Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywne pozyskiwanie klientów, szans sprzedażowych w sektorze średnich i dużych przedsiębiorstw i/lub instytucji publicznych;
Odpowiedzialność za całość procesu sprzedaży (end-to-end) - od identyfikacji szansy sprzedaży, poprzez przygotowanie i realizację prezentacji, przygotowanie i prezentację oferty, negocjacje, do podpisania kontraktu i przekazania do realizacji;
Koordynacja procesu sprzedaży ze wsparciem sił technicznych;
Rozwój zespołu sprzedaży w dążeniu do osiągnięcia mistrzowskiego poziomu w polskiej branży technologicznej, w zakresie sprzedaży produktów IT i usług doradczych wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw,
Analizowanie wskaźników oraz skuteczności prowadzonych działań, aby zapewnić przewidywalności osiągania celów sprzedażowych; Rozwinięcie zwinnego systemu zarządzania zespołem sprzedaży
Rozwój systemów operacyjnych usprawniających organizację procesów sprzedażowych;
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz planów sprzedaży;
Odpowiedzialność za opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii sprzedażowej dla wszystkich linii biznesowych;
Osiąganie celów strategicznych poprzez zapewnianie adekwatnej jakości lejka sprzedaży;
Ścisła współpraca z działem marketingu w obszarze realizowanych kampanii sprzedażowych, budżetu oraz zdefiniowanych celów;
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z Kluczowymi Klientami Firmy;
Wyznaczanie celów biznesowych dla siebie i swojego zespołu i konsekwentna ich realizacja - pełna odpowiedzialność za ambitne cele rozwoju biznesu Engave;
Zarządzanie zespołem, którego zadaniem będzie znajdowanie możliwości sprzedaży produktów i usług wspierających transformację cyfrową w środowisku MSP i środowiskach korporacyjnych, identyfikacja potencjalnych klientów i ich wyzwań i pozyskiwanie nowych klientów;
Budowanie partnerstw strategicznych;
Rozwijanie i poszukiwanie relacji w branży IT;
Rozbudowa sieci klientów i partnerów Engave - inicjowanie kontaktów z liderami MSP i korporacyjnymi odpowiedzialnymi za budowanie strategii transformacji cyfrowej, przyciąganie ich do społeczności Engave i rozwijanie z nimi długoterminowych relacji;
Śledzenie trendów i zdarzeń rynkowych, aby stale identyfikować nowe możliwości dla rozwoju biznesu;
Współuczestnictwo w tworzeniu strategii Engave;
Rozwijanie podejścia hands on w realizowanej roli: prowadzenie kluczowych sytuacji sprzedażowych, włączanie się w wybrane sytuacje sprzedażowe zespołu, wspieranie zespołu w zamykaniu umów
Aktywne pozyskiwanie klientów, szans sprzedażowych w sektorze średnich i dużych przedsiębiorstw i/lub instytucji publicznych;
Odpowiedzialność za całość procesu sprzedaży (end-to-end) - od identyfikacji szansy sprzedaży, poprzez przygotowanie i realizację prezentacji, przygotowanie i prezentację oferty, negocjacje, do podpisania kontraktu i przekazania do realizacji;
Koordynacja procesu sprzedaży ze wsparciem sił technicznych;
budowanie i zarządzanie zespołem doradców inhouse i zewnętrznych;
budowanie sieci networkingowej doradców transformacji cyfrowej;
budowanie partnerstw strategicznych, również w otoczeniu międzynarodowym, w tym w zakresie metodologii usług doradczych;
znajomość trendów w konsultingu i transformacji cyfrowej
umiejętność samodzielnego tworzenia dokumentów strategicznych – warunek konieczny
tworzenie produktów doradczych zgodnie ze strategią Spółki, ich wdrażanie u Klientów oraz szkolenie w tym zakresie pracowników i współpracowników Spółki;
aktywna sprzedaż produktów i usług doradczych wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw, w tym pozyskiwanie nowych Klientów na rzecz Spółki oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi;
