1. Pracodawca
  2. Słupsk
  3. AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA POMORSKA W SŁUPSKU

Słupsk, ul. Krzysztofa Arciszewskiego 22 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (45) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 44 )

Korektor

Słupsk
Ważna do: 29.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30. Zakres obowiązków i umiejętności: 1. korekta tekstu w publikacjach opracowywanych przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku przez wszystkie etapy korekty: korekta odbitek szpaltowych
  • kontrola kolumn po złamaniu
  • rewizja ostateczna tekstu przed podpisaniem do druku
  • korekta ilustracji
  • przygotowanie książki do druku
  • 2. Sprzedaż gotówkowa książek w Wydawnictwie i na kiermaszach
  • a także pomoc przy sprzedaży wysyłkowej
  • 3. wspomaganie pracy składu komputerowego poprzez nanoszenie korekty na tekst; 4. przygotowywanie i umieszczanie informacji na media społecznościowe Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku informacji o pracach Wydawnictwa
  • wydarzeniach
  • relacji z imprez
  • samodzielne przygotowywanie tekstów oraz redagowanie innych materiałów pod względem językowym; 5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora Wydawnictwa
Pokaż więcej >>
od 4 666 PLN
Ważna do: 29.11.2024

Dyrektor Biblioteki Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku

Słupsk
Wygasła: 16.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska Podstawowym zadaniem Biblioteki Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku (dalej: BUP) jest zapewnienie społeczności akademickiej powszechnego dostępu do zbiorów bibliotecznych oraz zasobów informacji naukowej niezbędnych do obsługi badań naukowych i realizacji procesu dydaktycznego. Zadania Dyrektora obejmują w szczególności: 1. Kierowanie BUP oraz koordynowanie działalności Systemu Biblioteczno-Informacyjnego Uczelni
  • 2. Określanie strategii i kierunków rozwoju BUP
  • a także organizację i nadzór bieżących prac
  • 3. Pozyskiwanie środków finansowych na działalność BUP
  • w tym środków zewnętrznych z funduszy krajowych i międzynarodowych 4. Opracowywanie planu rzeczowo-finansowego BUP i nadzór nad jego realizacją
  • 5. Sprawowanie nadzoru nad rozwojem kadry BUP
  • jej kształceniem i doskonaleniem zawodowym
  • a także współpracę z władzami Uniwersytetu
  • Radą Biblioteczną i kierownikami jednostek organizacyjnych Uczelni
Pokaż więcej >>
od 7 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Słupsk
Wygasła: 15.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Uniwersytet Pomorski w Słupsku ogłasza konkurs na stanowisko administracyjne: referent ds. współpracy międzynarodowej i programu współpracy ze Wschodem w Biurze ds. Rozwoju i Współpracy. Opis stanowiska: Współpraca z uczelniami zagranicznymi
  • w tym prowadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji; współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prowadzonej przez nie współpracy w ramach dydaktycznych programów międzynarodowych; prowadzenie dokumentacji i korespondencji w językach obcych; Umowa na okres próbny listopad- styczeń z możliwością przedłużenia. Oferujemy: umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
  • wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy
  • wymiar etatu: 1/1
  • możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach i wyjazdach zagranicznych
  • pakiet socjalny
  • przyjazny klimat pracy i współpracy w stymulującym środowisku
  • współpraca z partnerami zagranicznymi
  • możliwość awansu po spełnieniu wewnętrznych kryteriów Uczelni;
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Słupsk
Wygasła: 09.10.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prace administracyjne i organizacyjne
  • w tym: kontrola nad prawidłową realizacją umowy na dostawę materiałów papierniczych oraz dostawę tonerów kontrola jakości usług świadczonych przez firmy sprzątające wewnątrz budynków oraz na terenach zielonych kontrola nad prawidłową realizacją umowy na wywóz odpadów komunalnych kontrola drzewostanu na terenach Uczelni
  • w tym składanie wniosków i uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów współpraca z brokerem w zakresie ubezpieczeń OC AC sprzętu rolniczego Stacji Badawczej w Grzmiącej oraz samochodów służbowych prace administracyjne w zakresie zarządzania parkingiem przy ul. Kozietulskiego / ul. Westerplatte
  • aktualizacje tablic rejestracyjnych
  • weryfikacja prawidłowości wystawianych opłat dodatkowych wystawianie faktu za najem pomieszczeń comiesięczne odczytywanie liczników elektrycznych inne obowiązki wynikające z działalności Biura zlecone przez kierownika; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 09.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferujemy 1. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia 2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy 3. Wymiar etatu: 1/1 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Godzina zakończenia pracy: 15:30; Umowa na okres próbny: wrzesień - listopad z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 09.08.2024
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 2. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 3. wprowadzanie przelewów bankowych 4. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 8. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 9. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 10. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 11. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych Oferowane warunki pracy: 1. 5000 zł brutto + dodatek stażowy 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym (wrzesień listopad) 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Słupsk
Wygasła: 17.07.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. obsługa administracyjna studentów; 2. dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; 3. prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS
  • JHMS; 4. ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni; 5. archiwizowanie dokumentów; 6. pełnienie dyżurów sobotnich podczas zjazdów studiów niestacjonarnych. Godzina zakończenia pracy: 15:30 Oferujemy 1. umowa na zastępstwo 2. wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie 3. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 4. pakiet socjalny 5. przyjazny klimat pracy i współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. administracji Domu Studenta nr 1

