Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynacja i prowadzenie projektów spotkań, konferencji oraz innych spotkań biznesowych firmy w zgodzie z harmonogramem, założeniami merytorycznymi i strategią promocji
Organizacja i logistyka spotkań w różnych formatach: spotkania stacjonarne, online i hybrydowe
Copywriting treści: przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacji o wydarzeniach
Zarządzanie treścią strony internetowej - po polsku i angielsku
Zarządzanie mediami społecznościowymi: Linkedln, Facebook (w języku polskim oraz angielskim)
Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
Współpraca z patronami medialnymi, stowarzyszeniami i sponsorami w zakresie realizacji świadczeń promocyjnych i organizacyjnych
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami – komunikacja mailowa, stacjonarna -podczas realizacji eventów ale często także połączenia video z klientami
Współtworzenie przekazów marketingowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych
Śledzenie trendów i najnowszych rozwiązań na rynku eventowym i marketingowym
Przygotowywanie i realizacja budżetów oraz haromonogramów projektów
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta
Czerniakowska 71, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będą:
· Obsługa kontrahentów (wystawianie faktur i prowadzenie ich rejestru, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami, przygotowywanie formularzy zamówień)
· Obsługa administracyjna pracy biura
· Kontakt z podmiotami współpracującymi z firmą, w tym z biurem rachunkowym
· Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie, w tym obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
· Przygotowywanie rozliczeń, raportów
· Przygotowywanie i redagowanie pism i dokumentów oraz ofert
· Inicjowanie i prowadzenie różnych projektów administracyjnych
· Wsparcie w organizacji imprez spotkań i konferencji (w zakresie organizacyjno/logistycznym)
· Wsparcie zespołu w realizacji eventów on-line oraz on-site
Obsługa kontrahentów (wystawianie faktur i prowadzenie ich rejestru, kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami, przygotowywanie formularzy zamówień)
Obsługa administracyjna pracy biura
Kontakt z podmiotami współpracującymi z firmą, w tym z biurem rachunkowym
Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie, w tym obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Przygotowywanie rozliczeń, raportów
Przygotowywanie i redagowanie pism i dokumentów oraz ofert
Inicjowanie i prowadzenie różnych projektów administracyjnych
Wsparcie w organizacji imprez spotkań i konferencji (w zakresie organizacyjno/logistycznym) oraz wsparcie zespołu w realizacji eventów on-line oraz on-site
Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych odbiorców danych kampanii, planowanie kampanii LinkedIn, Facebook Ads, Google Ads)
Opracowywanie koncepcji, koordynacja realizacji komunikacji marketingowej w ramach kampanii
Współtworzenie, przygotowywanie oraz zarządzanie treściami i materiałami na social media, strony internetowe, LP (video, teksty oraz grafiki), e-mailingi, foldery
Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych – analiza efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian
Przygotowywanie audytów SEO, raportów, zestawień, analiz, prezentacji dla klientów wewnętrznych
Wdrażaniem nowych pomysłów i innowacji w obszarze marketingu, w tym także w obszarze automatyzacji
Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych odbiorców danych kampanii, planowanie kampanii LinkedIn, Facebook Ads, Google Ads)
Opracowywanie koncepcji, koordynacja realizacji komunikacji marketingowej w ramach kampanii
Współtworzenie, przygotowywanie oraz zarządzanie treściami i materiałami na social media, strony internetowe, LP (video, teksty oraz grafiki), e-mailingi, foldery
Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych – analiza efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian
Przygotowywanie audytów SEO, raportów, zestawień, analiz, prezentacji dla klientów wewnętrznych
Wdrażaniem nowych pomysłów i innowacji w obszarze marketingu, w tym także w obszarze automatyzacji
To ciekawa praca, dająca możliwości rozwoju dla tych, którzy lubią świat technologii internetowych – w firmie, która rośnie i jest dobrze postrzegana na rynku. Na tym stanowisku Twoim przełożonym będzie doświadczony ekspert w zakresie technologii
Co będziesz robił(a):
Poznawał nowe systemy i rozwiązania
-> Uczestniczył w rozwoju naszej platformy konferencji online
-> Testował i wdrażał różnorodne rozszerzenia i wtyczki do Wordpressa
-> Edytował HTML i ostylowywał w CSS,
-> Instalował soft na serwerach
-> Obrabiał dane w Excelu
-> Realizował ciekawe zadania w obszarze wsparcia IT