Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Aleja Generała Antoniego Chruściela „Montera” 105, Rembertów, Warszawa
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Księgowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wykonywanie prac związanych z obiegiem faktur i rachunków zakupu (rejestracja, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie do sprawdzenia pod względem merytorycznym)
Przygotowywanie raportów oraz analiz
Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych
Rozliczanie zaliczek krajowych i zagranicznych, uzgodnienie kont zaliczkowych pracowników
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
Uzgodnienie w formie pisemnej „potwierdzeń sald”
Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – bank, GUS, ZUS, US, audytorzy
Przygotowanie danych do sprawozdań dla GUS, MON
Udział w inwentaryzacjach bilansowych
Sporządzanie arkuszy pomocniczych do projektów badawczych
Sporządzanie przelewów bankowych
Uzgodnienie obrotów i sald ksiąg pomocniczych z księgą główną
Udział w rozliczeniu kosztów na poszczególne projekty
1. Utrzymywanie terenów przyległych do obiektów w czystości poprzez zamiatanie parkingów
chodników i ulic.
2. Wykonywanie prac porządkowych wokół budynków.
3. W okresie letnim zgrabianie i usuwanie liści.
4. Okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z terenu
posypywanie piaskiem chodników.
5. Wykonywanie prac gospodarczo-konserwacyjnych w obsługiwanych obiektach
w tym: - malowanie konstrukcji budowlanych
elementów metalowych i drewnianych; - wyrównywanie ścian gładzią gipsową
szlifowanie ścian
szpachlowanie; - przyrządzanie i mieszanie farb
zapraw malarskich; - pokrywanie powierzchni ścian i sufitów farbami akrylowymi; - malowanie ram i futryn farbami akrylowymi; - reperacje powłok malarskich i podłoża; - usuwanie starej powłoki farb z powierzchni przeznaczonej do malowania.
6. Bieżąca konserwacja przydzielonego sprzętu.
7. Wykonywanie pracy z uwzględnieniem środków technicznych
norm i przepisów jak również z wykorzystaniem wiedzy technicznej
niezbędnych przy organizacji zleconej pracy
w tym dotyczących:
- znajomości technologii wykonywania robót konserwacyjnych;
- znajomości podstawowych narzędzi
sprzętu i urządzeń stosowanych przy robotach konserwacyjnych.
8. Bezzwłoczne powiadamianie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu używanego sprzętu i urządzeń.
9. Wykonywanie zadań porządkowogospodarczych podczas imprez masowych i zgromadzeń publicznych
- księgowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - wykonywanie prac związanych z obiegiem faktur i rachunków zakupu (rejestracja
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym
przygotowanie do sprawdzenia pod względem merytorycznym)
- przygotowywanie raportów oraz analiz
- rozliczanie zaliczek krajowych i zagranicznych
uzgodnienie kont zaliczkowych
pracowników
- przygotowanie wezwań do zapłaty
naliczenia odsetek z tytułu nieterminowych zapłat.
- uzgodnienie w formie pisemnej potwierdzeń sald
- kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi bank
GUS
ZUS
US
audytorzy
- przygotowanie danych do sprawozdań dla GUS
MON.
- przygotowanie materiałów (zestawień) do sporządzania rocznego
sprawozdania finansowego
- udział w inwentaryzacjach bilansowych
- sporządzanie arkuszy pomocniczych do projektów
badawczych
- sporządzanie przelewów bankowych
- uzgodnienie obrotów i sald ksiąg pomocniczych z księgą główną
- udział w rozliczeniu kosztów wynagrodzeń
premii oraz zatrat na poszczególne projekty
- monitorowanie zmian przepisów oraz linii orzeczniczej w zakresie podatków i rachunkowości
- prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych pełniących służbę w Instytucie
- przygotowywanie projektów zmian organizacyjno-strukturalnych w Instytucie
w tym przygotowywanie wniosków organizacyjnoetatowych
dotyczących żołnierzy zawodowych
- prowadzenie teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych;
- sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby resortu Obrony Narodowej. - opracowywanie rocznego planu urlopów żołnierzy
zawodowych oraz prowadzenie jego ewidencji
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń wydanych kart i tabliczek tożsamości
żołnierzom zawodowym
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich żołnierzy zawodowych.
- prowadzenie ewidencji żołnierzy zawodowych w systemie ewidencji wojskowej SEW on-line.
- sporządzanie projektów decyzji dotyczących żołnierzy zawodowych
- przygotowywanie dokumentów w sprawie wyznaczeń na stanowiska
mianowań oraz opiniowania okresowego żołnierzy zawodowych
- prowadzenie ewidencji służby w godzinach ponadnormatywnych.
- przygotowywanie wniosków na odznaczenia i medale dla żołnierzy i pracowników.
- współuczestniczenie w opracowywaniu dokumentów dotyczących
żołnierzy i pracowników przewidzianych do służby w jednostce zmilitaryzowanej.
- współuczestniczenie w organizowaniu i
prowadzeniu szkolenia uzupełniającego dla żołnierzy zawodowych i pracowników Instytutu;
- wydawanie skierowań na badania psychiatryczne i psychologiczne osób bezpośrednio zatrudnionych przy wytwarzaniu i obrocie materiałami
wybuchowymi
bronią
amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym;
- prowadzenie rejestru czasu pracy
- współuczestniczenie w prowadzeniu spraw pracowniczych;
- aktualizacja zakresu obowiązków pracowników
Instytutu oraz przygotowywanie wyciągów z zakresu obowiązków dla celów kadrowych;
- prowadzenie spraw związanych z
Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
w tym: prowadzenie dokumentacji
zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników z PPK
przygotowywanie plików wymiany danych z tytułu wpłat na PPK
1. Utrzymywanie terenów przyległych do obiektów w czystości poprzez zamiatanie parkingów
chodników i ulic.
2. Wykonywanie prac porządkowych wokół budynków.
3. W okresie letnim zgrabianie i usuwanie liści.
4. Okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z terenu
posypywanie piaskiem chodników.
5. Wykonywanie prac gospodarczo-konserwacyjnych w obsługiwanych obiektach
w tym: - malowanie konstrukcji budowlanych
elementów metalowych i drewnianych; - wyrównywanie ścian gładzią gipsową
szlifowanie ścian
szpachlowanie; - przyrządzanie i mieszanie farb
zapraw malarskich; - pokrywanie powierzchni ścian i sufitów farbami akrylowymi; - malowanie ram i futryn farbami akrylowymi; - reperacje powłok malarskich i podłoża; - usuwanie starej powłoki farb z powierzchni przeznaczonej do malowania.
6. Bieżąca konserwacja przydzielonego sprzętu.
7. Wykonywanie pracy z uwzględnieniem środków technicznych
norm i przepisów jak również z wykorzystaniem wiedzy technicznej
niezbędnych przy organizacji zleconej pracy
w tym dotyczących:
- znajomości technologii wykonywania robót konserwacyjnych;
- znajomości podstawowych narzędzi
sprzętu i urządzeń stosowanych przy robotach konserwacyjnych.
8. Bezzwłoczne powiadamianie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu używanego sprzętu i urządzeń.
9. Wykonywanie zadań porządkowogospodarczych podczas imprez masowych i zgromadzeń publicznych
1. Utrzymywanie terenów przyległych do obiektów w czystości poprzez zamiatanie parkingów
chodników i ulic.
2. Wykonywanie prac porządkowych wokół budynków.
3. W okresie letnim zgrabianie i usuwanie liści.
4. Okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z terenu
posypywanie piaskiem chodników.
