Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (67)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 67 )
Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych
Stanisława Kulczyńskiego 14, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych oraz robotami realizowanymi w zasobach spółdzielni
Kontrolowanie firmy konserwującej instalacje: wodno-kanalizacyjną, C.O., C.W., C.W.U. i gazową w celu zapewnienia sprawności ww. instalacji oraz jej bezawaryjnej pracy
Kontrolowanie pracy węzłów cieplnych, szczególnie parametrów dostawy ciepła w celu ograniczenia mocy zamówionych
Analiza zużycie wody w celu ograniczenia kosztów GZM
Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali, obiektów i urządzeń, wnioskowanie i zlecanie niezbędnych prac z zakresu robot sanitarnych
Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresem robót, przepisami. Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Przygotowanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni
w zakresie robót sanitarnych
Przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej
Załatwianie indywidualnych spraw lokatorów i najemców i innych osób w zakresie spraw sanitarnych
1. Kontrola realizowanych w zasobach Spółdzielni prac budowlanych pod kątem projektu budowlanego, pozwolenia na budowę, realizacji prac, zgodności z zasadami wiedzy technicznej oraz wszelkimi przepisami prawnymi
2. Udział w komisjach dotyczących awarii i usterek technicznych
3. Przygotowywanie zleceń i umów na prace projektowe i wykonawcze
4. Zlecanie i nadzorowanie prac wynikających z Planu Remontów oraz prac koniecznych i awaryjnych
5. Kontrola jakości materiałów budowlanych stosowanych oraz wykonywanych prac
6. Udział w komisjach wprowadzania wykonawców na zlecane, roboty budowlane, jak również udział w komisjach częściowego odbioru ww. robót
7. Udział w komisjach odbioru realizowanych robót, potwierdzanie wykonania prac, udział przy usuwaniu ewentualnych wad w okresie rękojmi i gwarancji oraz kontrola rozliczenia robót zleconych wykonawcy
8. Udział w próbach i odbiorach technicznych w tym robót: ulegających zakryciu, zanikających oraz w odbiorach pogwarancyjnych
9. Potwierdzanie obmiarów realizowanych robót oraz ich rozliczanie
10. Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali i obiektów. Wnioskowanie w sprawie zasadności wykonania i zlecania niezbędnych prac budowlanych
11. Współudział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji oraz organizowaniu przetargów na roboty budowlane realizowane w Spółdzielni
12. Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania projektu planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni oraz korekt w zakresie robót budowlanych
13. Przygotowywanie danych do wykonania rzeczowego i finansowego planu remontów
14. Zlecanie i nadzorowanie przeglądów budynków, terenów i urządzeń
15. Analiza wyników i zaleceń przeglądów, w szczególności dotyczących prac ogólnobudowlanych, drogowych w tym p.poż. oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i zlecanie niezbędnych prac w tym zakresie:
- przygotowywanie harmonogramów, zleceń i projektów umów na wykonywanie robót,
- zlecanie prac konserwatorowi wynikających z umowy konserwacyjnej na podstawie zaleceń
z przeglądów, w tym bieżąca kontrola wykonywania tych robót
16. Analizowanie wyników i zaleceń dotyczących przeglądów. Przygotowywanie harmonogramów i zleceń prac niezbędnych i koniecznych do wykonania na podstawie przeglądów
17. Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej prowadzonych spraw w tym przetargów
18. Bieżąca obsługa mieszkańców i terminowe przygotowywanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję
19. Współpraca z innymi Działami Spółdzielni
20. Wykonywanie innych poleń wydanych przez przełożonego związanych z funkcjonowaniem Działu Technicznego
