Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Preparation of Accounts Receivable transactions and processing customer payments
Preparation and maintenance of financial, business transactions, billing of invoices and credit notes, regular reconciliation of AR accounts, preparation of recharge invoices, rebates and deferred revenue calculation
Maintenance of Accounts Receivable process according to the deadlines and company’s policy
Maintaining customer accounts
Cash collection, contact with clients while building strong and long term relationships
Reporting tasks – preparation of weekly and monthly revenue report, monthly balance sheet reconciliations and others
Active participation in month end close related tasks and activities
Supporting audit activities, preparation of relevant data
Close cooperation with internal business departments and external clients
Preparation of Accounts Receivable transactions and processing customer payments
Preparation and maintenance of financial, business transactions, billing of invoices and credit notes, regular reconciliation of AR accounts, preparation of recharge invoices, rebates and deferred revenue calculation
Maintenance of Accounts Receivable process according to the deadlines and company’s policy
Maintaining customer accounts
Cash collection, contact with clients while building strong and long term relationships
Reporting tasks – preparation of weekly and monthly revenue report, monthly balance sheet reconciliations and others
Active participation in month end close related tasks and activities
Supporting audit activities, preparation of relevant data
Close cooperation with internal business departments and external clients
Preparation of Accounts Receivable transactions and processing customer payments
Preparation and maintenance of financial, business transactions, billing of invoices and credit notes, regular reconciliation of AR accounts, preparation of recharge invoices, rebates and deferred revenue calculation
Maintenance of Accounts Receivable process according to the deadlines and company’s policy
Maintaining customer accounts
Cash collection, contact with clients while building strong and long term relationships
Reporting tasks – preparation of weekly and monthly revenue report, monthly balance sheet reconciliations and others
Active participation in month end close related tasks and activities
Supporting audit activities, preparation of relevant data
Close cooperation with internal business departments and external clients
Preparation of Accounts Receivable transactions and processing customer payments
Preparation and maintenance of financial, business transactions, billing of invoices and credit notes, regular reconciliation of AR accounts, preparation of recharge invoices, rebates and deferred revenue calculation
Maintenance of Accounts Receivable process according to the deadlines and company’s policy
Maintaining customer accounts
Cash collection, contact with clients while building strong and long term relationships
Reporting tasks – preparation of weekly and monthly revenue report, monthly balance sheet reconciliations and others
Active participation in month end close related tasks and activities
Supporting audit activities, preparation of relevant data
Close cooperation with internal business departments and external clients
Zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej w fabryce: instalacja chłodnicza, wodna, kotłownia, sieć ciepłownicza, sieć gazowa, układy wentylacyjne i klimatyzacyjne, sieć sprężonego powietrza
Nadzorowanie gospodarki elektroenergetycznej
Czynny udział w opracowywaniu planów przyszłego rozwoju energetyki w oddziale
Nadzorowanie prac modernizacyjnych maszyn i urządzeń
Przygotowywanie planów przeglądów i remontów dla poszczególnych instalacji energetycznych i linii produkcyjnych
Diagnoza, naprawa, testowanie części elektroniki przemysłowej w tym naprawy na poziomie komponentów elektronicznych (m.in.: sterowniki PLC, panele HMI, elementy systemów CNC, serwonapędy, urządzenia programujące, zasilacze UPS, płytki obwodów sterowanych PCB itd.)
