Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (19 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 19 )
Koordynator / Koordynatorka ds. Administracyjnych
Aleksandra Fredry 6, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 31.03.2024
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
Obowiązki:
Odpowiedzialność za utrzymanie pożądanego stanu technicznego budynków poprzez regularne monitorowanie i kontrolę nieruchomości i instalacji
Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi w związku z konserwacją i modernizacją
Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
Kontrola stanów magazynowych i urządzeń, sprawdzanie faktur
Dostarczanie informacji potrzebnych do planowania budżetu (OPEX)
Współpraca z działami Wynajmu i Obsługi Klienta
Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST
Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
Obsługa aplikacji MyHome – narzędzia Heimstaden do zarządzania zgłoszeniami
Administracja otrzymanymi fakturami od najemców
Administracja depozytami klientów
Współpraca z innymi działami firmy, głównie z działem zarządzania nieruchomościami, księgowości i wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Najemców
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Komunikacja z najemcami w zakresie rozrachunków i należności
Rozliczanie opłat za usługi związane z wodą, prądem, ściekami, ogrzewaniem itp
Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
Sporządzenie raportów rozliczeń
Wprowadzenia i rozliczanie faktur czynszowych
Administracja depozytami klientów
Zarządzanie procesami opóźnień w płatnościach
Współpraca z innymi działami firmy, głównie działem księgowości i wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa / Księgowy
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji księgowej w odpowiedniej jakości i zgodnie z wymaganymi terminami
Księgowanie wszelkiego rodzaju dokumentów finansowych w systemie finansowym, w tym wystawianie faktur wewnątrzfirmowych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Przygotowywanie płatności
Odpowiedzialność za wszystkie czynności związane z zamykaniem ksiąg rachunkowych (miesiąc, kwartał, rok) i sprawozdawczością księgową, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych
Przygotowywanie wszystkich deklaracji i zeznań podatkowych (w tym podatku od nieruchomości)
Przygotowywanie innych raportów na potrzeby Grupy
Wspieranie zespołów operacyjnych we wszystkich kwestiach związanych z finansami, księgowością i podatkami - w zależności od potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki struktury holdingowej
Środowisko pracy: Narzędzia Microsoft (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Komunikacja z najemcami w zakresie obszaru rozrachunków i należności
Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
Obsługa aplikacji MyHome – narzędzia Heimstaden do zarządzania zgłoszeniami
Rozliczanie opłat za usługi związane z wodą, prądem, ściekami, ogrzewaniem itp
Administracja otrzymanymi fakturami od najemców
Administracja depozytami klientów
Zarządzanie procesami opóźnień w płatnościach
Współpraca z innymi działami firmy, głównie księgowością i działem wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Wynajmu
Kraków
Wygasła: 14.10.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zadbanie o maksymalnie wysoki wskaźnik wynajęcia mieszkań, bycie pierwszym punktem kontaktu dla osób poszukujących długoterminowego wynajmu
Przygotowywanie ogłoszeń, kontakt z potencjalnymi najemcami i odpowiadanie na przychodzące pytania, pokazywanie mieszkań
Przeprowadzanie procesu wynajmu, w tym prowadzenie czynności przygotowawczych i sporządzanie umów najmu
Przeprowadzanie inspekcji typu check in i check out
Budowanie dobrych relacji z najemcami
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi najemców na każdym etapie trwania umowy
Raportowanie oraz dbanie o poprawność danych w systemach
Zaangażowanie w działania i inicjatywy marketingowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych
Kraków
Wygasła: 04.10.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za utrzymanie nieruchomości w jak najlepszym stanie technicznym poprzez regularne monitorowanie i kontrolę budynków,
Udział w procesie przejęcia nieruchomości od dewelopera, podpisywanie umów na dostawy mediów, kontrola zgłoszeń gwarancyjnych,
Przeprowadzanie procesów przetargowych związanych z utrzymaniem nieruchomości, kontrola nad firmami zewnętrznymi,
Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi,
Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
Kontrola stanów magazynowych i urządzeń,
Kontrola wydatków,
Współtworzenie budżetu (OPEX) oraz kontrola nad jego realizacja,
Podtrzymywanie kontaktów z najemcami w przypadku reklamacji, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac,
Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST,
Współpraca z działem najmu oraz pracownikami technicznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.10.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za utrzymanie nieruchomości w jak najlepszym stanie technicznym poprzez regularne monitorowanie i kontrolę budynków,
Udział w procesie przejęcia nieruchomości od dewelopera, podpisywanie umów na dostawy mediów, kontrola zgłoszeń gwarancyjnych,
Przeprowadzanie procesów przetargowych związanych z utrzymaniem nieruchomości, kontrola nad firmami zewnętrznymi,
Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi,
Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
Kontrola stanów magazynowych i urządzeń,
Kontrola wydatków,
Współtworzenie budżetu (OPEX) oraz kontrola nad jego realizacja,
Podtrzymywanie kontaktów z najemcami w przypadku reklamacji, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac,
Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST,
Współpraca z działem najmu oraz pracownikami technicznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Administracyjnych
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.09.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
Obowiązki:
Odpowiedzialność za utrzymanie pożądanego stanu technicznego budynków poprzez regularne monitorowanie i kontrolę nieruchomości i instalacji
Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi w związku z konserwacją i modernizacją
Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
Kontrola stanów magazynowych i urządzeń, sprawdzanie faktur
Dostarczanie informacji potrzebnych do planowania budżetu (OPEX)
Komunikacja z najemcami w przypadku incydentów, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac
Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST
Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Wynajmu
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zadbanie o maksymalnie wysoki wskaźnik wynajęcia mieszkań, bycie pierwszym punktem kontaktu dla osób poszukujących długoterminowego wynajmu
Przygotowywanie ogłoszeń, kontakt z potencjalnymi najemcami i odpowiadanie na przychodzące pytania, pokazywanie mieszkań
Przeprowadzanie procesu wynajmu, w tym prowadzenie czynności przygotowawczych i sporządzanie umów najmu
Przeprowadzanie inspekcji typu check in i check out
Budowanie dobrych relacji z najemcami
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi najemców na każdym etapie trwania umowy
Raportowanie oraz dbanie o poprawność danych w systemach
Zaangażowanie w działania i inicjatywy marketingowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie działań marketingowych budujących zarówno świadomość marki jak i zmierzających do pozyskania klientów
Przygotowywanie materiałów marketingowych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (tworzenie broszur, folderów prezentacji itp.)
Dbanie o spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach komunikacji
Koordynowanie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
Kreatywne wykorzystanie odpowiednich narzędzi marketingowych i komunikacyjnych
Opracowanie i realizacja wydarzeń dla mieszkańców
Rozwijanie programów partnerskich i sponsorskich, przyczyniających się do realizacji społecznie zrównoważonych celów Heimstaden
Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników,
Ścisła współpraca z działem najmu oraz customer care (w tym współtworzenie materiałów promocyjnych, wsparcie komunikacyjne)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.04.2023
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji księgowej o odpowiedniej jakości i zgodnie z wymaganym harmonogramem
Księgowanie wszelkiego rodzaju dokumentów finansowych w systemie finansowym, w tym wystawianie faktur między spółkami Heimstaden
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Przygotowywanie płatności
Wsparcie we wszystkich czynnościach związanych z zamykaniem ksiąg (miesiąc, kwartał, rok) oraz sprawozdawczości księgowej, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych
Wsparcie w przygotowywaniu wszelkich deklaracji i zeznań podatkowych
Wsparcie w przygotowywaniu innych raportów na potrzeby Grupy Heimstaden
Wspieranie zespołów operacyjnych we wszystkich sprawach związanych z finansami, księgowością i podatkami - w zależności od potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki struktury holdingu
Środowisko pracy: Narzędzia Microsoft (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Keeping the accounting records in the quality and according to the required timeline
Booking of all kinds of financial documents in the financial system, also issuing the intercompany invoices
Keeping records of fixed assets
Preparing payments
Being responsible for all activities related to books closing (month, quarter, year) and accounting reporting duties, including preparation of financial statements
Preparing all tax declarations and returns (including Real estate tax)
Preparing other reports for the Group purposes
Supporting operational teams in all matters related to finance, accounting and taxes – as required, considering specifics of holding structure
Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS Teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Letting Specialist
Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Responsible for preparing ads, contacting potential tenants, following up on leads and answering incoming questions
Arranging viewings of the rental properties
Complete new tenancy progression process including referencing and drafting tenancy agreements
Conduct check in and check out inspections
Ensure continuous improvement of customer satisfaction of the tenant
Provide high level of customer service to residents at all times concering letting/rental/contract management/etc
Help colleagues to achieve their goals (relieve when sickness, pass on leads etc.)