Słupsk
Wygasła: 07.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta. 2. Zapewnienie właściwych warunków nauki
  • wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości. 3. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy
  • usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych. 4. Obsługa programów komputerowych HMS dees
  • program fakturowy HMS F-K
  • programu kontroli dostępu opti camp
  • programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta. 5. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania systemu kontroli dostępu
  • monitoringu sygnalizacji zagrożenia pożarowego w domu studenta. 6. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego. 7. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów. 8. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania doraźnego dla pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności za zakwaterowanie w Hotelu Asystenta. 9. Prowadzenie
  • ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat przez studentów za pobyt w domach studenckich. 10. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej. 11. Przygotowanie
  • prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony
  • faktury
  • noty obciążeniowe wewnętrzne
  • wnioski o przydział miejsca w domu studenta
  • złożone oświadczenia
  • itp). 12. Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie. 13. Dbanie o utrzymanie stanu technicznego wyposażenia
  • urządzeń
  • systemów i instalacji w domu studenta. 14. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi. 15. Ustalanie braków
  • szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz ustalanie sprawców i obciążanie kosztami odpowiedzialnych za ich spowodowanie. 16. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców. 17. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie
  • zlecanie i prowadzenie ewidencji codziennych usług sprzątania
  • comiesięczne potwierdzanie zgodności wykonanych usług z wystawioną fakturą. 18. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pomieszczeń. 19. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta. 20. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola. 21. Opracowywanie okresowych zestawień kwaterowania i sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen działalności domu studenta. 22. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych
  • ładu
  • porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych w Regulaminie porządkowym mieszkańca. 23. Prowadzenie chronologiczne zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 24. Przygotowanie i przeprowadzanie okresowych ćwiczeń w zakresie symulacji pożaru i ewakuacji jako kierujący ewakuacją w administrowanym przez siebie budynku DS. 25. Wykonywanie innych zadań zlecony przez przełożonych
  • a w szczególności monitoruje terminowość przeglądów i kompletność dokumentów wynikających z zawartych umów i przepisów prawa (z wyłączeniem zadań specjalisty bhp i p.poż)
  • uczestniczy w procesie przygotowania i obsługi administracyjnej remontów. Zastępuje wskazanych przez kierownika lub jego zastępcę pracowników Osiedla Akademickiego. Oferujemy wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy umowa na okres próbny czerwiec - sierpień z możliwością przedłużenia możliwość rozwoju osobistego pakiet socjalny klimat współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Sekcji ds. Funduszy Zewnętrznych

