Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (125)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 124 )
Mechanik utrzymania ruchu
Gdańsk
Ważna do: 18.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Naprawa
konserwacja
nadzór
ocena stanu technicznego oraz zapobieganie awariom maszyn i urządzeń Zakładu Utylizacyjnego. Montaż i demontaż maszyn i urządzeń. Prace ślusarsko-spawalnicze. Praca od poniedziałku do piątku
ocena stanu technicznego oraz zapobieganie awariom maszyn i urządzeń Zakładu Utylizacyjnego. Montaż i demontaż maszyn i urządzeń. Prace ślusarsko-spawalnicze.
Praca od poniedziałku do piątku
Obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami
udział w przeglądach okresowych i współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń
odpowiedzialność za powierzone mienie i zadania. Praca od poniedziałku do piątku
ocena stanu technicznego oraz zapobieganie awariom maszyn i urządzeń Zakładu Utylizacyjnego. Montaż i demontaż maszyn i urządzeń. Prace ślusarsko-spawalnicze
Specjalista do działu utrzymania obiektów, budynków i terenów
Jabłoniowa 55, Gdańsk
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie prawidłowego utrzymania stanu technicznego budynków poprzez: okresowe przeglądy budynków, okresowe przeglądy urządzeń technicznych oraz, kontroli dostępu, alarmowej, kontroli czasu pracy, a także nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem budynków wraz z infrastrukturą techniczną,
planowanie, organizowanie i kontrolowanie prac remontowych, konserwacyjnych, naprawczych, modernizacyjnych i porządkowych wykonywanych na terenie zakładu,
opracowywanie specyfikacji przetargowych,
stała współpraca i koordynacja pracy firm/osób wykonujących działania na terenie zakładu w zakresie utrzymania stanu technicznego budynków oraz infrastruktury budynków,
przyjmowanie zgłoszeń awarii dotyczących budynków, infrastruktury budynków, otoczenia oraz ich bieżące usuwanie,
prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów dotycząca budynku oraz infrastruktury technicznej,
uzgodnienia i konsultacje techniczne i merytoryczne ze wszystkimi działami,
harmonogramowanie oraz budżetowanie prac dotyczących rozwoju oraz modernizacji budynków i infrastruktury technicznej budynków,
nadzór nad firmami zewnętrznymi w zakresie: zakupu, dystrybucji oraz prania odzieży roboczej, utrzymania czystości zakładu, ochrony terenu i mienia zakładu, raportowanie swoich działań
utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
kontrola jakości strumienia odpadów i jego klasyfikacja do dalszego przetwarzania w procesie
utrzymanie czystości linii technologicznej wraz ze stanowiskiem pracy. Wysortowywanie surowców wtórnych ze strumienia odpadów komunalnych. Praca od poniedziałku do niedzieli
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,
współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnego przepisach,
współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,
inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii
Zarządzanie projektami realizowanymi w dziale utrzymania ruchu
Nadzór nad zespołem służb utrzymania ruchu: mechanicy i elektroautomatycy
Ocena stanu technicznego podległych maszyn i urządzeń oraz nadzór nad ich pracą
Opracowywanie zmian i ulepszeń w konstrukcjach urządzeń maszyn, urządzeń, instalacji i infrastruktury technologicznej oraz ich wdrażanie
Opracowywanie sposobów napraw uszkodzonych części maszyn i urządzeń wraz z dokumentacją rysunkową oraz szacowanie opłacalności tych napraw
Inicjowanie zakupu nowych maszyn i urządzeń
Zaopatrzenie warsztatu w części zamienne, materiały eksploatacyjne, narzędzia i przyrządy niezbędne do utrzymania ruchu sortowni i kompostowni
Zamawianie usług obcych niezbędnych do utrzymania ruchu podległych urządzeń i instalacji
Opracowywanie specyfikacji przetargowych
Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych ( w tym rocznych planów wydatków) i sporządzanie sprawozdań z realizacji zaplanowanych zadań w zakresie gospodarki remontowej i obsługi sprzętu
Planowanie okresowe i sprawozdawczość okresowa w zakresie gospodarki remontowej i obsługi urządzeń
Nadzór nad planowaniem, zakupami, ewidencją zużycia materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
Analiza stopnia wykorzystania i kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń
Współpraca bieżąca ze specjalistami zakładowymi w celu prowadzenia ekonomicznej oraz racjonalnej gospodarki zakładu
Analiza oraz opiniowanie dokumentów i dokumentacji dla projektów inwestycyjnych realizowanych i wdrażanych przez Zakład
utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
kontrola jakości strumienia odpadów i jego klasyfikacja do dalszego przetwarzania w procesie
utrzymanie czystości linii technologicznej wraz ze stanowiskiem pracy. Wysortowywanie surowców wtórnych ze strumienia odpadów komunalnych. Praca w zakresie godzin: 06-14
Rada Nadzorcza Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku ogłasza dwuetapowe postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Wiceprezesa ds. operacyjnych w jednoosobowej Spółce Gminy Miasta Gdańsk działającej pod firmą Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik utrzymania ruchu
Jabłoniowa 55, Gdańsk
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Utrzymanie w ruchu separatorów optyczno- pneumatycznych w sortowni: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące,
Utrzymanie w ruchu instalacji elektrycznych i sprężonego powietrza w sortowni: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące,
Obsługa i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego Systemu komputerowego kontrolującego pracę separatorów optyczno- pneumatycznych w sortowni,
Wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
Obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami
udział w przeglądach okresowych samochodu ciężarowego powierzonego pracownikowi
współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń
odpowiedzialność za powierzone mienie i zadania. Praca od poniedziałku do niedzieli
Audyt wewnętrzny urządzeń i instalacji oraz terenu Zakładu w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów i decyzji administracyjnych
Nadzór nad badaniami związanymi z monitoringiem składowiska
Organizacja i nadzór nad badaniami dodatkowymi dotyczącymi ochrony środowiska
Sporządzenie wniosków i pism w sprawach związanych z posiadanymi przez Zakład decyzjami administracyjnymi dotyczącymi ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Nadzór nad pracami zewnętrznymi związanymi z uzyskaniem decyzji administracyjnych dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Sporządzenia rocznego sprawozdania z monitoringu składowiska we współpracy z innymi specjalistami Zakładu
Współpraca w zakresie sprawozdawczości Zakładu – weryfikacja sprawozdań i raportów pod kątem ich zgodności z posiadanymi decyzjami administracyjnymi w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Monitorowanie zmian aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska, kontrola aktualności i planowanie uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych
Analiza oraz opiniowanie dokumentów i dokumentacji dla projektów inwestycyjnych realizowanych i wdrażanych przez Zakład
Koordynacja i współdziałanie z Urzędami odpowiedzialnymi za ochronę środowiska i gospodarkę odpadami
Prowadzenie bazy danych dotyczącej urządzeń, w których stosuje się substancje zubożające warstwę ozonową
Obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami
udział w przeglądach okresowych samochodu ciężarowego powierzonego pracownikowi
współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń
odpowiedzialność za powierzone mienie i zadania. Praca od poniedziałku do niedzieli
utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
Obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami
udział w przeglądach okresowych samochodu ciężarowego powierzonego pracownikowi
współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń
odpowiedzialność za powierzone mienie i zadania. Praca od poniedziałku do niedzieli
obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami,
udział w przeglądach okresowych samochodu ciężarowego powierzonego pracownikowi,
współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń,
utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
Zarządzanie projektami realizowanymi w dziale utrzymania ruchu
Nadzór nad zespołem służb utrzymania ruchu: mechanicy i elektroautomatycy
Ocena stanu technicznego podległych maszyn i urządzeń oraz nadzór nad ich pracą
Opracowywanie zmian i ulepszeń w konstrukcjach urządzeń maszyn, urządzeń, instalacji i infrastruktury technologicznej oraz ich wdrażanie
Opracowywanie sposobów napraw uszkodzonych części maszyn i urządzeń wraz z dokumentacją rysunkową oraz szacowanie opłacalności tych napraw