Process tenancy renewal paperwork
Ensure lettings legal compliances are met and procedures followed
Maintain records on the property management database
Engage in tenant focused marketing activities and initiatives
Support the facility manager with enquiries from tenants, utility providers, local authorities etc
Undertake specific projects as requested by line manager
Complete general administrative roles as and when required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Care & Administration Manager
Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
Obowiązki:
Responsibility for solving all inbound customer requests with one touch
Responsibility for contract adjustments and changes
Building customer awareness of using self-service channels, through MyHome and other local customer interfaces
Support the development of the CMS in collaboration with dedicated teams
Face-to-face customer support, i.e. walk-ins
Tenant communication and settlement
Management of late payment processes
Organizing satisfaction surveys among customers, proposing solutions to support high performance
Ensuring security of customers' personal information in accordance with regulations, policies and procedures
Timely reporting
Creating and evaluation of customer relations procedures
Management of the company's office
Managing a team of specialists
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Head of Facility Management
Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
Obowiązki:
Analyses performance of the portfolio and takes responsibility for highlighting challenges while improving results when needed
Identifies market opportunities and relevant changes, implements of innovations and trends
Creates and executes annual budget and strategical / tactical business plan. Monitor and follow-up on progress, ensure set budget and targets are met
Ensures swift and excellent customer service (repairs, relationship management, inner and outer premises)
Coordinates tendering, negotiation and awarding of contractors for Capex projects
Manages hard and soft services contractors and contracts
Initiates and monitor maintenance and remodeling projects
Manages contact and information with authorities
Takes responsibility for operational energy management and improvements
Supervises a team inspecting apartments and units at move-in/out, after renovations, etc
Takes responsibility for ensuring we fulfil regulatory requirements - ventilation, fire protection, elevators, etc
Ensures regular inspections
Ensures accurate and timely reporting
Manages project team
Ensures projects meet the Sustainability guidelines set by the Group Sustainability team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior business controller
Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Supporting business controlling processes within a capital group – preparation of budgets, forecasts, monitoring of financial performance
Preparation of all kinds of reports and analysis for the management as required, in cooperation with the operational and financial teams
Active support for all regular reporting activities (including month-end, quarter-end and year-end and all other as required)
Active role in (designing and) implementing of IT tools supporting effective workflows in finance and operational areas
Additional tasks assigned by the manager
Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Financial accountant (To-be Accounting manager)
Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Keeping the accounting records in the quality and according to the required timeline
Booking of all kinds of financial documents in the financial system, also issuing the intercompany invoices
Being responsible for and ensuring all month-end, quarter-end and year-end reconciliations are made in a timely manner, with proper quality
Being responsible for all activities related to books closing (month, quarter, year) and accounting reporting duties, including preparation of financial statements
Preparation and responsibility for all tax declarations and returns (including Real estate tax)
Current reporting duties to all legal authorities, like national bank and statistical office, as required
Close cooperation with tax advisors and auditors
Supporting operational teams in all matters related to finance, accounting and taxes – as required, considering specifics of holding structure
Creating and developing the accounting team
Additional tasks assigned by the manager
Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Business controller
Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Supporting all business controlling processes within a capital group (holding structure with project cost monitoring) – preparation of budgets, forecasts, monitoring of financial performance, monitoring the deviations
Cash flow forecasting and managing of cash position of entities and projects as required, also management of the bank relationship and reporting as required
Preparation of all kinds of reports and analysis for the management as required, in cooperation with the operational and financial teams
Active role in (designing and) implementing of IT tools supporting effective workflows in finance and operational areas, including admin role where necessary
Management of documents flow and approval in the company
Active support of all regular reporting activities (including month-end, quarter-end and year-end and all other as required)
Additional tasks assigned by the manager
Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne