Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie rocznego budżetu we współpracy z dyrektorem i zespołem Fundacji ProVeg;
Współpraca z poszczególnymi kierownikami projektów w celu obliczania i raportowania kosztów projektów;
Monitorowanie i raportowanie przepływów finansowych zgodnie z wytycznymi i we współpracy z Finance Managerem ProVeg INT;
Wystawianie/ księgowanie faktur, przygotowywanie dokumentów i raportów dla księgowości;
Zarządzanie i koordynacja działań operacyjnych w ramach organizacji;
Współtworzenie umów, uchwał i zarządzanie obiegiem dokumentów;
Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi do zarządzania wiedzą i procesami, w tym bazami danych, wiki i innymi platformami współpracy (np. Slack, Asana i Google Workspace);
Ulepszanie procesów i metodologii w celu zapewnienia wydajności i wysokiej jakości działań;
Dzielenie się wiedzą, wymiana informacji i najlepszych praktyk
Opracowanie i realizacja strategicznego planu komunikacji dla Fundacji ProVeg;
opracowanie jasnej, efektywnej narracji i kluczowych komunikatów oraz publikowanie ich w wybranymi kanałami;
monitorowanie polskiego rynku mediowego;
monitorowanie obecności Fundacji w mediach, w tym publikacji prasowych, wywiadów i wzmianek w mediach społecznościowych;
współpraca z zespołem międzynarodowym w celu tworzenia treści do komunikacji w mediach społecznościowych;
dbanie o bezpośrednią obecność i komunikację Fundacji ProVeg na platformach mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, X, LinkedIn);
prowadzenie płatnych i organicznych kampanii w mediach społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników i generowania leadów;
opracowywanie raportów dotyczących aktywności w mediach społecznościowych (liczba obserwujących, odwiedzin, kliknięć, wyświetleń itp.);
budowanie relacji z dziennikarzami i influencerami z obszaru branży spożywczej, kulinarnej, biznesu, polityki i stylu życia;
tworzenie, planowanie i realizacja strategii PR zgodnie z globalną komunikacją ProVeg;
tworzenie i rozpowszechnianie różnorodnych treści komunikacyjnych, w tym komunikatów prasowych, oświadczeń i stanowisk;
odpowiadanie na zapytania mediów i komunikacja kryzysowa przy wsparciu globalnego zespołu;
współpraca z partnerami biznesowymi Fundacji w zakresie komunikacji i marketingu: udział w przygotowaniu ofert B2B, prowadzenie szkoleń;
współpraca z międzynarodowym zespołem komunikacyjnym i innymi krajami ProVeg - dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami, aby zwiększać nasz globalny wpływ
Chcesz mieć swój wkład w jeden z najważniejszych ruchów na rzecz sprawiedliwości społecznej naszego pokolenia? Ekscytuje Cię możliwość dołączenia do postępowej, szybko rozwijającej międzynarodowej organizacji pozarządowej?
Obecnie do zespołu ProVeg Polska poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
COMMUNICATIONS MANAGER
Na stanowisku Communications Manager będziesz odpowiedzialny/a za zewnętrzną komunikację organizacji, by nasz przekaz był obecny w mediach tradycyjnych i interaktywnych, jednocześnie generując pomysły na nowe kampanie w celu budowania świadomości żywieniowej wśród jak największej ilości ludzi i przyczynienia się do realizacji misji fundacji - ograniczenia globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku
TO STANOWISKO BĘDZIE DLA CIEBIE IDEALNE, JEŚLI:
- Identyfikujesz się z misją i wartościami ProVeg;
- posiadasz min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie i sukcesy zawodowe w obszarze komunikacji adresowanej do zróżnicowanego środowiska odbiorców – znasz się na tym i uwielbiasz działać w obszarach związanych z komunikacją;
- masz wiedzę i doświadczenie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi (SM, newsletter, blog itp.);
- bardzo dobrze znasz specyfikę mediów społecznościowych, masz doświadczenie w prowadzeniu serwisów takich jak Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter i lubisz to robić;
- sprawnie pracujesz z tekstem i operujesz słowem;
- kreatywność, proaktywność i konsekwencja w działaniu są wpisane w Twoje DNA;
- lubisz komunikować się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi i cenisz sobie współpracę w zespole;
- dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i nie masz problemu z zarządzaniem i realizacją kilku projektów równocześnie;
- nie są Ci obce zasady zarządzania projektami i narzędzia to ułatwiające (np. Asana, Wrike);
- znasz język angielski na poziomie biegłym w mowie i w piśmie (praca w środowisku międzynarodowym)