Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (120)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 113 )
Marketing Coordinator
Świdnicka 40, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja strategii marketingowej Renomy, PeDeTu i Supersamu,
Analiza wyników bieżących działań i podejmowanie działań optymalizacyjnych,
Kontakt z najemcami Renomy i PeDeTu w tematach bieżącej oferty produktowej,
Aktualizacja stron internetowych i serwisów społecznościowych ww. marek,
Kontakt z zewnętrznymi partnerami projektów marketingowych,
Organizacja i koordynacja na miejscu wydarzeń marketingowych w Renomie, w tym w szczególności w PeDeT,
Realizacja działań związanych z community building; integrowanie wokół PeDeTu i Supersamu środowisk związanych z uczelniami wyższymi, expatami, seniorami, organizacjami lokalnymi, sektorem kultury i bądź (i) biznesu,
Wsparcie administracyjne dla podejmowanych aktywności (kontrola przepływu dokumentów, archiwizacja, realizacja działań związanych z polityką zakupów itp.)
Doradztwo prawne oraz wsparcie wewnętrznych departamentów w bieżącej działalności Grupy, przede wszystkim w obsłudze prawnej nieruchomości wchodzących w skład portfela Globalworth,
W ramach powyższego doradztwa, kluczowym zadaniem kandydata będzie sporządzanie i negocjowanie umów najmu powierzchni biurowych oraz usługowych,
Przygotowywanie analiz prawnych, sporządzanie projektów oraz analiza i opiniowanie projektów dokumentacji prawnej (umowy, pisma),
Wsparcie zespołu IT w tworzeniu i wdrażaniu projektów z obszaru nowych technologii, m.in. udział w pracach zespołu rozwijającego aplikacje budynkowe,
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności spółek z Grupy,
Współpraca z doradcami i kancelariami zewnętrznymi
Realizacja portfelowej strategii generowania dodatkowych przychodów w budynkach należących do Globalworth (wynajem powierzchni wspólnych i reklamowych, odpowiedzialność za najem krótkoterminowy) we współpracy z Działem Zarządzania oraz Działem Asset & Leasing Management;
Przygotowywanie profesjonalnych materiałów prezentacyjnych niezbędnych do realizacji celów sprzedażowych, we współpracy z Działem Marketingu;
Opracowywanie i realizacja rocznych budżetów dodatkowych przychodów, follow-up we współpracy z Działem Analiz i Raportowania;
Przygotowywanie i wdrażanie planu pozyskania sponsorów do realizowanych własnych bądź zewnętrznych eventów, w oparciu o bazę istniejących Najemców handlowych i biurowych oraz kontrahentów z rynku zewnętrznego, we współpracy z Działem Marketingu;
Pozyskiwanie partnerów barterowych do realizowanych własnych kampanii i wydarzeń budynkowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;
Negocjowanie i zawieranie umów najmu, umów sponsoringu i umów barterowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;
Kompleksowy nadzór i kontrola utrzymania technicznego obiektów (Facility Management), w tym weryfikacja bieżących i długoterminowych zamierzeń remontowych i naprawczych,
Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac remontowych i naprawczych systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
Udział w naradach koordynacyjnych i przygotowywanie stosownych raportów,
Wizytowanie obiektów będących podmiotem prac, zlokalizowanych na terenie Polski południowej,
Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac rozbudowy/budowy/wymiany systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
Nadzór nad jakością prac związanych z systemami budynkowymi realizowanych przez wykonawców w ramach rozwoju inwestorskiego,
Prowadzenie analiz techniczno-finansowych, mających na celu optymalizowanie funkcjonowania budynków oraz zużycia mediów,
Prowadzenie postępowań przetargowych na realizacje zadań związanych z bieżącym utrzymaniem, rozbudową, remontem i/lub wymianą istniejącej infrastruktury technicznej budynków,
Udział w procesach TDD poprzez nadzór nad firmami przygotowującymi raporty z przeprowadzonych badań
Wsparcie Działu Prawnego w przygotowywaniu dokumentów dotyczących najmu i zarządzania nieruchomościami oraz sprawami administracyjnymi z nimi związanymi
Research prawny zagadnień związanych z bieżącą działalnością i prezentowanie wniosków
Odpowiedzi na zapytania innych działów związane z interpretowaniem umów
Zarządzanie przygotowanym dla nieruchomości Planned Preventing Maintanance zarówno w zakresie operacyjnym jak i planowania budżetowania oraz zmian inwestycyjnych
Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac remontowych i naprawczych systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną, zarządcami nieruchomości oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami
Współtworzenie, nadzór i koordynacja realizacji budżetów Capex oraz Opex
Udział w naradach koordynacyjnych i przygotowywanie stosownych raportów
Wizytowanie obiektu będącym podmiotem prac (Hala Koszyki)
Nadzór nad jakością prac związanych z systemami budynkowymi realizowanych przez wykonawców w ramach nadzoru inwestorskiego
Udział w procesach TDD poprzez nadzór nad firmami przygotowującymi raporty z przeprowadzonych badań
Bieżąca weryfikacja wykonanych przeglądów miesięcznych zgodnie z PPM