Słupsk
Wygasła: 31.05.2024
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Opis stanowiska: 1. monitorowanie aktualnych konkursów w zakresie możliwościach aplikowania Uczelni z funduszy Unii Europejskiej lub z innych środków krajowych i międzynarodowych; 2. Rozpowszechnianie informacji wśród jednostek organizacyjnych Uczelni o możliwościach uzyskania dofinansowania na realizację projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych; 3. przygotowywanie we współpracy z jednostkami Uczelni wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami; 4. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w wypracowaniu optymalnych modeli projektów aplikowanych o pozyskanie dotacji z funduszy zewnętrznych; 5. gromadzenie
  • katalogowanie i przetwarzanie wpływających do Sekcji propozycji projektów i ich przygotowanie pod względem merytorycznym i formalnym do aktualnych konkursów w ramach dostępnych programów; 6. monitorowanie procesu oceny złożonych wniosków na poszczególnych etapach jego oceny; 7. organizowanie spotkań z pracownikami Uczelni oraz potencjalnymi partnerami dotyczących planowania i realizacji wspólnych przedsięwzięć w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych. Oferujemy: 1. Wymiar etatu: 1/1; 2. wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy; 3. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia; 4. możliwość rozwoju osobistego; 5. pakiet socjalny; 6. klimat współpracy. Umowa na okres próbny czerwiec sierpień z możliwością przedłużenia
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 31.05.2024
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku; 4. sporządzanie zestawień i analiz; 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferujemy 1. umowa o pracę na okres próbny (czerwiec- sierpień) z możliwością przedłużenia 2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy 3. Wymiar etatu: 1/1 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent

Słupsk
Wygasła: 24.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. obsługa administracyjna studentów; 2. dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; 3. prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS
  • JHMS; 4. ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni; 5. archiwizowanie dokumentów; 6. pełnienie dyżurów sobotnich podczas zjazdów studiów niestacjonarnych. Oferujemy 1. umowa na zastępstwo 2. wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie 3. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 4. pakiet socjalny 5. przyjazny klimat pracy i współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Korektor

Słupsk
Wygasła: 23.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków i umiejętności: a) korekta tekstu w publikacjach opracowywanych przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku przez wszystkie etapy korekty: korekta odbitek szpaltowych
  • kontrola kolumn po złamaniu
  • rewizja ostateczna tekstu przed podpisaniem do druku
  • korekta ilustracji
  • przygotowanie książki do druku
  • b) sprzedaż gotówkowa książek w Wydawnictwie i na kiermaszach
  • a także pomoc przy sprzedaży wysyłkowej
  • a) wspomaganie pracy składu komputerowego poprzez nanoszenie korekty na tekst; b) przygotowywanie i umieszczanie informacji na media społecznościowe Wydawnictwa Naukowego Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku informacji o pracach Wydawnictwa
  • wydarzeniach
  • relacji z imprez
  • samodzielne przygotowywanie tekstów oraz redagowanie innych materiałów pod względem językowym;. c) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora Wydawnictwa. Oferujemy: 1. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 2. wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie 3. pakiet socjalny 4. przyjazny klimat pracy i współpracy Umowa na okres próbny: czerwiec-sierpień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 20.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferujemy 1. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia 2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy 3. Wymiar etatu: 1/1 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Umowa na okres próbny czerwiec sierpień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. administracji Domu Studenta nr 1

