Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie, wydawanie i nadzorowanie dokumentacji technologicznej w tym konstrukcyjnej,
opracowanie założeń techniczno-organizacyjnych oraz rozwijanie nowych procesów: obróbki plastycznej na zimno, szlifowania, systemów wizyjnych i zautomatyzowanych metod pomiarowych,
opracowywanie nowych technologii,
prowadzenie testów i badań w zakresie procesów oraz narzędzi,
kontakt z dostawcami narzędzi w zakresie ich doboru, ustalania szczegółów zastosowania celem optymalizacji procesów,
przeprowadzanie analiz fizyczno-chemicznych mediów i wyrobów według ustalonych zakresów badawczych, dokumentowanie poszczególnych etapów analiz, ewidencja badań, raportowanie
interpretacja wyników badań, wydawanie opinii dotyczących aktualnego stanu mediów i wyrobów oraz wydawanie rekomendacji dotyczących zmian parametrów mediów w procesie produkcyjnym w celu doprowadzenia do ich stanu zgodności
nadzorowanie procesu produkcyjnego w zakresie kontroli jakości parametrów fizyko-chemicznych mediów technologicznych w toku produkcji
realizacja badań na potrzeby inspekcji jakości dostarczanych surowców chemicznych i komponentów
nadzorowanie stanu wyposażenia kontrolno-pomiarowego i pomocniczego
prowadzenie ewidencji środków chemicznych (rozchody, rejestry, karty charakterystyk)
udział w nadzorowaniu gospodarki odpadami laboratoryjnymi
udział w prowadzeniu badań nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi, wdrożeniami nowych mediów, udoskonalaniami istniejących rozwiązań
udział w prowadzeniu innych prac badawczych w ramach realizowanych projektów
dbałość o doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością w laboratorium
At Order to Cash, we are currently providing the Accounts Receivable & Cash and Bank activities for most of the SKF companies in Central Europe. Our team consists of people highly experienced in Accounts Receivable and Cash & Bank processes and we have a close collaboration with the global process owner for Order to Cash. We are working in many different systems, but the main companies use SAP
We have an exciting future ahead of us, with an updated finance strategy. Finance will have a powerful role in the digital environment, and we want to be on the frontline of the next generation of Business Finance
Daily activities for Order to Cash Accountant
· Drive improvements and use SKF Business excellence as the tool to reach our future goals
· Follow up and ensure that the collection process works as planned on time in scope
· Support to the business of Sundry invoices and daily follow-up
· Ensure the quality of master data about our customers in the customer's ledger
· Carrying out ad hoc and monthly analysis of AR & Bank processes and DSO
· Handling of incoming payments & secure process of open items
· Contact person between local business and bank
· Have close collaboration with Sales organizations in Central EMEA
· Follow up and monitor outsourced AR & Bank activities
· Drive improvements and use SKF Business excellence as the tool to reach our future goals
· Delivering a high level of customer service: being a supportive partner, analyzing situations on customer accounts; Following up on overdue accounts (specially related and Intercompany)
· You will be responsible for developing and maintaining professional relationships with business and customers, following and preparing daily reporting on business request
· Participating in the resolution of unclear payments and evaluating customer account and payment history
· You will support other team members in achieving team and individual goals
· Elaboration of reports (periodical and upon request)
· Regularly communicate with management and prepare process maps and desktop procedures
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych oraz dostaw do klienta zgodnie z wymaganymi terminami zachowując optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych
Planowanie produkcji na podległym obszarze produkcji, w tym między innymi:
− prognozowanie wielkości produkcji i sprzedaży,
− monitorowanie realizacji planu produkcji,
− bilansowanie zdolności produkcyjnych,
− zamawianie i koordynacja terminów dostaw dla materiałów i komponentów,
− współpraca z magazynem centralnym oraz Logistyką przy koordynacji wysyłek do klientów,
− współpraca z przedstawicielami klienta po stronie Jednostek Sprzedaży i Obsługi Klienta
− sporządzanie i nadzorowanie prognoz dla dostawców,
