Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (28)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 28 )
Konserwator budynku
Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Naprawa uszkodzonych fragmentów tynku, fragmentów konstrukcji murowanych oraz uszkodzonych powłok malarskich. Naprawa i regulacja, wymiana uszkodzonych elementów stolarki i ślusarki budowlanej. Naprawa, konserwacja, regulacja oraz wymiana samozamykaczy, zamków, wkładek drzwiowych
Naprawa i uzupełnianie uszkodzonych fragmentów posadzek, schodów, chodników, opasek i nawierzchni uliczek osiedlowych na terenach administrowanych
Utrzymanie urządzeń elektrycznych w stałej gotowości do eksploatacji. Wymiana uszkodzonych gniazd, główek i wkładek bezpiecznikowych na tablicach: głównych i piętrowych
Zapewnienie przewodności instalacji elektrycznej (czyszczenie styków, dokręcanie przewodów, izolowanie przewodów). Naprawa oraz wymiana uszkodzonych punktów świetlnych wewnętrznych i zewnętrznych, wymiana uszkodzonego osprzętu (wyłączniki, przełączniki, gniazda wtykowe, przyciski wtykowe)
Likwidacja przecieków w instalacjach, wodno - kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania
Regulacja instalacji centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym, usuwanie przecieków na grzejnikach, odpowietrzanie i nawadnianie po usunięciu awarii lub w ramach konserwacji bieżącej. Likwidacja niedogrzań w wyniku zapowietrzenia lub zatkania instalacji, zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji
Administrator nieruchomości - Specjalista ds. eksploatacji
Gen. Tadeusza Pełczyńskiego 30, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie umów najmu miejsc postojowych, parkingowych i garaży indywidualnych
oddawanie oraz przejmowanie lokali mieszkalnych i usługowych na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
nadzór nad personelem konserwującym i sprzątającym budynki oraz teren zielony
obsługa administracyjna najemców, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma; udzielanie informacji telefonicznej i e-mailowej
sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
kontrolne spisywanie liczników w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz liczników głównych, wykonywanie rocznego rozliczenia mediów
prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o w oparciu o obowiązujący w Spółce Regulamin zamówień, w tym: zbieranie ofert firm usługowych i ich weryfikacja oraz przygotowywanie projektów umów z kontrahentami
sprawdzanie i opisywanie faktur
nadzór nad wykonywaniem czynności i odbiór prac powierzonych podmiotom zewnętrznym, uczestnictwo w protokołach z usterek
koordynację procesów związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowalnych od etapu pozyskania działek pod realizację inwestycji po etap oddania budynków do użytkowania na rynku warszawskim;
współpracę z instytucjami i urzędami;
zarządzanie powierzonymi projektami w ramach zawartych umów i haromonogramów, sporządzanie raportów z realizacji zadań;
bieżącą współpracę z zewnętrznymi firmami wykonawczymi, projektowymi i nadzorem inwestorskim;
organizację i czynny udział w naradach koordynacyjnych;
organizację właściwego obiegu dokumentów;
udział w opracowywaniu wewnętrznych dokumentów przetargowych dotyczących dokumentacji projektowych i robót budowlanych, współpraca z komórką ds. zamówień,
Administrator nieruchomości - Specjalista ds. eksploatacji
Warszawa
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie umów najmu miejsc postojowych, parkingowych i garaży indywidualnych
oddawanie oraz przejmowanie lokali mieszkalnych i usługowych na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
nadzór nad personelem konserwującym i sprzątającym budynki oraz teren zielony
obsługa administracyjna najemców, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma; udzielanie informacji telefonicznej i e-mailowej
sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
kontrolne spisywanie liczników w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz liczników głównych, wykonywanie rocznego rozliczenia mediów
prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o w oparciu o obowiązujący w Spółce Regulamin zamówień, w tym: zbieranie ofert firm usługowych i ich weryfikacja oraz przygotowywanie projektów umów z kontrahentami
sprawdzanie i opisywanie faktur
nadzór nad wykonywaniem czynności i odbiór prac powierzonych podmiotom zewnętrznym, uczestnictwo w protokołach z usterek
Administrator nieruchomości - Specjalista ds. Eksploatacji
Gen. Tadeusza Pełczyńskiego 30, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie umów najmu miejsc postojowych, parkingowych i garaży indywidualnych
oddawanie oraz przejmowanie lokali mieszkalnych i usługowych na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
nadzór nad personelem konserwującym i sprzątającym budynki oraz teren zielony
obsługa administracyjna najemców, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma; udzielanie informacji telefonicznej i e-mailowej
sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
kontrolne spisywanie liczników w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz liczników głównych, wykonywanie rocznego rozliczenia mediów
prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o w oparciu o obowiązujący w Spółce Regulamin zamówień, w tym: zbieranie ofert firm usługowych i ich weryfikacja oraz przygotowywanie projektów umów z kontrahentami
sprawdzanie i opisywanie faktur
nadzór nad wykonywaniem czynności i odbiór prac powierzonych podmiotom zewnętrznym, uczestnictwo w protokołach z usterek
współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, planu gospodarczego
bieżące wsparcie działu księgowego
na czas nieobecności osoby odpowiedzialnej za obszar kadr i płac (urlop rodzicielski): prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej; sporządzanie list płac, w tym prawidłowość i terminowość naliczenia i wpłat składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników oraz szkoleniami z zakresu BHP
Administrator Nieruchomości - Specjalista ds. eksploatacji
Gen. Tadeusza Pełczyńskiego 30, Warszawa
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie umów najmu miejsc postojowych, parkingowych i garaży indywidualnych
oddawanie oraz przejmowanie lokali mieszkalnych i usługowych na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
nadzór nad personelem konserwującym i sprzątającym budynki oraz teren zielony
obsługa administracyjna najemców, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma; udzielanie informacji telefonicznej i e-mailowej
sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
kontrolne spisywanie liczników w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz liczników głównych, wykonywanie rocznego rozliczenia mediów
prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o w oparciu o obowiązujący w Spółce Regulamin zamówień, w tym: zbieranie ofert firm usługowych i ich weryfikacja oraz przygotowywanie projektów umów z kontrahentami
sprawdzanie i opisywanie faktur
nadzór nad wykonywaniem czynności i odbiór prac powierzonych podmiotom zewnętrznym, uczestnictwo w protokołach z usterek