1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FUNDACJA DORASTAJ Z NAMI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA DORASTAJ Z NAMI

WARSZAWA, UL. OGRODOWA 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Asystent / Asystentka ds. administracji i rozliczeń

Ogrodowa 7, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie w przygotowywaniu rozliczeń projektów realizowanych w ramach darowizn od biznesu,
  • Kompletowanie i weryfikacja dokumentów merytorycznych i finansowych,
  • Tworzenie baz danych w CRM,
  • Przygotowywanie wysyłek mailowych,
  • Wsparcie w procesie zbierania danych i tworzenia Raportu ESG Fundacji,
  • Wsparcie działu fundraisingu korporacyjnego w codziennych zadaniach
Pokaż więcej >>
od 30 do 30 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. public & media relations

Ogrodowa 7, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Odpowiedzialność za wizerunek Fundacji (media), w tym: współpraca z mediami, baza dziennikarzy, materiały, prezentacje dla mediów , raporty media coverage;
  • 2. Nagłaśnianie medialne:
  • · wydarzenia/eventy;
  • · produkcje;
  • · wydawnictwa;
  • · wystawy;
  • · warsztaty;
  • · kampanie społeczne;
  • · inne
  • 3. Ujednolicanie języka komunikacji:
  • · wsparcie w przygotowaniu publikacji (raporty, książki, wydawnictwa);
  • · wsparcie w komunikacji biznesowej Fundacji,
  • · ujednolicanie tekstów;
  • 4. Social media:
  • · zarządzanie komunikacją na portalach społecznościowych: koordynacja kalendarza wydarzeń, publikacji ze wszystkimi działami,
  • · raportowanie;
  • 5. Zarządzanie i koordynowanie wydatkowaniem i wykonaniem budżetu Fundacji przeznaczonego na działalność public & media relations
  • 6. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, ulotek, wydawnictw i innych
  • 7. Koordynacja Wolontariatu
  • 8. Obsługa bazy danych CRM
  • 9. Koordynacja strony www: zamieszczanie treści, praca na systemie WordPress
  • 10. Współpraca z zespołem Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne