Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (150)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 150 )
Specjalista ds. Zakupów
Doktora Rudolfa Diesla 9, Niepołomice
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ścisła współpraca wewnątrz organizacji z zespołem zajmującym się realizacją polityki narzędziowej firmy (zakup/naprawa narzędzi wykorzystywanych przez dostawcę do produkcji komponentów)
realizacja projektów mających na celu obniżenie kosztów zakupu komponentów do produkcji wyrobów gotowych
przygotowywanie zapytań ofertowych
porównywanie ofert, negocjacje, wybór dostawców i przygotowywanie zamówień zakupowych
bieżący nadzór nad statusem prowadzonych projektów
dbałość o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminowości, warunków dostaw oraz terminów płatności
odpowiedzialność za funkcjonalne, ergonomiczne i zgodne z przepisami BHP zaplanowanie i rozmieszczenie maszyn (również relokacje),
prowadzenie projektów zgodnie z procedurą industrializacji, w ramach celów,
odpowiedzialność za rozwój procesu produkcyjnego w tym modyfikacje i optymalizacje linii produkcyjnych w celu usprawnienia jakości i produktywności, opisanie procesu za pomocą instrukcji stanowiskowych etc
odpowiedzialność za aktualność dokumentacji techniczno - ruchowej,
wprowadzanie zmian inżynieryjnych w ramach procesów ECR, IPC etc./usprawniających proces montażu,
projektowanie procesów / maszyn zgodnie z zasadami LEAN i SPS,
weryfikacja wydajności procesu produkcyjnego za pomocą narzędzi SPS/ MTM
zakupy sprzętu, narzędzi w zależności od zużycia,
wprowadzanie i zarządzanie danymi inżynieryjnymi w systemie ERP (jak BOM, Routing, etc.),
opracowywanie działań mających na celu usuwanie niezgodności, monitorowanie wdrożenia i efektywności,
proponowanie / wspieranie rozwoju produktu w seryjnej produkcji,
potwierdzenie zgodności komponentów i systemów ze specyfikacja techniczną,
• rozwój nowego produktu lub usługi dla linii biznesowych i wybór najbardziej efektywnego rozwiązania w odniesieniu do celów projektu a także obecnych i przyszłych zakupów komponentów do produkcji seryjnej
• wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
• realizację procesu zakupowego we wszystkich bezpośrednich kategoriach zakupów komponentów do produkcji oraz komponentów i inwestycji dla nowych uruchomień i rozwoju produktu
Twój zakres obowiązków:
• identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
• definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
• wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
• rozwój nowego produktu lub usługi dla linii biznesowych i wybór najbardziej efektywnego rozwiązania w odniesieniu do celów • projektu a także obecnych i przyszłych zakupów komponentów do produkcji seryjnej
• wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
• realizację procesu zakupowego we wszystkich bezpośrednich kategoriach zakupów komponentów do produkcji oraz • komponentów i inwestycji dla nowych uruchomień i rozwoju produktu
Twój zakres obowiązków:
• identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
• definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
• wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
wykonywanie badań wstępnych i definicyjnych dla procesów montażu i kontroli, zgodnie z Systemem Produkcyjnym Somfy
tworzenie specyfikacji (projektowanie nowych urządzeń lub zautomatyzowanych programów wyposażenia)
przeprowadzanie konsultacji z dostawcami
weryfikacja rozwiązań technicznych/usprawnianie, w szczególności aspekty związane z automatyzacją naszych urządzeń
prowadzenie analiz funkcjonalnych i analiz organicznych automatyzacji
współpraca przy opracowywaniu produktów, w szczególności poprzez definiowanie ograniczeń przemysłowych
tworzenie cykli kontroli produktów zgodnie ze specyfikacjami jakościowymi
zapewnienie nadzoru nad realizacją urządzeń (od opracowania i odbioru u naszych dostawców maszyn specjalnych, aż po ich uruchomienie i kwalifikację)
zapewnienie wsparcia technicznego i koordynacja modyfikacji niezbędnych do optymalizacji procesów montażu
