Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych - zatrudnienia cudzoziemców
Józefa Sarego 26, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 25.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa pozapłacowych świadczeń dla pracowników (pakiet sportowy, medyczny, ubezpieczenie na życie)
Zarządzanie wnioskami o urlop
Nadzór nad dokumentacją pracowniczą
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
Sprawowanie kontroli nad badaniami lekarskimi, szkoleniami BHP oraz dokumentów legalizacyjnych pobyt i pracę cudzoziemców
Współpraca z działem płacowym
Przygotowywanie zestawień do wynagrodzeń
Bezpośredni kontakt z pracownikami i udzielanie odpowiedzi na ich zapytania
Aktualizowanie regulaminów w oparciu o zmiany w przepisach
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
Prowadzenie spraw związanych z organizacją i realizacją świadczeń socjalnych, akceptacja i weryfikacja wniosków, przygotowanie wniosków na posiedzenie Komisji Socjalnej
Organizacja Posiedzeń Zespołu Komisji Socjalnej, sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji
Udział w planowaniu budżetu działalności socjalnej we współpracy z Działem Finansowym oraz budżetów zadaniowych Działu Świadczeń Socjalnych
Provide full executive support including managing the inbox, calendar appointments, complex diary scheduling, travel and meeting logistics, expense processing, and other delegated tasks,
Flexible and willing to be assigned different tasks with no supervision,
Organisation and assistance at meetings and training sessions,
Overseeing general office operation, keeping an office running smoothly and efficiently,
Being first point of contact to local suppliers, service providers and authorities,
Managing office supplies and equipment, maintaining proper stock levels, place orders as necessary,
Ensure the smooth circulation of employee documents
Provide full executive support including managing the inbox, calendar appointments, complex diary scheduling, travel and meeting logistics, expense processing, and other delegated tasks
Flexible and willing to be assigned different tasks with no supervision
Overseeing general office operation, keeping an office running smoothly and efficiently
Being first point of contact to local suppliers, service providers and authorities
Managing office supplies and equipment, maintaining proper stock levels, place orders as necessary
Ensure the smooth circulation of employee documents
Provide full executive support including managing the inbox, calendar appointments, complex diary scheduling, travel and meeting logistics, expense processing, and other delegated tasks
Flexible and willing to be assigned different tasks with no supervision
Overseeing general office operation, keeping an office running smoothly and efficiently
Being first point of contact to local suppliers, service providers and authorities
Managing office supplies and equipment, maintaining proper stock levels, place orders as necessary
Ensure the smooth circulation of employee documents