Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udzielanie konsultacji w zakresie indywidualnego poradnictwa zawodowego, w tym konsultowanie dokumentów aplikacyjnych kandydatów na studia,
przygotowywanie do rozmów kwalifikacyjnych studentów i studentek Akademii Humanitas oraz opracowywanie dokumentów aplikacyjnych,
realizacja dla kandydatów i kandydatek Akademii Humanitas konsultacji w zakresie wyboru kierunku studiów i specjalności w oparciu o badania rynku pracy oraz losów zawodowych absolwentów,
poradnictwo dla studentów i studentek Akademii Humanitas w zakresie zakładania własnej firmy,
wsparcie studentów i studentek Akademii Humanitas w zakresie rozwoju zawodowego z wykorzystaniem metod coachingu i mentoringu kariery,
udzielanie wsparcia dla studentów i studentek Akademii Humanitas w zakresie określania predyspozycji oraz osobowości zawodowych, w tym wykonywanie i omawianie testów,
realizacja doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych podczas Dni Otwartych organizowanych w Akademię Humanitas,
realizacja doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych podczas eventów realizowanych w szkołach,
udział w szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
przygotowywanie raportów i dokumentacji z przeprowadzonych działań,
monitorowanie trendów na rynku pracy w celu dostosowywania oferty do zmieniających się potrzeb i oczekiwań pracodawców,
organizacja wydarzeń promujących podejmowanie kształcenia na poziomie wyższym i budowania społeczeństwa opartego na wiedzy (warsztaty, szkolenia, dni kariery/dni otwarte, targi edukacyjne),
realizacja działań mających na celu popularyzację wśród uczniów szkół ponadpodstawowych kształcenia na poziomie wyższym,
podejmowanie działań aktywności mających na celu zwiększenie ilości studentów kierunków zielonej i cyfrowej gospodarki,
opracowanie, wdrażanie i rozwijanie strategii mediów społecznościowych, które uwzględniają cele uczelni oraz potrzeby i preferencje grup docelowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok, YouTube)
zarządzanie profilami uczelni na różnych platformach poprzez tworzenie atrakcyjnego i spójnego contentu (aktualności, wydarzenia, artykuły, zdjęcia, nagrywanie i montaż krótkich filmów),
regularna publikacja treści zgodnie z opracowanym i przyjętym harmonogramem,
moderacja poszczególnych profili w social mediach w tym odpowiadanie na komentarze, opinie społeczności akademickiej, zabieranie głosu w dyskusjach, odpowiadanie na pytania użytkowników, budowanie relacji z kandydatami, obecnymi studentami, pracownikami, absolwentami uczelni, instytucjami, dbanie o reputację uczelni w sieci,
analizowanie trendów, nowości i aktualności w branży edukacyjnej oraz działań konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości działania, wdrażanie rozwiązań w celu utrzymania konkurencyjności uczelni,
badanie preferencji i zachowań użytkowników (grup docelowych), zastosowanie rekomendacji w aktualnej strategii mediów społecznościowych,
opracowanie raportów i analiz z prowadzonych aktywności,
wsparcie zespołu marketingu podczas realizowanych wydarzeń na uczelni oraz zewnętrznych,
prowadzenie obsługi fotograficznej i filmowej wydarzeń uczelnianych
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i marketingu
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie różnego rodzaju dokumentów m.in.: wycen, zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zespołu Marketingu i Komunikacji,
sprawne zbieranie zapotrzebowania na materiały POS ze wszystkich działów, planowanie, organizowanie i kontrolowanie różnych aspektów związanych z zaopatrzeniem, dystrybucją i magazynowaniem materiałów używanych w punktach sprzedaży na terenie uczelni,
prowadzenie ewidencji rozchodu materiałów promocyjnych w tym gadżetów, sprawdzanie, weryfikacja i zgłoszenie uszkodzenia w obrębie stanu materiałów promocyjnych,
research rynku, negocjacje i współpraca z różnymi dostawcami i kontrahentami w zakresie zamawiania gadżetów i materiałów POS,
research rynku, negocjacje i współpraca z firmami oferującymi reklamę zewnętrzną (powierzchnie reklamowe, reklamy na autobusach, oklejanie samochodów etc.),
prowadzenie elektronicznego spisu dokumentów związanych z działalnością marketingową, zapewnienie, że dokumenty są odpowiednio zorganizowane i łatwo dostępne dla członków zespołu,