Diagnostyka przy użyciu najwyższej klasy przyrządów pomiarowych
Lutowanie
Prowadzenie dokumentacji rejestrującej przebieg pracy, wykonanych napraw oraz wykorzystanych części/modułów
• Przeprowadzanie badań i analiz strukturalnych części, zespołów i systemów przekładni
𝗡𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗼𝘄𝗶𝘀𝗸𝗮𝗰𝗵 𝘇𝘄𝗶ą𝘇𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 𝘇 𝗿𝗼𝘇𝘄𝗼𝗷𝗲𝗺 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗸𝘁ó𝘄:
• Prowadzenie projektów (w tym międzynarodowych) z zakresu rozwoju/modyfikacji produktów (np. silnika) oraz usprawnień produkcji
• Odpowiedzialność za badania koncepcyjne 3D, rysunki 2D, liczenie łańcuchów wymiarowych i analizy uzyskanych wyników
• Eliminowanie niezgodności na produktach i ostateczne stwierdzenie ich akceptowalności/niezgodności lub dostarczanie instrukcji dotyczących przeróbek/napraw do działu produkcji
𝗡𝗮 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗼𝘄𝗶𝘀𝗸𝗮𝗰𝗵 𝘇𝘄𝗶ą𝘇𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 𝘇 𝗺𝗲𝗰𝗵𝗮𝗻𝗶𝗸ą:
• Przeprowadzanie oceny technicznej (obliczanie, uzasadnianie i pisanie raportów)
• Stwierdzanie akceptowalności/ niezgodności części
• Identyfikowanie potencjalnych przeróbek/napraw i dostarczanie odpowiednich instrukcji do ich wykonania
• Proponowanie ulepszeń rysunków do biura projektowego
Finance Controller (Finance Shared Services improvements and optimization)
Sandomierz
Wygasła: 14.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
Lead efforts to improve use of the finance core systems. Develop business cases to find best solutions and automate processes
Align Finance Shared Services' activities and resources with the Future Finance priorities
Work with the Global Process Owners. Develop and rollout core policies to aid a single way of working and improve controls. Do this while ensuring compliance to Group standards and policies for own organisation
Work with the GBS Finance Team Leaders. You will improve the key metrics needed to track the performance of Finance Shared Services. This will help the Group move towards best practice benchmarks, including lower processing costs
Support the GBS Manager. Help them deliver high-quality, timely service. The service should focus on providing services effectively and improving continuously
Deliver a great customer experience and drive business process improvement
Współpraca z business partnerami w zakresie oceny kompetencji i potencjału rozwojowego pracowników, współtworzenie planów kariery
Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie wykorzystania posiadanych zasobów kompetencji i oceny potrzeb w tym zakresie a także możliwości rekrutacyjnych z punktu widzenia możliwości budżetowych
Prowadzenie bazy danych składników wynagrodzeń dla pracowników
Analizy porównawcze wynagrodzeń rynkowych na podstawie dostępnych raportów płacowych
Uczestnictwo w wartościowaniu stanowisk pracy
Współpraca z pracownikami i menedżerami innych działów i obszarów w środowisku lokalnym i międzynarodowym
Wizytacje klientów na terytorium Polski oraz maksymalnie 3-dniowy wyjazd w kwartale do Niemiec, Austrii lub Czech,
Rekomendowanie dostępnych rozwiązań/technologii firmy na postawie potrzeb klientów oraz pomoc klientom w rozwiązywaniu wszelkich kwestii technicznych / technologicznych zgodnie z polityką Pracodawcy i grupy,
Przeprowadzanie prób technologicznych u klientów oraz organizowanie seminariów, warsztatów, szkoleń dla klientów,
Aktywne informowanie Pracodawcy oraz centrali grupy o trendach i potrzebach na rynku lokalnym,
Przygotowywanie i rozsyłanie raportów z prób i wizyt,
Cotygodniowe rozsyłanie planów działań z wyprzedzeniem,
Postępowanie zgodnie z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa i regulaminem pracy
Team’s line management (local GL and AP teams) - Northern Europe
Full accountability of the balance sheet and General Ledger accounting activities
Understanding of the financial reporting and General Ledger structure
Manage month-end processes to ensure accurate and timely period closing
Timely submission of financial information for Group reporting and consolidation, including the submission of consolidated financials, monthly tax file and cash flow forecast
Close cooperation with FP&A team and active participation in forecasting and budgeting process
Partnering with stakeholders across the business to ensure compliance with Group policies
Financial risk management and discuss with the CFO on a regular basis to ensure adequate provisions are recorded
Being a part of the preparation of legal risk review with adequate analysis and support mitigating actions
Revision of the annual statutory financial statements and reconciliation to USGAAP and review the account master mapping from USGAAP to local GAAP
Internal & external audit processes
Revision of tax-related information as required by the Group or local legislation, including income tax filing, tax provision reconciliation, monthly and quarterly VAT reconciliation
Prowadzenie negocjacji na zakup towarów i usług zgodnie z zapotrzebowaniem
Negocjacje warunków handlowych, zapisów umów
Zbieranie ofert od dostawców
Kategorie zakupowe: materiały biurowe, części zamienne do autobusów, paliwo itp. (częściej zakupy techniczne związane z prowadzoną działalnością firmy)
Diagnoza, naprawa, testowanie części elektroniki przemysłowej w tym naprawy na poziomie komponentów elektronicznych (m.in.: sterowniki PLC, panele HMI, elementy systemów CNC, serwonapędy, urządzenia programujące, zasilacze UPS, płytki obwodów sterowanych PCB itd.)