Słupsk
Wygasła: 20.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta. 2. Zapewnienie właściwych warunków nauki
  • wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości. 3. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy
  • usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych. 4. Obsługa programów komputerowych HMS dees
  • program fakturowy HMS F-K
  • programu kontroli dostępu opti camp
  • programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta. 5. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania systemu kontroli dostępu
  • monitoringu sygnalizacji zagrożenia pożarowego w domu studenta. 6. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego. 7. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów. 8. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania doraźnego dla pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności za zakwaterowanie w Hotelu Asystenta. 9. Prowadzenie
  • ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat przez studentów za pobyt w domach studenckich. 10. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej. 11. Przygotowanie
  • prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony
  • faktury
  • noty obciążeniowe wewnętrzne
  • wnioski o przydział miejsca w domu studenta
  • złożone oświadczenia
  • itp). 12. Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie. 13. Dbanie o utrzymanie stanu technicznego wyposażenia
  • urządzeń
  • systemów i instalacji w domu studenta. 14. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi. 15. Ustalanie braków
  • szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz ustalanie sprawców i obciążanie kosztami odpowiedzialnych za ich spowodowanie. 16. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców. 17. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie
  • zlecanie i prowadzenie ewidencji codziennych usług sprzątania
  • comiesięczne potwierdzanie zgodności wykonanych usług z wystawioną fakturą. 18. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pomieszczeń. 19. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta. 20. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola. 21. Opracowywanie okresowych zestawień kwaterowania i sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen działalności domu studenta. 22. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych
  • ładu
  • porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych w Regulaminie porządkowym mieszkańca. 23. Prowadzenie chronologiczne zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 24. Przygotowanie i przeprowadzanie okresowych ćwiczeń w zakresie symulacji pożaru i ewakuacji jako kierujący ewakuacją w administrowanym przez siebie budynku DS. 25. Wykonywanie innych zadań zlecony przez przełożonych
  • a w szczególności monitoruje terminowość przeglądów i kompletność dokumentów wynikających z zawartych umów i przepisów prawa (z wyłączeniem zadań specjalisty bhp i p.poż)
  • uczestniczy w procesie przygotowania i obsługi administracyjnej remontów. Zastępuje wskazanych przez kierownika lub jego zastępcę pracowników Osiedla Akademickiego. Umowa na okres próbny czerwiec - sierpień z możliwością przedłużenia. Oferujemy wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia możliwość rozwoju osobistego pakiet socjalny klimat współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 17.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 2. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 3. wprowadzanie przelewów bankowych 4. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 8. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 9. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 10. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 11. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferowane warunki pracy: 1. 5000 zł brutto + dodatek stażowy 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Umowa na okres próbny (czerwiec- sierpień) z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 29.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 2. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 3. wprowadzanie przelewów bankowych 4. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 8. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 9. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 10. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 11. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 02.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. Podstawowe czynności na stanowisku pracy: 2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 3. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 4. wprowadzanie przelewów bankowych 5. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych 6. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
  • 7. ewidencja ŚT
  • 8. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 9. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego 10. sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT 11. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe) 12. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 13. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych Oferowane warunki pracy: 1. 4900 zł brutto + dodatek stażowy 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Sekcji Kadr i Spraw Socjalnych

Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do głównych zadań pracownika należy: Współpraca z jednostkami dydaktycznymi w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie i rejestrowanie umów cywilnoprawnych
  • Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych
  • Wprowadzanie do systemu jHMS i POLON informacji o zawartych umowach cywilnoprawnych oraz kart kompetencji innych osób prowadzących zajęcia. Koordynowanie procedur obiegu dokumentacji w sprawie zatrudniania nauczyciela akademickiego. Udostępnianie na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
  • Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców ogłoszeń o konkursie i informacji o rozstrzygnięciu konkursu. Przygotowywanie skierowań na badania wstępne
  • okresowe i kontrolne pracownikom Uczelni Do dodatkowych zadań pracownika należy: Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę
  • uposażeniami
  • zmianą stanowiska pracy i innych spraw wynikających ze stosunku pracy
  • Obsługa programu kadrowego jHMS
  • eHMS
  • ZUS PUE
  • POLON
  • GUS
  • Załatwianie formalności związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury i renty
  • Prowadzenie ewidencji pracowników
  • akt osobowych
  • zaświadczeń o zatrudnieniu
  • prowadzeniem spraw urlopowych
  • oraz spraw związanych z czasową niezdolnością do pracy
  • Bieżące kompletowanie dokumentów kadrowych oraz właściwe ich przechowywanie i zabezpieczenie
  • Prowadzenie ewidencji zatrudnionych i zwolnionych pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • zwolnień lekarskich
  • urlopów. Opracowywanie
  • analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych. Sporządzanie sprawozdań kadrowych w tym na potrzeby GUS
  • POLON i jednostek organizacyjnych UP w Słupsku
  • Przekazywanie do archiwum zgromadzonych dokumentów. Oferujemy umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia Wynagrodzenie 4300 zł brutto miesięcznie Wymiar etatu: 1/1 możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach pakiet socjalny przyjazny klimat pracy
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. administracji Domu Studenta nr 1