monitorowanie terminowości umów podpisanych przez Zespół Marketingu i Komunikacji, informowanie kierownika działu o zbliżających się terminach wygaśnięcia umów i określanie potrzeby przedłużenia lub renegocjacji umów,
współpraca z różnymi dostawcami i kontrahentami np. hotele, agencje eventowe, firmy cateringowe, dostawcy technologii, aby zapewnić skuteczną oprawę wydarzenia,
wsparcie przy organizowanych wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych od strony organizacyjnej i logistycznej (przygotowanie sal, przestrzeni dla gości, pakowanie i transport materiałów)
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. realizacji projektów
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżące podejmowanie działań nakierowanych na realizację zadań zaplanowanych w projektach realizowanych w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji Uczelni,
podejmowanie działań nakierowanych na osiągnięcie zakładanego celu i wskaźników projektu w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji,
dbanie o prawidłowe wydatkowanie środków unijnych,
nadzór nad poziomem realizacji założonych wskaźników i raportowanie aktualnego stanu do kierownika projektu,
nadzór nad realizacją harmonogramu danego projektu i raportowanie o zagrożeniach realizacji projektu,
przygotowywanie standardowych Zapytań Ofertowych, w tym tworzenie Opisów Przedmiotów Zamówienia,
aktywne uczestnictwo w procesie wyboru Wykonawców, w tym ogłoszenie Zapytania Ofertowego na bazie konkurencyjności,
obliczanie wskaźników oraz opisu postępu merytorycznego projektu na potrzeby składanych Wniosków o płatność,
przygotowanie i weryfikacja poprawności dokumentów do kontroli i prób,
monitorowanie postępów realizacji projektów i zadań w projekcie i raportowanie do Kierownika Projektu o odstępstwach i zdiagnozowanych problemach,
rekrutacja uczestników projektu,
ustalanie procesu realizacji szkoleń spójnego z harmonogramem projektu,
współpraca z odbiorcami projektu i osobami zaangażowanymi w jego realizację: nauczyciele, wykładowcy, uczniowie, studenci, w tym w szczególności rozwiązywanie sytuacji spornych i przekazywanie spraw wymagających rozstrzygnięcia do bezpośredniego przełożonego,
nadzór nad prowadzonymi działaniami dot. sprawozdawczości
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza możliwości pozyskania dofinansowania na projekty i inicjatywy realizowane przez Uczelnię,
przygotowywanie analiz i diagnoz społeczno-ekonomicznych na potrzeby wniosków o dofinansowanie w ramach III Misji Uczelni,
przygotowywanie wstępnych założeń projektów na podstawie przeprowadzonych i otrzymanych analiz i diagnoz społeczno-ekonomicznych,
opracowywanie i współpraca przy opracowywaniu kompletnych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych edukacyjnych, inwestycyjnych, rozwojowych,
podejmowanie działań nakierowanych na optymalizację finansową składanych wniosków o dofinansowanie,
składanie wniosków o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami w ustalonym, dokumentacją konkursową terminie,
prowadzenie bieżącej korespondencji z Instytucjami ogłaszającymi konkursy oraz prowadzenie negocjacji,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie,
wprowadzanie zmian w projektach wynikających z oszczędności projektu, zmian ram realizacyjnych projektu, zmian Wytycznych i innych dokumentów mających bezpośredni wpływ na realizację projektu w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji Uczelni,
inicjowanie i koordynowanie partnerstw projektowych
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza możliwości pozyskania dofinansowania na projekty i inicjatywy realizowane przez Uczelnię,
przygotowywanie analiz i diagnoz społeczno-ekonomicznych na potrzeby wniosków o dofinansowanie w ramach III Misji Uczelni,
przygotowywanie wstępnych założeń projektów na podstawie przeprowadzonych i otrzymanych analiz i diagnoz społeczno-ekonomicznych,
opracowywanie i współpraca przy opracowywaniu kompletnych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych edukacyjnych, inwestycyjnych, rozwojowych,
podejmowanie działań nakierowanych na optymalizację finansową składanych wniosków o dofinansowanie,
składanie wniosków o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami w ustalonym, dokumentacją konkursową terminie,
