Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 7 )
Psycholog
Dzierżoniów
Ważna do: 11.02.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Przygotowanie gabinetu i pomocy do kolejnej sesji; ocena funkcjonowania: poznawczego
emocjonalnego
społecznego; badania testowe WAIS-R
badania testowe -ocena przystosowania społecznego:Doll; ocena kontaktu i porozumiwania się; ocena zachowań tzw. trudnych; diagnoza funkcjonowania dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w rodzinie; terapia indywidualna; wspólpraca w zespole wielospecjalistycznym
współpraca z instruktorami terapii zajęciowej;
rodziną i środowiskiem uczestnika WTZ w celu ustalenia procesu terapeutycznego
w kształtowaniu postaw i nawyków niezbędnych do podjęcia pracy; pomoc innym członkom zespołu oraz rodzicom w rozumieniu osoby niepełnosprawnej intelektualnie w zakresie: przczyn zaburzeń rozwoju
przyczyn zaburzeń zachowań
przyczyn zaburzeń emocjonalnych. Wskazówki dla rodziców do prawidłowego prowadzenia dziecka (program) w formie sytuacji modelowych
omówienia i zapisu. Wsparcie psychiczne dla rodziców w różnych trudnych sytuacjach wynikających z wychowywania i rehabilitacji osoby niepełnosprawnej intelektualnie. Prowadzenie dokumentacji
systematyczny przegląd i aktualizacja dokumentacji. Kontakty z różnymi placówkami. Sprawowanie opieki dostosowanej do potrzeb wynikających z wielorakiej niepeołnosprawności dziecka : przemieszczanie czynności fizjologiczne
utrzymanie higieny
ochrona przed niebezpieczeństwem. Inne zadania zlecone przez Dyrektora OREW wynikające ze specyfikacji działalności OREW
- diagnoza sprawności funkcjonalnej dziecka w danej dziedzinie
- rozpoznawanie upodobań i mocnych stron podopiecznego oraz skutecznych sposobów motywowania go do wysiłku
- opracowanie programu kótkoterminowego i dlugofalowego w zakresie swoich zajęć
w formach indywidualnych i/lub grupowych w placówce i w środowisku otwartym
- współpraca z zespołem wielospecjalistycznym placówki w zakresie opracowania i realizacji programu
- tworzenie warunków i sytuacji do realizacji programu
- udział w działalności organizacyjnej i programowej całej placówki
- realizacja programu
- ocena realizacji programu i efektów indywidualnych i grupowych oraz modyfikacja i rozbudowa programu (ewaluacja)
- dokumentacja dziecka i własnych czynności oraz prowadzonych zajeć
- współpraca z rodzicami
- samokształcenie i doskonalenie zawodowe
- przestrzeganie postanowień regulaminu pracy
przepisów w zakresie bhp i p/ poż.
- troska o mienie zakładu
- bezwzględne i ścisłe przestrzeganie tajemnicy służbowej
- przestrzeganie właściwego i pełnego wykorzystania czasu pracy
-pracownik wykonuje ponadto inne zadania
niezwiązane ze specyfiką wyżej wymienionego zakresu
min: czynności związane z dowozem dziecka do placówki
rozbieranie
ubieranie dziecka
doprowadzenie do samochodu
odbieranie z samochodu
sprawowanie opieki nad podopiecznym przed i po zajęciach oraz podczas dowozu dzieci do placówki
sprawowanie opieki dostosowanej do potrzeb wynikających z wielorakiej niepełnosprawności dziecka: przemieszczanie
czynności fizjologiczne
utrzymanie higieny
spożywanie pokarmów
ochrona przed niebezpieczeństwem oraz inne zadania zlecone przez Dyrektora OREW wynikające ze specyfiki działalności OREW
- diagnoza sprawności funkcjonalnej dziecka w danej dziedzinie
- rozpoznawanie upodobań i mocnych stron podopiecznego oraz skutecznych sposobów motywowania go do wysiłku
- opracowanie programu kótkoterminowego i dlugofalowego w zakresie swoich zajęć
w formach indywidualnych i/lub grupowych w placówce i w środowisku otwartym
- współpraca z zespołem wielospecjalistycznym placówki w zakresie opracowania i realizacji programu
- tworzenie warunków i sytuacji do realizacji programu
- udział w działalności organizacyjnej i programowej całej placówki
- realizacja programu
- ocena realizacji programu i efektów indywidualnych i grupowych oraz modyfikacja i rozbudowa programu (ewaluacja)
- dokumentacja dziecka i własnych czynności oraz prowadzonych zajeć
- współpraca z rodzicami
- samokształcenie i doskonalenie zawodowe
- przestrzeganie postanowień regulaminu pracy
przepisów w zakresie bhp i p/ poż.
- troska o mienie zakładu
- bezwzględne i ścisłe przestrzeganie tajemnicy służbowej
- przestrzeganie właściwego i pełnego wykorzystania czasu pracy
-pracownik wykonuje ponadto inne zadania
niezwiązane ze specyfiką wyżej wymienionego zakresu
min: czynności związane z dowozem dziecka do placówki
rozbieranie
ubieranie dziecka
doprowadzenie do samochodu
odbieranie z samochodu
sprawowanie opieki nad podopiecznym przed i po zajęciach oraz podczas dowozu dzieci do placówki
sprawowanie opieki dostosowanej do potrzeb wynikających z wielorakiej niepełnosprawności dziecka: przemieszczanie
czynności fizjologiczne
utrzymanie higieny
spożywanie pokarmów
ochrona przed niebezpieczeństwem oraz inne zadania zlecone przez Dyrektora OREW wynikające ze specyfiki działalności OREW
Przygotowanie gabinetu i pomocy do kolejnej sesji; ocena funkcjonowania: poznawczego
emocjonalnego
społecznego; badania testowe WAIS-R
badania testowe -ocena przystosowania społecznego:Doll; ocena kontaktu i porozumiwania się; ocena zachowań tzw. trudnych; diagnoza funkcjonowania dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w rodzinie; terapia indywidualna; wspólpraca w zespole wielospecjalistycznym
współpraca z instruktorami terapii zajęciowej;
rodziną i środowiskiem uczestnika WTZ w celu ustalenia procesu terapeutycznego
w kształtowaniu postaw i nawyków niezbędnych do podjęcia pracy; pomoc innym członkom zespołu oraz rodzicom w rozumieniu osoby niepełnosprawnej intelektualnie w zakresie: przczyn zaburzeń rozwoju
przyczyn zaburzeń zachowań
przyczyn zaburzeń emocjonalnych. Wskazówki dla rodziców do prawidłowego prowadzenia dziecka (program) w formie sytuacji modelowych
omówienia i zapisu. Wsparcie psychiczne dla rodziców w różnych trudnych sytuacjach wynikających z wychowywania i rehabilitacji osoby niepełnosprawnej intelektualnie. Prowadzenie dokumentacji
systematyczny przegląd i aktualizacja dokumentacji. Kontakty z różnymi placówkami
- przygotowywanie stanowiska pracy i pomocy dostosowanych do podopiecznego
- zapoznanie się z istniejącą dokumentacją
- wytyczanie matod i technik realizacji celówpracy z uczestnikami
- prowadzenie treningów
w zależności od stopniasamodzielności grupy
mozliwości poznawczychoraz opracowanych Indywidualnych ProgramówRechabilitacji (IPR)
- przygotowanie gabinetu i pomocy do kolejnej sesji
- ocena funkcjonowania: poznawczego
emocjonalnego
społecznego
- badania testowe Terman Merrill
Brunet - lezine
Wisc -R
badania testowe - ocena przystosowania społecznego Doll
- ocena kontaktu i porozumiewania się
-ocena zachowań tzw
trudnych
- diagnoza funkcjonowania dziecka w rodzinie
- terapia indywidualna i w grupie
- współpraca w zespole wielospecjalistycznym
- współpraca z nauczycielami terapeutami
rodziną i środowiskiem uczestnika w celu ustalenia procesu terapeutycznego
w tym kształtowania postaw i nawyków niezbędnych do podjęcia pracy
- pomoc innym członkom zespołu oraz rodzicom w rozumieniu dziecka w zakresie: przyczyn zaburzeń rozwoju
przyczyn zaburzeń zachowań
przyczyn zaburzeń emocjonalnych
- wskazówki dla rodziców do prawidłowego prowadzenia dziecka (program) w forme sytuacji modelowych
omówienia i zapisu
- wsparcie psychiczne dla rodziców w różnych trudnych sytuacjach wynikających z wychowywania i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego
- wydawanie opinii
- prowadzenie dokumentacji
systematyczny przegląd i aktualizacja dokumentacji
- kontakty z różnymi placówkami
- sprawowanie opieki dostosowanej do potrzeb wynikających z wielorakiej niepełnosprawności dziecka: przemieszczanie
czynności fizjologiczne
utrzymanie higieny
ochrona przed niebezpieczeństwem
- inne zadania zlecone przez Dyrektora OREW wynikające ze specyfiki działalności OREW