− współpraca z działami produkcyjnymi,
− aktywny udział w rozwoju Łańcucha Dostaw w fabryce,
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych oraz dostaw do klienta zgodnie z wymaganymi terminami zachowując optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych
Planowanie produkcji na podległym obszarze produkcji, w tym między innymi:
− prognozowanie wielkości produkcji i sprzedaży,
− monitorowanie realizacji planu produkcji,
− bilansowanie zdolności produkcyjnych,
− zamawianie i koordynacja terminów dostaw dla materiałów i komponentów,
− współpraca z magazynem centralnym oraz Logistyką przy koordynacji wysyłek do klientów,
− współpraca z przedstawicielami klienta po stronie Jednostek Sprzedaży i Obsługi Klienta
− sporządzanie i nadzorowanie prognoz dla dostawców,
− współpraca z działami produkcyjnymi,
− aktywny udział w rozwoju Łańcucha Dostaw w fabryce,
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych oraz dostaw do klienta zgodnie z wymaganymi terminami zachowując optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych
Planowanie produkcji na podległym obszarze produkcji, w tym między innymi:
− prognozowanie wielkości produkcji i sprzedaży,
− monitorowanie realizacji planu produkcji,
− bilansowanie zdolności produkcyjnych,
− zamawianie i koordynacja terminów dostaw dla materiałów i komponentów,
− współpraca z magazynem centralnym oraz Logistyką przy koordynacji wysyłek do klientów,
− współpraca z przedstawicielami klienta po stronie Jednostek Sprzedaży i Obsługi Klienta
− sporządzanie i nadzorowanie prognoz dla dostawców,
− współpraca z działami produkcyjnymi,
− aktywny udział w rozwoju Łańcucha Dostaw w fabryce,
przeprowadzanie analiz fizyczno-chemicznych mediów i wyrobów według ustalonych zakresów badawczych, dokumentowanie poszczególnych etapów analiz, ewidencja badań, raportowanie
interpretacja wyników badań, wydawanie opinii dotyczących aktualnego stanu mediów i wyrobów oraz wydawanie rekomendacji dotyczących zmian parametrów mediów w procesie produkcyjnym w celu doprowadzenia do ich stanu zgodności
nadzorowanie procesu produkcyjnego w zakresie kontroli jakości parametrów fizyko-chemicznych mediów technologicznych w toku produkcji
realizacja badań na potrzeby inspekcji jakości dostarczanych surowców chemicznych i komponentów
nadzorowanie stanu wyposażenia kontrolno-pomiarowego i pomocniczego
prowadzenie ewidencji środków chemicznych (rozchody, rejestry, karty charakterystyk)
udział w nadzorowaniu gospodarki odpadami laboratoryjnymi
udział w prowadzeniu badań nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi, wdrożeniami nowych mediów, udoskonalaniami istniejących rozwiązań
udział w prowadzeniu innych prac badawczych w ramach realizowanych projektów, wsparcie dla innych Działów
dbałość o doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością w laboratorium
współpraca z innymi Działami obszaru Jakości i EHS celem kształtowania
przeprowadzanie analiz fizyczno-chemicznych mediów i wyrobów według ustalonych zakresów badawczych, dokumentowanie poszczególnych etapów analiz, ewidencja badań, raportowanie
interpretacja wyników badań, wydawanie opinii dotyczących aktualnego stanu mediów i wyrobów oraz wydawanie rekomendacji dotyczących zmian parametrów mediów w procesie produkcyjnym w celu doprowadzenia do ich stanu zgodności
nadzorowanie procesu produkcyjnego w zakresie kontroli jakości parametrów fizyko-chemicznych mediów technologicznych w toku produkcji
realizacja badań na potrzeby inspekcji jakości dostarczanych surowców chemicznych i komponentów
nadzorowanie stanu wyposażenia kontrolno-pomiarowego i pomocniczego
prowadzenie ewidencji środków chemicznych (rozchody, rejestry, karty charakterystyk)
udział w nadzorowaniu gospodarki odpadami laboratoryjnymi
udział w prowadzeniu badań nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi, wdrożeniami nowych mediów, udoskonalaniami istniejących rozwiązań
udział w prowadzeniu innych prac badawczych w ramach realizowanych projektów, wsparcie dla innych Działów
dbałość o doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością w laboratorium
współpraca z innymi Działami obszaru Jakości i EHS celem kształtowania
nadzór nad działaniami doskonalącymi dostawców, opiniowanie i weryfikacja skuteczności działań również poprzez audyty,
wsparcie we wdrożeniu u dostawców procesów istotnych dla zapewnienia jakości w SKF takich jak: ETO, APQP, zarządzanie zmianami inżynieryjnymi, PPAP,