5. Wykonywanie prac gospodarczo-konserwacyjnych w obsługiwanych obiektach
w tym: - malowanie konstrukcji budowlanych
elementów metalowych i drewnianych; - wyrównywanie ścian gładzią gipsową
szlifowanie ścian
szpachlowanie; - przyrządzanie i mieszanie farb
zapraw malarskich; - pokrywanie powierzchni ścian i sufitów farbami akrylowymi; - malowanie ram i futryn farbami akrylowymi; - reperacje powłok malarskich i podłoża; - usuwanie starej powłoki farb z powierzchni przeznaczonej do malowania.
6. Bieżąca konserwacja przydzielonego sprzętu.
7. Wykonywanie pracy z uwzględnieniem środków technicznych
norm i przepisów jak również z wykorzystaniem wiedzy technicznej
niezbędnych przy organizacji zleconej pracy
w tym dotyczących:
- znajomości technologii wykonywania robót konserwacyjnych;
- znajomości podstawowych narzędzi
sprzętu i urządzeń stosowanych przy robotach konserwacyjnych.
8. Bezzwłoczne powiadamianie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu używanego sprzętu i urządzeń.
9. Wykonywanie zadań porządkowogospodarczych podczas imprez masowych i zgromadzeń publicznych
-księgowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-wykonywanie prac związanych z obiegiem faktur i rachunków zakupu (rejestracja
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym
przygotowanie do sprawdzenia pod względem merytorycznym)
-przygotowywanie raportów oraz analiz
-rozliczanie zaliczek krajowych i zagranicznych
uzgodnienie kont zaliczkowych pracowników
-przygotowanie wezwań do zapłaty
-naliczenia odsetek z tytułu nieterminowych zapłat
-uzgodnienie w formie pisemnej potwierdzeń sald
-kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi bank
GUS
ZUS
US
audytorzy
-przygotowanie danych do sprawozdań dla GUS
MON
-przygotowanie materiałów (zestawień) do sporządzania rocznego sprawozdania finansowego
-udział w inwentaryzacjach bilansowych
-sporządzanie arkuszy pomocniczych do projektów badawczych
-sporządzanie przelewów bankowych
-uzgodnienie obrotów i sald ksiąg pomocniczych z księgą główną
-udział w rozliczeniu kosztów wynagrodzeń
premii oraz zatrat na poszczególne projekty.
-udział w inwentaryzacjach
bilansowych.
-monitorowanie zmian przepisów oraz linii orzeczniczej w zakresie podatków i rachunkowości
1) Opracowywanie dokumentów w zakresie nadawania przydziałów organizacyjnomobilizacyjnych do jednostki zmilitaryzowanej żołnierzom zawodowym i pracownikom Instytutu.
2) Sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej zadań obronnych Instytutu.
3) Prowadzenie ewidencji i aktualizowanie dokumentów etatowych jednostki zmilitaryzowanej.
4) Przygotowanie projektów zmian organizacyjno-strukturalnych w Instytucie
w tym przygotowanie wniosków organizacyjno-etatowych dotyczących jednostki zmilitaryzowanej.
5) Prowadzenie ewidencji kart i tabliczek tożsamości jednostki zmilitaryzowanej.
6) Współuczestniczenie w opracowaniu wniosków na odznaczenia i medale dla żołnierzy i pracowników.
7) Organizowanie i prowadzenie szkolenia z żołnierzami zawodowym i pracownikami Instytutu przewidzianymi do służby w jednostce zmilitaryzowanej.
8) Udział w realizacji zadań Stałej Komisji Technicznej.
9) Opracowywanie planów szkolenia uzupełniającego żołnierzy zawodowych i pracowników Instytutu.
10) Opracowywanie
we współdziałaniu z kierownikami komórek organizacyjnych
dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej.
11) Współuczestniczenie w organizowaniu uroczystości okolicznościowych w Instytucie.
12) Prowadzenie uzgodnień z Terenowymi Organami Administracji Publicznej dotyczących jednostki zmilitaryzowanej.
