Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Protokolarne przekazywanie frontu prac podwykonawcom i kierowanie wyznaczonym odcinkiem budowy, nadzorując jakość i terminowość realizowanych robót zgodnie ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową
Prowadzenie dokumentacji budowy, w tym nadzór nad przygotowaniem dokumentacji red-corex, odbiorowej, i powykonawczej
Kontrola podwykonawców według kontraktu, dokumentacji projektowej, harmonogramu i przepisów BHP
Organizowanie i koordynowanie prac zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót oraz przeprowadzanie wycen etapów budowlanych
Sporządzanie raportów, odbiór jakościowy prac od podwykonawców z udziałem Działu Jakości oraz rozliczanie prac zgodnie z zaawansowaniem
Opracowywanie założeń do harmonogramu projektu dla nadzorowanego zakresu, w tym opracowywanie/rewizja Planu Organizacji Robót (POR) oraz sporządzanie harmonogramów krótkoterminowych
Bieżące informowanie przełożonych o postępie prac i ewentualnych odchyleniach od planu oraz współpraca z pozostałymi członkami zespołu
kierowanie wyznaczonym odcinkiem budowy, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową
prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w zakresie branży sanitarnej
kontrolowanie podwykonawców zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem i przepisami BHP
organizowanie oraz koordynowanie prac na wyznaczonym zakresie zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót
przeprowadzanie wycen poszczególnych etapów prac w zakresie branży sanitarnej
sporządzanie stosownych raportów
odbiór jakościowy prac od Podwykonawców i rozliczanie ich pracy
Współpraca z kierownikiem budowy w zakresie realizacji prac elektrycznych i teletechnicznych
Planowanie i nadzór nad pracami elektrycznymi i teletechnicznymi zgodnie z wymaganiami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem, założeniami budżetowymi oraz obowiązującymi przepisami BHP
Monitorowanie sprzedaży poszczególnych elementów prac
Tworzenie tygodniowych i miesięcznych planów oraz raportów w zakresie wykonywanych prac
Opracowywanie harmonogramów pracy
Odbiór prac od podwykonawców i przekazywanie ich Inwestorowi
Koordynacja i kontrola robót Podwykonawców wraz z rozliczaniem
Weryfikacja dokumentacji projektowej z optymalizacją stosowanych rozwiązań
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i innych dokumentów niezbędnych podczas realizacji prac
Udział w negocjacjach cenowych i wyborze podwykonawców
Organizowanie i nadzorowanie robót bitumicznych zgodnie z harmonogramem, specyfikacja i umową z Zamawiającym oraz wymaganiami jakościowymi zawartymi w dokumentacji budowy;
Zapewnienie przestrzegania przepisów BHP na budowie;
Współpraca z kierownikiem Robót Bitumicznych;
Nadzór nad pracą brygad bitumicznych oraz kontrola jakości wykonywanych prac;
Protokolarne przekazywanie frontu prac podwykonawcom i kierowanie wyznaczonym odcinkiem budowy, nadzorując jakość i terminowość realizowanych robót zgodnie ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową
Prowadzenie dokumentacji budowy, w tym nadzór nad przygotowaniem dokumentacji red-corex, odbiorowej, i powykonawczej
Kontrola podwykonawców według kontraktu, dokumentacji projektowej, harmonogramu i przepisów BHP
Organizowanie i koordynowanie prac zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót oraz przeprowadzanie wycen etapów budowlanych
Sporządzanie raportów, odbiór jakościowy prac od podwykonawców z udziałem Działu Jakości oraz rozliczanie prac zgodnie z zaawansowaniem
Opracowywanie założeń do harmonogramu projektu dla nadzorowanego zakresu, w tym opracowywanie/rewizja Planu Organizacji Robót (POR) oraz sporządzanie harmonogramów krótkoterminowych
