Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Twoją rolą będzie utrzymanie i budowanie relacji z naszymi klientami (zarząd, managerowie i liderzy zespołów) - identyfikacja ich wyzwań biznesowych i problemów oraz proponowanie rozwiązań (warsztaty, konsulting, projekty optymalizacyjne);
Wspólnie z zespołem Sprzedaży oraz Delivery będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie strategii i koncepcji wdrożenia oraz utrzymania systemu u Klienta (ustalenie harmonogramu, analiza ryzyka, przygotowanie planu komunikacji, zapewnienie zasobów);
Będziesz monitorować działania prowadzone u klienta – warsztaty wdrożeniowe, doradcze, szkoleniowe, projektowe, analizując ich jakość oraz skuteczność;
Regularne statusy z klientem, zarówno online jak i wyjazdowo, zapewnią terminową realizację, rentowność i jakość projektów. Cały portfel klientów liczy kilkadziesiąt firm równolegle jest prowadzonych kilkanaście wdrożeń. Nasi Klienci to zazwyczaj średnie i duże, międzynarodowe firmy, wdrożenia realizujemy również poza granicami Polski
Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie strategii i koncepcji budowy sieci partnerów sprzedażowych, głównie na rynku zagranicznym (USA, UK, DAH, Benelux, Nordics);
Zajmiesz się identyfikacją i pozyskaniem partnerów - definiowanie modelu współpracy, negocjacja warunków, podpisanie umowy;
Będziesz zarządzać i rozwijać współpracę z Partnerami, projektować i wdrażać systemy afiliacyjne;
Zajmiesz się codzienną komunikacja z partnerami oraz obsługą ich zgłoszeń;
Twoją rolą będzie również stały monitoring rynku, wdrażanych innowacji, konkurencji oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji;
Wspólnie z zespołem Sherlocka będziesz rozwijać produkt 😊
Samodzielnie poprowadzisz projekty wdrożenia aplikacji, zapewniając terminową realizację, rentowności i jakość. Cały portfel klientów liczy kilkadziesiąt firm równolegle jest prowadzonych kilkanaście wdrożeń. Nasi Klienci to zazwyczaj duże, międzynarodowe firmy, wdrożenia realizujemy również poza granicami Polski;
Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie strategii i koncepcji wdrożenia oraz utrzymania systemu u Klienta (ustalenie harmonogramu, analiza ryzyka, przygotowanie planu komunikacji, zapewnienie zasobów);
Zajmiesz się samodzielną realizacją działań wdrożeniowych (prowadzenie warsztatów przygotowawczych, szkoleniowych oraz komunikacyjnych, udział w komitetach sterujących i działaniach projektowych);
Zapewnisz wsparcie merytoryczne w zakresie procesów rozwiązywania problemów (problem solving), systemów sugestii (idea management), zarządzania wynikami (performance management) oraz przywództwa (leadership);
Będziesz stale optymalizować i standaryzować proces wdrożenia i utrzymania w celu podnoszenia jego efektywności i jakości;
Będziesz tworzyć, rozwijać i zarządzać zespołami odpowiedzialnymi za wdrożenie i utrzymanie Klienta