Słupsk
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Podstawowe czynności na stanowisku pracy: Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta. Zapewnienie właściwych warunków nauki
  • wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy
  • usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych. Obsługa programów komputerowych HMS dees
  • program fakturowy HMS F-K
  • programu kontroli dostępu opti camp
  • programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania monitoringu sygnalizacji zagrożenia przeciw pożarowego domu studenta. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności w Hotelu Asystenta. Prowadzenie
  • ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat za pobyt w domach studenckich. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej. Przygotowanie
  • prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony
  • faktury
  • noty obciążeniowe wewnętrzne
  • wnioski o przydział miejsca w domu studenta). Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie. Dbanie o stan techniczny wyposażenia
  • urządzeń
  • systemów i instalacji w domu studenta. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi. Ustalanie braków
  • szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz obciążanie nimi osób odpowiedzialnych za ich spowodowanie. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pokoi mieszkalnych. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola. Opracowywanie okresowych sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych
  • ładu
  • porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych w Regulaminie porządkowym mieszkańca. Prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferujemy wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie umowa na zastępstwo możliwość rozwoju osobistego pakiet socjalny klimat współpracy
Pokaż więcej >>
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze ds. Kształcenia

Słupsk
Wygasła: 22.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Koordynacja działań użytkowników z zakresie obsługi systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesem i bazą dydaktyczną; Współpraca z instytutami i katedrami w zakresie programów studiów
  • rozkładów zajęć
  • godzin dydaktycznych i rozliczania umów cywilnoprawnych; Wsparcie instytutów i katedr w zakresie obsługi systemów informatycznych z planowaniem
  • organizacją i rozliczaniem dydaktyki Współpraca z Biurem Obsługi Studentów i Doktorantów w zakresie generowania zajęć dydaktycznych i podziału na grupy studenckie; Opracowywanie
  • analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych związanych z działalnością dydaktyczną uczelni; Przygotowywanie w oparciu o systemy informatyczne materiałów analitycznych dotyczących działalności dydaktycznej uczelni; umowa: luty-kwiecień; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Biura ds. Rozwoju i Współpracy

Słupsk
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres czynności: Obsługa administracyjna Prorektora ds. Rozwoju i Współpracy
  • Koordynowanie prac związanych z wdrażaniem i monitorowaniem strategii Uczelni oraz strategii umiędzynarodowienia
  • Obsługa programu jHMS - Limity
  • POLON
  • Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb Uczelni
  • Koordynowanie prac podległych pracowników dotyczących współpracy międzynarodowej i współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym
  • Koordynowanie działań w zakresie realizacji projektów unijnych dotyczących wymiany studentów i kadry akademickiej
  • Nadzorowanie współpracy z Profesorami Wizytującymi
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w tym Sekcją Zamówień Publicznych
  • Kwesturą. Oferujemy: Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
  • Wynagrodzenie 5500 zł brutto + dodatek stażowy i dodatek funkcyjny
  • Wymiar etatu: 1/1
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach i wyjazdach zagranicznych
  • Pakiet socjalny
  • Przyjazny klimat pracy i współpracy w stymulującym środowisku
  • Współpraca z partnerami zagranicznymi . Umowa na okres próbny luty-kwiecień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. komunikacji i promocji