prowadzenie jako kluczowa osoba projektów zatwierdzania dostawców, aż do „właściwego” rozpoczęcia produkcji, w porozumieniu z innymi działami,
zapewnienie kontrolowanej dystrybucji standardów i dokumentacji do wybranych zainteresowanych dostawców, uczestniczenie w projektach doskonalenia z wykorzystaniem Six Sigma (DMAIC i LEAN) i innych narzędzi ciągłego doskonalenia,
zgłaszanie, nadzorowanie i zamykanie procesu reklamacji do dostawców NCI/NCC (8D),
wspieranie SQA w ocenie i wdrażaniu planu ZD u dostawcy
nadzór nad działaniami doskonalącymi (zarówno korygującymi jak i zapobiegawczymi) dostawców, opiniowanie i weryfikacja skuteczności działań również poprzez audyty
wsparcie we wdrożeniu u dostawców procesów istotnych dla zapewnienia jakości w SKF takich jak: ETO, APQP, zarządzanie zmianami inżynieryjnymi, PPAP
inicjowanie i prowadzenie zmian inżynieryjnych mających na celu zatwierdzenie zmian związanych z dostawcami
aktywny udział w procesie zatwierdzania zmian u dostawców
aktywny udział w zatwierdzaniu nowych wyrobów do produkcji seryjnej
prowadzenie jako kluczowa osoba projektów zatwierdzania dostawców, aż do „właściwego” rozpoczęcia produkcji, w porozumieniu z innymi działami, np. dokonania pomiarów, przeprowadzenia prób technologicznych, wykonania testów na zewnątrz fabryki itp.,
zarządzanie określonymi czynnościami procesu zatwierdzania dostawców, takimi jak: przeprowadzanie wizyt technicznych, audytów itp
monitorowanie, raportowanie i inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do wyników jakościowych dostawców w celu zapewnienia zgodności z systemem jakości i zgodności z jakością produktu/procesu,
zapewnienie kontrolowanej dystrybucji standardów i dokumentacji do wybranych zainteresowanych dostawców, uczestniczenie w projektach doskonalenia z wykorzystaniem Six Sigma (DMAIC i LEAN) i innych narzędzi ciągłego doskonalenia
definiowanie wymagań jakościowych fabryki dla dostawców
zgłaszanie, nadzorowanie i zamykanie procesu reklamacji do dostawców NCI/NCC (8D)
promowanie obniżania kosztów złej jakości u dostawcy
wspieranie SQA w ocenie i wdrażaniu planu ZD u dostawcy
przeprowadzanie analiz fizyczno-chemicznych mediów i wyrobów według ustalonych zakresów badawczych, dokumentowanie poszczególnych etapów analiz, ewidencja badań, raportowanie
interpretacja wyników badań, wydawanie opinii dotyczących aktualnego stanu mediów i wyrobów oraz wydawanie rekomendacji dotyczących zmian parametrów mediów w procesie produkcyjnym w celu doprowadzenia do ich stanu zgodności
nadzorowanie procesu produkcyjnego w zakresie kontroli jakości parametrów fizyko-chemicznych mediów technologicznych w toku produkcji
realizacja badań na potrzeby inspekcji jakości dostarczanych surowców chemicznych i komponentów
nadzorowanie stanu wyposażenia kontrolno-pomiarowego i pomocniczego
prowadzenie ewidencji środków chemicznych (rozchody, rejestry, karty charakterystyk)
udział w nadzorowaniu gospodarki odpadami laboratoryjnymi
udział w prowadzeniu badań nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi, wdrożeniami nowych mediów, udoskonalaniami istniejących rozwiązań
udział w prowadzeniu innych prac badawczych w ramach realizowanych projektów, wsparcie dla innych Działów
dbałość o doskonalenie Systemu Zarzadzania Jakością w laboratorium
współpraca z innymi Działami obszaru Jakości i EHS celem kształtowania
kontakt z potencjalnymi dostawcami celem pozyskiwania niezbędnych informacji oraz ustalania szczegółów rozwiązań technicznych na etapie zapytania ofertowego i specyfikacji technicznych
planowanie harmonogramów oraz budżetów, a także nadzór nad wydatkami w czasie trwania inwestycji
zapewnienie dostawcom informacji dotyczących standaryzacji stosowanych rozwiązań z grupy SKF
przygotowanie oraz weryfikacja i zatwierdzenie specyfikacji technicznych dla każdego projektu prowadzonego w ramach działu
przygotowanie planu lokalizacji urządzeń (layout) na terenie zakładu z zachowaniem wymagań obowiązujących dla tworzenia stanowiska pracy tj. obowiązujące przepisy BHP, ppoż., ochrony środowiska z uwzględnieniem dostępnej infrastruktury
zapewnienie opinii oraz zatwierdzenia w/w planu lokalizacji (layout) przez dział BHP, EHS, UR, a także zaopiniowania projektów przez inspektorów BHP, ppoż i sanitarnych tam, gdzie jest to wymagane
nadzór nad rzeczową realizacją projektu od momentu jego zatwierdzenia do przekazania urządzenia do eksploatacji i formalnego zamknięcia projektu
nadzór nad pracami dostawcy oraz zapewnienie komunikacji na każdym etapie trwania projektu
