1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. STUDENT DEPOT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STUDENT DEPOT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. LITEWSKA 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (29) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 29 )

Specjalista ds. rozliczeń i obsługi klienta

Zygmunta Modzelewskiego 54B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi mieszkańców akademika
  • Obsługa finansowo–księgowa warszawskich akademików Student Depot, bieżący kontakt z biurem rachunkowym i działem finansów
  • Wsparcie w procesie sprzedaży i realizacji celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Czynności administracyjne związane z pracą akademika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Obsługi Klienta - Recepcjonista

Kołobrzeska 36, Gdańsk
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa najemców w recepcji akademika
  • Obsługa systemu do zarządzania najmem
  • Podstawowa obsługa finansowo–księgowa akademika
  • Budowanie długofalowych relacji z najemcami i troska o ich zadowolenie
  • Wsparcie w procesie sprzedaży i realizacji celów sprzedażowych
  • Animowanie życia społeczności najemców, kreatywne eventy dla mieszkańców to u nas podstawa
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Managera Oddziału

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Realizowanie celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami
  • Współtworzenie budżetu
  • Przygotowywanie bieżących raportów (wymagane doświadczenie w pracy z Excel)
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
  • Efektywna pomoc managerowi obiektu w zarządzaniu zespołem i bieżących sprawach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Obsługi Klienta - Recepcjonista

aleja Pokoju 1A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa najemców w recepcji akademika
  • Obsługa systemu do zarządzania najmem
  • Podstawowa obsługa finansowo–księgowa akademika
  • Budowanie długofalowych relacji z najemcami i troska o ich zadowolenie
  • Wsparcie w procesie sprzedaży i realizacji celów sprzedażowych
  • Animowanie życia społeczności najemców
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Managera Oddziału

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Realizowanie celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami
  • Współtworzenie budżetu
  • Przygotowywanie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
  • Efektywna pomoc managerowi obiektu w zarządzaniu zespołem i bieżących sprawach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. sprzedaży i obsługi Klienta

Poznań
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Wsparcie managera obiektu w obsłudze księgowo-finansowej akademika
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. sprzedaży i obsługi Klienta

Generała Walerego Wróblewskiego 21, Polesie, Łódź
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Wsparcie managera obiektu w obsłudze księgowo-finansowej akademika
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. sprzedaży i obsługi Klienta

Aleja Wilanowska 366, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Wsparcie managera obiektu w obsłudze księgowo-finansowej akademika
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Managera Oddziału

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Realizowanie celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami
  • Współtworzenie budżetu
  • Przygotowywanie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
  • Efektywna pomoc managerowi obiektu w zarządzaniu zespołem i bieżących sprawach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Litewska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Support for the supervision of the circulation of documents in the group (including archiving and ensuring the completeness of documents),
  • Support in budgeting and forecasting of consolidated group and individual SPVs,
  • Participation in the process of monthly reporting closing the Group's year,
  • Preparation of ad hoc analysis in accordance with the requirements of the FD or the Parent Company,
  • Cooperation with the Group's auditors,
  • Support for cash management processes in the Group's special purpose vehicles,
  • Support reporting to financing banks,
  • Assistance in the preparation of new templates and the possibility of improving support
Pokaż więcej >>
od 6000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca nieruchomości komercyjnych

mazowieckie
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • nadzór nad stanem technicznym obiektów zbiorowego zamieszkania
  • przeprowadzanie postępowań administracyjnych przed organami nadzorującymi pracę obiektów
  • podejmowanie działań w zakresie technicznego utrzymania obiektów
  • ustalanie planu prac remontowo – konserwatorskich w obiektach
  • opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych obiektów zbiorowego zamieszkania oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji
  • współtworzenie budżetu technicznego – zbieranie ofert, wycena prac
  • prowadzenie okresowych przeglądów obiektów i wnioskowanie o dokonanie napraw, zmian itp
  • prowadzenie nadzoru nad przebiegiem wykonawstwa zleconego oraz nadzór nad jakością wykonywanych robót i usług
  • nadzorowanie podległych pracowników technicznych oraz firm zewnętrznych
  • rozliczanie mediów obiektów
  • rekomendowanie optymalizacji procesów dla osiągnięcia niższych kosztów zarządzania nieruchomościami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler finansowy / Kontrolerka finansowa