Inicjowanie zakupu nowych maszyn i urządzeń
Zaopatrzenie warsztatu w części zamienne, materiały eksploatacyjne, narzędzia i przyrządy niezbędne do utrzymania ruchu sortowni i kompostowni
Zamawianie usług obcych niezbędnych do utrzymania ruchu podległych urządzeń i instalacji
Opracowywanie specyfikacji przetargowych
Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych ( w tym rocznych planów wydatków) i sporządzanie sprawozdań z realizacji zaplanowanych zadań w zakresie gospodarki remontowej i obsługi sprzętu
Planowanie okresowe i sprawozdawczość okresowa w zakresie gospodarki remontowej i obsługi urządzeń,
Nadzór nad planowaniem, zakupami, ewidencją zużycia materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
Analiza stopnia wykorzystania i kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń,
Współpraca bieżąca ze specjalistami zakładowymi w celu prowadzenia ekonomicznej oraz racjonalnej gospodarki zakładu
Analiza oraz opiniowanie dokumentów i dokumentacji dla projektów inwestycyjnych realizowanych i wdrażanych przez Zakład
bieżący nadzór technologiczny nad parametrami pracy elementów automatycznej linii do sortowania (np. separatorów optycznych),
bieżący nadzór nad prawidłowym i zgodnym z wymaganiami przebiegiem procesów technologicznych przetwarzania odpadów w sortowni oraz udzielonymi pozwoleniami i decyzjami,
sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji, prowadzeniem wewnętrznej ewidencji i implikacja nowych rozwiązań,
ciągła kontrola wydajności i jakości procesów technologicznych, optymalizacja procesów technologicznych wraz z doborem optymalnych rozwiązań,
rejestrowanie niezgodności i określanie działań zapobiegawczych w zakresie przestrzegania reżimu procesów technologicznych i realizacji produkcji,
weryfikacja poprawności działania urządzeń automatycznego sortowania,
tworzenie i nadzór nad dokumentacją związaną z procesami sortowania i przetwarzania odpadów, wraz z standardami pracy i procedurami wewnętrznymi,
monitoring morfologii odpadów zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
współpraca z innymi działami Firmy oraz podmiotami zewnętrznymi związanymi z procesami sortowania
– rejestrowanie i kontrola formalno-rachunkowa faktur zakupu,
– windykacja należności, naliczanie kontrahentom odsetek od nieterminowych płatności, korespondencja z kontrahentami oraz sporządzanie raportów dla zarządu w zakresie należności i zobowiązań,
– przygotowywanie potwierdzeń sald dla kontrahentów i uzyskiwanie potwierdzeń
od kontrahentów,
– przygotowywanie dokumentów dla radcy prawnego w zakresie sporów sądowych
z dłużnikiem, kontakt z prawnikiem dotyczący rozliczeń spraw sądowych,
– prowadzenie księgowości w zakresie:
• własnych poleceń księgowania,
• dekretowania i księgowania wyciągów bankowych,
• dekretowania i księgowania raportów kasowych i uzgadniania na koniec miesiąca stanu gotówki w kasie z kontem syntetycznym „kasa”,
• dekretowania i księgowania płatności dokonywanych przez kontrahentów
za pośrednictwem terminala płatniczego i uzgadniania z bankowym raportem zbiorczym,
obsługa na polecenie przełożonego maszyn i urządzeń pracujących w Zakładzie Utylizacyjnym zgodnie z bieżącymi potrzebami Zakładu oraz posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami,
udział w przeglądach okresowych samochodu ciężarowego powierzonego pracownikowi,
współpraca z zespołem warsztatowym przy pracach remontowych maszyn i urządzeń,
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
Utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
Podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
Wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
organizacja pracy i zarządzanie instalacją sortowni odpadów w zakresie wszelkich aspektów dotyczących funkcjonowania obiektu,
nadzór nad prowadzeniem i realizacją wszystkich obowiązków formalno – prawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i otrzymanych decyzji i pozwoleń,
nadzór technologiczny nad pracą instalacji oraz zarządzanie procesami sortowania,
znajomość dokumentacji techniczno-ruchowej powierzonych instalacji oraz sprzętu,
udział w planowaniu rozwoju Zakładu, określaniu prac modernizacyjnych i zmian technologicznych,
inicjowanie działań i współpraca w imieniu Zakładu z instytucjami w zakresie szeroko rozumianej gospodarki komunalnej i ochrony środowiska,
sprawozdawczość do Zarządu i do uprawnionych instytucji w zakresie danych dotyczących procesu sortowania oraz innych procesów zachodzących w obiekcie
obsługa ważeń pojazdów, ewidencjonowanie odpadów, fakturowanie i prowadzenie kasy gotówkowej,
praca w równoważnym systemie czasu pracy wydłużonym do 12 godzin oraz w soboty
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektroautomatyk utrzymania ruchu
Gdańsk
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
Utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
Podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
Wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów Ciągłych - Energetyk
Jabłoniowa 55, Gdańsk
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie Zespołem Operacyjnym Wsparcia Procesów Ciągłych,
Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej instalacji odzysku gazu składowiskowego, bioelektrowni oraz obiektów towarzyszących (stacje zbiorcze, ssawa, odsiarczalnik, pochodnie),
Analiza zakresu potrzeb eksploatacyjnych maszyn i podzespołów elektroenergetycznych, a także sporządzania w tym zakresie zapotrzebowania w celu utrzymania urządzeń w ruchu,
Opracowywanie planów zużycia energii elektrycznej w Spółce i nadzór nad ich realizacją,
Rozliczanie zapotrzebowania, zużycia, produkcji i sprzedaży energii elektrycznej i ciepła oraz opracowywanie projektów racjonalizacji pracy sieci elektroenergetycznych,
Organizowanie i udział w przeprowadzaniu audytów efektywności energetycznej i innych opracowań związanych z zagadnieniami efektywności energetycznej,
Zapewnienie ciągłości zasilania oraz zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych i technologicznych,
Przygotowanie informacji i zestawień związanych z sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną oraz tworzenie harmonogramów, planów i strategii w zakresie realizowanych umów,
Sporządzanie i nadzór nad niezbędną dokumentacją techniczno-ruchową
Współpraca przy działaniach z zakresu komunikacji i PR zakładu. Dotyczy zarówno komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej oraz działań edukacyjnych zakładu
Tworzenie i zarządzanie serwisem internetowym oraz mediami społecznościowymi
Przygotowywanie oraz współpraca przy organizacji eventów
Opracowywanie treści materiałów w ramach działań komunikacyjnych, promocyjnych i reklamowych prowadzonych dla zakładu
Współpraca w ramach działań edukacyjnych zakładu
Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi niezbędnej dla realizacji zadań komunikacyjnych i PR
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące
Utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn i urządzeń w zakresie automatyki, elektrotechniki i energetyki
Podłączanie/ odłączanie/ wymiana oraz konfiguracja urządzeń i aparatów elektrotechnicznych oraz elementów AKPiA takich jak: silniki elektryczne, falowniki, soft-starty, czujniki, sterowniki plc, wyłączniki, itp
Wykonywanie bieżących napraw, przeglądów i serwisów oraz nadzór i pomoc przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne
wykształcenie średnie techniczne bądź wyższe (preferowane w branży sanitarnej, energetyki, elektromechanika lub elektrotechniki),
uprawnienia kwalifikacyjne „D” i „E” w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń gazowych (mile widziane uprawnienia kwalifikacyjne „D” i „E” w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń i instalacji elektroenergetycznych i energetycznych),
znajomość budowy i eksploatacji sieci gazowych,
podstawowa znajomość budowy i obsługi urządzeń energetycznych oraz instalacji elektroenergetycznych, energetycznych i gazowych,
doświadczenie w pracy przy systemie odgazowania składowisk lub w segmencie unieszkodliwiania biogazu – mile widziane,
prawo jazdy kat. B,
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
brak przeciwskazań do pracy na wolnym powietrzu i wysiłku fizycznego,
Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów. Sporządzanie
wysyłka i archiwizacja dokumentów. Udział w przygotowywaniu dokumentów na potrzeby prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Udział w przygotowywaniu założeń do umów oraz opracowywaniu materiałów na potrzeby prowadzonych przez ZU zadań inwestycyjnych. Udział w przygotowywaniu różnego rodzaju raportów i sprawozdań. Obsługa sekretariatu. Prowadzenie składnicy akt zakładowych. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej. Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i jednostkami administracji publicznej. Prowadzenie korespondencji w zakresie swoich obowiązków.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 15.00