przygotowanie materiałów, narzędzi, mediów oraz zasobów ludzkich, a także innych środków niezbędnych do przeprowadzenia prób odbiorczych u dostawcy oraz z fabryce
zaplanowanie, uzgodnienie (z odpowiednimi służbami) oraz zorganizowanie miejsca wyładunku i ewentualnego składowania urządzeń na terenie Fabryki
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie rozładunku oraz ulokowania w miejscu magazynowania lub w docelowym miejscu montażu
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie montażu urządzeń na terenie Fabryki
prowadzenie i/lub nadzorowanie prac odbiorczych u dostawcy FAT oraz w Fabryce SAT
zapewnienie kompletnej dokumentacji z odbioru urządzeń zarówno u dostawcy jak i w Fabryce
przekazanie urządzeń do eksploatacji po pozytywnym odbiorze
rozliczenie projektu inwestycyjnego oraz jego formalne zamknięcie w postaci raportu
IT/OT Security Coordinator for Digital Manufacturing
Poznań
Wygasła: 04.06.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
You will be the trusted advisor that brings application security engineering and advisory services to SKF Manufacturing globally. Your main responsibility will be to handle the security and investigations program for a scope of dedicated plants, by coordinating effective information security practices and providing a safe working environment for employees and visitors. Furthermore, you will:
• Implement strategies to identify, assess, prevent, protect, and mitigate information security risks, threats, and vulnerabilities to safeguard people, assets, products, and property
• Develop and implement measures, tools, and technology to monitor compliance with company security policies and procedures, laws and regulations
• Monitor and stay up to date with security-related proven practices and technology. Regularly support and handle safety audit and compliance programs of the plant
• Handle locally the security platforms and network security tools and processes
nadzór nad działaniami doskonalącymi (zarówno korygującymi jak i zapobiegawczymi) dostawców, opiniowanie i weryfikacja skuteczności działań również poprzez audyty
wsparcie we wdrożeniu u dostawców procesów istotnych dla zapewnienia jakości w SKF takich jak: ETO, APQP, zarządzanie zmianami inżynieryjnymi, PPAP
inicjowanie i prowadzenie zmian inżynieryjnych mających na celu zatwierdzenie zmian związanych z dostawcami
aktywny udział w procesie zatwierdzania zmian u dostawców
aktywny udział w zatwierdzaniu nowych wyrobów do produkcji seryjnej
prowadzenie jako kluczowa osoba projektów zatwierdzania dostawców, aż do „właściwego” rozpoczęcia produkcji, w porozumieniu z innymi działami, np. dokonania pomiarów, przeprowadzenia prób technologicznych, wykonania testów na zewnątrz fabryki itp
zarządzanie określonymi czynnościami procesu zatwierdzania dostawców, takimi jak: przeprowadzanie wizyt technicznych, audytów itp
monitorowanie, raportowanie i inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do wyników jakościowych dostawców w celu zapewnienia zgodności z systemem jakości i zgodności z jakością produktu/procesu
zapewnienie kontrolowanej dystrybucji standardów i dokumentacji do wybranych zainteresowanych dostawców, uczestniczenie w projektach doskonalenia z wykorzystaniem Six Sigma (DMAIC i LEAN) i innych narzędzi ciągłego doskonalenia
definiowanie wymagań jakościowych fabryki dla dostawców
zgłaszanie, nadzorowanie i zamykanie procesu reklamacji do dostawców NCI/NCC (8D)
promowanie obniżania kosztów złej jakości u dostawcy
wspieranie SQA w ocenie i wdrażaniu planu ZD u dostawcy
Responsibility for tax reporting for 2 Polish legal entities (including: CIT, VAT/JPK, WHT, real estate tax, other taxes)
Following and updating tax related policies and guidelines (i.a. MDR reporting)
Preparation of transfer price documentation for Polish entities (local files), including the respective reporting to the group (i.a. group margin reporting for transfer pricing purposes)
Supporting responsible departments and any local business stakeholders in any tax related issues, consulting and advising by implementing new systems (SAP), new business model, new contracts, etc
Answering inquiries from tax authorities, handling tax controls
Monitoring of changes in tax law, tax interpretations, rulings published by Ministry of Finance
Design of internal controls referring to tax risks (i.a. split payment, VAT codes on the posted documents, date of tax obligation, etc.)
