni sprzedażowej. Zdefiniowanie, zaprojektowanie i wdrożenie kreatywnej strategii visual merchandisingowej
Harmonizacja stylu: Łączenie elementów modowych i wizualnych w spójną estetykę, odzwierciedlającą markę
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni: Tworzenie otoczenia, które przyciąga uwagę klientów i stymuluje ich zmysły
Zrozumienie wizji marki: Doskonała znajomość wartości i celów marki, aby skutecznie przekazywać je poprzez wizualny aspekt sklepu
Analiza trendów: Monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Poszukujemy utalentowanej krawcowej/ utalentowanego krawca z wyjątkową pasją do tworzenia wyrafinowanych i doskonale dopasowanych ubrań dla naszych klientów. Jako krawcowa/krawiec w naszym sklepie będziesz odpowiedzialna/y za kastomizację ubrań, dostosowując je do indywidualnych preferencji i potrzeb naszych klientów. Twoje umiejętności krawieckie będą kluczowe przy realizacji projektów dopasowanych do różnorodnych stylów i rozmiarów.
Oferowanie naszym klientom wysokiej jakości porad dotyczących stylizacji i trendów - profesjonalne doradztwo poparte wiedza o produktach i markach z portfolio
Zapewnienie naszym klientom doskonałej obsługi w oparciu o wartości naszej firmy
Współpraca ze Stylistą przy tworzeniu stylizacji dla klientów Salonu
Nawiązywanie i utrzymanie silnych relacji z klientami
Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
Profesjonalna prezentacja stylizacji i akcesoriów naszym klientom
Dbanie o estetyczną ekspozycję towaru i wizerunek salonu
Dobór i doradztwo produktów zgodnie z identyfikacją marki i najnowszymi trendami modowymi. Tworzenie indywidulanych stylizacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów
Wizualna prezentacja sklepu: odpowiedzialność za aranżację produktów, wystawy i całej przestrzeni sprzedażowej. Zdefiniowanie, zaprojektowanie i wdrożenie kreatywnej strategii visual merchandisingowej
Harmonizacja stylu: łączenie elementów modowych i wizualnych w spójną estetykę, odzwierciedlającą markę
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni: tworzenie otoczenia, które przyciąga uwagę klientów i stymuluje ich zmysły
Zrozumienie wizji marki: doskonała znajomość wartości i celów marki, aby skutecznie przekazywać je poprzez wizualny aspekt sklepu
Zrozumienie i rozwój wiedzy na temat poszczególnych marek dostępnych w portfolio, aby odpowiednio eksponować i łączyć produkty na sklepie
Analiza trendów: monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Dobór i doradzwto produktów zgodnie z identyfikacją marki i najnowszymi trendami modowymi.Tworzenie indywidaulanych stylizacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów
Wizualna prezentacja sklepu: Odpowiedzialność za aranżację produktów, wystawy i całej przestrzeni sprzedażowej. Zdefiniowanie, zaprojektowanie i wdrożenie kreatywnej strategii visual merchandisingowej
Harmonizacja stylu: Łączenie elementów modowych i wizualnych w spójną estetykę, odzwierciedlającą markę
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni: Tworzenie otoczenia, które przyciąga uwagę klientów i stymuluje ich zmysły
Zrozumienie wizji marki: Doskonała znajomość wartości i celów marki, aby skutecznie przekazywać je poprzez wizualny aspekt sklepu
Analiza trendów: Monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Zapewnienie odpowiedniej i kompletnej oferty produktowej w obrębie podległych marek i grup asortymentowych, zapewniającej realizację założonych planów sprzedażowych
Sporządzanie propozycji budżetów zakupowych oraz realizacja założonych celów zakupowych
Rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców
Samodzielne negocjacje kontraktów handlowych z dostawcami w zakresie warunków współpracy oraz dobór asortymentu zgodnie z polityką zakupową firmy
Monitorowanie i analiza sprzedaży podległego asortymentu
Ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
Uzgadnianie sald należności z tytułu dostaw i usług w PLN i walucie obcej oraz potwierdzanie sald zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozliczanie płatności
Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku
Kontrola kont księgowych i rejestrów VAT pod względem poprawności
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
Poszukujemy utalentowanej krawcowej/ utalentowanego krawca z wyjątkową pasją do tworzenia wyrafinowanych i doskonale dopasowanych ubrań dla naszych klientów. Jako krawcowa/krawiec w naszym sklepie będziesz odpowiedzialna/y za kastomizację ubrań, dostosowując je do indywidualnych preferencji i potrzeb naszych klientów. Twoje umiejętności krawieckie będą kluczowe przy realizacji projektów dopasowanych do różnorodnych stylów i rozmiarów.
Dobór i doradzwto produktów zgodnie z identyfikacją marki i najnowszymi trendami modowymi.Tworzenie indywidaulanych stylizacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów
Wizualna prezentacja sklepu: Odpowiedzialność za aranżację produktów, wystawy i całej przestrzeni sprzedażowej. Zdefiniowanie, zaprojektowanie i wdrożenie kreatywnej strategii visual merchandisingowej
Harmonizacja stylu: Łączenie elementów modowych i wizualnych w spójną estetykę, odzwierciedlającą markę
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni: Tworzenie otoczenia, które przyciąga uwagę klientów i stymuluje ich zmysły
Zrozumienie wizji marki: Doskonała znajomość wartości i celów marki, aby skutecznie przekazywać je poprzez wizualny aspekt sklepu
Analiza trendów: Monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Zarządzanie salonem dbając o jego płynne funkcjonowanie zgodnie z przyjętymi zasadami i procedurami
Zarządzanie zespołem pracowników (m.in. rekrutacja, szkolenie nowych pracowników, kontrola obsługi klienta)
Zapewnienie zysku poprzez kontrolę kosztów i zapobieganie stratom
Realizacja celów sprzedażowych poprzez szkolenia, motywowanie, mentoring i przekazywanie informacji zwrotnych pracownikom salonu
Utrzymanie doskonałego stanu salonu i standardów visual merchandisingowych
Budowanie trwałych relacji z Klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi
Przygotowywanie raportów na temat trendów zakupowych, potrzeb klientów, zysków itp
Proponowanie i wdrażanie innowacyjnych pomysłów zwiększających sprzedaż, umocnienie się marki oraz jej wyróżnienie się na tle konkurencji
Dbanie o utrzymywanie wysokich standardów operacyjnych w zakresie zarządzania asortymentem i jego prezentacji, procesów magazynowych i księgowych w sklepie
Poszukujemy odpowiedzialnego magazyniera, który będzie zarządzał naszym asortymentem oraz zapewniał sprawną organizację magazynu. Jako magazynier w naszym Concept Store będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, pakowanie, etykietowanie i przechowywanie towarów. Twoje umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły będą kluczowe, aby utrzymać nasze zapasy w porządku i zapewnić sprawną obsługę klientów
Ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
Uzgadnianie sald należności z tytułu dostaw i usług w PLN i walucie obcej oraz potwierdzanie sald zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozliczanie płatności
Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku
Kontrola kont księgowych i rejestrów VAT pod względem poprawności
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
Będziesz nadzorować narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. GA4 360, BigQuery, PowerBI, LookerStudio, Firebase) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych
Będziesz rozwijać raportowanie efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
Będziesz nadzorować analizy źródła ruchu i zachowania użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
Będziesz śledzić trendy i insight’y rynkowe w celu optymalizacji i rozwoju biznesu
Obejmiesz zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
Będziesz rozwijać obecne oraz wdrażać nowe narzędzia analityczne w firmie, aktywnie dzieląc się wiedzą i szkoląc innych
Wesprzesz managerów marketingu oraz management w procesach zarządzania budżetem marketingu
Zapewnienie odpowiedniej i kompletnej oferty produktowej w obrębie podległych marek i grup asortymentowych, zapewniającej realizację założonych planów sprzedażowych
Sporządzanie propozycji budżetów zakupowych oraz realizacja założonych celów zakupowych
Rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców
Samodzielne negocjacje kontraktów handlowych z dostawcami w zakresie warunków współpracy oraz dobór asortymentu zgodnie z polityką zakupową firmy
Monitorowanie i analiza sprzedaży podległego asortymentu
Kontrolowanie kosztów administracyjnych oraz realizowanie budżetu działu administracji
Uczestniczenie w opracowaniu budżetu administracyjnego firmy
Organizowanie współpracy z firmami podwykonawczymi (np. firmy remontowo-budowlane, serwisowe, kurierskie, sprzątające, wynajmujący itp.)
Zarządzanie powierzchniami biurowymi firmy, w tym dbanie o utrzymanie ich pełnej funkcjonalności, utrzymywanie relacji z wynajmującymi, wypełnianie obowiązków dotyczących nieruchomości nakładanych przez obowiązujące prawo
Nadzorowanie i koordynowanie zadań z zakresu zarządzania flotą pojazdów i miejscami parkingowymi
Zarządzanie procedurami i personelem Pick Up Point
Prowadzenie inicjatyw dla pracowników usprawniających funkcjonowanie biura np. inicjatywy ekologiczne, strefy co-workingowe
Wprowadzanie nowych rozwiązań usprawniających i unowocześniających działalnie biura
Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze
Nadzorowanie pracy podległego personelu, w tym pracowników administracyjno-biurowych, sekretariatu itp
Ujmowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
Uzgadnianie sald należności z tytułu dostaw i usług w PLN i walucie obcej oraz potwierdzanie sald zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozliczanie płatności
Uczestniczenie w procesie zamykania miesiąca i roku
Kontrola kont księgowych i rejestrów VAT pod względem poprawności
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
tworzenie, wydawanie i opracowywanie harmonogramu publikacji oraz treści publikacji do digitalowego magazynu Journal: (https://answear.com/blog/)
kreowanie i realizacja autorskiej wizji rozwoju Journala (zarówno w wersji struktury i wyglądu sekcji, jak i treści i poruszanej tematyki)
pisanie tekstów (research i wybór tematów/współpraca z markami z oferty answear.com/teksty o akcjach specjalnych/wywiady, itp.)
dobór grafik ilustrujących treść (z zasobów wewnętrznych, a także zlecanie zapotrzebowania na wykonanie grafik i sesji zdjęciowych)
kontakt z współtwórcami treści (blogerzy, autorzy zewnętrzni, influencerzy itd.)
research potencjalnych autorów, uzgadnianie i koordynacja współpracy mając na uwadze m.in. przewidywany budżet, umowy, zakresy treści wynikające z harmonogramu komunikacji oraz publikowanie gotowych materiałów
podstawowe prace graficzne – np. dostosowywanie wymiarów grafik do publikacji z pomocą Canvy
praca z edytorem wordpress (obsługa edytora klasycznego i blokowego, umieszczanie tekstu i grafik, ustawienia SEO, publikacja lub planowanie wpisów)
obsługa podstawowych funkcji wordpress (widżety, arkusze stylu)
monitoring i analiza statystyk odwiedzin i aktywności na blogu - obsługa Looker Studio
współpraca z działem SEO, wybór tematów artykułów, pisanie tekstów zgodnie z wytycznymi seo /publikacja gotowych artykułów/ optymalizacja starszych treści
współpraca z rynkami zagranicznymi - przygotowywanie i tłumaczenie tekstów na język angielski na potrzeby tłumaczeń zagranicznych wersji
pomoc i supervising wyglądu i treści Journala w wersjach na rynkach zagranicznych
copywriting i korekta – wspomaganie działu komunikacji
tworzenie różnych form pisemnych od nieszablonowych życzeń po oryginalną notkę prasową
Робота з каталогом товарів: публікація їх на вебсайті та безліч перекладів – так, то є правда. Створення та перевірка описів товарів, текстового контенту, перевірка стандартів встановлених Answear, дотримання стандартів Tone of Voice, планування та реалізація акцій у співпраці з Відділами Art, Marketing тощо
Значна кількість праці з перекладами ENG, PL -> UA + RU необхідними для функціонування вебсайту. Креативність тексту є вимогою
Постійна співпраця з Відділами - Маркетингу, PR, SEO/SEM, Товарів та байінгу, Логістики, Графічним, Обслуговування клієнтів тощо. Планування та реалізація контент-плану Українського ринку. Велкам у необхідність швидкого адаптування у міжнародному середовищі, це – безцінний досвід
У співпраці з Відділом Art та Координаторами – планування та реалізація розсилки (newsletter), app pushes, web pushes тощо
Zapewnienie terminowych i jakościowych dostaw zamówień do ostatecznych klientów, przy zapewnieniu optymalnego poziomu kosztów transportu
Prowadzenie negocjacji transportowych dla dostaw do 11 obsługiwanych rynków przez Answear.com, do salonów Medicine oraz dla dostaw z centrum dystrybucyjnego do lokalnych magazynów firm kurierskich
Budżetowanie i realizacja planów finansowych
Kontrola kosztów, czasu i jakości dostaw
Zapewnienie realizacji założonych celów
Zapewnienie optymalnej architektury transportowej
Proponowanie nowych rozwiązań zmniejszających koszty transportu
Zarządzanie zespołem złożonym z 3 specjalistów ds. transportu
Planowanie rozwiązań transportowych i badanie ich opłacalności dla nowych rynków
prowadzenie, współorganizacja i uczestnictwo w zróżnicowanych projektach PR wynikających z planu marketingowego
inicjowanie i koordynowanie projektów mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki
wdrażanie strategii komunikacji marki zgodnej z brand manualem
kreowanie i redagowanie tekstów – komunikatów i notek prasowych, advertoriali, odpowiedzi do mediów, tworzenie wywiadów i materiałów dotyczących projektów specjalnych oraz funkcjonowania i sukcesów firmy
monitorowanie i analiza skuteczności podejmowanych działań PR
budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, liderami opinii, organizacjami współpracującymi (fundacje), ludźmi z branży e-commerce i fashion
Collaboration with other departments during the process of Sales plan implementation (Marketing det, PR dept, SEO/SEM dept, Art dept, Logistics dept +)
Kontrolowanie i rozwijanie narzędzi analitycznych oraz raportujących (m.in. Google analytics360, GA4, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru i danych o zachowaniach klientów
Przygotowanie raportów i rekomendacji związanych z realizacją KPI e-commerce firmy - odpowiedzialność za gromadzenie i przegląd danych dotyczących ruchu na stronie internetowej, współczynników konwersji, wydatków na reklamę itp
Współpraca z działem marketingu poprzez dostarczanie raportów, analiz i rekomendacji wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
Wsparcie działu marketingu w analizie efektów kampanii
Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla modułu enhanced e-commerce, wdrażanie zmian na stronie oraz integracje z systemami reklamowymi z wykorzystaniem Google Tag Managera
Zapewnienie odpowiedniej i kompletnej oferty produktowej w obrębie podległych marek i grup asortymentowych, zapewniającej realizację założonych planów sprzedażowych
Sporządzanie propozycji budżetów zakupowych oraz realizacja założonych celów zakupowych
Rozwój bieżącej współpracy z dostawcami w kraju i zagranicą, a także pozyskiwanie nowych dostawców
Samodzielne negocjacje kontraktów handlowych z dostawcami w zakresie warunków współpracy oraz dobór asortymentu zgodnie z polityką zakupową firmy
Monitorowanie i analiza sprzedaży podległego asortymentu