Bieżące informowanie przełożonych o postępie prac i ewentualnych odchyleniach od planu oraz współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Ścisła współpraca z Kierownikiem ds. Kontroli Kosztów i Planowania przy przygotowywaniu, aktualizacji i wydawaniu harmonogramów projektowych, uwzględniając założenia projektowe i realizację etapów projektu
Opracowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz analiza postępu prac projektowych i konstrukcyjno-budowlanych
Tworzenie zestawień i raportów porównujących harmonogramy z postępem prac, aktualizacja prognoz zapotrzebowania na pracowników, analiza problemów związanych z planowaniem
Współpraca z centralą, biurem projektowym i budową w zakresie planowania i realizacji prac oraz przygotowywanie planów naprawczych
Inżynier ds. Zbiorników i Zbiorników Ciśnieniowych
Płock
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja interdyscyplinarnych interfejsów projektowych oraz współpraca z zespołami projektowymi i budowlanymi w zakresie projektowania i realizacji zbiorników ciśnieniowych,
Zapewnienie terminowej realizacji powiązanych działań projektowych, w tym dostarczanie informacji projektowych i harmonogramowych do Kierownika Projektu, Kierownika Inżynierii i Inżynierów Wiodących,
Nadzór nad zgodnością projektu z normami i specyfikacjami, zarządzanie dokumentacją, a także kontrola jakości i terminowości dostaw materiałów,
Koordynacja prac podwykonawców oraz współpraca z inżynierami, dostawcami i podwykonawcami na etapie budowy,
Wspieranie rozwoju personelu technicznego i zarządzanie dokumentacją projektową
Realizacja zadań wdrożeniowych, zapewnienie płynnej i skutecznej koordynacji interfejsów między branżami i pakietami OSBL I, III, IV, zgodnie z procedurami i strategią koordynacji
Koordynacja interfejsów między firmą ALDESA a innymi wykonawcami oraz zamawiającym, w tym przesyłanie i utrzymanie aktualnych informacji technicznych na wszystkich etapach projektu
Regularne raportowanie aktualnego stanu zaawansowania prac w zakresie interfejsów do Kierownika ds. Interfejsów
Wsparcie w sprawnej realizacji zadań w zakresie interfejsów i współpraca z głównymi inżynierami, dostawcami, i podwykonawcami
Ścisła współpraca pomiędzy firmą projektową a zespołem wykonawczym ALDESA, realizacja działań na placu budowy w celu zapewnienia spełnienia wymagań projektu
Specjalista/-ka ds. Fotowoltaiki i Energii Odnawialnej w Dziale Przetargów
Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Terminowe wykonywanie projektów instalacji fotowoltaicznych, wiatrowych, magazynów energii, linii elektro-energetycznych, GPZ/GPO, nanoszenie poprawek, szybkie reagowanie na zmiany,
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac,
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej,
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych,
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych,
Odpowiedni dobór komponentów,
Tworzenie dokumentacji technicznej,
Dbałość o wysoką jakość projektów oraz ich zgodność z przepisami,
Dbanie o sprawny przepływ informacji w organizacji oraz współpraca z klientami, podwykonawcami i innymi działami
Terminowe wykonywanie projektów instalacji fotowoltaicznych, wiatrowych, magazynów energii, linii elektro-energetycznych, GPZ/GPO, nanoszenie poprawek, szybkie reagowanie na zmiany,
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac,
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej,
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych,
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych,
Odpowiedni dobór komponentów,
Tworzenie dokumentacji technicznej,
Dbałość o wysoką jakość projektów oraz ich zgodność z przepisami,
Dbanie o sprawny przepływ informacji w organizacji oraz współpraca z klientami, podwykonawcami i innymi działami
kierowanie wyznaczonym odcinkiem budowy, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową
prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w zakresie branży sanitarnej
kontrolowanie podwykonawców zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem i przepisami BHP
organizowanie oraz koordynowanie prac na wyznaczonym zakresie zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót
przeprowadzanie wycen poszczególnych etapów prac w zakresie branży sanitarnej
Nadzór nad codzienną operacją magazynową, w tym przyjmowanie, magazynowanie, kompletowanie i wydawanie materiałów i urządzeń na montaż,
Analiza dostępnych placów, zadaszonych powietrzni oraz budynków magazynowych pod kątem wymaganych powierzchni w celu magazynowania materiałów i urządzeń dostarczanych na projekt,
Przygotowanie zapytań na wynajem placów, zadaszonych powierzchni oraz budynków magazynowych, udział w uzgodnieniach w wynajmującymi,
Dbanie o stan techniczny placów, zadaszonych powierzchni oraz budynków magazynowych,
Planowanie i koordynowanie logistyki dostaw oraz monitorowanie terminowości dostaw
Prowadzenie zestawień dostaw materiałów i urządzeń oraz dokumentacji związanej ze stanami magazynowymi oraz materiałów i urządzeń wydanych na montaż,
Odbiory jakościowe dostaw z udziałem działu kontroli jakości, dokumentowanie dostaw, kompletowanie dokumentacji jakościowej dostaw oraz jej przekazanie do działu kontroli jakości,
Analiza wymagań magazynowych dostaw oraz dobór miejsca składowania materiałów i urządzeń w zależności od wymagań dostawcy,
Prowadzenie gospodarki związanej z odpadami powstałymi w trakcie montażu we współpracy ze specjalistą ds. ochrony środowiska,
Zarządzanie zespołem magazynowym w tym szkolenie i rozwijanie pracowników,
Optymalizacja procesów magazynowych i logistycznych w celu zwiększenia efektywności i redukcji kosztów,
Współpraca z działami zakupów, oraz realizacji w celu zapewnienia płynności prac montażowych,
Dbanie o bezpieczeństwo pracy oraz przestrzeganie przepisów BHP,
Monitorowanie stanów magazynowych i dbanie o odpowiedni poziom zapasów,
Przygotowywanie raportów i analiz związanych z działalnością magazynu i dostaw
Analiza dokumentacji projektowej (w szczególności obejmujące: aranżacje powierzchni biurowych, przebudowy i remonty budynków istniejących w tym zabytków, budowa budynków hotelowych i komercyjnych, projekty w przedziale od 1 do 100mln zł)
Przeprowadzanie wizji lokalnych w celu potwierdzenia zakresu prac
Wykonanie przedmiarów dla prac budowlanych
Wysyłanie zapytań ofertowych do Dostawców i Wykonawców
Poszukiwanie nowych kontaktów do Dostawców i Wykonawców
Analiza i porównanie otrzymanych ofert pod kątem kompletności i poprawności
Spotkania negocjacyjne z Dostawcami i Wykonawcami
Koordynacja wewnętrzna pomiędzy branżami, tworzenie „punktów styku”
Opracowanie kosztorysu na podstawie wykonanych przedmiarów i otrzymanych ofert, również na podstawie kalkulacji własnej
Opracowanie optymalizacji dla projektu
Udział w spotkaniach negocjacyjnych z Klientem/Inwestorem
Sporządzanie dokumentacji związanej z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, dla dedykowanej spółki Aldesa,
Zarządzanie obiegiem dokumentacji kadrowej oraz płacowej,
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac;
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej;
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych;
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych;
Kontakt z zamawiającym i podwykonawcami w zakresie technicznym na etapie ofertowania;
Badanie potencjalnych dostawców, podwykonawców i projektantów;
Pozyskiwanie referencji oraz informacji niezbędnych do uwzględnienia w ofertach technicznych;
Współpraca i doradztwo w przygotowaniu oferty technicznej w ramach przetargu, w szczególności w przygotowaniu harmonogramu prac w ramach projektu
Kierownik Robót Mostowych - projekt S74 Łagów - Opatów
Łagów (pow. kielecki)