13) Prowadzenie uzgodnień z Odziałem Zabezpieczenia DGW dotyczących jednostki zmilitaryzowanej
1. Wykonywanie zadań związanych z remontami i konserwacją obiektów budowlanych Instytutu
w tym wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynków.
2. Wykonywanie zadań i czynności pomocniczych
usługowych w stosunku do innych pracowników
polegających między innymi na pomocy w załadunku i rozładunku towarów
pracach magazynowych
itp.
3. Udział w usuwaniu awarii
uszkodzeń budowlanych w obiektach i na terenie Instytutu.
4. Wykonywanie prac gospodarczych i porządkowych na terenie Instytutu (prace dostosowane do sezonu i pory roku: zamiatanie
grabienie liści
odśnieżanie
koszenie trawy
strzyżenie żywopłotów).
5. Oszczędne
zgodne z normami i przeznaczeniem wykorzystanie materiałów przydzielonych do wykonywania robót.
6. Zgłaszanie przełożonym stwierdzonych przypadków uszkodzeń technicznych
dewastacji mienia Instytutu.
7. Rozliczanie się z pobranych i uzyskanych z demontażu materiałów
narzędzi i odzieży ochronnej.
8. Używanie do wykonywanych prac remontowych
konserwacyjnych sprawnego sprzętu i narzędzi zgodnie z przepisami bhp. 9.Utrzymanie miejsca pracy i otoczenia przyległego w stałej czystości i porządku zgodnie z przepisami bhp i ppoż
1. Udział w badaniach laboratoryjnych i poligonowych sprzętu wojskowego i wyposażenia.
2. Znajomość funkcjonującego w Instytucie systemu zarządzania jakością w zakresie prowadzonych badań
systemu normalizacyjnego i metod badawczych.
3. Znajomość dokumentów normatywnych obowiązujących podczas pracy w pracowni: instrukcji stanowiskowych
procedur i metodyk badań
wymogów systemu jakości.
4. Inicjowanie zmian oraz sugerowanie wprowadzenia niezbędnych poprawek do procedur badawczych
instrukcji i programów badań.
5. Przestrzeganie przepisów i metod ochrony przed działaniem używanych do badań środków toksycznych
trujących
agresywnych
itp.
6. Przestrzeganie procedur i instrukcji obowiązujących w pracach laboratoryjnych.
7. Uczestniczenie w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i procedur badawczych.
8. Wykonywanie zadań z zakresu działalności pracowni zleconych przez Kierownika Zakładu lub Kierownika Pracowni.
9. Przygotowywanie stanowisk pracy
aparatury pomiarowej
środków i próbek do badań.
10. Dbałość o prawidłową eksploatację i stan techniczny powierzonego sprzętu
aparatury i wyposażenia.
11. Znajomość i przestrzeganie instrukcji obsługi i użytkowania stosowanego sprzętu i aparatury pomiarowej oraz procedur badawczych.
12. Opracowywanie wyników oraz sporządzanie dokumentacji z badań.
13. Przestrzeganie zasad prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami systemów jakości ISO i AQAP.
14. Przestrzeganie zasad poufności i bezstronności badań oraz ochrony praw własności Klienta.
15. Zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w działaniu aparatury
1. Udział w badaniach laboratoryjnych i poligonowych sprzętu wojskowego i wyposażenia.
2. Znajomość funkcjonującego w Instytucie systemu zarządzania jakością w zakresie prowadzonych badań
systemu normalizacyjnego i metod badawczych.
3. Znajomość dokumentów normatywnych obowiązujących podczas pracy w pracowni: instrukcji stanowiskowych
procedur i metodyk badań
wymogów systemu jakości.
4. Inicjowanie zmian oraz sugerowanie wprowadzenia niezbędnych poprawek do procedur badawczych
instrukcji i programów badań.
5. Przestrzeganie przepisów i metod ochrony przed działaniem używanych do badań środków toksycznych
trujących
agresywnych
itp.
