Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Specjalista ds. księgowości
Słupsk
Wygasła: 02.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Opis stanowiska
1. Podstawowe czynności na stanowisku pracy:
2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
uzgadnianie prawidłowości sald
windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń
3. dekretowanie dokumentów księgowych
wyciągów bankowych
4. wprowadzanie przelewów bankowych
5. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
6. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
7. ewidencja ŚT
8. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych
9. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego
10. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT
11. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
krajowe)
12. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
13. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
a zleconych przez przełożonych
Oferowane warunki pracy:
1. 4900 zł brutto + dodatek stażowy
2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym
3. stabilne zatrudnienie
4. możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
5. pakiet socjalny
6. przyjazny klimat pracy
Do głównych zadań pracownika należy:
Współpraca z jednostkami dydaktycznymi w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych
Sporządzanie i rejestrowanie umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych
Wprowadzanie do systemu jHMS i POLON informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych oraz kart kompetencji innych osób prowadzących zajęcia.
Koordynowanie procedur obiegu dokumentacji w sprawie zatrudniania nauczyciela akademickiego.
Udostępnianie na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców ogłoszeń o konkursie i informacji o rozstrzygnięciu konkursu.
Przygotowywanie skierowań na badania wstępne
okresowe i kontrolne pracownikom Uczelni
Do dodatkowych zadań pracownika należy:
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem
i rozwiązywaniem umów o pracę
uposażeniami
zmianą stanowiska pracy i innych spraw wynikających ze stosunku pracy
Obsługa programu kadrowego jHMS
eHMS
ZUS PUE
POLON
GUS
Załatwianie formalności związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury i renty
Prowadzenie ewidencji pracowników
akt osobowych
zaświadczeń o zatrudnieniu
prowadzeniem spraw urlopowych
oraz spraw związanych z czasową niezdolnością do pracy
Bieżące kompletowanie dokumentów kadrowych oraz właściwe ich przechowywanie
i zabezpieczenie
Prowadzenie ewidencji zatrudnionych i zwolnionych pracowników.
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
zwolnień lekarskich
urlopów.
Opracowywanie
analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych.
Sporządzanie sprawozdań kadrowych w tym na potrzeby GUS
POLON i jednostek organizacyjnych UP w Słupsku
Przekazywanie do archiwum zgromadzonych dokumentów.
Oferujemy
umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
Wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie
Wymiar etatu: 1/1
możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
pakiet socjalny
przyjazny klimat pracy
Starszy referent ds. administracji Domu Studenta nr 1
Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Podstawowe czynności na stanowisku pracy:
Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta.
Zapewnienie właściwych warunków nauki
wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości.
Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy
usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych.
Obsługa programów komputerowych HMS dees
program fakturowy HMS F-K
programu kontroli dostępu opti camp
programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta.
Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania monitoringu sygnalizacji zagrożenia przeciw pożarowego domu studenta.
Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego.
Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów.
Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności w Hotelu Asystenta.
Prowadzenie
ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat za pobyt w domach studenckich.
Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej.
Przygotowanie
prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony
faktury
noty obciążeniowe wewnętrzne
wnioski o przydział miejsca w domu studenta).
Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie.
Dbanie o stan techniczny wyposażenia
urządzeń
systemów i instalacji w domu studenta.
Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi.
Ustalanie braków
szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz obciążanie nimi osób odpowiedzialnych za ich spowodowanie.
Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców.
Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie.
Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta.
Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pokoi mieszkalnych.
Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola.
Opracowywanie okresowych sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen.
Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych
ładu
porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych w Regulaminie porządkowym mieszkańca.
Prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oferujemy
wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie
umowa na zastępstwo
możliwość rozwoju osobistego
pakiet socjalny
klimat współpracy
Koordynacja działań użytkowników z zakresie obsługi systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesem i bazą dydaktyczną;
Współpraca z instytutami i katedrami w zakresie programów studiów
rozkładów zajęć
godzin dydaktycznych i rozliczania umów cywilnoprawnych;
Wsparcie instytutów i katedr w zakresie obsługi systemów informatycznych z planowaniem
organizacją i rozliczaniem dydaktyki
Współpraca z Biurem Obsługi Studentów i Doktorantów w zakresie generowania zajęć dydaktycznych i podziału na grupy studenckie;
Opracowywanie
analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych związanych z działalnością dydaktyczną uczelni;
Przygotowywanie w oparciu o systemy informatyczne materiałów analitycznych dotyczących działalności dydaktycznej uczelni;
umowa: luty-kwiecień; godz. pracy 7.30-15.30
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
współtworzenie i wdrażanie strategii promocji uczelni
zaangażowanie w organizację wydarzeń uczelnianych
zaangażowanie w organizację wydarzeń popularyzujących naukę
planowanie
koordynowanie i przeprowadzanie działań mających na celu pozytywne budowanie wizerunku Uczelni na rynku
prowadzenie działań z zakresu promocji i PR na rynku polskim i rynkach zagranicznych
kreowanie wizerunku Uczelni w mediach tradycyjnych i w nowych mediach
m.in. na portalach społecznościowych Uczelni (Facebooka
Instagram
Youtube)
tworzenie i współtworzenie kampanii promocyjnych na małą i dużą skalę dotyczących działalności uczelni
pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię
np.: udział w targach
wizyty w szkołach itp.
prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego
współtworzenie dokumentacji fotograficznej oraz video z wydarzeń uczelnianych
ścisła współpraca z innymi działami Uczelni
Oferowane warunki pracy:
1. 4300 zł brutto
2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym
3. stabilne zatrudnienie
4. możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
5. pakiet socjalny
6. przyjazny klimat pracy
Godz. pracy 7.30-15.30
1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac;
2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
ZUS
Ministerstwo Edukacjo i Nauki
banki
GUS
PFRON i innych;
3. naliczanie:
wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło;
zasiłków chorobowych
opiekuńczych i macierzyńskich
składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK;
podatku
4. sporządzanie zestawień i analiz
5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
Opis stanowiska
współpraca z uczelniami i organizacjami zagranicznymi
zarządzanie istniejącą współpracą
w tym prowadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji
współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prowadzonej przez nie współpracy w ramach badawczych programów międzynarodowych
koordynacja programów edukacyjnych: ERASMUS
Granty Norweskie
Programy NAWA.
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30
Opis stanowiska
1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac;
2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
ZUS
Ministerstwo Edukacjo i Nauki
banki
GUS
PFRON i innych;
3. naliczanie:
wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło;
zasiłków chorobowych
opiekuńczych i macierzyńskich
składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK;
podatku
4. sporządzanie zestawień i analiz
5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
a zleconych przez przełożonych.
Oferujemy
1. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
2. Wynagrodzenie 4200 zł brutto miesięcznie
3. Wymiar etatu: 1/1
4. możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
5. pakiet socjalny
6. przyjazny klimat pracy
Umowa na okres próbny grudzień - luty z możliwością przedłużenia grudzień - luty
Opis stanowiska
1. obsługa administracyjna studentów;
2. dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów;
3. prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS
JHMS;
4. ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni;
5. archiwizowanie dokumentów;
6. pełnienie dyżurów sobotnich podczas zjazdów studiów niestacjonarnych.
Umowa na okres próbny grudzień luty
Opis stanowiska
1. Załatwianie codziennego odbioru korespondencji i jej ekspedycja
2. Sporządzanie miesięcznych rozliczeń i zestawień z wysłanej korespondencji
3. Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
4. Przygotowywanie projektów pism
zarządzeń i innych dokumentów
w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy
5. Prowadzenie rejestru umów jednostek przypisanych do pionu Kanclerza
6. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej
7. Prowadzenie ewidencji dokumentacji Kanclerza zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi
8. Prowadzenie kalendarza spotkań oraz czuwanie nad jego realizacją
9. Organizacja narad i spotkań roboczych
10. Prowadzenie terminarza wyjazdów służbowych
konferencji i delegacji
11. Prowadzenie ewidencji dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi
12. Przygotowywanie projektów pism
zarządzeń i innych dokumentów
w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy
13. Prowadzenie rejestru umów
14. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej
15. Archiwizowanie dokumentacji stanowiącej odpowiedź na pisma
umowa: listopad - styczeń; godz. pracy 7.30-15.30
Opis stanowiska
1. bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
uzgadnianie prawidłowości sald
wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń
3. dekretowanie dokumentów księgowych
wyciągów bankowych
4. wprowadzanie przelewów bankowych
5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych
7. sporządzanie zestawień i analiz
8. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
9. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
a zleconych przez przełożonych
Oferowane warunki pracy:
1. 3600 zł brutto
2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym
3. stabilne zatrudnienie
4. możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
5. pakiet socjalny
6. przyjazny klimat pracy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Umowa na okres próbny (listopad styczeń) z możliwością przedłużenia
udział i prezentacja Uczelni w wydarzeniach promujących Uczelnię
np.: udział w targach
wizyty w szkołach itp.;
obsługa mediów społecznościowych uczelni (m.in. Facebook
Instagram
Snapchat
YouTube itp.);
obsługa strony internetowej akademii;
monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań
opracowywanie i wdrażanie nowych działań promocyjnych;
prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego;
dokumentacja fotograficzna wydarzeń akademickich;
tworzenie treści reklamowych w tym wpisów-tekstów informacyjnych na stronę internetową
itp.;
ścisła współpraca z innymi działami Uczelni;
współkreowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (gadżety
ulotki itd.);
bieżące prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych;
organizacja eventów i wydarzeń związanych z działalnością uczelni w tym Święto Uczelni
Dni Otwarte
Bałtycki Festiwal Nauki.