wspieranie rozwoju firmy (udoskonalanie standardów Somfy, formalizacja metodologii pracy, wkład w feedback, proponowanie działań usprawniających i zwiększających niezawodność, wsparcie techniczne dla Projektowanie procesów / maszyn zgodnie z zasadami LEAN i SPS oraz dobrymi praktykami branżowymi
opisanie procesu i przygotowanie instrukcji stanowiskowych, dokumentacji techniczno - ruchowej , schematów elektrycznych, etc
dokonywanie zmian programowych w sterownikach PLC
programowanie robotów FANUC i Kuka
odpowiedzialność za wprowadzanie nowych maszyn i urządzeń na halę w ramach procedur industrializacji i założeń projektowych oraz innych wymaganych przez Grupę Somfy
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z dostawcami (w tym wizyty u dostawców, spotkania na terenie firmy, spotkania on-line)
Poszukiwanie nowych dostawców celem rozszerzenia aktualnej bazy dostawców (poprzez monitorowanie rynku, analiza trendów, spotkania bezpośrednie oraz wysyłanie RFI)
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie oraz ostateczna akceptacja warunków handlowych
Zawieranie nowych kontraktów, przygotowanie zamówień zakupowych
Przeprowadzanie analiz rynkowych oraz monitorowanie bieżących umów z dostawcami
Ocena i monitorowanie wydajności dostawców
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem u dostawców
Wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
Partycypacja w globalnych projektach zakupowych
Wsparcie merytoryczne i uczestnictwo w procesach negocjacyjnych dla innych jednostek grupy SOMFY
Wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
Realizację procesu zakupowego we wszystkich pośrednich kategoriach zakupów (inwestycje, personel tymczasowy, transport, utrzymanie ruchu, energia, marketing, usługi intelektualne, zarządzanie obiektami, materiały biurowe i przemysłowe, budynki itp.)
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z dostawcami (w tym wizyty u dostawców, spotkania na terenie firmy, spotkania on-line)
Poszukiwanie nowych dostawców celem rozszerzenia aktualnej bazy dostawców (poprzez monitorowanie rynku, analiza trendów, spotkania bezpośrednie oraz wysyłanie RFI)
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie oraz ostateczna akceptacja warunków handlowych
Zawieranie nowych kontraktów, przygotowanie zamówień zakupowych
Przeprowadzanie analiz rynkowych oraz monitorowanie bieżących umów z dostawcami
Ocena i monitorowanie wydajności dostawców
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem u dostawców
Wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
Partycypacja w globalnych projektach zakupowych
Wsparcie merytoryczne i uczestnictwo w procesach negocjacyjnych dla innych jednostek grupy SOMFY
zarządzanie panelem dostawców produktów elektronicznych poprzez monitorowanie ich działań w ramach wspólnie ustalonych celów
praca nad rocznymi planami redukcji oraz optymalizacji kosztów zakupów
wspieranie wszystkich planów ciągłego doskonalenia dla Dostawców we współpracy z różnymi Partnerami Biznesowymi
realizowanie wszelkich działań mających na celu zabezpieczenie dostaw do fabryk Grupy SOMFY w szczególności zapewnienia dostawcom pełnych zdolności produkcyjnych
wsparcie zakładów produkcyjnych w zarządzaniu ewentualnymi kryzysami w łańcuchu dostaw
wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
zawieranie umów oraz przygotowanie zamówień zakupowych
przeprowadzanie analiz rynkowych
identyfikacja i zarządzanie ryzykiem u dostawców
wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
applicate APQP with Suppliers for required new product or process modification related with drawing, specification, or Process Change Notification
define and implement the development of the supplier process on the Quality, Cost, Time and Technical (QCDT) scenario and ensure industrial performance
lead the definition and validation of supplier product/process validation plans
deploys the purchasing process and drives operational excellence internally and with our suppliers
ensure the transfer to the production sites of the development files as well as stakes and knowledge of the project for successful series life
performing supplier process and system audits
follow and evaluate supplier 8D analysis and supervise executing of corrective action in problem occurred during project phase
zarządzanie panelem dostawców produktów elektronicznych poprzez monitorowanie ich działań w ramach wspólnie ustalonych celów
praca nad rocznymi planami redukcji oraz optymalizacji kosztów zakupów
wspieranie wszystkich planów ciągłego doskonalenia dla Dostawców we współpracy z różnymi Partnerami Biznesowymi
realizowanie wszelkich działań mających na celu zabezpieczenie dostaw do fabryk Grupy SOMFY w szczególności zapewnienia dostawcom pełnych zdolności produkcyjnych
wsparcie zakładów produkcyjnych w zarządzaniu ewentualnymi kryzysami w łańcuchu dostaw
wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
zawieranie umów oraz przygotowanie zamówień zakupowych
przeprowadzanie analiz rynkowych
identyfikacja i zarządzanie ryzykiem u dostawców
wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
wykonywanie badań wstępnych i definicyjnych dla procesów montażu i kontroli, zgodnie z Systemem Produkcyjnym Somfy
tworzenie specyfikacji (projektowanie nowych urządzeń lub zautomatyzowanych programów wyposażenia)
przeprowadzanie konsultacji z dostawcami
weryfikacja rozwiązań technicznych/usprawnianie, w szczególności aspekty związane z automatyzacją naszych urządzeń
prowadzenie analiz funkcjonalnych i analiz organicznych automatyzacji
współpraca przy opracowywaniu produktów, w szczególności poprzez definiowanie ograniczeń przemysłowych
tworzenie cykli kontroli produktów zgodnie ze specyfikacjami jakościowymi
zapewnienie nadzoru nad realizacją urządzeń (od opracowania i odbioru u naszych dostawców maszyn specjalnych, aż po ich uruchomienie i kwalifikację)
zapewnienie wsparcia technicznego i koordynacja modyfikacji niezbędnych do optymalizacji procesów montażu
wspieranie rozwoju firmy (udoskonalanie standardów Somfy, formalizacja metodologii pracy, wkład w feedback, proponowanie działań usprawniających i zwiększających niezawodność, wsparcie techniczne dla Projektowanie procesów / maszyn zgodnie z zasadami LEAN i SPS oraz dobrymi praktykami branżowymi
opisanie procesu i przygotowanie instrukcji stanowiskowych, dokumentacji techniczno - ruchowej , schematów elektrycznych, etc
dokonywanie zmian programowych w sterownikach PLC
programowanie robotów FANUC i Kuka
odpowiedzialność za wprowadzanie nowych maszyn i urządzeń na halę w ramach procedur industrializacji i założeń projektowych oraz innych wymaganych przez Grupę Somfy
applicate APQP with Suppliers for new product or process/product modification related with drawing, specification, or Process Change Notification in R&D Department
define and implement the development of the supplier process on the Quality, Cost, Time and Technical (QCDT) scenario and ensure industrial performance
lead the definition and validation of supplier product/process validation plans
deploys the purchasing process and drives operational excellence internally and with our suppliers
ensure the transfer to the production sites of the development files as well as stakes and knowledge of the project for successful series life
performing supplier process and system audits
follow and evaluate supplier 8D analysis and supervise executing of corrective action in problem occurred during project phase
Zapewnienie ciągłości procesów logistycznych w magazynie regionalnym oraz ich optymalizacja pod względem kosztów, jakości i wydajności
Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia magazynu, zapewnienie standardów pracy zgodnej z BHP
Wdrażanie nowych rozwiązań, narzędzi, procedur logistycznych dostosowanych do standardów grupy oraz zapewniających ciągłe podnoszenie poziomu zadowolenia klientów
Aktywne uczestnictwo w projektach lokalnych i międzynarodowych dotyczących łańcucha dostaw
Dbanie o wysoki poziom relacji i współpracy w magazynie, z pozostałymi działami (finanse, zakupy, IT, i in.) oraz partnerami zewnętrznymi (klienci, agencje celne, firmy transportowe, dostawcy wyposażenia magazynu, i in.)