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Optymalizacja rozwiązań w zakresie obiektów inżynierskich;
Kontrola prac projektowych w zakresie obiektów inżynierskich w tym weryfikacja projektów, STWiORB, przedmiarów robót;
Współpraca z Kierownikiem budowy przy realizacji robot mostowych;
Planowanie i nadzór and realizacją robót mostowych zgodnie z warunkami kontraktu, dokumentacją projektową, założeniami budżetowymi oraz obowiązującymi przepisami BHP;
Udział w negocjacjach z podwykonawcami;
Koordynacja, nadzór i rozliczanie podwykonawców;
Określanie potrzeb w zakresie środków produkcji i kontrola nad nimi;
Sprawdzanie prawidłowości certyfikatów i świadectw wystawianych przez producentów;
Monitorowanie sprzedaży poszczególnych elementów robót;
Opracowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów;
Udział w odbiorach robót przez Inspektora nadzoru, Zamawiającego, organy nadzoru budowlanego;
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz powykonawczej
Analiza dokumentacji projektowej (w szczególności obejmujące: aranżacje powierzchni biurowych, przebudowy i remonty budynków istniejących w tym zabytków, budowa budynków hotelowych i komercyjnych, projekty w przedziale od 1 do 100mln zł)
Przeprowadzanie wizji lokalnych w celu potwierdzenia zakresu prac
Wykonanie przedmiarów dla prac budowlanych
Wysyłanie zapytań ofertowych do Dostawców i Wykonawców
Poszukiwanie nowych kontaktów do Dostawców i Wykonawców
Analiza i porównanie otrzymanych ofert pod kątem kompletności i poprawności
Spotkania negocjacyjne z Dostawcami i Wykonawcami
Koordynacja wewnętrzna pomiędzy branżami, tworzenie „punktów styku”
Opracowanie kosztorysu na podstawie wykonanych przedmiarów i otrzymanych ofert, również na podstawie kalkulacji własnej
Opracowanie optymalizacji dla projektu
Udział w spotkaniach negocjacyjnych z Klientem/Inwestorem
Analiza dokumentacji projektowej (w szczególności obejmujące: aranżacje powierzchni biurowych, przebudowy i remonty budynków istniejących w tym zabytków, budowa budynków hotelowych i komercyjnych, projekty w przedziale od 1 do 100mln zł)
Przeprowadzanie wizji lokalnych w celu potwierdzenia zakresu prac
Wykonanie przedmiarów dla prac budowlanych
Wysyłanie zapytań ofertowych do Dostawców i Wykonawców
Poszukiwanie nowych kontaktów do Dostawców i Wykonawców
Analiza i porównanie otrzymanych ofert pod kątem kompletności i poprawności
Spotkania negocjacyjne z Dostawcami i Wykonawcami
Koordynacja wewnętrzna pomiędzy branżami, tworzenie „punktów styku”
Opracowanie kosztorysu na podstawie wykonanych przedmiarów i otrzymanych ofert, również na podstawie kalkulacji własnej
Opracowanie optymalizacji dla projektu
Udział w spotkaniach negocjacyjnych z Klientem/Inwestorem
Inżynier Biura Budowy (obszar energetyczny) – Projekt Kolejowy
Giżycko
Wygasła: 19.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie ze standardami projektu,
Współpraca z Koordynatorem Robót Branżowych (obszar energetyki trakcyjnej i nietrakcyjnej) w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej, w tym m.in.: dokumentów sprzedażowych, dokumentacji jakościowej, odbiorowej, powykonawczej,
Rozliczanie dokumentacji sprzedażowej i odbiorowej,
Tworzenie planów zaopatrzenia w powierzonym obszarze,
Współpraca z kierownikiem budowy w zakresie realizacji prac elektrycznych i teletechnicznych
Planowanie i nadzór nad pracami elektrycznymi i teletechnicznymi zgodnie z wymaganiami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem, założeniami budżetowymi oraz obowiązującymi przepisami BHP
Monitorowanie sprzedaży poszczególnych elementów prac
Tworzenie tygodniowych i miesięcznych planów oraz raportów w zakresie wykonywanych prac
Opracowywanie harmonogramów pracy
Odbiór prac od podwykonawców i przekazywanie ich Inwestorowi
Koordynacja i kontrola robót Podwykonawców wraz z rozliczaniem