Diagnostyka przy użyciu najwyższej klasy przyrządów pomiarowych
Lutowanie
Prowadzenie dokumentacji rejestrującej przebieg pracy, wykonanych napraw oraz wykorzystanych części/modułów
Providing support to key business & investment decisions, coordinating data collection from a variety of sources and formats
Support in preparation of financial planning, presentations and complex financial analysis
Preparation of financial business analysis, reports, data analysis developing recommendations and solutions for the business
Performing month-end close activities; analyze, interpret and communicate financial results in a timely manner
Presentation of relevant data to the teams, providing insight of financial performance through accurate, timely and relevant reporting, consolidated reporting
Performing detailed reviews of SG&A costs, headcount and staff related costs while advising on resource optimization
Close cooperation with the company business stakeholders and Business Partners
Close cooperation with the local market and other finance entities to deliver the month end close processes, ensuring that the market specific information is reflected in the financial statements
Provide insight of financial performance through accurate, timely and relevant reporting, consolidated reporting
Prowadzenie projektów (w tym międzynarodowych) z zakresu rozwoju/modyfikacji produktów (np. silnika) oraz usprawnień produkcji
Odpowiedzialność za prowadzenie działań rozwojowych (CAD) od wstępnego projektu do definicji oraz za modyfikację istniejących części
Odpowiedzialność za badania koncepcyjne 3D, rysunki 2D, liczenie łańcuchów wymiarowych i analizy uzyskanych wyników
Prowadzenie badań technicznych przyczyniających się do ulepszenia lub optymalizacji produktu
Eliminowanie niezgodności na produktach i ostateczne stwierdzenie ich akceptowalności/niezgodności lub dostarczanie instrukcji dotyczących przeróbek/napraw do działu produkcji
Koordynacja zespołu biorącego udział w projektach oraz współpraca z innymi działami
Poszukiwanie, identyfikowanie oraz rozwijanie możliwości biznesowych z kluczowymi klientami usługowymi w sektorze telekomunikacyjnym,
Koordynowanie przekazów marketingowych oraz działań pomiędzy firmą a operatorem telekomunikacyjnym,
Promowanie nowych projektów u klientów zgodnie z porfolio firmy w obszarze telekomunikacji,
Weryfikacja kluczowych wymagań klientów oraz koordynowanie działań z zespołem ds. rozwiązań produktowych w celu ich spełnienia,
Tworzenie planów biznesowych z klientami i ich partnerami oraz wsparcie w definiowaniu nowych modeli biznesowych,
Tworzenie planów sprzedażowych, które pomogą identyfikować oraz nakreślać działania sprzedażowe w celu wykorzystania nowych możliwości biznesowych zgodnie z strategią firmy
Prowadzenie księgowości dla wybranej spółki/spółek (Pełna Księgowość, Sp. z o.o.)
Bieżąca weryfikacja dokumentów w zakresie polskich przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości
Samodzielne przygotowywanie deklaracji podatkowych i miesięcznych kalkulacji podatków (VAT, CIT oraz inne podatki charakterystyczne dla przedsiębiorstwa)
Raportowanie i współpraca z bankami, US, GUS, ZUS, i innymi instytucjami w zakresie obowiązkowej sprawozdawczości (z wył. ZUS w zakresie deklaracji)
Analiza podpisanych umów / aneksów / zleceń pod względem poprawności z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
Wsparcie poszczególnych działów firmy w zakresie księgowości
Czynny udział w usprawnianiu procesów księgowych i procedur z tym związanych obowiązujących w firmie
Act as the IT Representative for collaboration with business stakeholders, focusing on the Production (PP) and Quality (QM) areas during the company's digital transformation
Serve as the IT Representative for SAP projects and application development in the Production (PP) and Quality (QM) domains
Project management in the fields of Production (PP) and Quality (QM)
Supervise the Maintenance of Operational Conditions (MCO) for SAP systems and office applications in the Production (PP) and Quality (QM) domain
Provide advisory and expert roles in the SAP domain
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych z różnego poziomu stanowisk, oraz w różnych obszarach – inżynieria, finanse, logistyka, sprzedaż i inne, zależnie od bieżących potrzeb firmy
Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, przygotowywanie rekomendacji
Bliska współpraca z Hiring Managerami poszczególnych działów
Wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowywania dokumentacji do zatrudnienia (preboarding), akta osobowe, prace administracyjne
Aktywny udział we wprowadzaniu nowych pracowników do pracy (onboarding)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy – działania w obszarze employer branding, udział w tragach pracy, współpraca z uczelniami, organizacja staży studenckich
Identyfikacja obszarów HR do rozwoju w zakładzie, rekomendacja rozwiązań i wprowadzanie w życie (np. rekrutacja, rozwój pracowników, rozwój talentow, plany sukcesji, etc.)
Realizacja działań w obszarze employer-brandingu
Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej skierowanej do pracowników
Inicjowanie działań w obszarze budowania atrakcyjnego miejsca pracy (GPTW)
Prowadzenie controllingu personalnego (raporty miesięczne)
Doradzanie, wspieranie business partnerów w obszarze prawa pracy, rozwoju zespołów, realizacji celów, efektywnych struktur organizacyjnych
Identyfikacja obszarów HR do rozwoju w zakładzie, rekomendacja rozwiązań i wprowadzanie w życie (np. rekrutacja, rozwój pracowników, rozwój talentow, plany sukcesji, etc.)
Realizacja działań w obszarze employer-brandingu
Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej skierowanej do pracowników
Inicjowanie działań w obszarze budowania atrakcyjnego miejsca pracy (GPTW)
Prowadzenie controllingu personalnego (raporty miesięczne)
Doradzanie, wspieranie business partnerów w obszarze prawa pracy, rozwoju zespołów, realizacji celów, efektywnych struktur organizacyjnych
Odpowiedzialność za realizację polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi, oraz standardami wewnętrznymi firmy
Przeprowadzanie bieżących kontroli warunków pracy (BHP i P.POŻ), przestrzeganie przepisów i zasad, oraz podejmowanie działań korygujących
Bieżące raportowanie, oraz informowanie kierownictwa o wykrytych zagrożeniach, wnioskach i propozycjach ulepszeń procesów celem usunięcia zagrożeń
Aktywny udział w opracowywaniu, aktualizacji wewnętrznych instrukcji i procedur BHP i P.POŻ na potrzeby obecnych lub przyszłych procesów w firmie, wdrażanie nowych rozwiązań
Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP i nadzór nad ich terminowym wykonaniem
Aktywne działania mające na celu budowanie świadomości i kultury BHP i PPOŻ w organizacji a także wdrażanie nowych procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy
Prowadzenie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn, analiza ryzyka, oraz proponowanie działań korygujących i ich wdrożenie
Udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, oraz doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów oraz zasad BHP i P.POŻ
Monitorowanie wymagań prawnych w zakresie BHP oraz informowanie pracodawcy o wszelkich zmianach mających wpływ na funkcjonowanie firmy w tym zakresie
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji BHP wymaganej przepisami prawa
pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż usługi produktów budowlanych pod najem do wykorzystania na budowach typu: szalunki, płyty, stropy, podpory, słupy, wsporniki itp – praca wyłącznie na terenie województwa podlaskiego,
przygotowywanie ofert oraz administrowanie dokumentacji operacyjnej,
bieżący kontakt z klientem oraz nadzorowanie realizacji zamówień (weryfikacja ewentualnych uszkodzeń sprzętu zwracanego z budowy),
współpraca z działem administracji i logistyki (m.in. monitorowanie dostaw materiałów do klienta, weryfikacja prawidłowego zafakturowania klienta)
pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż usługi produktów budowlanych pod najem do wykorzystania na budowach typu: szalunki, płyty, stropy, podpory, słupy, wsporniki itp – praca wyłącznie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,
przygotowywanie ofert oraz administrowanie dokumentacji operacyjnej,
bieżący kontakt z klientem oraz nadzorowanie realizacji zamówień (weryfikacja ewentualnych uszkodzeń sprzętu zwracanego z budowy),
współpraca z działem administracji i logistyki (m.in. monitorowanie dostaw materiałów do klienta, weryfikacja prawidłowego zafakturowania klienta)
Providing support to key business & investment decisions, coordinating data collection from a variety of sources and formats
Support in preparation of financial planning, presentations and complex financial analysis
Preparation of financial business analysis, reports, data analysis developing recommendations and solutions for the business
Presentation of relevant data to the teams/ Perform month-end close activities; analyze, interpret and communicate financial results
Close cooperation with the company business stakeholders and Partners
Close cooperation with the local market and other finance entities to deliver the month end close processes, ensuring that the market specific information is reflected in the financial statements
Provide insight of financial performance through accurate, timely and relevant reporting, consolidated reporting
Production management by plan, organize, and manage the daily production activities within the painting unit and conduct regular production meetings to communicate goals and expectations to the team
Monitor and control production costs to meet budgetary targets and identify cost-saving opportunities and implement efficiency improvements
Prepare regular reports on production performance, including key metrics and KPIs. (Daily/Weekly/Monthly etc.)
Measure, track, visually communicate, and improve production efficiency and capacity using a daily continuous improvement methodology
Recruit, train, and develop a skilled team of painters and production staff. Provide coaching, mentoring, and performance feedback to team members
Handles crises or unexpected challenges that may arise within the unit. Escalates accordingly when needed