Nadzór nad pracami dodatkowymi wykonywanymi przez zewnętrzne serwisy FM
Nadzór nad technicznymi kosztami operacyjnymi celem ich obniżenia
Przygotowanie corocznego budżetu nieruchomości i nadzór nad jego wykonaniem
Odpowiedzialność za realizację budżetu i wynik finansowy obiektu
Kontrola nad przychodami, aktywna windykacja należności oraz zarządzanie zabezpieczeniami umów najmu
Inicjowanie i współrealizacja zmian związanych z ofertą handlową obiektu, przygotowanie propozycji corocznych planów rekomercjalizacyjnych we współpracy z Działem Najmu
Planowanie niezbędnych przebudów i remontów związanych z podniesieniem wartości komercyjnej nieruchomości
Utrzymywanie relacji z Najemcami, nadzór nad realizacją zapisów umów najmu w zakresie zapewnienia obustronnych zobowiązań umownych
Kontraktowanie i nadzór prac zewnętrznych serwisów niezbędnych do utrzymania nieruchomości
Reprezentowanie Właściciela wobec organów administracyjnych i wszelkich podmiotów zewnętrznych
Przygotowanie i dystrybucja raportów dotyczących nieruchomości, zgodnych z oczekiwaniami Właściciela
Monitorowanie działań konkurencji na lokalnym rynku branżowym
Zarządzanie lokalnym personelem
Aktywny udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku nieruchomości
Wsparcie działań marketingowych
kwestie certyfikacji: BREEM, WELL, OBIEKT BEZ BARIER, ISO
Zarządzanie umowami (najmu oraz umowami z usługodawcami) oraz dokumentacją budynkową
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz GPRE w zakresie dotyczącym zarządzanych nieruchomości
Dekretacja faktur kosztowych
Współpraca z centralą GPRE w zakresie raportowania, przygotowania dokumentacji
Bieżące kontakty i współpraca z najemcami
Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i instrukcja P.Poż
Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Property Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów
Zarządzanie środowiskiem Microsoft Windows opartym głównie o Windows Server 2016 oraz Windows 10
Prowadzenie zagadnień dotyczących sieci LAN
Praca z Active Directory, DHCP, DNS, Microsoft365
Wsparcie użytkowników: monitorowanie, identyfikowanie, wykrywanie oraz usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów, udzielanie wskazówek i rad użytkownikom, analiza problemów zgłaszanych przez użytkowników, automatyzacja powtarzalnych procesów, przygotowywanie stanowisk pracy, instalacja systemów i oprogramowania
Opieka nad systemem wydruku
Wspieranie systemów wideokonferencji Cisco oraz Logitech
Wspieranie telefonii VoIP oraz GSM
Rozwój infrastruktury firmy w celu wprowadzenia usprawnień i zapewnienia bezpieczeństwa pracy
Wdrażanie polityk bezpieczeństwa
Tworzenie dokumentacji na wewnętrzne potrzeby działu IT oraz reszty pracowników firmy
Zarządzanie umowami (najmu oraz umowami z usługodawcami) oraz dokumentacją budynkową
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Globalworth w zakresie dotyczącym zarządzanych nieruchomości
Dekretacja faktur kosztowych
Bieżące kontakty i współpraca z najemcami
Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych oraz innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i instrukcja P.Poż
Wsparcie w zarządzaniu spływem należności, gwarancjami, ubezpieczeniami
Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości
Współpraca z centralą Globalworth w zakresie raportowania, przygotowania dokumentacji
Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Property Managera / Senior Property Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów
Zarządzanie umowami (najmu oraz umowami z usługodawcami) oraz dokumentacją budynkową
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz GPRE w zakresie dotyczącym zarządzanych nieruchomości
Dekretacja faktur kosztowych
Bieżące kontakty i współprace z najemcami
Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i instrukcja P.Poż
Współpraca z centralą GPRE w zakresie raportowania, przygotowania dokumentacji
Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Property Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów
Praca Praktykant / Praktykantka Działu Marketing&PR
Warszawa
Wygasła: 20.06.2022
Umowa zlecenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Procurement Coordinator
Twarda 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.06.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work, hybrid work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
Reviews and Approves Purchase Approval Requests over a certain threshold;
Checks that the Globalworth’s exposure to certain suppliers doesn’t represent a risk for the company’s exposure to the marker, and proposes corrective measures;
Aggregates information regarding repetitive purchases of materials and equipment done by different department and/or in different projects and could be consolidated in a framework agreement at a group level;
Coordinates and cooperates with Romanian Procurement Department in defining the need for the framework agreements, negotiating with suppliers and closing the contracts with them;
Validates offers based on experience and verifications done in the market and with respect of company procedures;