Zapewnienie ciągłości procesów logistycznych w magazynie regionalnym oraz ich optymalizacja pod względem kosztów, jakości i wydajności
Odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia magazynu, zapewnienie standardów pracy zgodnej z BHP
Wdrażanie nowych rozwiązań, narzędzi, procedur logistycznych dostosowanych do standardów grupy oraz zapewniających ciągłe podnoszenie poziomu zadowolenia klientów
Aktywne uczestnictwo w projektach lokalnych i międzynarodowych dotyczących łańcucha dostaw
Dbanie o wysoki poziom relacji i współpracy w magazynie, z pozostałymi działami (finanse, zakupy, IT, i in.) oraz partnerami zewnętrznymi (klienci, agencje celne, firmy transportowe, dostawcy wyposażenia magazynu, i in.)
Obsługa procesu reklamacji do klientów, analiza przyczyn źródłowych, planowanie oraz nadzór nad działaniami,
Przygotowanie, nadzorowanie oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę poziomu jakości na podległym obszarze produkcji (8D, Kaizen, Projekty Lean etc.),
Aktualizacja i nadzór nad dokumentacją jakościową na podległym obszarze produkcji (Instrukcje kontroli, arkusze kontrolne, Control Plan, PFMEA),
Nadzór nad procesem Audytu Produktu,
Nadzór nad procesem walidacji komponentów dla podległych rodzin produktu,
Uczestnictwo od strony jakości w procesie wdrożeń dla nowych maszyn, linii produkcyjnych etc.,
Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych raportów podsumowujących wyniki jakościowe na podległym obszarze produkcyjnym,
Nadzór nad audytami procesu produkcyjnego,
Monitorowanie wskaźników jakości wewnętrznej (raport dzienny, tygodniowy, miesięczny) oraz reagowanie na przekroczenia celów w oparciu o Pareto braków,
Zgłaszanie wykrytych niezgodności dotyczących komponentów/półwyrobów (5W2H) do działu SQA oraz dostawców wewnętrznych i monitorowanie podjętych działań,
podejmowanie działań natychmiastowych/zabezpieczających 3D w przypadku reklamacji od klienta (alert jakościowy, sortowanie magazynu itp
zgłaszanie wykrytych niezgodności dotyczących komponentów, półproduktów oraz standardów na linii (5W2H);
wstępna analiza wyrobów niezgodnych (zwroty od klienta, zwroty z linii, zatrzymania produkcji), podjęcie akcji natychmiastowych i korygujących;
dzienne raportowania wskaźnika dla wyrobów niezgodnych (PPM), podejmowanie akcji natychmiastowych, w przypadku przekroczeń;
wspieranie operatorów produkcji w obszarze jakości poprzez szkolenia operatorów, walidacje operatorów po okresie szkoleniowym, weryfikacje poprawności wykonywania czynności kontrolnych;
utrzymywanie standardu 5S w obrębie czerwonej klatki NQUAL;
weryfikacja przestrzegania standardów w obszarze produkcji i natychmiastowa reakcja w przypadku wykrycia niezgodności;
zaangażowanie w działania/projekty mające na celu poprawę poziomu jakości na podległym Obszarze Produkcji (8D, Kaizen, projekty Lean itd.);
realizacja zadań wynikających z planów poprawy jakości wyznaczanych przez Inżynierów Jakości
Odpowiedzialność za funkcjonalne, ergonomiczne i zgodne z przepisami BHP zaplanowanie i rozmieszczenie maszyn oraz ich relokacja
Odpowiedzialność za wprowadzanie nowych maszyn i urządzeń na halę w ramach procedur industrializacji i założeń projektowych
Projektowanie procesów / maszyn zgodnie z zasadami LEAN i SPS
Prowadzenie projektów zgodnie z procedurą industrializacji, w ramach celów
Odpowiedzialność za poprawne opisanie procesu i przygotowanie instrukcji stanowiskowych
Wprowadzanie zmian inżynieryjnych oraz wspieranie wdrażania nowych procesów (industrializacja) oraz produktów do produkcji seryjnej w ramach procesu ECR, IPC etc
Zakupy sprzętu, narzędzi w zależności od zużycia,
Wprowadzanie i zarządzanie danymi inżynieryjnymi w systemie ERP (BOM, Routing, etc.)