Słupsk
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współtworzenie i wdrażanie strategii promocji uczelni zaangażowanie w organizację wydarzeń uczelnianych zaangażowanie w organizację wydarzeń popularyzujących naukę planowanie
  • koordynowanie i przeprowadzanie działań mających na celu pozytywne budowanie wizerunku Uczelni na rynku prowadzenie działań z zakresu promocji i PR na rynku polskim i rynkach zagranicznych kreowanie wizerunku Uczelni w mediach tradycyjnych i w nowych mediach
  • m.in. na portalach społecznościowych Uczelni (Facebooka
  • Instagram
  • Youtube) tworzenie i współtworzenie kampanii promocyjnych na małą i dużą skalę dotyczących działalności uczelni pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię
  • np.: udział w targach
  • wizyty w szkołach itp. prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego współtworzenie dokumentacji fotograficznej oraz video z wydarzeń uczelnianych ścisła współpraca z innymi działami Uczelni Oferowane warunki pracy: 1. 4300 zł brutto 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze ds. Rozwoju i Współpracy

Słupsk
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska współpraca z uczelniami i organizacjami zagranicznymi
  • zarządzanie istniejącą współpracą
  • w tym prowadzenie dokumentacji i bieżącej korespondencji współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prowadzonej przez nie współpracy w ramach badawczych programów międzynarodowych koordynacja programów edukacyjnych: ERASMUS
  • Granty Norweskie
  • Programy NAWA. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Słupsk
Wygasła: 24.11.2023
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. tworzenie i uaktualnianie dokumentacji płacowej i list płac; 2. przygotowywanie dokumentów i sprawozdań
  • deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy
  • ZUS
  • Ministerstwo Edukacjo i Nauki
  • banki
  • GUS
  • PFRON i innych; 3. naliczanie: wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników uczelni i osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub dzieło; zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych i macierzyńskich
  • składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne i PPK; podatku 4. sporządzanie zestawień i analiz 5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 6. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Oferujemy 1. umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia 2. Wynagrodzenie 4200 zł brutto miesięcznie 3. Wymiar etatu: 1/1 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Umowa na okres próbny grudzień - luty z możliwością przedłużenia grudzień - luty
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Obsługi Studentów i Doktorantów

Słupsk
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. obsługa administracyjna studentów; 2. dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; 3. prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS
  • JHMS; 4. ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni; 5. archiwizowanie dokumentów; 6. pełnienie dyżurów sobotnich podczas zjazdów studiów niestacjonarnych. Umowa na okres próbny grudzień luty
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Kancelarii Uczelni

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. Załatwianie codziennego odbioru korespondencji i jej ekspedycja
  • 2. Sporządzanie miesięcznych rozliczeń i zestawień z wysłanej korespondencji 3. Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku 4. Przygotowywanie projektów pism
  • zarządzeń i innych dokumentów w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy 5. Prowadzenie rejestru umów jednostek przypisanych do pionu Kanclerza 6. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej 7. Prowadzenie ewidencji dokumentacji Kanclerza zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi 8. Prowadzenie kalendarza spotkań oraz czuwanie nad jego realizacją 9. Organizacja narad i spotkań roboczych 10. Prowadzenie terminarza wyjazdów służbowych
  • konferencji i delegacji 11. Prowadzenie ewidencji dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi 12. Przygotowywanie projektów pism
  • zarządzeń i innych dokumentów w zależności od potrzeb wynikających z rodzaju załatwianej sprawy 13. Prowadzenie rejestru umów 14. Wysyłanie korespondencji w formie elektronicznej 15. Archiwizowanie dokumentacji stanowiącej odpowiedź na pisma umowa: listopad - styczeń; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Podstawowe czynności na stanowisku pracy: bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • windykacja należności wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń
  • dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych
  • wprowadzanie przelewów bankowych
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
  • pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych
  • udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego
  • sporządzanie zestawień do uzgodnienia deklaracji JPK_VAT
  • rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne
  • krajowe)
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
  • wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych. Umowa na okres próbny (listopad styczeń) z możliiwścią przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis stanowiska 1. bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym 2. bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń 3. dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych 4. wprowadzanie przelewów bankowych 5. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym 6. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych 7. sporządzanie zestawień i analiz 8. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni 9. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych Oferowane warunki pracy: 1. 3600 zł brutto 2. umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym 3. stabilne zatrudnienie 4. możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach 5. pakiet socjalny 6. przyjazny klimat pracy Godzina zakończenia pracy: 15:30 Umowa na okres próbny (listopad styczeń) z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. komunikacji i promocji