prowadzenie bieżącej korespondencji z Instytucjami ogłaszającymi konkursy oraz prowadzenie negocjacji,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie,
wprowadzanie zmian w projektach wynikających z oszczędności projektu, zmian ram realizacyjnych projektu, zmian Wytycznych i innych dokumentów mających bezpośredni wpływ na realizację projektu w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji Uczelni,
inicjowanie i koordynowanie partnerstw projektowych,
koordynacja prac i zarządzanie projektami finansowanymi ze źródeł zewnętrznych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, wewnętrznymi regulacjami i zawartymi umowami,
kierowanie zespołem projektowym prowadzące do osiągnięcia zakładanych w projekcie celów, produktów i rezultatów,
współpraca wewnątrzuczelniana,
monitoring poziomu realizacji wskaźników, harmonogramu i kosztów projektów oraz przewidywanie i zgłaszanie wszelkich odchyleń i zagrożeń osiągnięcia założeń, jak również proponowanie rozwiązań i działań naprawczych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej,
organizacja spotkań zespołu projektowego,
prowadzenie korespondencji z instytucją przyznającą finansowanie, partnerami projektu, podwykonawcami,
sporządzanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych na podstawie danych własnych i pozyskanych od osób i jednostek zaangażowanych w realizację projektu,
nadawanie i odbieranie korespondencji związanej z prowadzonym projektem,
udział w procesie zamawiania usług, towarów i prac budowlanych niezbędnych do realizacji projektu, w związku z przepisami zasada konkurencyjności,
udział w kontrolach i audytach projektów, opracowywanie wyjaśnień oraz wdrażanie wniosków pokontrolnych,
udział w czynnościach związanych z ochroną danych osobowych oraz własnością intelektualną,
nadzorowanie i koordynacja procesu zamykania projektu
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. realizacji projektów
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżące podejmowanie działań nakierowanych na realizację zadań zaplanowanych w projektach realizowanych w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji Uczelni,
podejmowanie działań nakierowanych na osiągnięcie zakładanego celu i wskaźników projektu w ramach podstawowej działalności Uczelni oraz III Misji ,
dbanie o prawidłowe wydatkowanie środków unijnych,
nadzór nad poziomem realizacji założonych wskaźników i raportowanie aktualnego stanu do kierownika projektu,
nadzór nad realizacją harmonogramu danego projektu i raportowanie o zagrożeniach realizacji projektu,
przygotowywanie standardowych Zapytań Ofertowych, w tym tworzenie Opisów Przedmiotów Zamówienia,
aktywne uczestnictwo w procesie wyboru Wykonawców, w tym ogłoszenie Zapytania Ofertowego na bazie konkurencyjności,
obliczanie wskaźników oraz opisu postępu merytorycznego projektu na potrzeby składanych Wniosków o płatność,
przygotowanie i weryfikacja poprawności dokumentów do kontroli i prób,
monitorowanie postępów realizacji projektów i zadań w projekcie i raportowanie do Kierownika Projektu o odstępstwach i zdiagnozowanych problemach,
rekrutacja uczestników projektu,
ustalanie procesu realizacji szkoleń spójnego z harmonogramem projektu,
współpraca z odbiorcami projektu i osobami zaangażowanymi w jego realizację: nauczyciele, wykładowcy, uczniowie, studenci, w tym w szczególności rozwiązywanie sytuacji spornych i przekazywanie spraw wymagających rozstrzygnięcia do bezpośredniego przełożonego
nadzór nad prowadzonymi działaniami dot. sprawozdawczości
Pracownik ds. organizacji procesu dydaktycznego na kierunku psychologia
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjna „Pracowni Psychologicznej Instytutu Psychologii” (m.in. gromadzenie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie studentom, nauczycielom akademickim testów i kwestionariuszy psychologicznych, pedagogicznych, obsługa urządzeń biurowych oraz terminala płatniczego),
bieżący kontakt ze studentami i kandydatami na studia kierunku psychologia,
bieżący kontakt z nauczycielami akademickimi,
koordynacja działań związanych z obsadą zajęć dydaktycznych, realizacją procesu dydaktycznego,
organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych (przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, planowanie terminarza szkoleń, wystawianie certyfikatów, organizacja zasobów na szkolenie),
koordynacja i administrowanie zgłoszeniami na szkolenia,
praca z dokumentacją szkoleniową,
współpraca z trenerami,
utrzymywanie dobrych relacji i bieżący kontakt z klientami w sprawie organizowanych szkoleń,
organizacja procesu dydaktycznego, opracowanie i ewidencja harmonogramu zajęć dydaktycznych w zakresie studiów podyplomowych,
bieżący kontakt ze studentami i nauczycielami akademickimi,
koordynacja działań związanych z obsadą zajęć dydaktycznych, realizacją procesu dydaktycznego w zakresie studiów podyplomowych,
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i organizacji eventów
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja strategii marketingowej organizacji wspierającej osiągnięcie celów sprzedażowych oraz wizerunkowych uczelni,
planowanie działań marketingowych w celu promowania oferty uczelni,
działania z zakresu marketingu eventowego: koncepcja, realizacja, koordynacja działań obejmujących eventy wewnętrzne i zewnętrze uczelni, w tym m.in. patronaty, media, logistyka, negocjacje warunków z podwykonawcami, pozyskanie sponsorów, koordynacje międzydziałowe,
planowanie i organizacja eventów online, m.in. webinarów, dni otwartych, spotkań z praktykami, prowadzonych za pośrednictwem platformy ClickMeeting,
marketing wystawienniczy - prezentacja uczelni oraz oferty uczelni w ramach eventów,
planowanie i realizacja kampanii informacyjnych, promocyjnych i reklamowychw mediach społecznościowych dotyczącą organizowanych wydarzeń,
zbieranie i analizowanie informacji na temat skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
współpraca z pozostałymi pracownikami działu marketingu podczas realizacji bieżących zadań działu,
Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń i studiów podyplomowych
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych (przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, planowanie terminarza szkoleń, wystawianie certyfikatów, organizacja zasobów na szkolenie),
koordynacja i administrowanie zgłoszeniami na szkolenia,
praca z dokumentacją szkoleniową,
współpraca z trenerami,
utrzymywanie dobrych relacji i bieżący kontakt z klientami w sprawie organizowanych szkoleń,
organizacja procesu dydaktycznego, opracowanie i ewidencja harmonogramu zajęć dydaktycznych w zakresie studiów podyplomowych,
bieżący kontakt ze studentami i nauczycielami akademickimi,
koordynacja działań związanych z obsadą zajęć dydaktycznych, realizacją procesu dydaktycznego w zakresie studiów podyplomowych,
koordynacja prac i zarządzanie projektami finansowanymi ze źródeł zewnętrznych, zgodnie
z powszechnie obowiązującymi przepisami, wewnętrznymi regulacjami i zawartymi umowami,
kierowanie zespołem projektowym prowadzące do osiągnięcia zakładanych w projekcie celów, produktów i rezultatów,
współpraca wewnątrzuczelniana,
monitoring poziomu realizacji wskaźników, harmonogramu i kosztów projektów oraz przewidywanie i zgłaszanie wszelkich odchyleń i zagrożeń osiągnięcia założeń, jak również proponowanie rozwiązań i działań naprawczych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej,
organizacja spotkań zespołu projektowego,
prowadzenie korespondencji z instytucją przyznającą finansowanie, partnerami projektu, podwykonawcami,
sporządzanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych na podstawie danych własnych i pozyskanych od osób i jednostek zaangażowanych w realizację projektu,
nadawanie i odbieranie korespondencji związanej z prowadzonym projektem,
udział w procesie zamawiania usług, towarów i prac budowlanych niezbędnych do realizacji projektu, w związku z przepisami zasada konkurencyjności,
udział w kontrolach i audytach projektów, opracowywanie wyjaśnień oraz wdrażanie wniosków pokontrolnych,
udział w czynnościach związanych z ochroną danych osobowych oraz własnością intelektualną,
nadzorowanie i koordynacja procesu zamykania projektu
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i organizacji eventów
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja strategii marketingowej organizacji wspierającej osiągnięcie celów sprzedażowych oraz wizerunkowych uczelni,
planowanie działań marketingowych w celu promowania oferty uczelni,