od 3 800 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Zespołu Wsparcia Procesów Ciągłych - Energetyk
Jabłoniowa 55, Gdańsk
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie Zespołem Operacyjnym Wsparcia Procesów Ciągłych,
Utrzymanie sprawności eksploatacyjnej instalacji odzysku gazu składowiskowego, bioelektrowni oraz obiektów towarzyszących (stacje zbiorcze, ssawa, odsiarczalnik, pochodnie),
Analiza zakresu potrzeb eksploatacyjnych maszyn i podzespołów elektroenergetycznych, a także sporządzania w tym zakresie zapotrzebowania w celu utrzymania urządzeń w ruchu,
Opracowywanie planów zużycia energii elektrycznej w Spółce i nadzór nad ich realizacją,
Rozliczanie zapotrzebowania, zużycia, produkcji i sprzedaży energii elektrycznej i ciepła oraz opracowywanie projektów racjonalizacji pracy sieci elektroenergetycznych,
Organizowanie i udział w przeprowadzaniu audytów efektywności energetycznej i innych opracowań związanych z zagadnieniami efektywności energetycznej,
Zapewnienie ciągłości zasilania oraz zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych i technologicznych,
Przygotowanie informacji i zestawień związanych z sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną oraz tworzenie harmonogramów, planów i strategii w zakresie realizowanych umów,
Sporządzanie i nadzór nad niezbędną dokumentacją techniczno-ruchową
Prowadzenie stałego nadzoru nad pracą linii sortowniczych zgodnie z odpowiednimi instrukcjami eksploatacji, instrukcjami bezpieczeństwa w zakresie przyjmowania odpadów, sortowania i postępowania z odpadami wytwarzanymi w sortowni
Organizacja, koordynowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami sortowni, operatorami sprzętu i kierowcami oraz zgłaszanie przełożonemu zauważonych nieprawidłowości w tym zakresie
Sporządzanie wymaganej dokumentacji tj. raportów zmianowych, uzupełnianie dzienników sortowni i kompostowni, prowadzenie ewidencji zasobów odpadów na nadawach, prowadzenie bieżących statystyk ilości pracowników z podziałem na zajmowane stanowisko
Kontrola jakości wytwarzanych surowców
Koordynowanie i nadzór nad stanami magazynowymi sortowni
Sporządzanie corocznych harmonogramów postępowań związanych z udzielaniem zamówień
Sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień
Publikowanie ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie
Informowanie Prezesa UZP w zakresie obowiązków wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań
Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne
Prowadzenie sprawozdawczości z przeprowadzonych w danym roku kalendarzowym postępowań i udzielonych zamówień
obsługa ważeń pojazdów, ewidencjonowanie odpadów, fakturowanie i prowadzenie kasy gotówkowej,
praca w równoważnym systemie czasu pracy wydłużonym do 12 godzin oraz w soboty
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. gospodarki odpadami
Jabłoniowa 55, Gdańsk
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad rodzajem przyjmowanych odpadów oraz kontrolowanie zgodności przyjmowanych odpadów z posiadanymi decyzjami administracyjnymi,
gospodarowanie odpadami z uwzględnieniem ich wykorzystania do celów technologicznych i innych procesów w Zakładzie,
optymalizacja przyjęcia odpadów do zakładu oraz propozycje rozwoju zakładu w zakresie gospodarki odpadami
dbałość o optymalne wykorzystanie pojemności kwatery składowej,
planowanie i nadzór nad zgodnym z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi przebiegiem zadań związanych z rekultywacją,
planowanie i nadzór nad budową dróg technologicznych na terenie kwatery składowej,
gospodarowanie odpadami budowlanymi w oparciu o segment do ich przetwarzania,
realizowanie założeń gospodarki odpadami przyjmowanymi do Zakładu,
nadzór nad bieżącą eksploatacją składowiska w tym formowaniem warstw odpadów i przesypek technologicznych zgodnie z posiadaną przez Zakład instrukcją prowadzenia składowiska,
opracowywanie wniosków w sprawie zmiany cen świadczonych usług i zmiany regulaminu świadczenia usług Zakładu,
raportowania w zakresie przyjęć odpadów,
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki odpadami,
współpraca z urzędami oraz gminami dostarczającymi odpady do Zakładu, w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do realizacji zadań w zakresie zagospodarowania odpadów,
monitorowanie zmian aktów prawnych dotyczących gospodarki odpadami
Audyt wewnętrzny urządzeń i instalacji oraz terenu Zakładu w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów i decyzji administracyjnych
Nadzór nad badaniami związanymi z monitoringiem składowiska
Organizacja i nadzór nad badaniami dodatkowymi dotyczącymi ochrony środowiska
Sporządzenie wniosków i pism w sprawach związanych z posiadanymi przez Zakład decyzjami administracyjnymi dotyczącymi ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Nadzór nad pracami zewnętrznymi związanymi z uzyskaniem decyzji administracyjnych dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Sporządzenia rocznego sprawozdania z monitoringu składowiska we współpracy z innymi specjalistami Zakładu
Współpraca w zakresie sprawozdawczości Zakładu – weryfikacja sprawozdań i raportów pod kątem ich zgodności z posiadanymi decyzjami administracyjnymi w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Monitorowanie zmian aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska, kontrola aktualności i planowanie uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych
Analiza oraz opiniowanie dokumentów i dokumentacji dla projektów inwestycyjnych realizowanych i wdrażanych przez Zakład
Koordynacja i współdziałanie z Urzędami odpowiedzialnymi za ochronę środowiska i gospodarkę odpadami
Prowadzenie bazy danych dotyczącej urządzeń, w których stosuje się substancje zubożające warstwę ozonową
nadzór stanu technicznego oraz zapobieganie awariom maszyn i urządzeń sortowni i kompostowni. Montaż i demontaż maszyn i urządzeń. Prace ślusarsko spawalnicze. Praca w godzinach: 6-14
bieżący nadzór nad prawidłowym i zgodnym z wymaganiami przebiegiem procesów technologicznych przetwarzania odpadów w sortowni oraz udzielonymi pozwoleniami i decyzjami,
sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji, prowadzeniem wewnętrznej ewidencji i implikacja nowych rozwiązań,
ciągła kontrola wydajności i jakości procesów technologicznych, optymalizacja procesów technologicznych wraz z doborem optymalnych rozwiązań,
rejestrowanie potencjalnych niezgodności i określanie działań zapobiegawczych w zakresie przestrzegania reżimu procesów technologicznych i realizacji produkcji,
weryfikacja poprawności działania urządzeń automatycznego sortowania,
tworzenie i nadzór nad dokumentacją związaną z procesami sortowania i przetwarzania odpadów, wraz z standardami pracy i procedurami wewnętrznymi,
badanie i monitoring morfologii odpadów zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
współpraca z innymi działami Firmy oraz podmiotami zewnętrznymi związanymi z procesami sortowania, wybierania i doczyszczania
nadzór nad rodzajem przyjmowanych odpadów oraz kontrolowanie zgodności przyjmowanych odpadów z posiadanymi decyzjami administracyjnymi,
gospodarowanie odpadami z uwzględnieniem ich wykorzystania do celów technologicznych i innych procesów w Zakładzie,
optymalizacja przyjęcia odpadów do zakładu oraz propozycje rozwoju zakładu w zakresie gospodarki odpadami
dbałość o optymalne wykorzystanie pojemności kwatery składowej,
planowanie i nadzór nad zgodnym z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi przebiegiem zadań związanych z rekultywacją,
planowanie i nadzór nad budową dróg technologicznych na terenie kwatery składowej,
gospodarowanie odpadami budowlanymi w oparciu o segment do ich przetwarzania,
realizowanie założeń gospodarki odpadami przyjmowanymi do Zakładu,
nadzór nad bieżącą eksploatacją składowiska w tym formowaniem warstw odpadów i przesypek technologicznych zgodnie z posiadaną przez Zakład instrukcją prowadzenia składowiska,
opracowywanie wniosków w sprawie zmiany cen świadczonych usług i zmiany regulaminu świadczenia usług Zakładu,
raportowania w zakresie przyjęć odpadów,
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki odpadami,
współpraca z urzędami oraz gminami dostarczającymi odpady do Zakładu, w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do realizacji zadań w zakresie zagospodarowania odpadów,
monitorowanie zmian aktów prawnych dotyczących gospodarki odpadami
nadzór stanu technicznego oraz zapobieganie awariom maszyn i urządzeń sortowni i kompostowni. Montaż i demontaż maszyn i urządzeń. Prace ślusarsko spawalnicze. Praca w godzinach: 6-14