Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Asystent/Asystentka ds. Administracji w Dziale Zakupów
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Administrowanie procesem zakupowym
Tworzenie zamówień w systemie SAP do istniejących i zatwierdzonych zgłoszeń zapotrzebowania
Drukowanie zatwierdzonych zamówień i kompletowanie ich z wymaganymi załącznikami
Kompletowanie podpisów na wydrukach zamówień zgodnie z obowiązującą procedurą
Wysyłanie zamówień do dostawców drogą mailową
Prowadzenie archiwizacji dokumentów dotyczących procesu zakupowego
Wsparcie procesu zakupowego w systemie SAP od momentu utworzenia PR do momentu przyjęcia usługi
Kontrola zgodności faktur, a powstałymi zamówieniami
Przygotowywanie cyklicznych analiz i zestawień
Przygotowywanie comiesięcznych analiz i raportów dotyczących procesu zakupowego (od momentu powstania zamówienia w systemie do momentu zaksięgowania faktury)
Przygotowywanie zestawień otwartych zamówień dla zakupów usług dedykowanych działów
Prowadzenie i uaktualnianie zestawienia dostawców według bieżącego obrotu (wartości zamówień) klasyfikacja dostawców według przyjętej strategii
Specjalista/-ka ds. Procesów Sprzedażowych (Dział Sprzedaży)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Koordynacja procesów sprzedażowych poprzez:
a. tworzenie koncepcji i narzędzi wspomagających Dział Sprzedaży
b. udział w rozwoju i wdrażaniu projektów wspierających sprzedaż
c. koordynację systemu SFA i współpracę z działem Bussines Systems i IT nad dalszym jego rozwojem odpowiadającym na potrzeby Działu Sprzedaży
2. Analizy, raportowanie oraz prezentacje
A. raportowanie oraz przygotowywanie cyklicznych analiz oraz raportów w rozbiciu na poszczególne Kanały Sprzedaży w zakresie:
i. realizacji planów sprzedaży
ii. realizacji działań promocyjnych
iii. innych danych sprzedażowych wskazanych przez przełożonego
B. opracowywanie rekomendacji wynikających z wyżej opisanych raportów
C. dystrybucja raportów do wszystkich zainteresowanych w poszczególnych Kanałach Sprzedaży
D. przygotowywanie comiesięcznych prezentacji z podsumowaniem wszystkich bieżących działań z wykorzystaniem dostępnych raportów, wniosków i rekomendacji
3. Przygotowywanie oraz opracowywanie komunikatów organizacyjnych i sprzedażowych w ramach Kanałów Działu Sprzedaży
4. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi kanałami
5. Koordynowanie czynności administracyjno – organizacyjnych na potrzeby Country Sales Manager’a
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marki Kinder
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Asystent/Asystentka ds. Administracji w Dziale Zakupów
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Administrowanie procesem zakupowym
Tworzenie zamówień w systemie SAP do istniejących i zatwierdzonych zgłoszeń zapotrzebowania
Drukowanie zatwierdzonych zamówień i kompletowanie ich z wymaganymi załącznikami
Kompletowanie podpisów na wydrukach zamówień zgodnie z obowiązującą procedurą
Wysyłanie zamówień do dostawców drogą mailową
Prowadzenie archiwizacji dokumentów dotyczących procesu zakupowego
Wsparcie procesu zakupowego w systemie SAP od momentu utworzenia PR do momentu przyjęcia usługi
Kontrola zgodności faktur, a powstałymi zamówieniami
Przygotowywanie cyklicznych analiz i zestawień
Przygotowywanie comiesięcznych analiz i raportów dotyczących procesu zakupowego (od momentu powstania zamówienia w systemie do momentu zaksięgowania faktury)
Przygotowywanie zestawień otwartych zamówień dla zakupów usług dedykowanych działów
Prowadzenie i uaktualnianie zestawienia dostawców według bieżącego obrotu (wartości zamówień) klasyfikacja dostawców według przyjętej strategii
Specjalista/-ka ds. Revenue Management (Dział Trade Marketing&Business Development)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przegląd bieżących systemów i procesów związanych z zarządzaniem obszarem Revenue Management (polityka cenowa, budżetowanie, przychodowość, asortyment, promocje itp.)