Cooperation with Accounting departments (P2P, O2C, R2R) referring to tax obligation to optimize the process and minimize the risks of errors
Cooperation with tax controllers from other countries and tax advisors (local and international)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych oraz dostaw do klienta zgodnie z wymaganymi terminami zachowując optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych
Planowanie produkcji na podległym obszarze produkcji, w tym między innymi:
− prognozowanie wielkości produkcji i sprzedaży,
− monitorowanie realizacji planu produkcji,
− bilansowanie zdolności produkcyjnych,
− zamawianie i koordynacja terminów dostaw dla materiałów i komponentów,
− współpraca z magazynem centralnym oraz Logistyką przy koordynacji wysyłek do klientów,
− współpraca z przedstawicielami klienta po stronie Jednostek Sprzedaży i Obsługi Klienta
− sporządzanie i nadzorowanie prognoz dla dostawców,
− współpraca z działami produkcyjnymi,
− aktywny udział w rozwoju Łańcucha Dostaw w fabryce,
udział w definiowaniu potrzeb inwestycyjnych z dyrektorami jednostek produkcyjnych oraz poza produkcyjnych
udział w przygotowaniu rocznego planu inwestycyjnego
kontakt z potencjalnymi dostawcami celem pozyskiwania niezbędnych informacji oraz ustalania szczegółów rozwiązań technicznych na etapie zapytania ofertowego i specyfikacji technicznych
planowanie harmonogramów oraz budżetów, a także nadzór nad wydatkami w czasie trwania inwestycji
zapewnienie dostawcom informacji dotyczących standaryzacji stosowanych rozwiązań z grupy SKF
przygotowanie oraz weryfikacja i zatwierdzenie specyfikacji technicznych dla każdego projektu prowadzonego w ramach działu
przygotowanie planu lokalizacji urządzeń (layout) na terenie zakładu
współpraca przy tworzeniu kontraktu z przedstawicielem działu zakupów oraz działu prawnego
nadzór nad rzeczową realizacją projektu od momentu jego zatwierdzenia do przekazania urządzenia do eksploatacji i formalnego zamknięcia projektu
nadzór nad pracami dostawcy oraz zapewnienie komunikacji na każdym etapie trwania projektu
przygotowanie materiałów, narzędzi, mediów oraz zasobów ludzkich, a także innych środków niezbędnych do przeprowadzenia prób odbiorczych u dostawcy oraz z fabryce
zaplanowanie, uzgodnienie (z odpowiednimi służbami) oraz zorganizowanie miejsca wyładunku i ewentualnego składowania urządzeń na terenie Fabryki
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie rozładunku oraz ulokowania w miejscu magazynowania lub w docelowym miejscu montażu
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie montażu urządzeń na terenie Fabryki
zapewnienie kompletnej dokumentacji z odbioru urządzeń zarówno u dostawcy jak i w Fabryce
przekazanie urządzeń do eksploatacji po pozytywnym odbiorze
rozliczenie projektu inwestycyjnego oraz jego formalne zamknięcie w postaci raportu
Koordynator technologii operacyjnej/informacyjnej (OT/IT)
Poznań
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynujesz działania dotyczące połączenia technologii operacyjnej (OT) z technologiami informacyjnymi (IT) gwarantującymi zbieranie danych cyfrowych z linii produkcyjnych
zapewniasz regularne i dokładne raporty zarządcze dotyczące wydajności usług IT
monitorujesz i raportujesz błędy systemów lub awarie urządzeń - sieć i infrastruktura IT/OT
oszacowujesz ryzyka dla bezpieczeństwa oraz ciągłości działania systemów i sieci IT/OT
zarządzasz systemami MES/MOM (systemami realizacji, monitorowania i raportowania produkcji: bieżące utrzymanie i wsparcie użytkowników, konfiguracja nowych obszarów, rozwój nowych modułów systemu)
zapewniasz wiodącą rolę w transferze wiedzy i wdrażaniu zatwierdzonych standardów i praktyk dla systemów IT / OT, sterowników PLC, urządzeń obiektowych, etc
odpowiadasz za zgodność i bezpieczeństwo OT w całej firmie oraz podnosi bezpieczeństwo sieci i danych w środowiskach biznesowych i operacyjnych
zrządzasz systemami i dokumentacją sieci IT oraz transformacją w nowoczesną infrastrukturę IT/OT
obsługujesz lokalną platformę bezpieczeństwa oraz narzędzia i procesy bezpieczeństwa sieci
nadzorujesz i aktualizujesz infrastrukturę IT/OT oraz kontroluje wydajność systemów przemysłowych
zapewniasz komputerowe wspomaganie produkcji, w tym administrowanie systemami, ApiPro, KDR, AutoTas, DB SQL, NetOps
Control settings and optimization of transfer functions,
The safety threshold settings,
Checking the operation of equipment and measuring their characteristics,
Checking the overall configuration of the equipment
Ensure:
Updating documents and support files,
Writing of development and / or intervention reports,
If necessary and according to the needs of the Department, participate in After-sales Service missions for customers or users (preventive or corrective maintenance, etc.)