6. Przestrzeganie procedur i instrukcji obowiązujących w pracach laboratoryjnych.
7. Uczestniczenie w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i procedur badawczych.
8. Wykonywanie zadań z zakresu działalności pracowni zleconych przez Kierownika Zakładu lub Kierownika Pracowni.
9. Przygotowywanie stanowisk pracy
aparatury pomiarowej
środków i próbek do badań.
10. Dbałość o prawidłową eksploatację i stan techniczny powierzonego sprzętu
aparatury i wyposażenia.
11. Znajomość i przestrzeganie instrukcji obsługi i użytkowania stosowanego sprzętu i aparatury pomiarowej oraz procedur badawczych.
12. Opracowywanie wyników oraz sporządzanie dokumentacji z badań.
13. Przestrzeganie zasad prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami systemów jakości ISO i AQAP.
14. Przestrzeganie zasad poufności i bezstronności badań oraz ochrony praw własności Klienta.
15. Zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w działaniu aparatury
1. Udział w badaniach laboratoryjnych i poligonowych sprzętu wojskowego i wyposażenia.
2. Znajomość funkcjonującego w Instytucie systemu zarządzania jakością w zakresie prowadzonych badań
systemu normalizacyjnego i metod badawczych.
3. Znajomość dokumentów normatywnych obowiązujących podczas pracy w pracowni: instrukcji stanowiskowych
procedur i metodyk badań
wymogów systemu jakości.
4. Inicjowanie zmian oraz sugerowanie wprowadzenia niezbędnych poprawek do procedur badawczych
instrukcji i programów badań.
5. Przestrzeganie przepisów i metod ochrony przed działaniem używanych do badań środków toksycznych
trujących
agresywnych
itp.
6. Przestrzeganie procedur i instrukcji obowiązujących w pracach laboratoryjnych.
7. Opracowywanie instrukcji stanowiskowych i procedur badawczych.
8. Wykonywanie zadań z zakresu działalności pracowni zleconych przez Kierownika Zakładu lub Kierownika Pracowni.
9. Przygotowywanie stanowisk pracy
aparatury pomiarowej
środków i próbek do badań.
10. Dbałość o prawidłową eksploatację i stan techniczny powierzonego sprzętu i aparatury oraz wyposażenia.
11. Znajomość i przestrzeganie instrukcji obsługi i użytkowania stosowanego sprzętu i aparatury pomiarowej oraz procedur badawczych.
12. Prowadzenie
zgodnie z ustaleniami
zapisów z badań
ewidencja wyników badań
bieżące konsultowanie wyników pracy z osobą odpowiedzialną za prowadzenie badań.
13. Opracowywanie wyników oraz sporządzanie dokumentacji z badań.
14. Przestrzeganie zasad prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami systemów jakości ISO i AQAP.
15. Podpisywanie sprawozdań
świadectw i protokołów z wykonanych badań
gdzie występuje jako wykonawca.