Identyfikacja i optymalizacja źródeł danych
Rozwój narzędzi analitycznych (przy wsparciu zespołu IT) w celu śledzenia głównych KPI związanych z RM
Analiza strategii cenowej i promocyjnej
Przygotowanie dedykowanych analiz i rekomendacji
Koordynacja działań różnych działów w zakresie Revenue Management
Wspieranie rozwoju procesów i narzędzi
Zarządzanie zadaniami i procesami w obszarze analizy przychodów
Specjalista/-ka ds. Procesów Sprzedażowych (Dział Sprzedaży)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 01.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Koordynacja procesów sprzedażowych poprzez:
a. tworzenie koncepcji i narzędzi wspomagających Dział Sprzedaży
b. udział w rozwoju i wdrażaniu projektów wspierających sprzedaż
c. koordynację systemu SFA i współpracę z działem Bussines Systems i IT nad dalszym jego rozwojem odpowiadającym na potrzeby Działu Sprzedaży
2. Analizy, raportowanie oraz prezentacje
A. raportowanie oraz przygotowywanie cyklicznych analiz oraz raportów w rozbiciu na poszczególne Kanały Sprzedaży w zakresie:
i. realizacji planów sprzedaży
ii. realizacji działań promocyjnych
iii. innych danych sprzedażowych wskazanych przez przełożonego
B. opracowywanie rekomendacji wynikających z wyżej opisanych raportów
C. dystrybucja raportów do wszystkich zainteresowanych w poszczególnych Kanałach Sprzedaży
D. przygotowywanie comiesięcznych prezentacji z podsumowaniem wszystkich bieżących działań z wykorzystaniem dostępnych raportów, wniosków i rekomendacji
3. Przygotowywanie oraz opracowywanie komunikatów organizacyjnych i sprzedażowych w ramach Kanałów Działu Sprzedaży
4. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi kanałami
5. Koordynowanie czynności administracyjno – organizacyjnych na potrzeby Country Sales Manager’a
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marki Kinder
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Specjalista/-ka ds. Procesów Sprzedażowych (Dział Sprzedaży)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Koordynacja procesów sprzedażowych poprzez:
a. tworzenie koncepcji i narzędzi wspomagających Dział Sprzedaży
b. udział w rozwoju i wdrażaniu projektów wspierających sprzedaż
c. koordynację systemu SFA i współpracę z działem Bussines Systems i IT nad dalszym jego rozwojem odpowiadającym na potrzeby Działu Sprzedaży
2. Analizy, raportowanie oraz prezentacje
A. raportowanie oraz przygotowywanie cyklicznych analiz oraz raportów w rozbiciu na poszczególne Kanały Sprzedaży w zakresie:
i. realizacji planów sprzedaży
ii. realizacji działań promocyjnych
iii. innych danych sprzedażowych wskazanych przez przełożonego
B. opracowywanie rekomendacji wynikających z wyżej opisanych raportów
C. dystrybucja raportów do wszystkich zainteresowanych w poszczególnych Kanałach Sprzedaży
D. przygotowywanie comiesięcznych prezentacji z podsumowaniem wszystkich bieżących działań z wykorzystaniem dostępnych raportów, wniosków i rekomendacji
3. Przygotowywanie oraz opracowywanie komunikatów organizacyjnych i sprzedażowych w ramach Kanałów Działu Sprzedaży
4. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi kanałami
5. Koordynowanie czynności administracyjno – organizacyjnych na potrzeby Country Sales Manager’a
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marki Kinder
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Koordynator/-ka ds. Współpracy z Klientami (Supply Chain Commercial)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizowanie i prowadzenie spotkań z Klientami Zewnętrznymi oraz Opiekunami Klientów z Działu Sprzedaży w celu omawiania wskaźników logistycznych i proponowanie sposobów na ich poprawę
Prowadzenie analiz wybranych wskaźników logistycznych i prezentowanie ich podczas cyklicznych spotkań
Aktywny udział w projektach mających wpływ na działalność Customer Service Ferrero, bieżący kontakt z HQ w tym zakresie
Koordynacja procesów wewnątrz Zespołu Customer Service m.in. proces odbioru zwrotów sezonowych,
Współpraca z Operatorami Logistycznymi w obszarach mających bezpośredni wpływ na poziom zadowolenia Klientów z realizowanych dostaw przez 3PL
Koordynator / Koordynatorka ds. Badań Konsumenckich
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wspieranie zespołów komercyjnych Ferrero Commercial Polska w zakresie badań konsumenckich i rynkowych
Współpraca z Centralnymi zespołami badawczymi w celu harmonizacji metodologii oraz praktyk badawczych stosowanych przez Grupę Ferrero
Projektowanie i realizacja planów badawczych tworzonych wspólnie z lokalnymi i centralnymi zespołami marketingowymi
Zarządzanie projektami badawczymi i /lub analitycznymi w zakresie merytorycznym jak i ich administracji, w tym współpraca z innymi działami celem zapewnienia standardów staranności wykonania obowiązujących w Ferrero kontrola budżetu
Realizacja projektów badawczych, które obejmują: rozpoznanie /zdefiniowanie problemu biznesowego, przygotowanie briefu badawczego, przegląd propozycji badawczych i wybór dostawcy, zaplanowanie i/lub prezentację wyników wraz z wypracowaną rekomendacją działań, kontrola jakości zakontraktowanej usługi (dobór prób, kwestionariusz, plan analityczny, translacje, materiały badawcze, terminowość poszczególnych etapów badania)