Processes the purchase requests for acquisitions received from within the company, according to the policies and procedures in force;
Prepares the bid requests and the tender documentation according to the specifications received from the requesting departments;
Negotiates offers / contracts with suppliers so as to ensure the purchase of materials / services at the best total cost of ownership;
Responsible for the quality of negotiating contracts / additional documents with suppliers;
Identifies, evaluates and selects potential suppliers in accordance with internal procedures;
Ensures a high level of quality in the relationship with suppliers;
Develops the strategy and procurement planning within the department;
Other responsibilities given by the company's management that may be related to the activity of the department;
Efficient use of resources allocated to the department;
Develops proposals to improve working procedures and tools;
Compliance with the provisions of internal regulations and working procedures
Praca Praktykant / Praktykantka Działu Marketing&PR
Warszawa
Wygasła: 17.06.2022
Umowa zlecenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca PR & Marketing Coordinator
Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca PR & Marketing Coordinator
Warszawa
Wygasła: 13.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
PR & Marketing Coordinator
Twarda 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work, hybrid work
expert
Obowiązki:
Perform market research, identify opportunities, trends and group interests and prepare proposals to the Marketing & Communications Director
Draft the Social Media monthly plan and present proposals to the Marketing & Communications Director
Brief the marketing and digital agencies about the new projects
Respond to the requests for information release or press conference from the internal client (leasing, investment, asset management)
Establish and maintain relationships with Globalworth community, employees, and public interest groups
Draft press releases and present them to the Marketing & Communications Director
Prepare and edit the organizational publications, including employee newsletters or stockholders' reports, for internal and external audiences
Update and maintain the content for the corporate and retail assets websites
Strengthen the relationships with the tenants, identify their needs and expectations for each event
Plan events, design and production within time and budget limits
Organize facilities and manage all event’s details such as decor, catering, entertainment, transportation, location, invitee list, special guests, equipment, promotional material etc. Liaise with vendors, exhibitors and stakeholders during the event planning process to ensure all the details are in order
Book the event suppliers (e.g. entertainers, photographers etc.) and schedule the speakers, if appropriate
Proactively handle any arising issues and troubleshoot any emerging problems on the event day
Cooperate with Marketing & Communications Director to promote and publicize the event; provide content for social media during and post event
Prepare the contracts and invoices for each project; assure the contracts are signed before the event day; ensure compliance with insurance, legal, health and safety obligations
Prepare the reports post event, including the findings and recommendations
Propose ideas to improve the marketing and PR activities
Sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz dla Właściciela Nieruchomości;
Przygotowywanie budżetów OpEx oraz CapEx;
Odpowiedzialność za realizację budżetów i wynik finansowy obiektu;
Kontrola przychodów, aktywna windykacja należności oraz zarządzanie zabezpieczeniami umów najmu;
Inicjowanie i współrealizacja zmian związanych z ofertą handlową obiektu, przygotowanie propozycji corocznych planów rekomercjalizacji we współpracy z Działem Najmu;
Planowanie niezbędnych przebudów i remontów związanych z podniesieniem wartości komercyjnej nieruchomości;
Utrzymywanie relacji z Najemcami, nadzór nad realizacją zapisów umów najmu w zakresie zapewnienia obustronnych zobowiązań umownych;
Zarządzanie umowami (najmu oraz umowami z usługodawcami) oraz dokumentacją budynkową
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz GPRE w zakresie dotyczącym zarządzanych nieruchomości
Dekretacja faktur kosztowych
Bieżące kontakty i współprace z najemcami
Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i instrukcja P.Poż
Współpraca z centralą GPRE w zakresie raportowania, przygotowania dokumentacji
Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Property Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów
Zarządzanie umowami (najmu oraz umowami z usługodawcami) oraz dokumentacją budynkową
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz GPRE w zakresie dotyczącym zarządzanych nieruchomości
Dekretacja faktur kosztowych
Bieżące kontakty i współprace z najemcami
Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i instrukcja P.Poż
Współpraca z centralą GPRE w zakresie raportowania, przygotowania dokumentacji
Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Property Managera, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów