Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie działem operacyjnym firmy, w tym nadzór nad działami telemedycyny, przychodni stacjonarnej, sieci stacjonarnych placówek partnerskich
Rozwijanie i implementacja strategii operacyjnej, która będzie wspierać cele firmy oraz zapewniać efektywność operacyjną
Monitorowanie i ocena wydajności operacyjnej oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów (zmniejszanie kosztów generowanych przez dział operacyjny na jednostkę sprzedaży)
Budowanie i zarządzanie zespołem operacyjnym, zapewniając mu odpowiednie szkolenia i wsparcie (najwyższa jakość kontaktu z każdą osobą mającą styczność z Telemedi)
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań i osiągnięcia celów organizacyjnych
Wdrażanie projektów technologicznych związanych z działem operacyjnym
Tworzenie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz dostawcami usług
Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów
Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych
Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni
Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
budowanie wizerunku marki wśród podwykonawców, prowadzenie warsztatów, szkoleń, webinarów,
prowadzenie baz, opracowywanie procedur, procesów,
prowadzenie projektów i wdrożeń,
nadzór nad realizacją zadań w wyznaczonych terminach i poziomem jakościowym,
nadzór nad terminową realizacją procesów, zgodnie z ustalonymi SLA,
nadzór nad kosztami i kreowanie rozwiązań mających na celu minimalizację średnich kosztów
kreowanie nowych rozwiązań w metodach obsługi procesu, mające na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości oraz budowanie nowych wartości dla Firmy oraz Klientów
optymalizacja procesów w celu eliminacji błędów jakościowych i niepotrzebnych kosztów
organizowanie pracy Zespołu Obsługi Lekarskiej i Rekrutacji
inne czynności wskazane w procedurach wewnętrznych lub zlecone przez przełożonego
Koordynator Obsługi Pacjenta w Przychodni Medycznej
Biały Kamień 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów
Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych
Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni
Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
Prowadzenie bieżących zadań recepcji, w tym: powitanie i obsługa pacjentów, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów
Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów Telemedi / Przychodni24,
dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówkach,
zarządzanie zespołem pielęgniarek i położnych, dbaniem o ciągłość dostępności i grafików, koordynacja zaplecza medycznego placówki,
współpracę z NFZ, obsługę oprogramowania SZOI, dbanie o poprawne relacje i dostarczanie wymogów z rozporządzeń i ze strony Ministerstwa Zdrowia,
badanie rynku medycznego w poszczególnych lokalizacjach pod kątem stawek za usługi medyczne oraz działań konkurencji, analizę i optymalizację ponoszonych kosztów,
nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi,
koordynację pracy placówek medycznych, dbanie o wdrażanie oraz nadzór nad realizacją procedur medycznych,
koordynację personelu medycznego,
dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówek,
utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług,
delegowanie obowiązków personelowi medycznemu, monitorowanie wykonania powierzonych zadań,
współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
Specjalista ds. Kadr / People Operations Specialist
Warszawa
Wygasła: 28.04.2022
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Sieci Placówek Medycznych
mazowieckie
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów Telemedi / Przychodni24,
dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówkach,
identyfikację i wyszukiwanie placówek lub lokali do otwarcia nowych podmiotów medycznych, koordynację przygotowania i poprawnego zawarcia umowy,
nawiązywanie współpracy z podmiotami i kontrahentami medycznymi i oraz jej bieżącą koordynację, w tym negocjowanie warunków współpracy, zakresu działań, a także negocjacje cenowe i poprawne rozliczenia kontrahentów,
współpracę z NFZ, obsługę oprogramowania SZOI, dbanie o poprawne relacje i dostarczanie wymogów z rozporządzeń i ze strony Ministerstwa Zdrowia,
badanie rynku medycznego w poszczególnych lokalizacjach pod kątem stawek za usługi medyczne oraz działań konkurencji, analizę i optymalizację ponoszonych kosztów,
nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi,
koordynację pracy placówek medycznych, dbanie o wdrażanie oraz nadzór nad realizacją procedur medycznych,
koordynację personelu medycznego,
dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówek,
utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług,
współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
Work in one of the most exciting industries on the planet. Telemedi is a rising star of global telemedicine and medtech
Telemedi is used and proved by dozens of clients in Poland. This year we started our global expansion. We raised $6.6M to secure our growth and we’ve already signed contracts with international insurance groups. We are just before the leap. Join us and make our success part of your personal story
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Global Product System Support
Pomeranian
Wygasła: 24.11.2021
full-time
umowa o pracę
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Work in one of the most exciting industries on the planet. Telemedi is a rising star of global telemedicine and medtech
Telemedi is used and proved by dozens of clients in Poland. This year we started our global expansion. We raised $6.6M to secure our growth and we’ve already signed contracts with international insurance groups. We are just before the leap. Join us and make our success part of your personal story
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Settlements Processes Coordinator - Koordynator procesów rozliczeniowych
Masovian
Wygasła: 14.11.2021
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing settlements processes, including process coordinating, automating, etc. (all your ideas which will help us to work faster, smoother or smarter are welcome)
Analysis and validation of system reports
Preparation of income settlements
Running confirmations with both domestic (PL) and foreign customers
Resolving discrepancies with settlements’ addresses
Working closely with other financial team members (Tomek, Kuba and Maciek) and leading your team (Dominika and Dorota)
Settlements Processes Coordinator - Koordynator procesów rozliczeniowych
Pomeranian
Wygasła: 14.11.2021
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing settlements processes, including process coordinating, automating, etc. (all your ideas which will help us to work faster, smoother or smarter are welcome)
Analysis and validation of system reports
Preparation of income settlements
Running confirmations with both domestic (PL) and foreign customers
Resolving discrepancies with settlements’ addresses
Working closely with other financial team members (Tomek, Kuba and Maciek) and leading your team (Dominika and Dorota)
Settlements Processes Coordinator - Koordynator procesów rozliczeniowych
Greater Poland
Wygasła: 14.11.2021
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing settlements processes, including process coordinating, automating, etc. (all your ideas which will help us to work faster, smoother or smarter are welcome)
Analysis and validation of system reports
Preparation of income settlements
Running confirmations with both domestic (PL) and foreign customers
Resolving discrepancies with settlements’ addresses
Working closely with other financial team members (Tomek, Kuba and Maciek) and leading your team (Dominika and Dorota)
Settlements coordinator / Koordynator ds. rozliczeń
Pomeranian
Wygasła: 08.10.2021
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing settlements processes, including process coordinating, automating, etc. (all your ideas which will help us to work faster, smoother or smarter are welcome)
Analysis and validation of system reports
Preparation of income settlements
Running confirmations with both domestic (PL) and foreign customers
Resolving discrepancies with settlements’ addresses
Working closely with other financial team members ( Tomek, Kuba and Maciek) and leading your team (Dominika and Dorota)
Settlements coordinator / Koordynator ds. rozliczeń
Lesser Poland
Wygasła: 08.10.2021
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing settlements processes, including process coordinating, automating, etc. (all your ideas which will help us to work faster, smoother or smarter are welcome)
Analysis and validation of system reports
Preparation of income settlements
Running confirmations with both domestic (PL) and foreign customers
Resolving discrepancies with settlements’ addresses
Working closely with other financial team members ( Tomek, Kuba and Maciek) and leading your team (Dominika and Dorota)