Słupsk
Wygasła: 09.09.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • udział i prezentacja Uczelni w wydarzeniach promujących Uczelnię
  • np.: udział w targach
  • wizyty w szkołach itp.; obsługa mediów społecznościowych uczelni (m.in. Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • YouTube itp.); obsługa strony internetowej akademii; monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań
  • opracowywanie i wdrażanie nowych działań promocyjnych; prowadzenie monitoringu rynku edukacyjnego; dokumentacja fotograficzna wydarzeń akademickich; tworzenie treści reklamowych w tym wpisów-tekstów informacyjnych na stronę internetową
  • itp.; ścisła współpraca z innymi działami Uczelni; współkreowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (gadżety
  • ulotki itd.); bieżące prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych; organizacja eventów i wydarzeń związanych z działalnością uczelni w tym Święto Uczelni
  • Dni Otwarte
  • Bałtycki Festiwal Nauki. Umowa na okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udział w spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych Umowa: okres próbny październik grudzień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3500 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 05.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Udział w procesie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac ogólnobudowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. Rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. Tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 4. Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 5. Udziałw spotkaniach prowadzonych w ramach inwestycji; 6. Nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 7. Egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 8. Weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami

Słupsk
Wygasła: 15.06.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • 1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
  • 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
  • uchwały
  • zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
  • 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
  • w tym barier architektonicznych
  • transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
  • b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
  • c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym. 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
  • biblioteką uczelnianą
  • studium wychowania fizycznego i sportu
  • studium praktycznej nauki języka obcego
  • dziekanatami 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
  • stypendiach specjalnych
  • zapomogach
  • stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków; Oferujemy 1/2 etatu wynagrodzenie 1505 brutto miesięcznie zatrudnienie umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia możliwość rozwoju osobistego
  • w tym udział w szkoleniach pakiet socjalny przyjazny klimat pracy i współpracy Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych i budowlanych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych remontów i inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów z remontów
  • prac konserwacyjnych i inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 4180 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych; godz. pracy 7.30-15.30
Pokaż więcej >>
od 4 180 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

referent ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami

Słupsk
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP
  • 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia
  • uchwały
  • zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku
  • 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej
  • w tym barier architektonicznych
  • transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych
  • b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność
  • c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym. 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami
  • biblioteką uczelnianą
  • studium wychowania fizycznego i sportu
  • studium praktycznej nauki języka obcego
  • dziekanatami 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych
  • stypendiach specjalnych
  • zapomogach
  • stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Słupsk
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Bieżąca weryfikacja i kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych
  • analiza zgodności obrotów i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych
  • uzgadnianie prawidłowości sald
  • wyjaśnianie spraw spornych i rozliczeń; dekretowanie dokumentów księgowych
  • wyciągów bankowych
  • list płac; ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym; rozliczanie projektów; pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych; sporządzanie zestawień i analiz wg potrzeb; współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni; wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem
  • a zleconych przez przełożonych; Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3400 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 23.05.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych Umowa na okres próbny czerwiec-sierpień
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych: 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 14.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy bibliotekarz

Słupsk
Wygasła: 31.03.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Przykładowy zakres obowiązków / Zadania: 1. obsługa czytelnika w Oddziale Obsługi Użytkownika 2. realizacja rewersów 3. rozliczanie zaległości czytelników 4. prace magazynowe 5. obsługa czytelników 6. przenoszenie zbiorów 7. prace w innych Oddziałach Biblioteki (zastępstwa) Oferujemy: 1. Wynagrodzenie 3010 zł brutto miesięcznie 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych 5. przyjazny klimat pracy i współpracy. Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec z możliwością przedłużenia
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik

Słupsk
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opis zadań wykonywanych na stanowisku przygotowanie kolekcji naukowej Arachnida (pajęczaków) i Coleoptera (chrząszczy) do cyfryzacji: - segregacja nieoznaczonych materiałów; - oznaczenie części osobników do gatunku; - weryfikacja wcześniejszych oznaczeń dla materiału już opracowanego; - preparacja wybranych osobników; - sprawdzenie lub przygotowanie nowych etykiet; - porządkowanie kolekcji (weryfikacja lub nadawanie numeru); cyfryzacja kolekcji naukowej: - wpisanie danych do szablonów Excel lub aplikacji
  • wraz z uzupełnieniem i interpretacją metadanych 435 rekordów na miesiąc (rekord należy rozumieć jako występowanie gatunku w jednym miejscu i czasie); - przygotowanie i zeskanowanie kodu QR dla każdego rekordu. Dodatkowe informacje konieczność długotrwałej pracy przed monitorem lub binokularem. Umowa na okres próbny kwiecień-czerwiec
  • z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Gospodarowania Majątkiem

Słupsk
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. nadzór w zakresie inwestycji dla Uczelni
  • prac konserwacyjnych i remontowych przede wszystkim prac sanitarnych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 2. rozliczanie wykonawców pod względem formalnym i weryfikacja dokumentów księgowych w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 3. nadzór na prowadzeniem i weryfikacja wykonanych przeglądów okresowych budynków w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym ; 4. tworzenie umów i innych dokumentów formalnych niezbędnych do pozyskania wykonawcy
  • projektanta lub innego uczestnika procesu; 5. raportowanie bezpośredniemu przełożonemu sposobu prowadzonych inwestycji; 6. koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji; 7. nadzór nad poprawnością i właściwym obiegiem dokumentów inwestycyjnych; 8. egzekwowanie zobowiązań wykonawców wynikających z zawartych umów w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym; 9. weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym. Oferowane warunki pracy: 1. Wynagrodzenie 3800 zł brutto 2. Wymiar etatu: 1/1 3. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia 4. możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 13.03.2022
Nie dotyczy
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych: 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Umowa na okres próbny: marzec czerwiec z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista

Słupsk
Wygasła: 28.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Rejestrowanie i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 130.000 zł. 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia
  • w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami
  • na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą
  • 2) Wprowadzanie i przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu i wyniku postępowania zgodnie z formatem i procedurami elektronicznego przesyłania ogłoszeń
  • 3) Udział w pracach komisji przetargowych
  • 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami
  • 6) Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia
  • 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą
  • 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań o udzielenie zamówienia na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl)
  • ogłoszeń
  • specyfikacji warunków zamówienia
  • odpowiedzi na pytania wykonawców
  • decyzji o rozstrzygnięciu postępowania i innych
  • 9) Przygotowywanie plan postępowań o udzielenie zamówień
  • 10) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych
  • a także ich gromadzenie i przechowywanie
  • 11) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oferowane warunki pracy: 1. 4000 zł brutto
  • 2. umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Umowa na okres próbny marzec - czerwiec z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne