Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wystawianie faktur sprzedażowych zgodnie z przygotowaną specyfikacją
Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Przygotowywanie wyciągów z rachunków w cyklu miesięcznym
Monitorowanie stanu należności i ich egzekwowanie
Ewidencja i dbałość o faktury kosztowe
Codzienna komunikacja i współpraca z pracownikami poszczególnych działów, z biurem księgowo – rachunkowym, a także z działami finansowymi klientów i kontrahentów Spółki
Dbałość o porządek i prawidłowy obieg dokumentów finansowych w firmie
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Białystok
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Bydgoszcz
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Gdańsk
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Katowice
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Kielce
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Kraków
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Lublin
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Łódź
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Olsztyn
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Opole
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Poznań
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Rzeszów
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Szczecin
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Wrocław
Wygasła: 22.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Białystok
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Bydgoszcz
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Gdańsk
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Katowice
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Kielce
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Kraków
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Lublin
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Łódź
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Olsztyn
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Opole
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Poznań
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Rzeszów
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Szczecin
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Warszawa
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
Wrocław
Wygasła: 24.02.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Aktualnie poszukujemy kandydatów do współpracy przy weryfikacji badań Mystery Shopping jako KONTROLER / WERYFIKATOR
Badanie Mystery Shopping (Tajemniczy Klient) zajmuje się oceną jakości obsługi klienta w placówkach sprzedaży. W badanych placówkach prowadzi się rozmowy z pracownikami według scenariuszy badania, wcielając się w precyzyjnie określone role klienta
Tajemniczy Klient - zachowując w tajemnicy cel swojej wizyty - stara się najdokładniej zrealizować określone cele badania, pozwala pracownikowi zaprezentować umiejętności obsługi klienta i rzetelnie go ocenia
Po wizycie wypełnia arkusz oceny i przekazuje zgromadzone materiały
Praca weryfikatora polega na wnikliwym odsłuchaniu nagrania z wizyty w placówce oraz zweryfikowaniu wypełnionej przez audytora ankiety
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
dolnośląskie
Wygasła: 04.12.2022
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Tajemniczy Klient – Audytor do badań w serwisach samochodowych
dolnośląskie
Wygasła: 04.11.2022
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Dołącz do nas!
Zadanie Audytora polega na wcieleniu się w potencjalnego lub obecnego klienta określonej placówki, aby sprawdzić jakość obsługi. Badania tego typu odbywają się w ramach precyzyjnie określonych scenariuszy, które audytor realizuje w badanym punkcie. Audyty te są zazwyczaj nagrywane na dyktafon lub na ukrytą kamerę video. Pracownicy badanych punktów, w umowie ze swoim pracodawcą, wyrazili zgodę na nagrywanie ich w celu kontroli ich pracy
W ramach audytu należy:
1. Umówić się na wizytę we wskazanym serwisie
2. Odbyć wizytę w serwisie: oddać i odebrać samochód
3. Nagrać kontakt telefoniczny i samą wizytę, najczęściej audio i video
4. Uzupełnić kwestionariusz, opisać i załączyć nagrania i otrzymane dokumenty
5. Być dostępnym pod telefonem przez 10 dni po wizycie (na okoliczność kontaktu ze strony pracownika serwisu)
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych
polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi
wskazanymi z imienia i nazwiska osobami
lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem
w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu
na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki
a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut.
Mile widziane osoby w wieku 50+.
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek
płeć
wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług).
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy
celowości prowadzenia badań społecznych i
marketingowych
zasad poufności i bezpieczeństwa danych.
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów.
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu przesyłanie rezultatów wykonywanych badań.
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy.
Dbałość o poufność i bezpieczeństwo danych.
Praca na terenie Województwa Małopolskiego.
Nasze wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe.
Prawo jazdy kategorii B.
Umijętność korzystania z komputera i tabletu.
Umiejętność współpracy
wysokie zdolności komunikacyjne
asertywność i odwaga.
Samodzielność
duża motywacja do pracy i nastawienie na cel.
Odpowiedzialność
obowiązkowość oraz umiejętność planowania własnej pracy.
Gotowość do częstego przemieszczania się własnym autem.
Oferujemy:
Umowę zlecenie/Umowa o pracę (na początku na okres próbny 3 miesięcy
przy dobrych wynikach możliwość przejścia na umowę o pracę).
Elastyczny czas pracy możliwość indywidualnego ustalania godzin pracy.
Atrakcyjne
uzależnione od efektywności wynagrodzenie.
Narzędzia niezbędne do pracy (laptop/tablet
Overall responsibility for multiple client accounts within the GQS research service including strategically assigned accounts
Partner with pod leads on specific accounts in order to deepen relationships with Pods and end-clients. This partnership consists of keeping them up to date on projects for their pods, but also sharing best practices and pertinent information about the accounts, the targets they typically seek, or markets where they do research
Accountable for bidding process for projects
Collaboration with client to assess, suggest and develop an appropriate qualitative methodology or research approach based upon research need and feasibility in markets
To provide fully comprehensive proposals including costs, detailed feasibility and recruitment plan
Collaboration with cross-functional department managers to continuously improve process, understanding and expectations of both internal needs and those of current and future clients
Managing project scope and costs to ensure that the project is delivered at or above expected profit levels
Mentoring of Associate Account Managers - Training lead on all bid practices and implementation as well as new product tools and platforms
Transitioning projects to fieldwork managers – share study information with fieldwork managers to ensure smooth project implementation
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ankieter terenowy
Kraków
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ankieter Terenowy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych
polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi
wskazanymi z imienia i nazwiska osobami
lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem
w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu
na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki
a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut.
Mile widziane osoby w wieku 50+.
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek
płeć
wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług).
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy
celowości prowadzenia badań społecznych i
marketingowych
zasad poufności i bezpieczeństwa danych.
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów.
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu przesyłanie rezultatów wykonywanych badań.
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy.
Dbałość o poufność i bezpieczeństwo danych.
Praca na terenie Województwa Małopolskiego.
Nasze wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe.
Prawo jazdy kategorii B.
Umijętność korzystania z komputera i tabletu.
Umiejętność współpracy
wysokie zdolności komunikacyjne
asertywność i odwaga.
Samodzielność
duża motywacja do pracy i nastawienie na cel.
Odpowiedzialność
obowiązkowość oraz umiejętność planowania własnej pracy.
Gotowość do częstego przemieszczania się własnym autem.
Oferujemy:
Umowę zlecenie/Umowa o pracę (na początku na okres próbny 3 miesięcy
przy dobrych wynikach możliwość przejścia na umowę o pracę).
Elastyczny czas pracy możliwość indywidualnego ustalania godzin pracy.
Atrakcyjne
uzależnione od efektywności wynagrodzenie.
Narzędzia niezbędne do pracy (laptop/tablet
Główne zadania ankietera terenowego:
- poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek
płeć
wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy
celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych
zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu
- przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
- dbałość o poufność i bezpieczeństwo danych
Executes flawlessly 5-8 research projects independently at different phases from sale to delivery, facilitate necessary information exchange to ensure smooth execution of project
Continuously monitor project elements, anticipates/identifies potential problems as well as suggested actions to resolve them
Primary consultant for various accounts, and has a full understanding of project costs and feasibility
Updates pricing on a continued basis throughout the project lifecycle as needed, documenting and notifying Account Manager where needed
Works within systems effectively throughout life cycle of project (PM Tool)
Manages new or changes to existing key elements of project as required by Account teams, or Operations Manager
Consults with clients on screener details
Conducts kick off calls with client (to discuss any final details, confirm any questions on screener)
Works collaboratively with client to provide updates on progress of project
Works collaboratively with colleagues from other global offices to make sure all project parts are on task
Works in accordance with SOPs (Standard Operating Procedures)
Brief local project management and recruiting teams on projects to ensure client needs and deliverable are met consistently including briefing and expectations on recruitment and screener
Schedule moderator briefings for local moderators with client (as needed)
Update clients daily via phone & email on status of projects
Provides clear facility needs and briefs local facility on client’s arrival and QUALIFICATIONS
Creates master profile sheet to be used by each local market. Monitors studies for recruiting issues and make recommendations to clients
Update account team, recruiting director and facility on status of projects or issues with clients
Manages all vendor and final itemized invoicing to client
Responds quickly to unanticipated or urgent issues and manages to resolution, escalating as appropriate
Prepare daily reports and quota reports in excel or required software
Provides feedback to Director and VP around project best practices to continually refine and improve GQS’s way of working and offer to clients
Strives for continual improvement to offer the best experience to clients
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy
Badanie terenowe to badania w zakresu nauk społecznych, polegające na prowadzaniu wywiadów z konkretnymi, wskazanymi z imienia i nazwiska osobami, lub osobami spełniającymi odpowiednie kryteria. Badania prowadzone są w różnych lokalizacjach w Polsce i mają charakter bezpośredniej rozmowy z respondentem, w jego domu lub w innym odpowiednim miejscu. Wywiady realizowane są z wykorzystaniem laptopa lub tabletu, na których wyświetlają się kwestionariusze i zapisywane są udzielane odpowiedzi. Wywiady dotyczą różnorodnej tematyki, a ich czas trwania waha się między 20 a 60 minut
Główne zadania ankietera terenowego:
- Poszukiwanie osób spełniających określone kryteria (np. kryteria demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie lub kryteria użytkowania określonych produktów lub usług)
- Umiejętne wytłumaczenie charakteru wykonywanej przez siebie pracy, celowości prowadzenia badań społecznych i marketingowych, zasad poufności i bezpieczeństwa danych
- Przeprowadzenie wywiadu za pośrednictwem oprogramowania do realizacji wywiadów
- Codzienne synchronizowanie laptopa i tabletu – przesyłanie rezultatów wykonywanych badań
- Codzienne raportowanie efektów swojej pracy i ścisła współpraca z centralą firmy