Umowa na okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji;
5. Udział w spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji;
6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
prac konserwacyjnych i inwestycyjnych;
7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Umowa: okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji;
5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji;
6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
prac konserwacyjnych i inwestycyjnych;
7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3500 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów
i inwestycji;
5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji;
6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
prac konserwacyjnych i inwestycyjnych;
7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów
w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym
Referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami
Słupsk
Wygasła: 15.06.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością
3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
uchwały
zarządzenia
4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych
6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby
z niepełnosprawnością
7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością;
8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych
w szczególności:
a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
w tym barier architektonicznych
transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym.
9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
biblioteką uczelnianą
studium wychowania fizycznego
i sportu
studium praktycznej nauki języka obcego
dziekanatami
10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym;
11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów
12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych;
13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
stypendiach specjalnych
zapomogach
stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie;
14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;
Oferujemy
1/2 etatu
wynagrodzenie 1505 brutto miesięcznie
zatrudnienie umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
możliwość rozwoju osobistego
w tym udział w szkoleniach
pakiet socjalny
przyjazny klimat pracy i współpracy
Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień z możliwością przedłużenia
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych i budowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji;
6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji;
7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
prac konserwacyjnych i inwestycyjnych;
8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów
w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 4180 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych;
godz. pracy 7.30-15.30
referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami
Słupsk
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością
3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
uchwały
zarządzenia
4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych
6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby
z niepełnosprawnością
7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością;
8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności:
a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
w tym barier architektonicznych
transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym.
9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
biblioteką uczelnianą
studium wychowania fizycznego i sportu
studium praktycznej nauki języka obcego
dziekanatami
10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym;
11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów
12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych;
13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
stypendiach specjalnych
zapomogach
stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie;
14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;
Bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
analiza zgodności
obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
uzgadnianie prawidłowości sald
wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń;
dekretowanie dokumentów księgowych
wyciągów bankowych
list płac;
ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym;
rozliczanie projektów;
pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych;
sporządzanie zestawień i analiz wg potrzeb;
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni;
wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
a zleconych przez
przełożonych;
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3400 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji;
6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji;
7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych;
8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów
w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień
Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych:
1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł.
2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
w tym:
1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
3) Udział w pracach komisji przetargowych
4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
ogłoszeń
specyfikacji warunków zamówienia
odpowiedzi na pytania wykonawców
decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
a także ich gromadzenie i przechowywanie
11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
Oferowane warunki pracy:
1. 4000 zł brutto
2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
Zakres obowiązków
1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji;
6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji;
7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych;
8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów
w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Przykładowy zakres obowiązków / Zadania:
1. obsługa czytelnika w Oddziale Obsługi Użytkownika
2. realizacja rewersów
3. rozliczanie zaległości czytelników
4. prace magazynowe
5. obsługa czytelników
6. przenoszenie zbiorów
7. prace w innych Oddziałach Biblioteki (zastępstwa)
Oferujemy:
1. Wynagrodzenie 3010 zł brutto miesięcznie
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
5. przyjazny klimat pracy i współpracy.
Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec z możliwością przedłużenia
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik
Słupsk
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opis zadań wykonywanych na stanowisku
przygotowanie kolekcji naukowej Arachnida (pajęczaków) i Coleoptera (chrząszczy) do cyfryzacji:
- segregacja nieoznaczonych materiałów;
- oznaczenie części osobników do gatunku;
- weryfikacja wcześniejszych oznaczeń dla materiału już opracowanego;
- preparacja wybranych osobników;
- sprawdzenie lub przygotowanie nowych etykiet;
- porządkowanie kolekcji (weryfikacja lub nadawanie numeru);
cyfryzacja kolekcji naukowej:
- wpisanie danych do szablonów Excel lub aplikacji
wraz z uzupełnieniem i interpretacją metadanych 435 rekordów na miesiąc (rekord należy rozumieć jako występowanie gatunku w jednym miejscu i czasie);
- przygotowanie i zeskanowanie kodu QR dla każdego rekordu.
Dodatkowe informacje
konieczność długotrwałej pracy przed monitorem lub binokularem.
Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec
prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ;
4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
projektanta lub innego uczestnika procesu;
5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji;
6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji;
7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych;
8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;
9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
Oferowane warunki pracy:
1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto
2. Wymiar etatu: 1/1
3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych:
1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł.
2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
w tym:
1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
3) Udział w pracach komisji przetargowych
4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
ogłoszeń
specyfikacji warunków zamówienia
odpowiedzi na pytania wykonawców
decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
a także ich gromadzenie i przechowywanie
11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
Oferowane warunki pracy:
1. 4000 zł brutto
2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Umowa na okres próbny: marzec czerwiec z możliwością przedłużenia
1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł.
2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
w tym:
1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
3) Udział w pracach komisji przetargowych
4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
ogłoszeń
specyfikacji warunków zamówienia
odpowiedzi na pytania wykonawców
decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
a także ich gromadzenie i przechowywanie
11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
Oferowane warunki pracy:
1. 4000 zł brutto
2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Umowa na okres próbny marzec - czerwiec z możliwością przedłużenia