działania z zakresu marketingu eventowego: koncepcje, realizacje, koordynacje działań obejmujących eventy wewnętrzne i zewnętrze uczelni, w tym m.in. patronaty, media, logistyka, negocjacje warunków z podwykonawcami, pozyskanie sponsorów, koordynacje międzydziałowe,
planowanie i organizacja eventów online, m.in. webinarów, dni otwartych, spotkań z praktykami, prowadzonych za pośrednictwem platformy ClickMeeting,
marketing wystawienniczy - prezentacja uczelni oraz oferty uczelni w ramach eventów,
planowanie i realizacja kampanii informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w mediach społecznościowych dotyczącą organizowanych wydarzeń,
zbieranie i analizowanie informacji na temat skuteczności prowadzonych działań marketingowych,
współpraca z pozostałymi pracownikami działu marketingu podczas realizacji bieżących zadań działu,
organizacja procesu dydaktycznego, opracowanie i ewidencja harmonogramu zajęć dydaktycznych, dokonywanie rezerwacji sal w budynkach WSH oraz obiektach wynajmowanych,
bieżący kontakt ze studentami i kandydatami na studia kierunku psychologia,
bieżący kontakt z nauczycielami akademickimi,
koordynacja działań związanych z obsadą zajęć dydaktycznych, realizacją procesu dydaktycznego,
korekta harmonogramów zajęć dydaktycznych w przypadku kolizji sal, zajęć lub na wniosek nauczyciela,
Opracowanie Strategii rozwoju Uniwersytetu Międzypokoleniowego,
Opracowanie i aktualizacja oferty edukacyjnej Uniwersytetu Międzypokoleniowego,
Budowanie sieci współpracy z Urzędami Miast i Gmin,
Budowanie sieci współpracy i sprzedaży z jednostkami szkoleniowymi, w tym w szczególności z firmami, fundacjami, stowarzyszeniami,
Budowa i aktualizacja oferty edukacyjnej,
Obsługa procesu szkoleniowego w głównej siedzibie Uniwersytetu Międzypokoleniowego, w tym w szczególności rekrutacja uczestników, kontakt z trenerami, ustalanie harmonogramu zajęć,
Monitoring efektywności i jakości działań edukacyjnych,
Identyfikacja potrzeb i zarządzanie portfelem partnerów/klientów,
Aktywny udział w spotkaniach biznesowych ( wewnętrznych/zewnętrznych),
Koordynator ds. sprzedaży i współpracy z otoczeniem
Jana Kilińskiego 43, Sosnowiec
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie sieci współpracy i sprzedaży z partnerami zewnętrznymi,
Aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych,
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych z przedsiębiorstwami, instytucjami otoczenia biznesu, administracją publiczną i samorządową, organizacjami pracodawców i stowarzyszeniami pozarządowymi,
Skuteczna identyfikacja potrzeb i zarządzanie portfelem partnerów/klientów,
Aktywny udział w spotkaniach biznesowych (wewnętrznych/zewnętrznych), ,
Sporządzanie bieżących oraz cyklicznych raportów i analiz,
organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizowanych szkoleń, tj.: rekrutacja uczestników, przygotowanie materiałów dla trenerów i uczestników
obsługa logistyczna procesu szkoleniowego, tj. ustalanie harmonogramów i kontrola nad ich realizacją
przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, tj. deklaracje uczestników, personalizowanie umów z trenerami,
weryfikacja poprawności dokumentacji szkoleniowej
bezpośredni kontakt i współpraca z trenerami i instytucjami zaangażowanymi w realizację szkoleń
Koordynator ds. sprzedaży i współpracy z otoczeniem
Sosnowiec
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Inicjowanie i podtrzymywanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - przedsiębiorstwami, instytucjami otoczenia biznesu, administracją publiczną i samorządową, organizacjami pracodawców i stowarzyszeniami pozarządowymi,
Budowanie sieci współpracy i sprzedaży z partnerami zewnętrznymi,
Opracowywanie strategii działania i planu sprzedaży,
Aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych,
Zarządzanie portfelem partnerów/klientów,
Inicjowanie i nadzorowanie realizacji umów z partnerami zewnętrznymi,
Negocjowanie warunków współpracy i budowanie długotrwałych relacji,
Czynny udział w spotkaniach biznesowych (wewnętrznych/zewnętrznych) przygotowanie prezentacji i zestawień na potrzeby działań biznesowych, w tym spotkań projektowych,
Sporządzanie notatek, raportów i analiz – identyfikacja bieżących potrzeb partnerów,
Przygotowywanie komunikacji do poszczególnych działów uczelni oraz do partnerów zewnętrznych nt. Kluczowych działań lub zmian