Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Ecommerce / Performance Marketing Manager
Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Praca na stanowisku menedzera / experta z zakresu marketingu internetowego
Zarządzanie strategią marketingową sklepu internetowego, w tym planowanie i wykonanie kampanii w kanałach takich jak Google Ads, SEO, social media oraz inne platformy marketplace (np. Allegro, Empik)
Działania marketingowe bezpośrednio przekładające się na wyniki sprzedażowe w sklepie internetowym
Nadzór nad pracą specjalisty ds. social mediów oraz współpraca z grafikami na zlecenia do prac graficznych, w celu tworzenia angażujących i spójnych treści marketingowych
Praca nad optymalizacją doświadczeń użytkowników (UX) na stronie internetowej, aby zwiększyć konwersję i poprawić ogólną satysfakcję klientów
Ścisła współpraca z działem handlowym w celu ustalania strategii asortymentowej i promocyjnej, dostosowanej do aktualnych trendów rynkowych i potrzeb klientów
Planowanie i wdrażanie kampanii wizerunkowych mających na celu budowanie i utrzymywanie silnej pozycji marki na rynku
Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych, dostosowywanie strategii w oparciu o zebrane dane i trendy rynkowe
odpowiedzialność za komunikację z klientem (mailingi, klub, etc)
analizę działań konkurencji oraz śledzenie bieżących trendów
raportowanie efektywności i rentowności podejmowanych działań
Planowanie i realizacja celów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych Klientów firmy z branży B2B (sieci drogeryjne i apteczne oraz inni potencjalni klienci)
Tworzenie polityki cenowej dla B2B i B2C
Pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych produktami firmy i utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji
Efektywne prowadzenie negocjacji, doprecyzowywanie ustaleń i formalizacja kontraktów
Planowanie, organizowanie i egzekucja aktywności promocyjnych
budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych zasad,
optymalizowanie współpracy z obecnymi dostawcami oraz rozwijanie bazy dostawców,
nadzorowanie poziomu zapasów produktów (zamówienia towarów) celem możliwie najbardziej precyzyjnego oszacowania potrzeb Spółki w danym czasie (kolejny dzień, tydzień, miesiąc),
prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji,
efektywne zarządzanie polityką cenową i marżową,
analizowanie bieżącej sprzedaży wybranych produktów, kategorii i cen,
optymalizacja cen produktów na popularnych platformach sprzedaży internetowej,
budowanie i realizowanie strategii rozwoju obecnych i nowych kategorii produktowych,
dobieranie asortymentu z uwzględnieniem aktualnych trendów rynkowych,
nadzorowanie terminowości zamówień,
prowadzenie negocjacji handlowych
przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert, raportowanie