Współpraca z lokalnymi i Centralnymi zespołami marketingowymi / sprzedażą, aktywny udział w dyskusji związanej z potrzebami badawczymi oraz wspieranie tychże działów we wdrażaniu wiedzy pozyskanej z badań /analiz
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marki Kinder
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Koordynator / Koordynatorka ds. Badań Konsumenckich
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wspieranie zespołów komercyjnych Ferrero Commercial Polska w zakresie badań konsumenckich i rynkowych
Współpraca z Centralnymi zespołami badawczymi w celu harmonizacji metodologii oraz praktyk badawczych stosowanych przez Grupę Ferrero
Projektowanie i realizacja planów badawczych tworzonych wspólnie z lokalnymi i centralnymi zespołami marketingowymi
Zarządzanie projektami badawczymi i /lub analitycznymi w zakresie merytorycznym jak i ich administracji, w tym współpraca z innymi działami celem zapewnienia standardów staranności wykonania obowiązujących w Ferrero kontrola budżetu
Realizacja projektów badawczych, które obejmują: rozpoznanie /zdefiniowanie problemu biznesowego, przygotowanie briefu badawczego, przegląd propozycji badawczych i wybór dostawcy, zaplanowanie i/lub prezentację wyników wraz z wypracowaną rekomendacją działań, kontrola jakości zakontraktowanej usługi (dobór prób, kwestionariusz, plan analityczny, translacje, materiały badawcze, terminowość poszczególnych etapów badania)
Współpraca z lokalnymi i Centralnymi zespołami marketingowymi / sprzedażą, aktywny udział w dyskusji związanej z potrzebami badawczymi oraz wspieranie tychże działów we wdrażaniu wiedzy pozyskanej z badań /analiz
udział w akcjach interwencyjnych / prewencyjnych / ćwiczeniach z zakresu ratowania życie/ mienia, usuwania/ograniczanie negatywnych skutków zdarzeń (w szczególności zagrożeń pożarowych);
obsługa systemu CCTV, systemów Kontroli Dostępu, systemów bezpieczeństwa pożarowego itp.;
monitoring / kontrola ruchu osobowego i towarowego;
aktywność w zakresie rozwijania systemu / procedur związanych z ochroną i bezpieczeństwem;
współpraca z innymi działami firmy oraz instytucjami zewnętrznymi (Policja, Straż Pożarna, Służby Medyczne);
Specjalista/-ka w Dziale Marketingu (Nutella Team)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marki Nutella
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Specjalista/-ka ds. Planowania Dostaw (Supply Chain Commercial)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Regularna kontrola Demand Planu oraz aktualizacja zapotrzebowania na produkty (Request Plan) w systemie SAP;
Weryfikacja planów produkcyjnych;
Odpowiedzialność za utrzymanie stanu zapasów wyrobów gotowych na odpowiednim poziomie (odpowiedzialność za braki oraz nadwyżki produktów);
Współpraca z dostawcami usług logistycznych w celu realizacji dostaw produktów handlowych dla Ferrero Polska Commercial, kontrola i właściwy nadzór przepływu produktów między magazynami;
Zapewnienie dostępności produktów do Repackingu, współpraca z Fabrykami oraz firmami logistycznymi;
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie utylizacji opakowań pozostałych po produkcji
Specjalista/-ka w Dziale Marketingu (Nutella Team & Team Kinder)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marek Nutella (Team 1) oraz Kinder (Team 2)
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
Koordynacja produkcji z producentami/wykonawcami w celu zapewnienia dostaw materiałów na czas
Monitorowanie wydatków
Stałe monitorowanie rynku dostawców materiałów i usług promocyjnych oraz marketingowych w celu identyfikacji nowych źródeł i możliwości pozwalających na odświeżanie bazy dostawców
Specjalista/-ka w Dziale Marketingu (Nutella Team & Team Kinder)
Wiertnicza 126, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za rozwój i wynik marek Nutella (Team 1) oraz Kinder (Team 2)
Aktywny udział w tworzeniu i realizacji planu wsparcia marki a także prowadzonych przez markę projektach i aktywacjach konsumenckich
Zarządzanie projektami, w ramach prowadzonych projektów współpraca z działami: Trade Marketingu; Sprzedaży; działem ds. dokumentacji opakowań; Zakupów oraz Logistyki, a także z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Analiza wyników sprzedażowych
Analiza kluczowych KPIs w oparciu o dane AC NIELSEN oraz GFK
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów na bazie dostępnych danych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wyników badań
Analizy efektywności przeprowadzanych działań marketingowych
Budowanie bazy wiedzy – analiza i gromadzenie danych wykorzystywanych do tworzenia planów marketingowych
Przygotowywanie i implementacja nośników reklamowych
udział w akcjach interwencyjnych / prewencyjnych / ćwiczeniach z zakresu ratowania życie/ mienia, usuwania/ograniczanie negatywnych skutków zdarzeń (w szczególności zagrożeń pożarowych);
obsługa systemu CCTV, systemów Kontroli Dostępu, systemów bezpieczeństwa pożarowego itp.;
monitoring / kontrola ruchu osobowego i towarowego;
aktywność w zakresie rozwijania systemu / procedur związanych z ochroną i bezpieczeństwem;
współpraca z innymi działami firmy oraz instytucjami zewnętrznymi (Policja, Straż Pożarna, Służby Medyczne);