Weryfikacja dokumentacji projektowej z optymalizacją stosowanych rozwiązań
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i innych dokumentów niezbędnych podczas realizacji prac
Udział w negocjacjach cenowych i wyborze podwykonawców
Analiza dokumentacji związanej z roszczeniami, w tym: umów, pism, dokumentacji przetargowej i rozliczeń,
Zebranie dokumentów niezbędnych do wykazania roszczenia, w tym technicznych, jakościowych, kosztowych,
Sporządzanie pism i korespondencji związanej z roszczeniami - odpowiedzialność za terminowe i rzetelne ich przygotowanie,
Koordynowanie procesu roszczeniowego - udział w spotkaniach zewnętrznych z Zamawiającym oraz wewnętrznych z kadrą kontraktu, celem ustalenia i rozstrzygania zakresu roszczeń,
Wspieranie merytoryczne członków zespołu w zakresie procedowania i zarządzania roszczeniami,
Asystent/Asystentka w Biurze Jakości, BHP o Ochrony Środowiska
Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Prowadzenie rejestrów niezgodności i zdarzeń,
Zbieranie i weryfikacja danych do raportów miesięcznych, sprawozdań rocznych w obszarach BHP, Jakości i Ochrony Środowiska oraz zrównoważonego rozwoju zgodnie ze standardami,
Inżynier Biura Budowy (obszar energetyczny) – Projekt Kolejowy
Giżycko
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie ze standardami projektu,
Współpraca z Koordynatorem Robót Branżowych (obszar energetyki trakcyjnej i nietrakcyjnej) w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej, w tym m.in.: dokumentów sprzedażowych, dokumentacji jakościowej, odbiorowej, powykonawczej,
Rozliczanie dokumentacji sprzedażowej i odbiorowej,
Tworzenie planów zaopatrzenia w powierzonym obszarze,
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników końcowych w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych i peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)
Przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników końcowych za pomocą różnych kanałów komunikacji: połączenia telefoniczne, e-mail, chat, system ticketowy
Instalacja, aktualizacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dokumentacja pojawiających się i rozwiązywanych zgłoszeń
Tworzenie instrukcji na potrzeby przyszłych incydentów
Analiza dokumentacji związanej z roszczeniami, w tym: umów, pism, dokumentacji przetargowej i rozliczeń,
Zebranie dokumentów niezbędnych do wykazania roszczenia, w tym technicznych, jakościowych, kosztowych,
Sporządzanie pism i korespondencji związanej z roszczeniami - odpowiedzialność za terminowe i rzetelne ich przygotowanie,
Koordynowanie procesu roszczeniowego - udział w spotkaniach zewnętrznych z Zamawiającym oraz wewnętrznych z kadrą kontraktu, celem ustalenia i rozstrzygania zakresu roszczeń,
Wspieranie merytoryczne członków zespołu w zakresie procedowania i zarządzania roszczeniami,
Współpraca z Kierownikiem Budowy w zakresie realizacji prac sanitarnych
Planowanie i nadzór nad pracami sanitarnymi zgodnie z wymaganiami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem, założeniami budżetowymi oraz obowiązującymi przepisami BHP
Monitorowanie sprzedaży poszczególnych elementów prac
Tworzenie tygodniowych i miesięcznych planów oraz raportów w zakresie wykonywanych prac
Opracowywanie harmonogramów pracy
Odbiór prac od podwykonawców i przekazywanie ich Inwestorowi
Koordynacja i kontrola robót Podwykonawców wraz z rozliczaniem
Weryfikacja dokumentacji projektowej z optymalizacją stosowanych rozwiązań
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i innych dokumentów niezbędnych podczas realizacji prac
Udział w negocjacjach cenowych i wyborze podwykonawców
Współpraca z kierownikiem budowy w zakresie realizacji prac elektrycznych i teletechnicznych
Planowanie i nadzór nad pracami elektrycznymi i teletechnicznymi zgodnie z wymaganiami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem, założeniami budżetowymi oraz obowiązującymi przepisami BHP
Monitorowanie sprzedaży poszczególnych elementów prac
Tworzenie tygodniowych i miesięcznych planów oraz raportów w zakresie wykonywanych prac
Opracowywanie harmonogramów pracy
Odbiór prac od podwykonawców i przekazywanie ich Inwestorowi
Koordynacja i kontrola robót Podwykonawców wraz z rozliczaniem
Weryfikacja dokumentacji projektowej z optymalizacją stosowanych rozwiązań
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i innych dokumentów niezbędnych podczas realizacji prac
Udział w negocjacjach cenowych i wyborze podwykonawców
Koordynacja, z innymi współpracownikami zaangażowanymi w przygotowanie oferty przetargowej, jak również z działami prawnym i administracyjnym
Szacowanie kosztów budowy i wykończenia różnego rodzaju budynków (biurowych, handlowych, hotelowych, przemysłowych, unikatowych w przedziale od 1 do 100 milionów PLN)
Przygotowanie przedmiaru robót
Kontakt z podwykonawcami i dostawcami
Analiza ofert podwykonawców i dostawców
Propozycje i analiza rozwiązań inżynierii wartości (optymalizacje)
Specjalista/-ka ds. Fotowoltaiki i Energii Odnawialnej w Dziale Przetargów
Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac;
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej;
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych;
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych;
Kontakt z zamawiającym i podwykonawcami w zakresie technicznym na etapie ofertowania;
Badanie potencjalnych dostawców, podwykonawców i projektantów. Pozyskiwanie referencji oraz informacji niezbędnych do uwzględnienia w ofertach technicznych;
Współpraca i doradztwo w przygotowaniu oferty technicznej w ramach przetargu, w szczególności w przygotowaniu harmonogramu prac w ramach projektu
Inżynier ds. Przetargów i Wycen - Specjalność Sanitarna
Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac;
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej;
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych;
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych;
Kontakt z zamawiającym i podwykonawcami w zakresie technicznym na etapie ofertowania;
Badanie potencjalnych dostawców, podwykonawców i projektantów. Pozyskiwanie referencji oraz informacji niezbędnych do uwzględnienia w ofertach technicznych;
Współpraca i doradztwo w przygotowaniu oferty technicznej w ramach przetargu, w szczególności w przygotowaniu harmonogramu prac w ramach projektu
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac;
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej;
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych;
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych;
Kontakt z zamawiającym i podwykonawcami w zakresie technicznym na etapie ofertowania;
Badanie potencjalnych dostawców, podwykonawców i projektantów. Pozyskiwanie referencji oraz informacji niezbędnych do uwzględnienia w ofertach technicznych;
Współpraca i doradztwo w przygotowaniu oferty technicznej w ramach przetargu, w szczególności w przygotowaniu harmonogramu prac w ramach projektu
Inżynier Biura Budowy (obszar energetyczny) – Projekt Kolejowy
Giżycko
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie ze standardami projektu,
Współpraca z Koordynatorem Robót Branżowych (obszar energetyki trakcyjnej i nietrakcyjnej) w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej, w tym m.in.: dokumentów sprzedażowych, dokumentacji jakościowej, odbiorowej, powykonawczej,
Rozliczanie dokumentacji sprzedażowej i odbiorowej,
Tworzenie planów zaopatrzenia w powierzonym obszarze,
Analiza dokumentacji związanej z roszczeniami, w tym: umów, pism, dokumentacji przetargowej i rozliczeń,
Zebranie dokumentów niezbędnych do wykazania roszczenia, w tym technicznych, jakościowych, kosztowych,