mazowieckie
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of Group and Parent Group’s monthly management accounts,
  • Monitoring the performance of the Group,
  • Responsible for Financial Reporting of consolidated group and individual SPVs accounts,
  • Support in budgeting and forecasting of the consolidated group and individual SPVs,
  • Participation in the Group’s year-end close process,
  • Preparation of ad-hoc analysis as required by FD or Parent Company,
  • Supervision of external accountants and accuracy of the bookkeeping,
  • Cooperation with the Group’s auditors,
  • Cash management of the Group’s SPVs,
  • Cooperation with and reporting to the financing banks,
  • Project management in the area of finance and accounting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Managera Oddziału

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Realizowanie celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami
  • Współtworzenie budżetu
  • rzygotowywanie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
  • Efektywna pomoc managerowi obiektu w zarządzaniu zespołem i bieżących sprawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Wypełnianie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. zarządzania nieruchomościami

Litewska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • nadzór nad stanem technicznym obiektów zbiorowego zamieszkania
  • przeprowadzanie postępowań administracyjnych przed organami nadzorującymi pracę obiektów
  • podejmowanie działań w zakresie technicznego utrzymania obiektów
  • ustalanie planu prac remontowo – konserwatorskich w obiektach
  • opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych obiektów zbiorowego zamieszkania oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji
  • współtworzenie budżetu technicznego – zbieranie ofert, wycena prac
  • prowadzenie okresowych przeglądów obiektów i wnioskowanie o dokonanie napraw, zmian itp
  • prowadzenie nadzoru nad przebiegiem wykonawstwa zleconego oraz nadzór nad jakością wykonywanych robót i usług
  • nadzorowanie podległych pracowników technicznych oraz firm zewnętrznych
  • rozliczanie mediów obiektów
  • rekomendowanie optymalizacji procesów dla osiągnięcia niższych kosztów zarządzania nieruchomościami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. zarządzania nieruchomościami

Litewska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • nadzór nad stanem technicznym obiektów zbiorowego zamieszkania
  • przeprowadzanie postępowań administracyjnych przed organami nadzorującymi pracę obiektów
  • podejmowanie działań w zakresie technicznego utrzymania obiektów
  • ustalanie planu prac remontowo – konserwatorskich w obiektach
  • opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych obiektów zbiorowego zamieszkania oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji
  • współtworzenie budżetu technicznego – zbieranie ofert, wycena prac
  • prowadzenie okresowych przeglądów obiektów i wnioskowanie o dokonanie napraw, zmian itp
  • prowadzenie nadzoru nad przebiegiem wykonawstwa zleconego oraz nadzór nad jakością wykonywanych robót i usług
  • nadzorowanie podległych pracowników technicznych oraz firm zewnętrznych
  • rozliczanie mediów obiektów
  • rekomendowanie optymalizacji procesów dla osiągnięcia niższych kosztów zarządzania nieruchomościami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik obiektowy

Kołobrzeska 36, Gdańsk
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nadzór nad funkcjonowaniem budynku
  • konserwacja instalacji i urządzeń (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne)
  • monitorowanie pracy powierzonych urządzeń
  • drobne prace budowlane, usuwanie awarii
  • współpraca z serwisami zewnętrznymi
  • raportowanie zgodnie z procedurami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. zarządzania nieruchomościami

Litewska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • nadzór nad stanem technicznym obiektów zbiorowego zamieszkania
  • przeprowadzanie postępowań administracyjnych przed organami nadzorującymi pracę obiektów
  • podejmowanie działań w zakresie technicznego utrzymania obiektów
  • ustalanie planu prac remontowo – konserwatorskich w obiektach
  • opracowywanie planów inwestycyjnych i remontowych obiektów zbiorowego zamieszkania oraz dbałość o zabezpieczenie ich realizacji
  • współtworzenie budżetu technicznego – zbieranie ofert, wycena prac
  • prowadzenie okresowych przeglądów obiektów i wnioskowanie o dokonanie napraw, zmian itp
  • prowadzenie nadzoru nad przebiegiem wykonawstwa zleconego oraz nadzór nad jakością wykonywanych robót i usług
  • nadzorowanie podległych pracowników technicznych oraz firm zewnętrznych
  • rozliczanie mediów obiektów
  • rekomendowanie optymalizacji procesów dla osiągnięcia niższych kosztów zarządzania nieruchomościami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Udział w organizowaniu wydarzeń dla najemców
  • Wypełnianie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

aleja Pokoju 1A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Czynny udział w budowaniu wizerunku firmy w mediach społecznościowych
  • Utrzymywanie relacji z uczelniami i innymi lokalnymi partnerami
  • Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi
  • Budowanie długofalowych relacji z najemcami i troska o ich zadowolenie
  • Animowanie życia społeczności najemców
  • Podstawowa obsługa finansowo–księgowa akademika
  • Wypełnianie bieżących raportów
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Czynny udział w budowaniu wizerunku firmy w mediach społecznościowych
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami i partnerami
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Animowanie życia społeczności najemców
  • Przygotowywanie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Managera

Suwak 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Realizowanie celów sprzedażowych związanych z wynajęciem miejsc w akademiku
  • Bieżąca obsługa i troska o wysoką satysfakcję najemców
  • Lokalne działania marketingowe, w tym kontakt ze studentami m.in. za pomocą mediów społecznościowych oraz nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi uczelniami
  • Współtworzenie budżetu
  • rzygotowywanie bieżących raportów
  • Podstawowa obsługa finansowo – księgowa akademika
  • Efektywna współpraca z centralą i innymi oddziałami
  • Efektywna pomoc managerowi obiektu w zarządzaniu zespołem i bieżących sprawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

aleja Pokoju 1A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Czynny udział w budowaniu wizerunku firmy w mediach społecznościowych
  • Utrzymywanie relacji z uczelniami i innymi lokalnymi partnerami
  • Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi
  • Budowanie długofalowych relacji z najemcami i troska o ich zadowolenie
  • Animowanie życia społeczności najemców
  • Podstawowa obsługa finansowo–księgowa akademika
  • Wypełnianie bieżących raportów
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

aleja Pokoju 1A, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 08.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż i uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych
  • Czynny udział w budowaniu wizerunku firmy w mediach społecznościowych
  • Utrzymywanie relacji z uczelniami i innymi lokalnymi partnerami
  • Dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi
  • Budowanie długofalowych relacji z najemcami i troska o ich zadowolenie
  • Animowanie życia społeczności najemców
  • Podstawowa obsługa finansowo–księgowa akademika
  • Wypełnianie bieżących raportów
  • Efektywna współpraca z centralą, innymi oddziałami i podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Techniczny

Litewska 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Współtworzenie strategii i procedur w zakresie zarządzania technicznego obiektami zamieszkania zbiorowego i komercyjnymi
  • Odpowiedzialność za techniczne utrzymanie obiektów
  • Utrzymanie standardów i jakości obsługi budynku i najemców
  • Przygotowanie budżetu opex, technicznego oraz inwestycyjnego
  • Prowadzenie przetargów dla wyłonienia do współpracy firm zewnętrznych
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną
  • Analiza oraz optymalizacja kosztów
  • Podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę funkcjonowania aktualnych i budowanych obiektów oraz satysfakcji najemców we współpracy z zespołem dewelopmentu oraz operacyjnym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Menadżera

wielkopolskie
Wygasła: 30.08.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

pomorskie
Wygasła: 06.08.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Menadżera

wielkopolskie
Wygasła: 14.06.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie STUDENT DEPOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.