Outside the mission period:
Prepare and organize future missions,
Participate in the establishment of files and their follow-up,
Ensure a scientific/technological watch and identify relevant methods/technologies for the control of magnetic bearings to be integrated into the roadmap
Guide, organise and supervise the various research projects including those in collaboration with external laboratories
Develop the algorithms necessary for the control of magnetic bearings (identification, new control laws, etc.)
Validate the new algorithms, notably in simulation and on a magnetic bearing bench with a real-time rapid prototyping system (OpalRT, dSPACE)
Document the algorithms/methodologies implemented, write the specifications necessary for the integration of the algorithms in the cabinets developed by the electronics R&D department with whom you will collaborate closely during implementation and validation
Develop tools to automate as much as possible the calibration of these algorithms and validate them with the calculation department carrying out the tuning of the client machines
Provide occasional in-house and customer support
Ensure the protection of new innovations in conjunction with the intellectual property unit
Estimate the workload and schedules required to carry out research and development work
Manage the team and supervise the activity of the employees, develop their skills according to the needs of the department and their development projects
Design Power Converters for use in electrical cabinet dedicated to AMB-Systems
Provide technically sound project decisions in the context of modern Power Converters
Within the Electronics R&D department, contribute to the CoDesign environment with Hardware and Software Teams defining the Power Metrics to guide the optimal Power Design
Support deliverables related to the project milestones and write relevant technical reports
Contribute with the cross-functional team to ensure project success (such as mechatronics integration, manufacturing, testing and quality) in its TRL (Technology Readiness Level) scale
Participate in the realization of the FMECA with the quality service studies
Follow the project schedule as closely as possible with the project manager and the team leader
Take lead in pilot and feasibility technical studies in partnership with research organizations (institutes, universities, etc). With its focus on developing key technologies for AMB-Systems
Ensure a scientific/technological watch and identify relevant methods/technologies for the control of magnetic bearings to be integrated into the roadmap
Guide, organise and supervise the various research projects including those in collaboration with external laboratories
Develop the algorithms necessary for the control of magnetic bearings (identification, new control laws, etc.)
Validate the new algorithms, notably in simulation and on a magnetic bearing bench with a real-time rapid prototyping system (OpalRT, dSPACE)
Document the algorithms/methodologies implemented, write the specifications necessary for the integration of the algorithms in the cabinets developed by the electronics R&D department with whom you will collaborate closely during implementation and validation
Develop tools to automate as much as possible the calibration of these algorithms and validate them with the calculation department carrying out the tuning of the client machines
Provide occasional in-house and customer support
Ensure the protection of new innovations in conjunction with the intellectual property unit
Estimate the workload and schedules required to carry out research and development work
Manage the team and supervise the activity of the employees, develop their skills according to the needs of the department and their development projects
Design Power Converters for use in electrical cabinet dedicated to AMB-Systems
Provide technically sound project decisions in the context of modern Power Converters
Within the Electronics R&D department, contribute to the CoDesign environment with Hardware and Software Teams defining the Power Metrics to guide the optimal Power Design
Support deliverables related to the project milestones and write relevant technical reports
Contribute with the cross-functional team to ensure project success (such as mechatronics integration, manufacturing, testing and quality) in its TRL (Technology Readiness Level) scale
Participate in the realization of the FMECA with the quality service studies
Follow the project schedule as closely as possible with the project manager and the team leader
Take lead in pilot and feasibility technical studies in partnership with research organizations (institutes, universities, etc). With its focus on developing key technologies for AMB-Systems
Control settings and optimization of transfer functions,
The safety threshold settings,
Checking the operation of equipment and measuring their characteristics,
Checking the overall configuration of the equipment
Ensure:
Updating documents and support files,
Writing of development and / or intervention reports,
If necessary and according to the needs of the Department, participate in After-sales Service missions for customers or users (preventive or corrective maintenance, etc.)
Outside the mission period:
Prepare and organize future missions,
Participate in the establishment of files and their follow-up,
nadzór nad działaniami doskonalącymi (zarówno korygującymi jak i zapobiegawczymi) dostawców, opiniowanie i weryfikacja skuteczności działań również poprzez audyty
wsparcie we wdrożeniu u dostawców procesów istotnych dla zapewnienia jakości w SKF takich jak: ETO, APQP, zarządzanie zmianami inżynieryjnymi, PPAP
inicjowanie i prowadzenie zmian inżynieryjnych mających na celu zatwierdzenie zmian związanych z dostawcami
aktywny udział w procesie zatwierdzania zmian u dostawców
aktywny udział w zatwierdzaniu nowych wyrobów do produkcji seryjnej
prowadzenie jako kluczowa osoba projektów zatwierdzania dostawców, aż do „właściwego” rozpoczęcia produkcji, w porozumieniu z innymi działami, np. dokonania pomiarów, przeprowadzenia prób technologicznych, wykonania testów na zewnątrz fabryki itp.,
zarządzanie określonymi czynnościami procesu zatwierdzania dostawców, takimi jak: przeprowadzanie wizyt technicznych, audytów itp
monitorowanie, raportowanie i inicjowanie działań doskonalących w odniesieniu do wyników jakościowych dostawców w celu zapewnienia zgodności z systemem jakości i zgodności z jakością produktu/procesu,
zapewnienie kontrolowanej dystrybucji standardów i dokumentacji do wybranych zainteresowanych dostawców, uczestniczenie w projektach doskonalenia z wykorzystaniem Six Sigma (DMAIC i LEAN) i innych narzędzi ciągłego doskonalenia
definiowanie wymagań jakościowych fabryki dla dostawców
zgłaszanie, nadzorowanie i zamykanie procesu reklamacji do dostawców NCI/NCC
promowanie obniżania kosztów złej jakości u dostawcy
wspieranie SQA w ocenie i wdrażaniu planu ZD u dostawcy
Zapewnienie zgodności dokumentacji kadrowej z obowiązującymi przepisami
Przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji personalnej występującej w całym cyklu zatrudnienia pracownika (w tym m.in. przygotowanie umowy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy)
Nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników; wystawianie skierowań na badania lekarskie
Obsługa programu kadrowo – płacowego w zakresie kadrowym
Współpraca z dostawcą usług płacowych celem właściwego naliczenia wynagrodzeń (w tym weryfikacja poprawności danych na listach płac)
Obsługa programu do czasu pracy, generowanie raportów związanych z czasem pracy (również na cele list płac) oraz monitorowanie i nadzór nad przestrzeganiem przepisów w przedsiębiorstwie
Przygotowywanie raportów kadrowych
Udzielanie przełożonym jednostek organizacyjnych informacji o charakterze kadrowo-płacowym w stosunku do podległych im pracowników
Obsługa pracowników przedsiębiorstwa, tj.udzielanie informacji pracownikom w zakresie ich spraw kadrowych oraz płacowych (w tym wyjaśnianie zapisów w tzw. paskach wypłat), po weryfikacji z zewnętrznym dostawcą usług płacowych, jeżeli potrzeba
Doradztwo przełożonym w zakresie postępowania o charakterze kadrowym, w tym zakresie prawa pracy i jego zastosowania w określonych przypadkach
Doradztwo w zakresie stosowania systemów czasu pracy oraz okresów rozliczniowych w zależności od potrzeb poszczególnych jednostek organizacyjnych
Współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi, tj. GUS, ZUS, PFRON, agencje pracy tymczasowych
Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych oraz dostaw do klienta zgodnie z wymaganymi terminami zachowując optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych
Planowanie produkcji na podległym obszarze produkcji
Prognozowanie wielkości produkcji i sprzedaży
Monitorowanie realizacji planu produkcji
Bilansowanie zdolności produkcyjnych
Zamawianie i koordynacja terminów dostaw dla materiałów i komponentów
Współpraca z magazynem centralnym oraz Logistyką przy koordynacji wysyłek do klientów
Współpraca z przedstawicielami klienta po stronie Jednostek Sprzedaży i Obsługi Klienta
Sporządzanie i nadzorowanie prognoz dla dostawców
Współpraca z działami produkcyjnymi
Aktywny udział w rozwoju Łańcucha Dostaw w fabryce