Sporządzanie pism i korespondencji związanej z roszczeniami - odpowiedzialność za terminowe i rzetelne ich przygotowanie,
Koordynowanie procesu roszczeniowego - udział w spotkaniach zewnętrznych z Zamawiającym oraz wewnętrznych z kadrą kontraktu, celem ustalenia i rozstrzygania zakresu roszczeń,
Wspieranie merytoryczne członków zespołu w zakresie procedowania i zarządzania roszczeniami,
Inżynier Biura Budowy – Projekt Kolejowy Ełk – Korsze
Ełk
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie ze standardami projektu,
Współpraca z Kierownikami Branżowymi w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej, w tym m.in.: dokumentów sprzedażowych, dokumentacji jakościowej, odbiorowej, powykonawczej,
Rozliczanie dokumentacji sprzedażowej i odbiorowej,
Tworzenie planów zaopatrzenia w powierzonym obszarze,
Analiza dokumentacji związanej z roszczeniami, w tym: umów, pism, dokumentacji przetargowej i rozliczeń,
Zebranie dokumentów niezbędnych do wykazania roszczenia, w tym technicznych, jakościowych, kosztowych,
Sporządzanie pism i korespondencji związanej z roszczeniami - odpowiedzialność za terminowe i rzetelne ich przygotowanie,
Koordynowanie procesu roszczeniowego - udział w spotkaniach zewnętrznych z Zamawiającym oraz wewnętrznych z kadrą kontraktu, celem ustalenia i rozstrzygania zakresu roszczeń,
Wspieranie merytoryczne członków zespołu w zakresie procedowania i zarządzania roszczeniami,
Nadzór budów, umiejętność i doświadczenie w zakresie obserwacji budowy oraz podejmowania samodzielnych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości
Kierowanie zespołem, wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji, podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ciągłości procesów w departamencie
Wspieranie działu ofertowania, współpraca z pozostałymi działami, szczególnie działem prawnym i działem roszczeń, umiejętność opracowywania i opiniowania wymagań środowiskowych do umów z podwykonawcami i dostawcami
Bardzo dobra znajomość przepisów prawa ochrony środowiska oraz umiejętność ich interpretacji, zapewnienie zgodności spółce w przedmiotowym obszarze.; umiejętność obsługi LEX
Umiejętność planowania działań na podstawie projektów ustaw i rozporządzeń
Łatwość w formułowaniu pism oraz doświadczenie we współpracy z urzędami
Bardzo dobra znajomość normy ISO 14001 oraz doświadczenie w zakresie zintegrowanych systemów zarządzania, umiejętność planowania i HUMAN RESOURCES SC-01 prowadzenia audytów, formułowania raportów poaudytowych oraz działań korygujących i naprawczych, przygotowanie i reprezentowanie firmy podczas audytu zewnętrznego, umiejętność formułowania i przedstawiania danych wejściowych do przeglądu zarządzania
Zapewnienie realizacji zadań związanych z systemem zarządzania środowiskowego: opracowywanie i wdrażanie procedur oraz ich cykliczny przegląd, umiejętność opracowywania narzędzi usprawniających procesy środowiskowe
Umiejętność i doświadczenie w formułowani celów środowiskowych prowadzących do ciągłego doskonalenia w obszarze ochrony środowiska oraz do wdrażania i wspierania proaktywnych procesów kultury ochrony środowiska w firmie
Bardzo dobra znajomość procedur i przepisów w zakresie GOZ, doświadczenie w tworzeniu wniosków na przetwarzanie odpadów oraz utratę statusu odpadów
Umiejętność tworzenia kluczowych wskaźników efektywności środowiskowej (KPI: odpady, incydenty, szkolenia)
Umiejętność tworzenia i prezentowania treści środowiskowych dla najwyższego kierownictwa, dla współpracowników podczas szkoleń
Umiejętność współpracy z podwykonawcami w zakresie tworzenia aplikacji automatyzujących procesy środowiskowe (AYMING i ślad węglowy)
Doświadczenie w pełnieniu funkcji użytkownik głównego BDO: nadawanie/cofanie uprawnień użytkownikom podrzędnym, formułowanie wniosków aktualizacyjnych, nadzorowanie KEO dla wielu lokalizacji, wykonywanie opłat rocznych, sprawozdawczość roczna BDO, szkolenie nowych użytkowników BDO, ewidencja odpadów przetworzonych
Doświadczenie w koordynowaniu oraz znajomość kryteriów przeprowadzania audytów energetycznych w spółce
Raportowanie wewnątrz Grupy oraz do centrali w Hiszpanii
Zebranie danych i sporządzenie sprawozdań rocznych dotyczących ochrony środowiska (odpady, BDO, KOBiZE, odpady opakowaniowe, GUS) oraz wysokości należnych opłat (do Urzędów Miejskich, Urzędów Marszałkowskich oraz Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Środowiska)
Doświadczenie we współpracy i raportowaniu do organizacji odzysku
Znajomość procesu i narzędzi do liczenia śladu węglowego dla zakresu 1, 2 i 3 w branży budowlanej, zgodnie z GHG Protocol
Zbieranie i weryfikacja danych do raportów zrównoważonego rozwoju zgodnie ze standardem Ustawy o Rachunkowości/ dyrektywy CSRD / Taksonomii oraz GRI
Współudział w proponowaniu i realizacji strategii ESG oraz wynikających z niej projektów, współudział we wdrażaniu i nadzorowaniu polityki zrównoważonego rozwoju
Analiza i ocena zagadnień ESG, w tym kwestii środowiskowych, społecznych i zarządczych, które wpływają na działalność firmy oraz jej klientów
Inżynier Biura Budowy – Projekt Kolejowy Ełk – Korsze
Ełk
Wygasła: 31.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie ze standardami projektu,
Współpraca z Kierownikami Branżowymi w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej, w tym m.in.: dokumentów sprzedażowych, dokumentacji jakościowej, odbiorowej, powykonawczej,
Rozliczanie dokumentacji sprzedażowej i odbiorowej,
Tworzenie planów zaopatrzenia w powierzonym obszarze,
Opracowanie diagramów przepływu procesów produkcyjnych (PFD) i diagramów przepływu mediów użytecznych (UFD),
Obliczanie rozmiarów sprzętu, w tym zbiorników, kolumn, wymagań dotyczących wymienników ciepła, w tym odpowiednich arkuszy danych, oraz opracowywanie specyfikacji sprzętu w pakietach,
Opracowanie, przygotowanie i akceptacja, tj. PFD/P&ID, HAZIDS/ENVIDS, HAZOP oraz modeli 3D,
Reprezentowanie branży inżynierii procesowej i umiejętność wyjaśniania kwestii związanych z projektowaniem procesów Zamawiającemu i przedstawicielom innych branż,
Opracowanie opisów obciążeń dopuszczalnych i odciążeń, ich obliczeń, podsumowań obciążenia i arkuszy danych zaworów bezpieczeństwa (odciążających)
Inżynier ds. Instalacji Mechanicznych w Dziale Przetargów
Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza dokumentacji przetargowej oraz szczegółowych informacji na temat konkretnych zakresów przydzielonych prac;
Przygotowanie wstępnej analizy wykonalności projektu, prognozy przepływów pieniężnych, analizy ryzyka i wstępnej oceny technicznej;
Przygotowywanie wycen przetargowych, sporządzanie przedmiarów robót, kalkulacja kosztów i cen jednostkowych, m.in. rurociągów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przemysłowych i procesowych;
Współtworzenie i optymalizacja założeń technologicznych;
Kontakt z zamawiającym i podwykonawcami w zakresie technicznym na etapie ofertowania;
Badanie potencjalnych dostawców, podwykonawców i projektantów. Pozyskiwanie referencji oraz informacji niezbędnych do uwzględnienia w ofertach technicznych;
Współpraca i doradztwo w przygotowaniu oferty technicznej w ramach przetargu, w szczególności w przygotowaniu harmonogramu prac w ramach projektu
Konstruktor/Koordynator ds. Rurociągów - Projekt OSBL ORLEN
Płock
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uczestniczenie w rewizjach projektów i kierowania nimi,
Nadzór, koordynacja i akceptacja rysunków izometrycznych,
Pomiary i kontrola postępu prac na budowie,
Umiejętność tworzenia zestawów rurociągów gotowych do montażu podzespołów wraz z elementami złącznymi oraz zamawiania i monitorowania dostarczanych materiałów,