Ocena / weryfikacja wydajności za pomocą narzędzi MTM/ SPS
Koordynacja / Wsparcie uruchomienia produkcji nowych produktów w bliskiej kooperacji z innymi inżynierami (włączając zagranice)
Opracowanie działań mających na celu usuwanie niezgodności, monitorowanie wdrożenia i efektywności w ramach projektu
Odpowiedzialność za aktualność dokumentacji techniczno - ruchowej na każdym etapie projektu
Raportowanie postępu w projektach oraz punktów krytycznych – eskalacja na spotkaniach przeglądowych jak i poza nimi
Wspieranie/prowadzenie analiz 8D
Wsparcie produkcji wiedzą o produkcie
Proponowanie / Wsparcie rozwoju produktu w seryjnej produkcji
Proponowanie / Wsparcie biznesu (produkcji) w redukcji kosztów wyrobu
Rozwój produktów kontroli automatycznego otwierania i zamykania w obszarze H&B
Potwierdzenie zgodności komponentów i systemów ze specyfikacja techniczną
Koordynacja działań związanych ze zmianami inżynierskimi (ECR/ECN)
Wsparcie zespołu w rozwoju produktu podczas walidacji produkcji seryjnej
wdrażanie strategii zakupowej w commodity komponentów metalowych
identyfikację potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
realizację procesu zakupowego we wszystkich fazach RFI, RFQ, AFQ, PO we współpracy z partnerami biznesowymi
dbałość o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, ciągłe dążenie do optymalizacji kosztowej usprawnień logistycznych i zapewnienia jak najlepszej jakości kupowanych towarów
rozwiązywanie problemów z dostawami za zasadzie ad hoc
osiąganie rocznych celów zakupowych
współpracę z korporacyjną organizacją zakupową
definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
przeprowadzanie analiz rynkowych oraz bieżące monitorowanie dostawców
ocenę i monitorowanie wydajności dostawców
identyfikację i zarządzanie ryzykiem u dostawców
wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
applicate APQP with Suppliers for required product or process modification related with drawing, specification, or Process Change Notification,
define and implement the development of the supplier process on the Quality, Cost, Time and Technical (QCDT) scenario and ensure industrial performance,
lead the definition and validation of supplier product/process validation plans,
deploys the purchasing process and drives operational excellence internally and with our suppliers,
ensure the transfer to the production sites of the development files as well as stakes and knowledge of the project for successful series life,
performing supplier process and system audits,
follow and evaluate supplier 8D analysis and supervise executing of corrective action in problem occurred during project phase
Inżynier ds. Projektów i Wsparcia Procesu Produkcyjnego
Doktora Rudolfa Diesla 9, Niepołomice
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odpowiedzialność za funkcjonalne, ergonomiczne i zgodne z przepisami BHP zaplanowanie i rozmieszczenie maszyn oraz ich relokacja
odpowiedzialność za wprowadzanie nowych maszyn i urządzeń na halę w ramach procedur industrializacji i założeń projektowych
projektowanie procesów / maszyn zgodnie z zasadami LEAN i SPS
prowadzenie projektów zgodnie z procedurą industrializacji, w ramach celów
odpowiedzialność za poprawne opisanie procesu i przygotowanie instrukcji stanowiskowych
wprowadzanie zmian inżynieryjnych oraz wspieranie wdrażania nowych procesów (industrializacja) oraz produktów do produkcji seryjnej w ramach procesu ECR, IPC etc
zakupy sprzętu, narzędzi w zależności od zużycia,
wprowadzanie i zarządzanie danymi inżynieryjnymi w systemie ERP (BOM, Routing, etc.)
ocena / weryfikacja wydajności za pomocą narzędzi MTM/ SPS
koordynacja / wsparcie uruchomienia produkcji nowych produktów w bliskiej kooperacji z innymi inżynierami (włączając zagranice)
opracowanie działań mających na celu usuwanie niezgodności, monitorowanie wdrożenia i efektywności w ramach projektu
odpowiedzialność za aktualność dokumentacji techniczno - ruchowej na każdym etapie projektu
raportowanie postępu w projektach oraz punktów krytycznych – eskalacja na spotkaniach przeglądowych jak i poza nimi
wspieranie/prowadzenie analiz 8D
wsparcie produkcji wiedzą o produkcie
proponowanie / wsparcie rozwoju produktu w seryjnej produkcji
proponowanie / wsparcie biznesu (produkcji) w redukcji kosztów wyrobu
rozwój produktów kontroli automatycznego otwierania i zamykania w obszarze H&B
potwierdzenie zgodności komponentów i systemów ze specyfikacja techniczną
koordynacja działań związanych ze zmianami inżynierskimi (ECR/ECN)
wsparcie zespołu w rozwoju produktu podczas walidacji produkcji seryjnej
wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
realizację procesu zakupowego we wszystkich pośrednich kategoriach zakupów (inwestycje, personel tymczasowy, transport, energia, marketing, usługi intelektualne, zarządzanie obiektami, materiały biurowe i przemysłowe, budynki itp.)
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
wykonywanie testów (mechanicznych, elektrycznych i zmęczeniowych) na napędach do żaluzji i rolet oraz ich komponentach zgodnie z planem i bieżącymi zleceniami,
analiza wyników testów oraz sporządzanie raportów z przeprowadzonych badań,
opracowywanie planów testów (VAPR) na potrzeby walidacji nowych i prototypowych części, oraz części po zmianach i transferach,
wdrażanie standardów 5S, standardów jakościowych oraz ich utrzymywanie i ciągły rozwój w laboratorium,
wdrażanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas codziennej pracy,
konserwacja sprzętu laboratoryjnego,
zapewnienie usprawnień w przypadku problemów technicznych,
udział w rozwiązywaniu problemów przy użyciu metody i narzędzi 8D
wdrażanie strategii zakupowej w commodity komponentów metalowych
identyfikację potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
realizację procesu zakupowego we wszystkich fazach RFI, RFQ, AFQ, PO we współpracy z partnerami biznesowymi
dbałość o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, ciągłe dążenie do optymalizacji kosztowej usprawnień logistycznych i zapewnienia jak najlepszej jakości kupowanych towarów
rozwiązywanie problemów z dostawami za zasadzie ad hoc
osiąganie rocznych celów zakupowych
współpracę z korporacyjną organizacją zakupową
definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
przeprowadzanie analiz rynkowych oraz bieżące monitorowanie dostawców
ocenę i monitorowanie wydajności dostawców
identyfikację i zarządzanie ryzykiem u dostawców
wdrażanie synergii zakupowych z innymi jednostkami w grupie
wykonywanie testów (mechanicznych, elektrycznych i zmęczeniowych) na silnikach elektrycznych oraz ich komponentach zgodnie z planem i bieżącymi zleceniami,
opracowywanie planów testów (VAPR) na potrzeby walidacji nowych i prototypowych części, oraz części po zmianach i transferach,
przygotowywanie raportów z przeprowadzonych badań i publikowanie wyników testów za pomocą oprogramowania Teamcenter Crossroads Siemens,
przygotowanie instrukcji dotyczących wykonywania testów,
ciągły rozwój laboratorium, opracowywanie i wdrażanie nowych metod wykonywania testów,
szkolenie pracowników w zakresie przygotowywania testów i przeprowadzania badań,
szkolenie pracowników z zakresu wystawiania zleceń w bazie Teamcenter Crossroad,
wdrażanie standardów 5S, standardów jakościowych oraz ich utrzymywanie i ciągły rozwój w laboratorium,
wdrażanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas codziennej pracy,
konserwacja sprzętu laboratoryjnego,
zapewnienie usprawnień w przypadku problemów technicznych,
udział w rozwiązywaniu problemów przy użyciu metody i narzędzi 8D
wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
realizację procesu zakupowego we wszystkich pośrednich kategoriach zakupów (inwestycje, personel tymczasowy, transport, energia, marketing, usługi intelektualne, zarządzanie obiektami, materiały biurowe i przemysłowe, budynki itp.)
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
Applicate APQP with Suppliers for required product or process modification related with drawing, specification, or Process Change Notification,
Define and implement the development of the supplier process on the Quality, Cost, Time and Technical (QCDT) scenario and ensure industrial performance,
Lead the definition and validation of supplier product/process validation plans,
Deploys the purchasing process and drives operational excellence internally and with our suppliers,
Ensure the transfer to the production sites of the development files as well as stakes and knowledge of the project for successful series life,
Performing supplier process and system audits,
Follow and evaluate supplier 8D analysis and supervise executing of corrective action in problem occurred during project phase
wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
realizację procesu zakupowego we wszystkich pośrednich kategoriach zakupów (inwestycje, personel tymczasowy, transport, energia, marketing, usługi intelektualne, zarządzanie obiektami, materiały biurowe i przemysłowe, budynki itp.)
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
podejmowanie działań natychmiastowych/zabezpieczających 3D w przypadku reklamacji od klienta (alert jakościowy, sortowanie magazynu itp
zgłaszanie wykrytych niezgodności dotyczących komponentów, półproduktów oraz standardów na linii (5W2H);
wstępna analiza wyrobów niezgodnych (zwroty od klienta, zwroty z linii, zatrzymania produkcji), podjęcie akcji natychmiastowych i korygujących;
dzienne raportowania wskaźnika dla wyrobów niezgodnych (PPM), podejmowanie akcji natychmiastowych, w przypadku przekroczeń;
wspieranie operatorów produkcji w obszarze jakości poprzez szkolenia operatorów, walidacje operatorów po okresie szkoleniowym, weryfikacje poprawności wykonywania czynności kontrolnych;
utrzymywanie standardu 5S w obrębie czerwonej klatki NQUAL;
weryfikacja przestrzegania standardów w obszarze produkcji i natychmiastowa reakcja w przypadku wykrycia niezgodności;
zaangażowanie w działania/projekty mające na celu poprawę poziomu jakości na podległym Obszarze Produkcji (8D, Kaizen, projekty Lean itd.);
realizacja zadań wynikających z planów poprawy jakości wyznaczanych przez Inżynierów Jakości
wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii
realizację procesu zakupowego we wszystkich pośrednich kategoriach zakupów (inwestycje, personel tymczasowy, transport, energia, marketing, usługi intelektualne, zarządzanie obiektami, materiały biurowe i przemysłowe, budynki itp.)
Identyfikacja potrzeb zakupowych twoich partnerów biznesowych
Definiowanie strategii negocjacyjnych z partnerami biznesowymi
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych
ścisła współpraca wewnątrz organizacji z zespołem zajmującym się realizacją polityki narzędziowej firmy (zakup/naprawa narzędzi wykorzystywanych przez dostawcę do produkcji komponentów),
realizacja projektów mających na celu obniżenie kosztów zakupu komponentów do produkcji wyrobów gotowych,
przygotowywanie zapytań ofertowych,
porównywanie ofert, negocjacje, wybór dostawców i przygotowywanie zamówień zakupowych,
bieżący nadzór nad statusem prowadzonych projektów,
dbałość o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminowości, warunków dostaw oraz terminów płatności,