1. Wykonywanie obowiązków dotyczących spraw organizacyjno-samorządowych Spółdzielni, w tym obsługa organów samorządowych i współpraca z obsługą prawną
2. Koordynacja działań firm współpracujących ze Spółdzielnią w zakresie: obsługi informatycznej, prawnej, RODO, komunikacji i wizerunku, strony internetowej, archiwizacji, systemów informatycznych i urządzeń wspomagających pracę i organizację wewnętrzną Spółdzielni
3. Przygotowywanie, kontrola treści, weryfikacja, aktualizacja i zamieszczanie informacji na stronie internetowej Spółdzielni
4. Aktualizacja danych o zmianach dotyczących bieżącego funkcjonowania Spółdzielni, nowych rozwiązaniach, zaleceniach Zarządu w formie przyjętej w Spółdzielni
5. Nadawanie i zamykanie uprawnień dla pracowników Spółdzielni
6. Przygotowanie Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni
7. Porządkowanie dokumentacji elektronicznej i papierowej w zakresie organizacyjno-samorządowym
8. Bieżąca współpraca z opiekunem klubu osiedlowego
9. Doraźne zastępstwa w sekretariacie
10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Zarząd Spółdzielni
Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjno - samorządowych
Stanisława Kulczyńskiego 14, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizowanie i prowadzenie składnicy akt Spółdzielni z przygotowaniem i zachowaniem odpowiedniej regulacji postępowania w celu dokonania prawidłowej archiwizacji dokumentów
Przejmowanie dokumentacji, która będzie składowana w archiwum od pracowników Spółdzielni
Pilnowanie, aby dokumenty archiwalne zostały zwrócone przez pracowników Spółdzielni
Weryfikowanie kompletności i prawidłowości zwracanych dokumentów archiwalnych zgodnie ze spisem
Wsparcie merytoryczne komórek i kierownictwa w klasyfikowaniu i kwalifikowaniu dokumentacji
Weryfikowanie prawidłowości wykonania czynności kancelaryjnych i archiwizacyjnych
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań praktycznych w tym procedur wewnętrznych w zakresie prowadzonego archiwum
Archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w Spółdzielni
Porządkowanie starej dokumentacji
Obsługa kancelaryjno-techniczna Rady Nadzorczej
Obsługa kancelaryjno-techniczna posiedzeń Zarządu
Kompletowanie i przechowywanie protokołów zebrań organów Spółdzielni wraz z dokumentacją dotyczącą przedmiotu posiedzeń
Współpraca z Radami Osiedli i Domowymi – kontakt bieżący, aktualizacja bazy danych przedstawicieli Rad
Bieżąca obsługa mieszkańców w zakresie udostępniania dokumentów SM – Statut, regulaminy, Uchwały RN i Zarządu, prowadzenie ewidencji w zakresie udostępnianych dokumentów
Opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski i zapytania kierowane do Rady Nadzorczej i Zarządu w sprawach samorządowych
Obsługa Sekretariatu w sytuacji nieobecności pracownika zatrudnionego na tym stanowisku
Wykonywanie innych prac zleconych przez Zarząd Spółdzielni
1. Kontrola realizowanych w zasobach Spółdzielni prac budowlanych pod kątem projektu budowlanego, pozwolenia na budowę, realizacji prac, zgodności z zasadami wiedzy technicznej oraz wszelkimi przepisami prawnymi
2. Udział w komisjach dotyczących awarii i usterek technicznych
3. Przygotowywanie zleceń i umów na prace projektowe i wykonawcze
4. Zlecanie i nadzorowanie prac wynikających z Planu Remontów oraz prac koniecznych i awaryjnych
5. Kontrola jakości materiałów budowlanych stosowanych oraz wykonywanych prac
6. Udział w komisjach wprowadzania wykonawców na zlecane, roboty budowlane, jak również udział w komisjach częściowego odbioru ww. robót
7. Udział w komisjach odbioru realizowanych robót, potwierdzanie wykonania prac, udział przy usuwaniu ewentualnych wad w okresie rękojmi i gwarancji oraz kontrola rozliczenia robót zleconych wykonawcy
8. Udział w próbach i odbiorach technicznych w tym robót: ulegających zakryciu, zanikających oraz w odbiorach pogwarancyjnych
9. Potwierdzanie obmiarów realizowanych robót oraz ich rozliczanie
10. Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali i obiektów. Wnioskowanie w sprawie zasadności wykonania i zlecania niezbędnych prac budowlanych
11. Współudział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji oraz organizowaniu przetargów na roboty budowlane realizowane w Spółdzielni
12. Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania projektu planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni oraz korekt w zakresie robót budowlanych
13. Przygotowywanie danych do wykonania rzeczowego i finansowego planu remontów
14. Zlecanie i nadzorowanie przeglądów budynków, terenów i urządzeń
15. Analiza wyników i zaleceń przeglądów, w szczególności dotyczących prac ogólnobudowlanych, drogowych w tym p.poż. oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i zlecanie niezbędnych prac w tym zakresie:
- przygotowywanie harmonogramów, zleceń i projektów umów na wykonywanie robót,
- zlecanie prac konserwatorowi wynikających z umowy konserwacyjnej na podstawie zaleceń
z przeglądów, w tym bieżąca kontrola wykonywania tych robót
16. Analizowanie wyników i zaleceń dotyczących przeglądów. Przygotowywanie harmonogramów i zleceń prac niezbędnych i koniecznych do wykonania na podstawie przeglądów
17. Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej prowadzonych spraw w tym przetargów
18. Bieżąca obsługa mieszkańców i terminowe przygotowywanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję
19. Współpraca z innymi Działami Spółdzielni
20. Wykonywanie innych poleń wydanych przez przełożonego związanych z funkcjonowaniem Działu Technicznego
Sporządzanie i ewidencja wezwań do zapłaty, monitów
Prowadzenie bieżącej analizy stanu należności, sporządzanie raportów
Prowadzenie dokumentacji związanej z warunkami spłaty należności, sporządzanie odpowiedzi na pisma dłużnika, przygotowanie projektów ugód, wniosków na Zarząd w zakresie rozłożenia na raty spłaty zaległości
Ścisła współpraca z Kancelarią Prawną i innymi organami
Prowadzenie bieżącej analizy stanu sald lokali mieszkalnych i użytkowych
Sprzątanie terenów należących do Spółdzielni, zamiatanie, mycie klatek schodowych, mycie okien, pielęgnowanie zieleni, odśnieżanie i inne prace związane z utrzymaniem czystości i porządku
Wykonywanie innych prac doraźnie zlecanych przez bezpośredniego przełożonego
Sprzątanie terenów należących do Spółdzielni, zamiatanie, mycie klatek schodowych, mycie okien, pielęgnowanie zieleni, odśnieżanie i inne prace związane z utrzymaniem czystości i porządku
Wykonywanie innych prac doraźnie zlecanych przez bezpośredniego przełożonego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych
Stanisława Kulczyńskiego 14, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych oraz robotami realizowanymi w zasobach spółdzielni
Kontrolowanie firmy konserwującej instalacje: wodno-kanalizacyjną, C.O., C.W., C.W.U. i gazową w celu zapewnienia sprawności ww. instalacji oraz jej bezawaryjnej pracy
Kontrolowanie pracy węzłów cieplnych, szczególnie parametrów dostawy ciepła w celu ograniczenia mocy zamówionych
Analiza zużycie wody w celu ograniczenia kosztów GZM
Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali, obiektów i urządzeń, wnioskowanie i zlecanie niezbędnych prac z zakresu robot sanitarnych
Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresem robót, przepisami. Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Przygotowanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni
w zakresie robót sanitarnych
Przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej
Załatwianie indywidualnych spraw lokatorów i najemców i innych osób w zakresie spraw sanitarnych
1. Przygotowywanie, księgowanie analityczne i wprowadzanie danych do systemu czynszowego, oraz sporządzanie wydruków dla mieszkańców, najemców lokali użytkowych i innych użytkowników lokali,
2. Analiza, uzgadnianie kont dot. rozliczeń z mieszkańcami, najemcami lokali użytkowych i innymi użytkownikami lokali z tytułu opłat wraz z księgowaniem korekt,
3. Prowadzenie systematycznej windykacji mieszkańców, najemców lokali użytkowych i innych użytkowników lokali zalegających z opłatami,
4. Kompletowanie dokumentów w celu udokumentowania należności w procesie sądowym,
5. Obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji w zakresie opłat eksploatacyjnych i spraw windykacyjnych,
6. Sporządzanie specyfikacji stanowiącej załącznik do pozwów,
7. Prowadzenie rejestrów spraw skierowanych do: sądu, komornika, wykluczenia i eksmisji,
8. Sporządzanie okresowych sprawozdań dla Zarządu spółdzielni,
9. Naliczanie odsetek od wyroków sądowych,
10. Przygotowywanie projektów ugód w sprawie dobrowolnej spłaty zadłużenia,
11. Analiza, uzgadnianie kont dot. rozliczeń z mieszkańcami, najemcami lokali użytkowych i innymi użytkownikami lokali z tytułu opłat wraz z księgowaniem korekt,
12. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez pracodawcę zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
Udział w sporządzaniu: planów rocznych, sprawozdań i analiz księgowego zamknięcia miesiąca i roku, uzgadnianie rejestrów VAT do deklaracji miesięcznych
Wystawianie dowodów księgowych, faktur, obciążeń, rozliczeń z mieszkańcami
Księgowanie kosztów z faktur zakupu usług i mediów
Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów
Sporządzanie wymaganych ustawą o rachunkowości wydruków, uzgodnień kont przy transmisji danych
Sporządzanie deklaracji za odbiór śmieci, podatku od nieruchomości
Okresowa analiza, uzgadnianie kont i potwierdzenia sald rozrachunków,
1. Wykonywanie obowiązków dotyczących spraw organizacyjno-samorządowych Spółdzielni, w tym obsługa organów samorządowych i współpraca z obsługą prawną
2. Koordynacja działań firm współpracujących ze Spółdzielnią w zakresie: obsługi informatycznej, prawnej, RODO, komunikacji i wizerunku, strony internetowej, archiwizacji, systemów informatycznych i urządzeń wspomagających pracę i organizację wewnętrzną Spółdzielni
3. Przygotowywanie, kontrola treści, weryfikacja, aktualizacja i zamieszczanie informacji na stronie internetowej Spółdzielni
4. Aktualizacja danych o zmianach dotyczących bieżącego funkcjonowania Spółdzielni, nowych rozwiązaniach, zaleceniach Zarządu w formie przyjętej w Spółdzielni
5. Nadawanie i zamykanie uprawnień dla pracowników Spółdzielni
6. Organizowanie szkoleń (online i stacjonarnych) podnoszących kwalifikacje dla pracowników i zakup licencji na oprogramowanie niezbędne w Spółdzielni oraz przechowywanie tych licencji
7. Przygotowanie Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni
8. Aktualizacja danych w KRS przy współpracy z obsługą prawną Spółdzielni
9. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma i zapytania mieszkańców w zakresie związanym z organami samorządowymi Spółdzielni
10. Porządkowanie dokumentacji elektronicznej i papierowej w zakresie organizacyjno-samorządowym (cyfryzacja dokumentów, właściwe folderowanie i opisywanie na dysku sieciowym, archiwizacja)
11. Doraźne zastępstwa w sekretariacie
12. Prowadzenie składnicy akt Spółdzielni (Archiwum)
Zastępca prezesa zarządu spółdzielni mieszkaniowej
Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
Aplikacja kandydata biorącego udział w konkursie powinna zawierać:
zgłoszenie do konkursu i wymagane oświadczenia, stanowiące łącznie załącznik nr 2 do regulaminu konkursowego (do pobrania w Biurze Zarządu Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni https://naskraju.pl);
życiorys (CV) z opisem posiadanego doświadczenia zawodowego i danymi kontaktowymi;
referencje lub kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy, jeśli kandydat posiada;
pisemną koncepcję zarządzania zagadnieniami technicznymi i eksploatacji spółdzielni mieszkaniowej
Do głównych zadań inspektora nadzoru robót budowlanych należeć będą:
Kontrola realizowanych w zasobach Spółdzielni prac budowlanych pod kątem projektu budowlanego, pozwolenia na budowę, zgodności z zasadami wiedzy technicznej oraz wszelkimi przepisami prawnymi
Kontrola jakości materiałów budowlanych stosowanych oraz wykonywanych prac
Udział w komisjach wprowadzania wykonawców na zlecane roboty budowlane, jak również udział w komisjach częściowego odbioru ww. robót
Udział w komisjach odbioru realizowanych robót, potwierdzanie wykonania prac, udział przy usuwaniu ewentualnych wad oraz kontrola rozliczenia robót zleconych wykonawcy
Udział w próbach i odbiorach technicznych oraz robót ulegających zakryciu i zanikających
Potwierdzanie obmiarów realizowanych robót oraz ich rozliczanie
Udział w komisjach dotyczących awarii i usterek technicznych
Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali i obiektów. Wnioskowanie sprawie zasadności wykonania i zlecania niezbędnych prac budowlanych
Współudział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji oraz organizowaniu przetargów na roboty budowlane realizowane w Spółdzielni
Przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania projektu planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni na rok przyszły oraz korekt w zakresie robót budowlanych
Nadzór nad stanem instalacji sanitarnych w zasobach spółdzielni
Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali, obiektów i urządzeń, wnioskowanie i zlecanie niezbędnych prac z zakresu robot sanitarnych
Kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym zakresem robót, przepisami,PN oraz zasadami wiedzy technicznej
Uczestnictwo w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali i obiektów
Wnioskowanie i zlecanie niezbędnych prac
Analiza wyników przeglądów technicznych budynków, w szczególności dotyczących instalacji sanitarnych, gazowych, instalacji pionów p.poż. oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i zlecanie niezbędnych prac w tym zakresie
Uczestnictwo w komisjach technicznych dotyczących awarii i usterek technicznych
Przygotowanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót sanitarnych
Przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej
Prowadzenie nadzorów inwestorskich nad remontami w zakresie branży elektrycznej
Udział i przewodniczenie w komisjach odbioru realizowanych robót
Sukcesywne przygotowywanie danych do planu remontów w Spółdzielni
w zakresie robót elektrycznych i przekazywanie ich do Specjalisty do Spraw Technicznych
Czynny udział w komisjach przetargowych z branży elektrycznej poprzez ocenę złożonych ofert i rekomendację wyboru dla Zarządu Spółdzielni. Opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Reprezentowanie Spółdzielni przy wprowadzaniu wykonawców na roboty
1. Wykonywanie obowiązków dotyczących spraw organizacyjno-samorządowych Spółdzielni, w tym obsługa organów samorządowych i współpraca z obsługą prawną
2. Koordynacja działań firm współpracujących ze Spółdzielnią w zakresie: obsługi informatycznej, prawnej, RODO, komunikacji i wizerunku, strony internetowej, archiwizacji, systemów informatycznych i urządzeń wspomagających pracę i organizację wewnętrzną Spółdzielni
3. Przygotowywanie, kontrola treści, weryfikacja, aktualizacja i zamieszczanie informacji na stronie internetowej Spółdzielni
4. Aktualizacja danych o zmianach dotyczących bieżącego funkcjonowania Spółdzielni, nowych rozwiązaniach, zaleceniach Zarządu w formie przyjętej w Spółdzielni
5. Nadawanie i zamykanie uprawnień dla pracowników Spółdzielni
6. Organizowanie szkoleń (online i stacjonarnych) podnoszących kwalifikacje dla pracowników i zakup licencji na oprogramowanie niezbędne w Spółdzielni oraz przechowywanie tych licencji
7. Przygotowanie Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni
8. Aktualizacja danych w KRS przy współpracy z obsługą prawną Spółdzielni
9. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma i zapytania mieszkańców w zakresie związanym z organami samorządowymi Spółdzielni
10. Porządkowanie dokumentacji elektronicznej i papierowej w zakresie organizacyjno-samorządowym (cyfryzacja dokumentów, właściwe folderowanie i opisywanie na dysku sieciowym, archiwizacja)
11. Doraźne zastępstwa w sekretariacie
12. Prowadzenie składnicy akt Spółdzielni (Archiwum)
Zastępca prezesa zarządu spółdzielni mieszkaniowej
Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
RADA NADZORCZA
Spółdzielni Mieszkaniowej „Na Skraju” w Warszawie
ul. Stanisława Kulczyńskiego 14 02-777 Warszawa
ogłasza konkurs na stanowisko:
ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
1) obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych;
2) wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, kierunkowe budowlane lub pokrewne;
3) co najmniej 10–letni staż pracy i minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
4) dobra znajomość prawa budowlanego w tym zagadnień techniczno-eksploatacyjnych dotyczących zasobów mieszkaniowych i lokali usługowych;
5) doświadczenie w zakresie prowadzenia prac budowlanych, remontów, konserwacji i eksploatacji oraz utrzymania zasobów mieszkaniowych i użytkowych;
6) znajomość zasad przedmiarowania, kosztorysowania, przygotowywania specyfikacji technicznych i umów związanych z działalnością remontową, konserwacyjną i eksploatacyjną zasobów mieszkaniowych, umiejętność ich oceny i kontroli ich realizacji;
7) nieprowadzenie przez kandydata lub jego krewnych w linii prostej działalności konkurencyjnej wobec SM "Na Skraju" (oraz rodzącej sytuacje konfliktu interesów);
8) bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
APLIKACJA KANDYDATA BIORĄCEGO UDZIAŁ W KONKURSIE POWINNA ZAWIERAĆ:
1) zgłoszenie do konkursu i wymagane oświadczenia, stanowiące łącznie załącznik nr 2 do regulaminu konkursowego (do pobrania w Biurze Zarządu Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni https://naskraju.pl);
2) życiorys (CV) z opisem posiadanego doświadczenia zawodowego i danymi kontaktowymi;
3) referencje lub kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy, jeśli kandydat posiada;
Wykonywanie obowiązków związanych z rekrutacją kandydatów do pracy
Przygotowanie dokumentów wynikających ze stosunku pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników
Ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy
Prowadzenie spraw socjalnych pracowników
Przygotowanie dokumentów do list płac oraz sporządzanie list płac
Terminowe przekazywanie należności na rachunki bankowe
Obsługa programu kadrowo-płacowego związana z naliczaniem składek ZUS, sporządzaniem deklaracji ZUS oraz rejestracja pracowników
Dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie druków PIT
Księgowanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatku, potrąceń i innych składników
Prowadzenie spraw związanych z realizacją w zakładzie pracy Pracowniczych Planów Kapitałowych
Prowadzenie ewidencji umów i rachunków wypłat z bezosobowego funduszu płac, wyliczanie podatku dochodowego, wypłata należności
Prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłków chorobowych
Sporządzanie sprawozdań statystycznych Z-05, Z-06 i innych wg potrzeb
Współpraca z firmą świadczącą usługi w zakresie BHP w tym: wystawianie skierowań na badania lekarskie, zawiadamianie o wypadkach, przekazywanie pracownikom informacji zlecanych do stosowania w zakresie BHP, in
Wystawianie i wysłanie comiesięcznych faktur sprzedaży dla najemców lokali użytkowych i dzierżaw terenów
Uzgadnianie i transmisja danych do sporządzenia deklaracji VAT i do księgi głównej
Bieżąca obsługa mieszkańców i rozliczeń z mieszkańcami
Wprowadzanie danych dotyczących rozliczeń GZM na lokale mieszkalne, użytkowe i bieżące nanoszenie zmian
Przygotowanie zawiadomień o zmianie opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i dzierżawy terenów, bieżąca obsługa interesantów, prowadzenie korespondencji, w tym elektronicznej