Cel pracy: Zapewnienie dostaw materiałów i usług pośrednioprodukcyjnych, niezbędnych do procesu produkcji oraz optymalizacja wyniku ekonomicznego SKF poprzez prowadzenie działań ukierunkowanych na redukcję kosztów
Budowanie i realizacja strategii dla wybranych kategorii zakupowych
Zarządzanie relacjami z istniejącymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych źródeł dostaw
Ciągła analiza rynku dla wybranych kategorii zakupowych, w tym udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach pozwalających na poszerzanie wiedzy rynkowej
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami oraz prowadzenie projektów w zakresie optymalizacji kosztów i procesów zakupowych w firmie
Realizacja powierzonych celów i cykliczne raportowanie wyników (KPIs, np. oszczędności)
Przygotowywanie projektów umów oraz koordynacja procesu ich akceptacji
Nadzór nad realizacją podpisanych umów
Przeprowadzanie okresowej oceny oraz audytu dostawców
Przygotowywanie danych, analiz i raportów zakupowych
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań zakupowych (RFI, RFQ, e-przetargi, e-aukcje) oraz wybór dostawców
Nadzór nad bazą dostawców (dodawanie/delistowanie dostawców oraz aktualizacja danych istniejących kontrahentów)
Obsługa systemów niezbędnych do generowania zamówień, raportów i procesowania faktur (np. SAP Ariba, MCSS, ASV, BI, VIM, Open Nexus, inne niezbędne do obsługi procesu zakupów)
Współpraca z globalnymi strukturami zakupowymi, m.in. w zakresie zapewnienia zgodności z wymaganiami Grupy SKF
udział w definiowaniu potrzeb inwestycyjnych z dyrektorami jednostek produkcyjnych oraz poza produkcyjnych
udział w przygotowaniu rocznego planu inwestycyjnego
kontakt z potencjalnymi dostawcami celem pozyskiwania niezbędnych informacji oraz ustalania szczegółów rozwiązań technicznych na etapie zapytania ofertowego i specyfikacji technicznych
planowanie harmonogramów oraz budżetów, a także nadzór nad wydatkami w czasie trwania inwestycji
zapewnienie dostawcom informacji dotyczących standaryzacji stosowanych rozwiązań z grupy SKF
przygotowanie oraz weryfikacja i zatwierdzenie specyfikacji technicznych dla każdego projektu prowadzonego w ramach działu
przygotowanie planu lokalizacji urządzeń (layout) na terenie zakładu
współpraca przy tworzeniu kontraktu z przedstawicielem działu zakupów oraz działu prawnego
nadzór nad rzeczową realizacją projektu od momentu jego zatwierdzenia do przekazania urządzenia do eksploatacji i formalnego zamknięcia projektu
nadzór nad pracami dostawcy oraz zapewnienie komunikacji na każdym etapie trwania projektu
przygotowanie materiałów, narzędzi, mediów oraz zasobów ludzkich, a także innych środków niezbędnych do przeprowadzenia prób odbiorczych u dostawcy oraz z fabryce
zaplanowanie, uzgodnienie (z odpowiednimi służbami) oraz zorganizowanie miejsca wyładunku i ewentualnego składowania urządzeń na terenie Fabryki
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie rozładunku oraz ulokowania w miejscu magazynowania lub w docelowym miejscu montażu
nadzorowanie lub/i prowadzenie w zależności od zakresu obowiązków zdefiniowanych w kontrakcie montażu urządzeń na terenie Fabryki
zapewnienie kompletnej dokumentacji z odbioru urządzeń zarówno u dostawcy jak i w Fabryce
przekazanie urządzeń do eksploatacji po pozytywnym odbiorze
rozliczenie projektu inwestycyjnego oraz jego formalne zamknięcie w postaci raportu
The purpose of this position it to improve automatization and robotics on World Class Roller Channels by leading Project Team. Be a speaking partner and challenging person to automatization Sub-Constructor. Using SKF Toolbox to solving problems. The ultimate goal to increase the production output according to customer need
Managing of designing new tooling
Support digitalization process in Factory
To support continuous improvement of the automatization and robotics on World Class Roller Channels
Coordinating different departments to maximize production output, eliminating bottle necks and improving production flow
Sharing best practice from different SKF Factories of whole word