Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. Controllingu Finansowego
Nowowiejska 50A, Dzierżoniów
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kierowanie procesem miesięcznego raportowania finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem wyników produkcji i zarządzania zapasami, w tym analizy odchyleń i raportowania zarządczego
Pomoc w przygotowaniu rocznych budżetów, prognoz i długoterminowych planów finansowych
Analiza danych finansowych, identyfikacja trendów, odchyleń i szans
Księgowanie zwiększeń, zbycia i amortyzacji środków trwałych wg polskiej ustawy o rachunkowości i US GAAP
Kontrola wydatkowania budżetu CAPEX
Obliczanie i przygotowanie deklaracji na podatek od nieruchomości
Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi w celu gromadzenia odpowiednich informacji do analizy finansowej
Bieżące przygotowanie doraźnych analiz finansowych i raportów w celu wsparcia procesu decyzyjnego
Ciągłe doskonalenie procesów i systemów finansowych w celu zwiększenia wydajności zakładu i dokładności danych
Realizowanie zakupów materiałów bezpośrednio produkcyjnych, pośrednio produkcyjnych oraz usług zgodnie z istniejącymi potrzebami firmy
Optymalizacja wielkości i ilości zamówień, analiza zużycia, zapasów magazynowych i prognozowanie ilości zakupu
Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami zagranicznymi i krajowym
Współpraca z dostawcami, nadzór nad danymi o dostawcach zgodnie z wewnętrznymi kryteriami polityki zakupowej i jakościowej oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupu i dostaw
Kierowanie procesem miesięcznego raportowania finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem wyników produkcji i zarządzania zapasami, w tym analizy odchyleń i raportowania zarządczego
Pomoc w przygotowaniu rocznych budżetów, prognoz i długoterminowych planów finansowych
Analiza danych finansowych, identyfikacja trendów, odchyleń i szans
Księgowanie zwiększeń, zbycia i amortyzacji środków trwałych wg polskiej ustawy o rachunkowości i US GAAP
Kontrola wydatkowania budżetu CAPEX
Obliczanie i przygotowanie deklaracji na podatek od nieruchomości
Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi w celu gromadzenia odpowiednich informacji do analizy finansowej
Bieżące przygotowanie doraźnych analiz finansowych i raportów w celu wsparcia procesu decyzyjnego
Ciągłe doskonalenie procesów i systemów finansowych w celu zwiększenia wydajności zakładu i dokładności danych
Budowanie i promowanie w zakładzie kultury BHP opartej na transparentności, szczerości i otwartości na informacje zwrotne
Inicjowanie i koordynowanie usprawnień mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy i minimalizację ryzyka zawodowego, budowanie grup roboczych Pracowników z różnych komórek organizacyjnych firmy
Podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz wymagań wewnętrznych organizacji
Realizacja zadań w zakresie BHP, OŚ i PPOŻ, gwarantujących zgodność przepisów wewnętrznych z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami organizacji, m.in.:
Organizacja i prowadzenie szkoleń wstępnych w zakresie BHP; organizacja i kontrola szkoleń okresowych, PPOŻ., pierwszej pomocy, certyfikacji UDT, itp
Tworzenie dokumentacji z zakresu BHP (oceny ryzyka na stanowiskach pracy, instrukcje, procedury wewnątrzzakładowe, analizy, itp.) oraz dbanie o aktualność rewizji tych dokumentów
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych i inicjowanie akcji naprawczych, prowadzenie rejestru wypadków
Nadzór nad stanem bezpieczeństwa w firmie oraz regularna kontrola warunków pracy i przestrzegania obowiązujących przepisów i procedur
Realizacja zadań wynikających z wymogów wewnętrznego systemu zarządzania BHP Framework 2.0
Prowadzenie audytów bezpieczeństwa oraz komunikacja z zespołem w celu omówienia niezgodności i opracowania planów naprawczych
Zarządzanie obszarem środków ochrony indywidualnej i odzieży ochronnej
Udział w regularnych spotkaniach i telekonferencjach grupy GE, raportowanie aktualnego stanu wskaźników i działań BHP, dzielenie się dobrymi praktykami
Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu postępów prac oraz realizacja wszelkich zadań dodatkowych zleconych przez przełożonego we wskazanym obszarze
Realizowanie zakupów materiałów bezpośrednio produkcyjnych, pośrednio produkcyjnych oraz usług zgodnie z istniejącymi potrzebami firmy
Optymalizacja wielkości i ilości zamówień, analiza zużycia, zapasów magazynowych i prognozowanie ilości zakupu
Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami zagranicznymi i krajowym
Współpraca z dostawcami, nadzór nad danymi o dostawcach zgodnie z wewnętrznymi kryteriami polityki zakupowej i jakościowej oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupu i dostaw
Przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkoleń dla użytkowników
Rozwój, testy akceptacyjne użytkownika i wsparcie systemu zarządzania zleceniami
Zarządzanie projektami i utrzymanie programu np. poprzez aktualizacje - pierwszy kontakt w przypadku problemów z oprogramowaniem
Udział w projektach informatycznych
Zarządzanie logistycznymi projektami informatycznymi we współpracy z działami wewnętrznymi i stronami zewnętrznymi, takimi jak dostawcy, klienci i usługodawcy
Aktywności związane z ciągłym doskonaleniem uwzględniające obserwację procesu, analizę procesu i wprowadzanie usprawnień
Modyfikacja layout’u linii produkcyjnej zgodnie z wymogami BHP i zasadami optymalnego przepływu
Szkolenie innych pracowników w zakresie zasad filozofii Lean
Analiza danych produkcyjnych, m.in. czasów standardowych, przepływu części, sprzedaży, ilości nagromadzonych zapasów, jak również walidacja tych danych
Aktywna obserwacja i eliminacja strat zaobserwowanych na hali produkcyjnej
Wprowadzenie standardów 5S na hali produkcyjnej
Wsparcie kierownictwa w zakresie aktywności związanych z dziennym zarządzaniem, udział w audytach
Konfiguracja i monitorowanie pracy systemu ERP oraz innych systemów informatycznych pod kątem prawidłowości pracy modułów
Dobór rozwiązań oraz dostosowanie ustawień systemu informatycznego do potrzeb firmy
Nadzór i zarządzanie uprawnieniami dostępu do danych przez użytkowników końcowych, modyfikowanie szablonów
Optymalizacja procesów biznesowych w zakresie narzędzi IT, aktywny udział we wdrożeniach i rozwoju usług IT, koordynacja projektów rozwoju oprogramowania
Nadzór eksploatacyjny poszczególnych modułów aplikacji ERP, koordynacja współpracy z zewnętrznym wsparciem, integracja rozwiązań, obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie linii wsparcia
Tworzenie i przygotowywanie analiz, raportów oraz prezentacji na podstawie danych z systemu ERP
Szkolenie i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych
Montaż oraz spawanie cienkościennych złożen rurowych wykonanych ze stali wysokostopowych(nierdzewne) oraz stopów niklu
stanowiących główne elemeny silników lotniczych.
Odbiór wizualny wykonanych elementów wg specyfikacji klienta.
Przestrzeganie procedur jakościowych.
Koordynacja i aktywne uczestnictwo w procesie rozwiązywania problemów jakościowych
od 4 200 do 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator Produkcji CNC
Dzierżoniów
Wygasła: 04.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ustawianie i obsługa obrabiarek skrawających CNC.
Czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyn
urządzeń i przyrządów.
Nabór jakościowy nad wykonywanymi detalami.
Przestrzeganie procedur jakościowych
od 3 800 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Operations Leader / Dyrektor Operacyjny
Nowowiejska 50A, Dzierżoniów
Wygasła: 05.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
OBJECTIVES OF THIS ROLE:
Collaborate with both Local & Value Stream level management in the development of performance goals and long-term operational plans for the manufacturing site
Maximize efficiency and productivity through extensive process analysis and interdepartmental collaboration
Set strategic goals for operational efficiency and increased productivity
Work with functional managers in the development of financial and budgetary plans
Analyze current operational processes and performance, recommending solutions for improvement when necessary
Build culture of trust, respect, transparent communication, and inclusive teams
RESPONSIBILITIES:
Oversees guidelines for site priorities in Safety, Quality, Delivery, Cost Control, Lean & Culture
Supervise directly reporting teams of: Production, Fulfilment, Maintenance & Facility, Sourcing, Logistics and Customs
Develop, implement, and monitor day-to-day operational systems and processes that provide visibility into goals, progress, and obstacles for site key initiatives
Embracing & promoting Lean mindset and approach in day-to-day operations & interactions
Build and maintain relationships with all department heads, external partners, and vendors to make decisions regarding operational activity and strategic goals
Plan, monitor, and analyze key metrics for the day-to-day performance of the operations to ensure efficient and timely completion of tasks
Works closely with management team to ensure all operational, administrative, and compliance functions within the firm are being properly executed in accordance with regulatory & corporate requirements
Work closely with human resources to lead team with integrity and establish and maintain a trusting, inclusive, and productive environment
Devise strategies to ensure growth of programs enterprise-wide, identifying and implementing process improvements that will maximize output and minimize costs
Design & execute site development plans
Verify the goals and plans of the company depending on the given situation and conditions
Direct and coordinate the formulation of financial budget realization
Uphold organization policies and standards, ensuring legislative regulations are followed
Actively promote & demonstrate Leadership Behaviors in human interactions and company culture, as well as support site communication strategy