16. Przestrzeganie zasad poufności i bezstronności badań oraz ochrony praw własności Klienta.
17. Zgłaszanie usterek i nieprawidłowości w działaniu aparatury.
18. Używanie powierzonego mienia wyłącznie w celu wykonywania obowiązków służbowych
1. Wykonywanie zadań związanych z remontami i konserwacją obiektów budowlanych Instytutu. 2. Udział w usuwaniu awarii
uszkodzeń budowlanych w obiektach i na terenie Instytutu. 3. Wykonywanie prac gospodarczych i porządkowych na terenie Instytutu (prace dostosowane do sezonu i pory roku: zamiatanie
grabienie liści
odśnieżanie
koszenie trawy
strzyżenie żywopłotów). 4. Oszczędne
zgodne z normami i przeznaczeniem wykorzystanie materiałów przydzielonych do wykonywania robót. 5. Zgłaszanie przełożonym stwierdzonych przypadków uszkodzeń technicznych
dewastacji mienia Instytutu. 6. Rozliczanie się z pobranych i uzyskanych z demontażu materiałów
narzędzi i odzieży ochronnej. 7. Używanie do wykonywanych prac remontowych
konserwacyjnych sprawnego sprzętu i narzędzi zgodnie z przepisami bhp. 8. Utrzymanie miejsca pracy i otoczenia przyległego w stałej czystości i porządku zgodnie z przepisami bhp i ppoż
1. Pełnienie dyżurów zgodnie z instrukcją portierską. 2. Punktualne rozpoczynanie dyżuru zgodnie ze sporządzonym grafikiem dyżurów. 3. Staranne prowadzenie dokumentacji dotyczącej pełnienia dyżuru. 4. Kontrolowanie przepustek i zgodności danych z dokumentem tożsamości osób wchodzących i wychodzących. 5. Sprawdzanie dokumentów dotyczących wynoszonych materiałów lub wyposażenia sprzętowego. 6. Nadzorowanie przestrzegania zakazu palenia tytoniu w miejscach do tego nieprzeznaczonych. 7. Prowadzenie ewidencji osób i gości (interesantów) niebędących pracownikami WIChiR
oraz wydanych przepustek. O przybyciu w/w osób telefoniczne informowanie osoby upoważnionej do przyjmowania gości (interesantów). 8. Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń oraz dokumentów i kluczy do pojazdów służbowych wyłącznie osobom upoważnionym. 9. Po zakończeniu pracy przez pracowników Instytutu sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń służbowych (drzwi zamknięte i oplombowane
okna zamknięte
światła wygaszone). 10. Nie zezwalanie na pracę poza godzinami służbowymi bez pisemnego pozwolenia kierownika zakładu (działu). 11. Nie wpuszczanie na teren Instytutu osób wskazujących na stan po spożyciu alkoholu. 12. Znajomość obsługi Telewizyjnego Systemu Nadzoru
Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Sygnalizacji Pożaru. 13. 13. W przypadku pożaru postępować zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego dla danego budynku. 14. W przypadku włamania do pomieszczeń lub nieuprawnionego wejścia powiadomić Dyrektora i Komendanta ochrony. 15. W przypadku awarii urządzeń elektrycznych
grzewczych
wodno-kanalizacyjnych i innych powiadomić Kierownika Działu Logistyki lub Administratora Obiektu. 16. Niezwłoczne informować przełożonych o faktach naruszenia systemu ochrony. 17. Wykonywanie obchodów zgodnie z instrukcją. 18. Zapalić/zgasić oświetlenie zewnętrzne w ustalonych godzinach
1. Zabezpieczanie potrzeb materiałowych komórek organizacyjnych Instytutu. 2. Przygotowywanie i realizacja transakcji handlowych z podmiotami krajowymi i zagranicznymi oraz kontrola ich przebiegu. 3. Znajomość i stosowanie przepisów obowiązujących w zakresie Prawa zamówień publicznych. 4. Przygotowywanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy
usługi oraz roboty budowlane na potrzeby Instytutu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami
określającymi procedury udzielania zamówień publicznych w Instytucie. 5. Udział w pracach komisji przetargowych lub zespołach zakupowych. 6. Współpraca z zespołami merytorycznymi przy przygotowaniu i organizacji postepowań zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych w Wojskowym Instytucie Chemii i Radiometrii. 7. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji z wykonawcami (pytania oferentów
odpowiedzi na zapytania
zawiadomienia
pisma wynikające z procedur odwoławczych
itp.). 8. Gromadzenie dokumentacji z przebiegu zamówień publicznych. 9. Prowadzenie bazy danych firm współpracujących z Instytutem. 10. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzieleniu zamówień publicznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. 11. Informowanie bezpośredniego przełożonego o istotnych zmianach przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych. 12. Niezwłoczne zgłaszanie wszelkich zdarzeń mogących narazić Pracodawcę na szkodę lub uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy. 13. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji powierzonych zadań