doradztwo biznesowe i strategiczne z obszaru transformacji cyfrowej i kierunków rozwoju organizacji;
konsekwentna realizacja celów biznesowych i sprzedażowych ustalonych przez Spółkę;
poszukiwanie możliwości sprzedaży produktów i usług wspierających transformację cyfrową w środowisku przedsiębiorstw, identyfikacja potencjalnych klientów i ich wyzwań, i pozyskiwanie nowych klientów;
rozbudowa sieci klientów i partnerów Spółki - inicjowanie kontaktów zarówno z liderami MŚP jak i z korporacyjnymi, odpowiedzialnymi za budowanie strategii transformacji cyfrowej, przyciąganie ich do społeczności Spółki i rozwijanie z nimi długoterminowych relacji;
śledzenie trendów i zdarzeń rynkowych, aby stale identyfikować nowe możliwości dla rozwoju biznesu;
prowadzenie szkoleń i prezentacji wewnętrznych;
prowadzenie konsultacji dla klientów firmy w zakresie cyfrowej strategii sprzedaży;
prowadzenie innych procesów doradczych dla klientów Spółki;
kreowanie nowych produktów z zakresu transformacji cyfrowej MŚP, w tym usług konsultingowych, szkoleniowych i strategicznych
tworzenie produktów doradczych zgodnie ze strategią Spółki, ich wdrażanie u Klientów oraz szkolenie w tym zakresie pracowników i współpracowników Spółki;
aktywna sprzedaż produktów i usług doradczych wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw, w tym pozyskiwanie nowych Klientów na rzecz Spółki oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi;
doradztwo biznesowe i strategiczne z obszaru transformacji cyfrowej i kierunków rozwoju organizacji;
konsekwentna realizacja celów biznesowych i sprzedażowych ustalonych przez Spółkę;
poszukiwanie możliwości sprzedaży produktów i usług wspierających transformację cyfrową w środowisku przedsiębiorstw, identyfikacja potencjalnych klientów i ich wyzwań, i pozyskiwanie nowych klientów;
śledzenie trendów i zdarzeń rynkowych, aby stale identyfikować nowe możliwości dla rozwoju biznesu;
prowadzenie szkoleń i prezentacji wewnętrznych;
prowadzenie konsultacji dla klientów firmy w zakresie cyfrowej strategii sprzedaży;
prowadzenie innych procesów doradczych dla klientów Spółki;
kreowanie nowych produktów z zakresu transformacji cyfrowej MŚP, w tym usług konsultingowych, szkoleniowych i strategicznych
zapewnienie wysokiej jakości i efektywności procesów rekrutacyjnych;
doskonałe wyczucie ludzi i umiejętność dopasowania ich do Zespołu;
udział w transformacji cyfrowej HR, wspierając wdrożenie i realizację projektów takich jak: chatbot rekrutacyjny, czy nowoczesna platforma edukacyjna;
udział w projektach kształtujących nasze EVP oraz kulturę organizacyjną, m.in. budowanie procesu rekrutacyjnego w oparciu o candidate experience, realizację działań employer branding online i offline, dbanie o diversity & inclusion oraz well-being;
udział w strategicznych projektach doradczych u naszych Klientów w zakresie tworzenia strategii oraz transformacji cyfrowej HR;
współpraca z działem kadr i płac w zakresie tworzenia i obiegu dokumentacji HR-owej;
identyfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, tworzenie planów szkoleniowych;
wprowadzanie nowych procesów i praktyk HR w celu uprawnienia pracy i poprawy satysfakcji klienta wewnętrznego;
dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
bieżące doradztwo w zakresie najlepszych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi;
monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań;
dostarczanie dopasowanych narzędzi i rozwiązań z obszaru HR wspierających realizację strategicznych celów biznesowych;
wdrażanie inicjatyw budujących zaangażowanie zespołu